Palstalaisilla kokemuksia

Kaivosalan töistä. Eilen täällä eräs nuori mies kyseli palstalaisten kokemuksia kaivosalan töistä, mutta jostain syystä ylläpito oli jälleen tällaisen asiallisen keskustelun täältä poistanut. Ajattelin ottaa tämän asian täällä uudestaan puheenaiheeksi, kun olihan siinä asiallinen ja hyvätasoinen keskustelu kyseessä.

Tämä aihe nyt ei varsinaisesti liity mitenkään siihen sinkkuelämään ja parisuhteisiin, mutta onhan tällä palstalla kuitenkin paljon kaikkia muitakin eri aiheita.

Näitä kaivosalan töitä oli kuulemma tarjolla eräässä hieman tuntemattomassa kaupungissa tai pikkukylässä Amerikassa, jonka nimeä en nyt tässä muista.

Onko tällä palstalla kenelläkään kokemuksia maansiirto- tai kaivosalan töistä?

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Periksen pskatrollaukset poistetaan aina, ennemmin tai myöhemmin.

    • Anonyymi

      Hyvä että periksen spämmit poistetaan, pysyy palsta tasokkaampana.

      • Ei sitä asiallisia ja hyvätasoisia keskusteluja pitäisi mihinkään poistaa. Eikä se poistettu keskustelu edes ollut Periksen kirjoittama, kun en ainakaan itse huomannut Periksen siihen edes osallistuneen.


      • Kunhan aika koittaa, niin toivottavasti sut jätetään mätänemään paska- ja kusivaippoihisi.

        Et ole ansainnut minkäänlaista hoito- tai huolenpitoa. Ei naisilta eikä miehiltä.


      • Et osaa oikein rajata tuota kunnian kuulemista. Tulit siinä haukkuneeksi sivullisetkin. Tietoisesti.


      • Autismiin on turha vedota. Pojan olisi syytä opetella tavoille.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Autismiin on turha vedota. Pojan olisi syytä opetella tavoille.

        Mutta kun kapasiteetti ei riitä pojalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun kapasiteetti ei riitä pojalla.

        Vanha koirakin oppii uusia temppuja. Kyllä siinä yksi poikakin kouluttautuu.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Vanha koirakin oppii uusia temppuja. Kyllä siinä yksi poikakin kouluttautuu.

        Mutta kun tämä kyseinen poika lähestyy jo 38 ikävuotta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Et osaa oikein rajata tuota kunnian kuulemista. Tulit siinä haukkuneeksi sivullisetkin. Tietoisesti.

        Voisi ne vittuilijat itse miettiä siinä sitä omaa käytöstään, niin ei sitten tarvisi siinä niiden sivullisten kuulla turhaan mitään tollaista. Mielestäni se on pääasia, että saa loukattua niitä lantaperseaivoja mahdollisimman pahasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tämä kyseinen poika lähestyy jo 38 ikävuotta.

        En kyllä ole lähelläkään mitään neljääkymmentä, vaikka onhan ne neljäkymppiset vielä hyvinkin nuoria, kun siinä iässähän sitä on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tämä kyseinen poika lähestyy jo 38 ikävuotta.

        Ja neitsyys on yhtä tiukasti tallella kuin sasikaljuus.


      • DarkFear kirjoitti:

        Voisi ne vittuilijat itse miettiä siinä sitä omaa käytöstään, niin ei sitten tarvisi siinä niiden sivullisten kuulla turhaan mitään tollaista. Mielestäni se on pääasia, että saa loukattua niitä lantaperseaivoja mahdollisimman pahasti.

        Välittämättä siitä, että samalla loukkaan myös monia muita, jotka eivät liity asiaan mitenkään?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Välittämättä siitä, että samalla loukkaan myös monia muita, jotka eivät liity asiaan mitenkään?

        Kuka tämän pelin aloitti? Ja vielä kielsi, ettei mitenkään oo koskaan mitään kirjoittanut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja neitsyys on yhtä tiukasti tallella kuin sasikaljuus.

        Ai sulla itselläsi on neitsyys tallessa vielä vai ja oot sitten sun tukkasikin antanut jo nuoruusvuosina kaljuuntua. Taidat sitten olla joku nussimaton luuserimies, kun et ole naista pystynyt saamaan omien huonojen sosiaalisten taitojesi takia, vai mikä vittu sulla oikein on siihen syynä ollut saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Taidat olla myös niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vai oliko sulla pelkona, ettei sun kyrpä enää seisokaan, jos olisit niitä fina-tabletteja syönyt saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta ole sä nussimaton luuseripaska itse vaan niitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä suomipaskajuntteja, kun niitähän te kaikki naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet aina olettekin saatana!!!!!!!

        Onneksi mulla itselläni onkin ollut paljon naisia parikymppisestä lähtien, kun mä kuitenkin olen Andrea Pirlon näköinen tasokas ja eurooppalaishenkinen mies.


      • Anonyymi

      • Eli kun joku mukiloi jonkun kadulla, saa tehdä samoin?

        Kyllä sillä kuule on merkitystä ketä loukkaa siinä samalla kun vi.ttuilijoilleen leukojaan louskuttaa. Muiden loukkaaminen siksi, että joku on loukannut sinua ei ole asiallista käytöstä.
        Ja tämä on julkinen palsta, ei sinun hiekkalaatikkosi, jossa voit meltota miten haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tämän pelin aloitti? Ja vielä kielsi, ettei mitenkään oo koskaan mitään kirjoittanut!

        Lue aiheen Työelämä keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita; https://keskustelu.suomi24.fi/tyo-ja-opiskelu/tyoelama


    • Multa on päässyt koko viestiketju ohi, sillä ei ollut viikonloppuna kauheasti aikaa roikkua palstalla. Mutta mitenkä ihmeessä sekin on taas väännetty muka mun trollaamiseksi jos en ole koko ketjua edes ehtinyt lukemaan? 🙄

      En edes tiedä kaivosalasta oikein mitään. Joskus olen kattonut jotain tekemällä tehtyä amerikkalaista kultakaivosohjelmaa, mut siihen se tietämys tai kiinnostus sitten jääkin.

      • Anonyymi

        Typerääkin typerämpi jere-kirjoituksesi on tämänkin turhanaikaisen kalabaliikin takana. Olisi todella jo aika haudata jeret, maket, timpat sun muut mielikuvitusystäväsi.


      • Joo sitä ajattelinkin, ettet sä varmaan ehtinyt koko sitä keskustelua välttämättä edes näkemään, kun en ainakaan itse huomannut siellä sun kommenttejasi. Se oli muutem Pääskyvuoren Jorman poika Jere, joka oli tämän keskustelun aloittanut.

        Jere siellä kyseli palstalaisten kokemuksia noista kaivosalan töistä Amerikassa, kun oli kuulemma jostain keksinyt sieltä niitä hommia kysellä. Jere myös sitä hieman pohti, että kannattaisiko sitä alkaa töitä tekemään, jos ei naistakaan ole löytänyt. Mä siinä sitten nuorta poikaa kannustin kuitenkin töitä tekemään, kun onhan sitä hyvä olla rahaa ja varallisuutta heti nuoresta lähtien.

        Sanoin myös Jerelle sitä, että miten hänkin voisi ostaa sitten jonkun hienomman auton, kun saisi lisää varallisuutta. Ettei tarvisi enää sillä vanhalla Carinan reuhkalla ajella:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Voisi ostaa Jerekin vaikka käytetyn Mersun, Volvon, Jaguarin tai vaikka Lexuksen:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Typerääkin typerämpi jere-kirjoituksesi on tämänkin turhanaikaisen kalabaliikin takana. Olisi todella jo aika haudata jeret, maket, timpat sun muut mielikuvitusystäväsi.

        Ei kai siinä aloituksessa mitään typerää ollut? Peris myös itse kertoi niin, että koko keskustelu oli mennyt häneltä itseltään ihan ohitse.

        Ei kyllä ole Periksellä mitään mielikuvitusystäviä, ihan kuten hän itsekin on usein kertonut.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Joo sitä ajattelinkin, ettet sä varmaan ehtinyt koko sitä keskustelua välttämättä edes näkemään, kun en ainakaan itse huomannut siellä sun kommenttejasi. Se oli muutem Pääskyvuoren Jorman poika Jere, joka oli tämän keskustelun aloittanut.

        Jere siellä kyseli palstalaisten kokemuksia noista kaivosalan töistä Amerikassa, kun oli kuulemma jostain keksinyt sieltä niitä hommia kysellä. Jere myös sitä hieman pohti, että kannattaisiko sitä alkaa töitä tekemään, jos ei naistakaan ole löytänyt. Mä siinä sitten nuorta poikaa kannustin kuitenkin töitä tekemään, kun onhan sitä hyvä olla rahaa ja varallisuutta heti nuoresta lähtien.

        Sanoin myös Jerelle sitä, että miten hänkin voisi ostaa sitten jonkun hienomman auton, kun saisi lisää varallisuutta. Ettei tarvisi enää sillä vanhalla Carinan reuhkalla ajella:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Voisi ostaa Jerekin vaikka käytetyn Mersun, Volvon, Jaguarin tai vaikka Lexuksen:)

        Sasikalju-Darkkiksellakin on tavallaan kokemusta kaivosalasta, sillä persereikänsä näyttää riuskan käsittelyn jälkeen kaivostunnelilta.


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo sitä ajattelinkin, ettet sä varmaan ehtinyt koko sitä keskustelua välttämättä edes näkemään, kun en ainakaan itse huomannut siellä sun kommenttejasi. Se oli muutem Pääskyvuoren Jorman poika Jere, joka oli tämän keskustelun aloittanut.

        Jere siellä kyseli palstalaisten kokemuksia noista kaivosalan töistä Amerikassa, kun oli kuulemma jostain keksinyt sieltä niitä hommia kysellä. Jere myös sitä hieman pohti, että kannattaisiko sitä alkaa töitä tekemään, jos ei naistakaan ole löytänyt. Mä siinä sitten nuorta poikaa kannustin kuitenkin töitä tekemään, kun onhan sitä hyvä olla rahaa ja varallisuutta heti nuoresta lähtien.

        Sanoin myös Jerelle sitä, että miten hänkin voisi ostaa sitten jonkun hienomman auton, kun saisi lisää varallisuutta. Ettei tarvisi enää sillä vanhalla Carinan reuhkalla ajella:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Voisi ostaa Jerekin vaikka käytetyn Mersun, Volvon, Jaguarin tai vaikka Lexuksen:)

        Aa okei, Jerekin ollut pitkästä aikaa täällä. Kiva että on ollut näitä palstan tasokkaita ja asiallisia kirjoittajia äänessä.

        Itse en muuttaisi kovinkaan helposti työn perässä minnekään kauas, mutta toisaalta jos ei olisi omakotitaloa ja laajaa pihapiiriä niin samapa se kai olisi että minkä kaupungin kerrostalossa asuu jos löytyisi sellanen työ mitä kannattaa tehdä.

        Niin ainahan sitä naiset kiinnostuu enemmän jos miehellä on töitä, varallisuutta ja auto joka ei ole mikään vanha reuhka. Vielä kun Jerekin tuosta miehistyy ja komistuu iän myötä, niin tuskin häntä loppuelämäksi on tuomittu ikisinkuksi :) Ei muuta kun muutaman tilipäivän jälkeen Celicaa ostamaan ja Carina kelvannee varmasti tummille export-miehille hyvään hintaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Typerääkin typerämpi jere-kirjoituksesi on tämänkin turhanaikaisen kalabaliikin takana. Olisi todella jo aika haudata jeret, maket, timpat sun muut mielikuvitusystäväsi.

        Mitenkä mä voin haudata Jereä, Makea, Timppaa tai ketään muutakaan oikeaa henkilöä 🤔 Olisi yhtä hullua touhua kuin salkkarien Aarolla aikanaan.

        Eikä kukaan edellämainituista ole mikään mun mielikuvitusystävä. Olen toisinaan nähnyt Jeren kun hän on ollut isäukkonsa mukana ostamasa kasipätkä-Volvon osia, Maken nähnyt monesti milloin missäkin ja joskus ihan tarkoituksella Penetratorsin kerhotalolla. No Timppa nyt on mikä on. Kunhan moikataan jos satutaan törmäämään esim. Prismassa, mutta eipä meillä ole erityisemmin yhteisiä puheenaiheita.

        Mutta korostan sitä että joku yksittäinen peris ei valitettavati pysty vaikuttamaan muiden ihmisten palstakäyttäytymiseen.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Mitenkä mä voin haudata Jereä, Makea, Timppaa tai ketään muutakaan oikeaa henkilöä 🤔 Olisi yhtä hullua touhua kuin salkkarien Aarolla aikanaan.

        Eikä kukaan edellämainituista ole mikään mun mielikuvitusystävä. Olen toisinaan nähnyt Jeren kun hän on ollut isäukkonsa mukana ostamasa kasipätkä-Volvon osia, Maken nähnyt monesti milloin missäkin ja joskus ihan tarkoituksella Penetratorsin kerhotalolla. No Timppa nyt on mikä on. Kunhan moikataan jos satutaan törmäämään esim. Prismassa, mutta eipä meillä ole erityisemmin yhteisiä puheenaiheita.

        Mutta korostan sitä että joku yksittäinen peris ei valitettavati pysty vaikuttamaan muiden ihmisten palstakäyttäytymiseen.

        Arjan olisi nyt hyvä tulla taas kommentoimaan kun et kerran raaski päästää satuolennoistasi irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arjan olisi nyt hyvä tulla taas kommentoimaan kun et kerran raaski päästää satuolennoistasi irti.

        Taitaa Arja hävetä periksen spämmäyksiä sydämensä pohjasta.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Aa okei, Jerekin ollut pitkästä aikaa täällä. Kiva että on ollut näitä palstan tasokkaita ja asiallisia kirjoittajia äänessä.

        Itse en muuttaisi kovinkaan helposti työn perässä minnekään kauas, mutta toisaalta jos ei olisi omakotitaloa ja laajaa pihapiiriä niin samapa se kai olisi että minkä kaupungin kerrostalossa asuu jos löytyisi sellanen työ mitä kannattaa tehdä.

        Niin ainahan sitä naiset kiinnostuu enemmän jos miehellä on töitä, varallisuutta ja auto joka ei ole mikään vanha reuhka. Vielä kun Jerekin tuosta miehistyy ja komistuu iän myötä, niin tuskin häntä loppuelämäksi on tuomittu ikisinkuksi :) Ei muuta kun muutaman tilipäivän jälkeen Celicaa ostamaan ja Carina kelvannee varmasti tummille export-miehille hyvään hintaan :)

        Miten on mahdollista, että joku Jeren kaltainen tupakkaa polttava amiskovis, jolla parta kasvaa 18-vuotiaana kuin 3-kymppisellä, on ikisinkku vasten tahtoaan? Tai että voisi tuosta ylipäätään enää miehistyä.

        Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi joku narukätinen laihaläski finninaamainen lukiolaisnörtti tai datanomi.


      • Anonyymi

        Oma valintasi ihan puhtaasti. Jatkatko trollaamista vai etkö jatka. Meinaan sitä saa mitä tilaa täysin oikeutetusti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma valintasi ihan puhtaasti. Jatkatko trollaamista vai etkö jatka. Meinaan sitä saa mitä tilaa täysin oikeutetusti.

        Antaisitte Periksen kirjoittaa mitä hän haluaa. Eikä hän ole mitenkään vastuussa muiden palstalaisten kirjoituksista. Mielestäni todella ala-arvoista levitellä tällä palstalla Periksen henkilötietoja, yksityisyyttä, äidin terveyttä ym. yksityisiä asioita.

        Eipä se Peris ole vastuussa Bickyn, Maken, Timpan, Näädän perheen, Pääskyvuoren miesten ym. palstalaisten kirjoituksista.


      • DarkFear kirjoitti:

        Antaisitte Periksen kirjoittaa mitä hän haluaa. Eikä hän ole mitenkään vastuussa muiden palstalaisten kirjoituksista. Mielestäni todella ala-arvoista levitellä tällä palstalla Periksen henkilötietoja, yksityisyyttä, äidin terveyttä ym. yksityisiä asioita.

        Eipä se Peris ole vastuussa Bickyn, Maken, Timpan, Näädän perheen, Pääskyvuoren miesten ym. palstalaisten kirjoituksista.

        Niinpä. Mä olen kertonut tällä profiililla naisasioista, autoista, yms. normaaleista asioista ja ne ovat kaikki täyttä totta. Myös muutama muu turkulainen palstalainen on kirjoittanut milloin mistäkin asiasta mikä liittyy heidän elämäänsä, mutta he eivät tosiaankaan ole levitelleet kenenkään muiden palstalaisten perheenjäsenien nimiä tms.

        Ala-arvoista kaiken kaikkiaan.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Niinpä. Mä olen kertonut tällä profiililla naisasioista, autoista, yms. normaaleista asioista ja ne ovat kaikki täyttä totta. Myös muutama muu turkulainen palstalainen on kirjoittanut milloin mistäkin asiasta mikä liittyy heidän elämäänsä, mutta he eivät tosiaankaan ole levitelleet kenenkään muiden palstalaisten perheenjäsenien nimiä tms.

        Ala-arvoista kaiken kaikkiaan.

        Arjalla on oikeus kirjoittaa mitä haluaa, varsinkin kun et tunnu lopettavan spammaamistasi, joka on ala-arvoisinta koko S24:n historiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arjalla on oikeus kirjoittaa mitä haluaa, varsinkin kun et tunnu lopettavan spammaamistasi, joka on ala-arvoisinta koko S24:n historiassa.

        näin on, jos peris jatkaa feikkiprofiileillaan spämmäämistä, Arja ja kaikki muut voivat myös kirjoittaa miten haluavat.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Antaisitte Periksen kirjoittaa mitä hän haluaa. Eikä hän ole mitenkään vastuussa muiden palstalaisten kirjoituksista. Mielestäni todella ala-arvoista levitellä tällä palstalla Periksen henkilötietoja, yksityisyyttä, äidin terveyttä ym. yksityisiä asioita.

        Eipä se Peris ole vastuussa Bickyn, Maken, Timpan, Näädän perheen, Pääskyvuoren miesten ym. palstalaisten kirjoituksista.

        Se on periksen oma valinta kirjoittaako Arja täällä vai ei


      • Anonyymi kirjoitti:

        näin on, jos peris jatkaa feikkiprofiileillaan spämmäämistä, Arja ja kaikki muut voivat myös kirjoittaa miten haluavat.

        Kun Peris ei ole millään feikkiprofiileilla täällä edes mitään spämmännyt, niin sietäisitte todellakin jättää Periksen ja hänen läheistensä yksityisasiat jo rauhaan!

        Periksellä ei ole täällä muita profiileita, kun se hänen omansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        näin on, jos peris jatkaa feikkiprofiileillaan spämmäämistä, Arja ja kaikki muut voivat myös kirjoittaa miten haluavat.

