Seurustelun juna meni jo

Anonyymi

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006253747.html

"Tavallinen suomalainen, keskustelutaitoinen mies riittäisi. Miehiä ei vain tunnu olevan tarpeeksi, sanoo Kanerva, 75.
Esimerkiksi 85–89-vuotiaita naisia oli viime vuonna 63 300, kun taas saman ikäisiä miehiä enää 32 700 .
Eläkkeellä olisi aikaa mennä yhdessä kumppanin kanssa, jos sellainen löytyisi. Ikäiseni miehet alkavat kuitenkin olla jo aika sairaita. Eräänkin kanssa pidin yhtä jonkin aikaa, mutta hän kävelee jo huonosti, eikä siinä tule lähdettyä lenkeille tai elokuviin.
”Täytin juuri 65 vuotta, mutta sisälläni tulee päätyyn asti asumaan sama hassutteleva pikkutyttö. Usein tuntuukin, että oman ikäiseni miehet ovat vanhoja."

Mitä nämä vanhukset oikein haihattelee. Että yli 80 vuotiaana haluaa miestä, eikö seurusteluaika ole aikoja sitten mennyt, vanhana pitää keskittyä lähestyvään kuolemaan ja jättää seurustelut nuoremmille.
En minäkään enää ole ajatellut alkaa seurustelemaan, koska olen jo vanha mies 49v.
Eikö tuo 65 vuotias nainen tajua, että hän on itsekin vanha, mutta syyttää, että miehet on vanhoja, ei hän.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhuuttakin on monen asteista. Ikä ei kerro kaikkea, myös kunto on otettava huomioon.

      Ilmeisesti se 65-vuotias nainen ei ole törmännyt ikäiseensä mieheen, joka olisi vielä yhtä hyvässä kunnossa, kuin hän itse on.

    • Anonyymi

      ”Ne on ne munat, jotka vanhenee. Ei kanat.”

      Ähäkutti.

    • Anonyymi

      Miehillä s..ksi loppuu 56-vuotiaana.

      • Anonyymi

        Ei lopu mutta naisilla loppuu jo paljon aiemmin nimim. Kokemusta on.


    • Anonyymi

      Nuorena kannattaa juoda viinaa ja käydä yökerhossa. Silloin voi löytää elämänkumppanin jo nuorella iällä jonka kanssa vanhetaan yhdessä.

      Jos nuorena ei juo viinaa, jää yksin ja sitten vanhanakaan ei löydä ketään vaikka alkaisin juoda ja käydä baareissa.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Ja kuolette nuorina yhdessä tai yksin viinan aiheuttamiin sairauksiin. Onhan se sekin saavutus.


    • Anonyymi

      Ikinä ei ole liian vanha mihinkään mihin kykenee. Enemmänkin on säälittävää se miten monet nuoret ja keski-ikäisetkin ovat kuin vanhuksia, tai no monet vanhukset ovat aktiivisempia.

    • Anonyymi

      Ihmiset ei seurustele koska naisilla kriteerit on niin korkealla etteivät miehet kelpaa ja sitten naiset mummoiässä joutuvat olemaan yksin,.

    • Eiköhän vapaassa maassa saa seurustella ihan minkä ikäisenä haluaa, jos on täysi- ikäinen. Vielä vanhainkodissa lempi leiskuaa. Miksi sen pitäisi loppua? Jos loppuu, sitten loppuu, mutta ennen sitä kannattaa katsella ympärilleen...

      Jos aloittaja sinusta tuntuu, että seurusteluaikasi on jo mennyt, mikäpä siinä. Jokainen kai sen itse tietää milloin sokeri vielä suussa sulaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe