Onko perussuomalaisten mielestä yhteistyön vaikeus muiden puolueiden kanssa vaikeaa siksi, kun nuo muut puolueet on yhteistyökyvyttömiä vai voisiko vika ollakin perussuomalaisten yhteistyökyvyttömyydessä?
Kokeeko perussuomalaiset, että vika on aina muissa?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiku me halutaan vaan että sä menisit pois. Etkö käsitä sitä?
- Anonyymi
Persujen perse ei kestä merivettä. Varsinaisia mammanpoikia ja tohvelisankareita nuo peruSS-karvaperseäijät kautta maan.
- Anonyymi
TenupellekopioVasurit ovat kiitettävästi elvyttäneet tämän vanhan karjalaisen itkijäeukko-perinteen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Itkuvirsi
Itkuvirret on jaettu neljään päälajiin: kuolinitkut, hääitkut, sotaanlähtöitkut sekä tilapäisitkut.
Ja nyt tämä Tenupridekiimanatsivasureiden speciaali: katkeran sairaan kateellinen persupalsta-itku. - Anonyymi
Ei me haluta tehdä sun kanssa yhteistyötä. Mene pois!
- Anonyymi
Persut saavat hel...tinmoisen rähinän aikaiseksi jopa oman peilikuvansa kanssa. Ei onnistu minkään muun puolueen kannattajilta. Onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut saavat hel...tinmoisen rähinän aikaiseksi jopa oman peilikuvansa kanssa. Ei onnistu minkään muun puolueen kannattajilta. Onneksi.
ViherVassari tahtoo muomilaiselle miehelle tehta taman:
https://www.documentingreality.com/forum/f166/cartel-sicks-dogs-poor-dudes-balls-205212/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu siitä että ne on korruptoituneita ja ne ajattelee että jos ne käyttäytyy hyvin ja nyökkäilee vaan niin ne saa sitten enemmän rahaa.
Vai olisiko sittenkin vain niin, että yhteistyökyvyttömyys vaivaakin tosiaan vanhoja puolueita, ne eivät uskalla uudistua, sillä linjat ovat muuttuneet, pitkälti pois vanhasta oikeisto-vasemmisto asetelmista.
- Anonyymi
Eli kaikkien muiden pitäisi muuttua perussuomalaisten kannalta yhteistyökykyisiksi.
Aika paksua ja aika typerää. Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikkien muiden pitäisi muuttua perussuomalaisten kannalta yhteistyökykyisiksi.
Aika paksua ja aika typerää.Aika paksua ja typerää on vain tuo normitulkintasi, ymmärrätkö kaiken tahallasi väärin, vai oletko todellakin noin jumalattoman tyhmä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paksua ja aika typerää.Ai paksua ja typerää? Etkö sä itse vaadi juuri sitä Persuilta? Miten se on vain paksua ja typerää silloin kuin Persut vaatii sitä? Mutta "fiksua" silloin kun sinä teet sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai paksua ja typerää? Etkö sä itse vaadi juuri sitä Persuilta? Miten se on vain paksua ja typerää silloin kuin Persut vaatii sitä? Mutta "fiksua" silloin kun sinä teet sitä?
En minä vaadi perussuomalaisilta yhtään mitään. Ihmettelen vain, että valitsemallaan strategialla he ovat ikuisesti oppositiossa eli mikä on tuon strategian tavoite?
Varmistaa perussuomalaisten paikka oppositiossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä vaadi perussuomalaisilta yhtään mitään. Ihmettelen vain, että valitsemallaan strategialla he ovat ikuisesti oppositiossa eli mikä on tuon strategian tavoite?
Varmistaa perussuomalaisten paikka oppositiossa?Ei Persut sitä valitse vaan kansa sen päättää demokratiassa. Viime vaaleissa SDP sai täpärästi enemmän ääniä kuin Persut ja pääsivät sen takia hallitustunnustelijaksi. SDP muodosti vasemmisto hallituksen johon otettiin mukaan myös Keskusta. Etkö oikeasti ymmärrä mitään politiikasta?
Anonyymi kirjoitti:
Varmistaa perussuomalaisten paikka oppositiossa?Parempi sekin, kuin kusettaa äänestäjiä, kuten Siniseksi muuttuneet Soinistit tekivät. Pettivät kaikki antamansa vaalilupaukset äänestäjilleen. No - Sinisinä saivat tuta äänestäjien mielipiteen aiheesta, Persut taas säilyttivät äänensä. Montaa kertaa eivät äänestäjät hyväksy aidan yli potkimista, mutta äänestäjät ovat sittenkin vaan yllättävän fiksuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352669Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732269- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937- 621924
- 861652