        Kun Peris ei ole millään feikkiprofiileilla täällä edes mitään spämmännyt, niin sietäisitte todellakin jättää Periksen ja hänen läheistensä yksityisasiat jo rauhaan!

        Periksellä ei ole täällä muita profiileita, kun se hänen omansa.


      • Sitä mä kyllä ihmettelin, että miksi ihmeessä se Facebookin ylläpito oli noiden profiilit sieltä täysin aiheettomasta poistanut. Heillä kuitenkin oli kaikilla ihan omat kuvat profiileissa ja kaverilistalla monia eri kavereita.

        Muistan kun Bickyn kaverilistallakin oli mm. Näädän Markku, Timppa, Janica, Marco Porari ja vaikka ketä palstaltakin tuttuja tyyppejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Aikoinaan tällä palstalla kirjoitteli joskus satunnaisesti myös eräs SUOMI-Kake, joka oli hyvin saman tyylinen henkilö kun SUOMI-Makekin. Olikohan tämä Kake myös kenties sitä kuuluisaa Näädän sukua? Jos oli oikealta nimeltään vaikka Kauko tai Kari Näätä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Kun Peris ei ole millään feikkiprofiileilla täällä edes mitään spämmännyt, niin sietäisitte todellakin jättää Periksen ja hänen läheistensä yksityisasiat jo rauhaan!

        Periksellä ei ole täällä muita profiileita, kun se hänen omansa.

        Tämä ätmi ja incel-lahko on pahempi kuin jotkut lestadiolaiset. Jos alat irrottautumaan aatteesta ja näet kuplan ulkopuolelle, niin heti ollaan puukottamassa selkään.

        Joillekin se on kova pala että noin vuosi sitten karistin poikuuden housuista, viime kesänä seurustelin pari kuukautta, olen päivittänyt autoni vm. 94 Renault Cliosta muutaman välivaiheen kautta nykyaikaiseen hyväkuntoiseen Vitoon jne.

        Täällä palstalla mies on hyväksytty vain jos on ruma, persaukinen, sosiaalisesti kömpelö, keskittää kaiken energiansa naisten ja yt-miesten vihaamiseen eikä edes yritä kehittää itseään noissa edellämainituissa asioissa.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Tämä ätmi ja incel-lahko on pahempi kuin jotkut lestadiolaiset. Jos alat irrottautumaan aatteesta ja näet kuplan ulkopuolelle, niin heti ollaan puukottamassa selkään.

        Joillekin se on kova pala että noin vuosi sitten karistin poikuuden housuista, viime kesänä seurustelin pari kuukautta, olen päivittänyt autoni vm. 94 Renault Cliosta muutaman välivaiheen kautta nykyaikaiseen hyväkuntoiseen Vitoon jne.

        Täällä palstalla mies on hyväksytty vain jos on ruma, persaukinen, sosiaalisesti kömpelö, keskittää kaiken energiansa naisten ja yt-miesten vihaamiseen eikä edes yritä kehittää itseään noissa edellämainituissa asioissa.

        Tällä(kään) palstalla ei hyväksytä feikkiprofiileita, joita sulla on kymmenkunta. Saat ihan sitä mitä tilaat. Enemmänkin sietäisi saada. On sen verran ala-arvoista puuhaa sutata palstaa bickyillä ja kumppaneilla.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Sitä mä kyllä ihmettelin, että miksi ihmeessä se Facebookin ylläpito oli noiden profiilit sieltä täysin aiheettomasta poistanut. Heillä kuitenkin oli kaikilla ihan omat kuvat profiileissa ja kaverilistalla monia eri kavereita.

        Muistan kun Bickyn kaverilistallakin oli mm. Näädän Markku, Timppa, Janica, Marco Porari ja vaikka ketä palstaltakin tuttuja tyyppejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kuinka lapsellinen on ihminen, joka käyttää valtavasti aikaa mielikuvituskatraan kehittämiseen ja pyörittämiseen 🤔 Hyvin lapsellinen.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Tämä ätmi ja incel-lahko on pahempi kuin jotkut lestadiolaiset. Jos alat irrottautumaan aatteesta ja näet kuplan ulkopuolelle, niin heti ollaan puukottamassa selkään.

        Joillekin se on kova pala että noin vuosi sitten karistin poikuuden housuista, viime kesänä seurustelin pari kuukautta, olen päivittänyt autoni vm. 94 Renault Cliosta muutaman välivaiheen kautta nykyaikaiseen hyväkuntoiseen Vitoon jne.

        Täällä palstalla mies on hyväksytty vain jos on ruma, persaukinen, sosiaalisesti kömpelö, keskittää kaiken energiansa naisten ja yt-miesten vihaamiseen eikä edes yritä kehittää itseään noissa edellämainituissa asioissa.

        Mistä sä muuten päättelet, että joku ätmi- tai incel-lahko olis ton sun kiusaamisen takana? Mitä mä olen ollut huomaavinani, niin kyseessä on todennäköisesti yksi ja sama kirjoittaja, jonka sukupuolesta, iästä tai markkina-arvosta ei ole antanut mitään viitteitä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Tämä ätmi ja incel-lahko on pahempi kuin jotkut lestadiolaiset. Jos alat irrottautumaan aatteesta ja näet kuplan ulkopuolelle, niin heti ollaan puukottamassa selkään.

        Joillekin se on kova pala että noin vuosi sitten karistin poikuuden housuista, viime kesänä seurustelin pari kuukautta, olen päivittänyt autoni vm. 94 Renault Cliosta muutaman välivaiheen kautta nykyaikaiseen hyväkuntoiseen Vitoon jne.

        Täällä palstalla mies on hyväksytty vain jos on ruma, persaukinen, sosiaalisesti kömpelö, keskittää kaiken energiansa naisten ja yt-miesten vihaamiseen eikä edes yritä kehittää itseään noissa edellämainituissa asioissa.

        Montas vuotta peris on liljalaaksolaisiaan täällä ulkoiluttanut? 6-7 ainakin. Aikas kipeetä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä muuten päättelet, että joku ätmi- tai incel-lahko olis ton sun kiusaamisen takana? Mitä mä olen ollut huomaavinani, niin kyseessä on todennäköisesti yksi ja sama kirjoittaja, jonka sukupuolesta, iästä tai markkina-arvosta ei ole antanut mitään viitteitä.

        Niin vaikea sanoa onko kyseessä yksi vai useampi tyyppi, mutta kun noita piruiluja voi tulla ihan mihin kellonaikaan tahansa niin tuntuu käsittämättömältä että joku jaksaa jatkuvasti päivystää palstalla nokittelemassa.

        Mutta mitään feikkiprofiileja tai mielikuvitusystäviä mulla ei ole. Onhan esim. Bicky Royal mies oikea henkilö, näkeehän sen jokainen siitä Youtubessa olevasta videostakin jos ei muuten usko :)))))))))))))))))))

        Silloin muutama vuosi sitten trollasin sen suomityttö24v:n unelmatreffejä jyystärikarjun kanssa, mutta se vitsi alkoi olla jo aika loppuunkulunut eikä sen jälkeen ole tullut mieleen mitään hauskaa aihetta millä trollaisi. Eikä sellaseen riittäisi edes aika tai mielenkiinto.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Niin vaikea sanoa onko kyseessä yksi vai useampi tyyppi, mutta kun noita piruiluja voi tulla ihan mihin kellonaikaan tahansa niin tuntuu käsittämättömältä että joku jaksaa jatkuvasti päivystää palstalla nokittelemassa.

        Mutta mitään feikkiprofiileja tai mielikuvitusystäviä mulla ei ole. Onhan esim. Bicky Royal mies oikea henkilö, näkeehän sen jokainen siitä Youtubessa olevasta videostakin jos ei muuten usko :)))))))))))))))))))

        Silloin muutama vuosi sitten trollasin sen suomityttö24v:n unelmatreffejä jyystärikarjun kanssa, mutta se vitsi alkoi olla jo aika loppuunkulunut eikä sen jälkeen ole tullut mieleen mitään hauskaa aihetta millä trollaisi. Eikä sellaseen riittäisi edes aika tai mielenkiinto.

        Oiskohan toi sun nokittelijas sama tyyppi joka muutama vuosi sitten näki teemuja kaikkialla palstalla? Ainakin joku hänen alter egonsa tuntuisi olevan kyseessä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Niin vaikea sanoa onko kyseessä yksi vai useampi tyyppi, mutta kun noita piruiluja voi tulla ihan mihin kellonaikaan tahansa niin tuntuu käsittämättömältä että joku jaksaa jatkuvasti päivystää palstalla nokittelemassa.

        Mutta mitään feikkiprofiileja tai mielikuvitusystäviä mulla ei ole. Onhan esim. Bicky Royal mies oikea henkilö, näkeehän sen jokainen siitä Youtubessa olevasta videostakin jos ei muuten usko :)))))))))))))))))))

        Silloin muutama vuosi sitten trollasin sen suomityttö24v:n unelmatreffejä jyystärikarjun kanssa, mutta se vitsi alkoi olla jo aika loppuunkulunut eikä sen jälkeen ole tullut mieleen mitään hauskaa aihetta millä trollaisi. Eikä sellaseen riittäisi edes aika tai mielenkiinto.

        Hauska se Omid Djalilin bicky-hahmo. Onneksi hän on autuaan tietämätön siitä, että olet pöllinyt hahmon typeriin satuihisi:))


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Niin vaikea sanoa onko kyseessä yksi vai useampi tyyppi, mutta kun noita piruiluja voi tulla ihan mihin kellonaikaan tahansa niin tuntuu käsittämättömältä että joku jaksaa jatkuvasti päivystää palstalla nokittelemassa.

        Mutta mitään feikkiprofiileja tai mielikuvitusystäviä mulla ei ole. Onhan esim. Bicky Royal mies oikea henkilö, näkeehän sen jokainen siitä Youtubessa olevasta videostakin jos ei muuten usko :)))))))))))))))))))

        Silloin muutama vuosi sitten trollasin sen suomityttö24v:n unelmatreffejä jyystärikarjun kanssa, mutta se vitsi alkoi olla jo aika loppuunkulunut eikä sen jälkeen ole tullut mieleen mitään hauskaa aihetta millä trollaisi. Eikä sellaseen riittäisi edes aika tai mielenkiinto.

        Millä logiikalla arvelet kenenkään uskovan kun olet useamman kerran itsekin kertonut hahmojengistäsi? Viimeksi kesällä kun hermostuit firmasi mainosspämmäämisen vertaamisesta omiin trollauspuuhiisi.


      • peris234 kirjoitti:

        Niin vaikea sanoa onko kyseessä yksi vai useampi tyyppi, mutta kun noita piruiluja voi tulla ihan mihin kellonaikaan tahansa niin tuntuu käsittämättömältä että joku jaksaa jatkuvasti päivystää palstalla nokittelemassa.

        Mutta mitään feikkiprofiileja tai mielikuvitusystäviä mulla ei ole. Onhan esim. Bicky Royal mies oikea henkilö, näkeehän sen jokainen siitä Youtubessa olevasta videostakin jos ei muuten usko :)))))))))))))))))))

        Silloin muutama vuosi sitten trollasin sen suomityttö24v:n unelmatreffejä jyystärikarjun kanssa, mutta se vitsi alkoi olla jo aika loppuunkulunut eikä sen jälkeen ole tullut mieleen mitään hauskaa aihetta millä trollaisi. Eikä sellaseen riittäisi edes aika tai mielenkiinto.

        Uskon että kyseessä on varmasti useampikin henkilö, jotka ovat täällä sun ja myös mun kimpussani. Vaikea olisi uskoa, että kyseessä olisi vain yksi ainoa henkilö, kun niitä viestejä tulee tänne palstalle meidän kirjoituksiin käytännössä mihin kellon aikaan tahansa.

        Onhan se Bicky Royal-mies nähtävillä myös tuolla Youtubessa, niin ihan oikea henkilö siinä on kyseessä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauska se Omid Djalilin bicky-hahmo. Onneksi hän on autuaan tietämätön siitä, että olet pöllinyt hahmon typeriin satuihisi:))

        Mihin ihmeen typeriin satuihin? Tuskin se nyt mitään haittaisi, vaikka se Omid Djalili tietäisikin Bicky Royal-miehen tänne palstalle kirjoittelevan. Katsoisi vaan, että on hieman saman näköinen tyyppi siinä kyseessä.

        Harmi vaan, kun se Omid ei varmasti osaa yhtään suomea, niin ei ymmärtäisi niitä Bickyn kirjoituksia.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Uskon että kyseessä on varmasti useampikin henkilö, jotka ovat täällä sun ja myös mun kimpussani. Vaikea olisi uskoa, että kyseessä olisi vain yksi ainoa henkilö, kun niitä viestejä tulee tänne palstalle meidän kirjoituksiin käytännössä mihin kellon aikaan tahansa.

        Onhan se Bicky Royal-mies nähtävillä myös tuolla Youtubessa, niin ihan oikea henkilö siinä on kyseessä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Joo noita sulle ja perikselle vittuilijoita on varmasti tällä palstalla vähintään useita satoja, mutta todennäköisemmin tuhansia.


      • peris234 kirjoitti:

        Tämä ätmi ja incel-lahko on pahempi kuin jotkut lestadiolaiset. Jos alat irrottautumaan aatteesta ja näet kuplan ulkopuolelle, niin heti ollaan puukottamassa selkään.

        Joillekin se on kova pala että noin vuosi sitten karistin poikuuden housuista, viime kesänä seurustelin pari kuukautta, olen päivittänyt autoni vm. 94 Renault Cliosta muutaman välivaiheen kautta nykyaikaiseen hyväkuntoiseen Vitoon jne.

        Täällä palstalla mies on hyväksytty vain jos on ruma, persaukinen, sosiaalisesti kömpelö, keskittää kaiken energiansa naisten ja yt-miesten vihaamiseen eikä edes yritä kehittää itseään noissa edellämainituissa asioissa.

        Näinhän se tällä ätmejä täynnä olevallla palstalla on aina mennytkin, että heti jos jollain menee elämässä vähänkin paremmin, niin hänet otetaan näiden ätmien toimesta heti pilkkaamisen kohteeksi ja käännytään häntä vastaan.

        Tällä palstalla sitä onkin aina kaikkein pidetyimpiä ja hyväksytyimpiä just ne miehet, jotka ovat mahdollisimman paljon naisten syrjimiä, rumia, köyhiä ja sosiaalisilta taidoiltaan heikkoja, jotka vaan kirjoittelevat niitä samoja incel-juttuja, eivätkä edes yritä muuttaa mitenkään itseään ja elämäänsä parempaan suuntaan.

        Noiden ätmien suosioon pääsisikin parhaiten just sillä, kun olisi köyhä ja kieltäytyisi työnteostakin sen takia, kun eipä siitä ole ätmille naista kuitenkaan palkintona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä logiikalla arvelet kenenkään uskovan kun olet useamman kerran itsekin kertonut hahmojengistäsi? Viimeksi kesällä kun hermostuit firmasi mainosspämmäämisen vertaamisesta omiin trollauspuuhiisi.

        Siinä on se pieni ero että mä olen alun alkaen halunnut kirjoittaa nimimerkin takaa anonyyminä, mutta esimerkiksi Bicky Royal mies, Pääskyvuoren Jorma, Porarin Make yms. ovat omaehtoisesti kertoneet nimensä, lisänneet kuvansa profiiliin ja kertoneet mitä tekevät ammatikseen.

        Tuli kai joskus kerrottua liian yksityiskohtaisesti jostain asioista ja joku laski 1 1. Ehkä mulla oli joskus Kuvakkeessa tai Irc-Galleriassa jotain autojen kuvia joiden rekkaria en ollut töhrinyt. Mene ja tiedä.

        DarkFearille pisteet siitä että on onnistunut pysyttelemään anonyyminä ja hieman salaperäisenä henkilönä nimimerkkinsä takana.


      • peris234 kirjoitti:

        Siinä on se pieni ero että mä olen alun alkaen halunnut kirjoittaa nimimerkin takaa anonyyminä, mutta esimerkiksi Bicky Royal mies, Pääskyvuoren Jorma, Porarin Make yms. ovat omaehtoisesti kertoneet nimensä, lisänneet kuvansa profiiliin ja kertoneet mitä tekevät ammatikseen.

        Tuli kai joskus kerrottua liian yksityiskohtaisesti jostain asioista ja joku laski 1 1. Ehkä mulla oli joskus Kuvakkeessa tai Irc-Galleriassa jotain autojen kuvia joiden rekkaria en ollut töhrinyt. Mene ja tiedä.

        DarkFearille pisteet siitä että on onnistunut pysyttelemään anonyyminä ja hieman salaperäisenä henkilönä nimimerkkinsä takana.

        No itse en ole ollut koskaan mukana missään sosiaalisessa mediassa, niin todennäköisesti just sen vuoksi olen onnistunut pysymään tällä palstalla anonyyminä. Oon myös huomannut sen, miten kukaan ei ole tiennyt tällä palstalla ammattiani. Ehkä parempi olla edelleenkin kertomatta asiasta, niin ei pääse paljastumaan.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Mihin ihmeen typeriin satuihin? Tuskin se nyt mitään haittaisi, vaikka se Omid Djalili tietäisikin Bicky Royal-miehen tänne palstalle kirjoittelevan. Katsoisi vaan, että on hieman saman näköinen tyyppi siinä kyseessä.

        Harmi vaan, kun se Omid ei varmasti osaa yhtään suomea, niin ei ymmärtäisi niitä Bickyn kirjoituksia.

        Odotetaan jos Paattisten Arja tulee kommentoimaan näitä multinikkiasioita. Hän on perillä asioista ja palstan tasokkaimpia kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotetaan jos Paattisten Arja tulee kommentoimaan näitä multinikkiasioita. Hän on perillä asioista ja palstan tasokkaimpia kirjoittajia.

        Hyvä kirjoitus. Hiton pitkä ei tajo keritä lukemaan aina omat dkabat vie aikaa ....

        Moros Adiios


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No itse en ole ollut koskaan mukana missään sosiaalisessa mediassa, niin todennäköisesti just sen vuoksi olen onnistunut pysymään tällä palstalla anonyyminä. Oon myös huomannut sen, miten kukaan ei ole tiennyt tällä palstalla ammattiani. Ehkä parempi olla edelleenkin kertomatta asiasta, niin ei pääse paljastumaan.

        Apinafiltteri estää sua julkaisemasta kuviasi missään:)))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apinafiltteri estää sua julkaisemasta kuviasi missään:)))))))))))))))))))))))))))))

        Mikä vitun apinafiltteri?? Mulla ei edes ole mitään kuvia missään netissä, kun en ole mihinkään niitä puhelimestani siirtänyt.


    • Olen tehnyt vähän töitä, jotka liittyvät kaivoksiin. Sen voin sanoa alan sukupuolijakaumasta, että tuskin siellä on edes yhtä lumikkia seitsemää kääpiötä kohden.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2310
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1945
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1940
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1838
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1114
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      974
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      938
    Aihe