Tinder ei kai mun juttu

Anonyymi

Selannut jo pidemmän aikaa tinderiä. Tuntuu että sielä on vain todella kauniita naisia. Semmosia oikein ura naisia. Kaikki opiskelee. Sitten matkustellaan ja otetaan 10 bikinikuvaa. Ihmeen hienoa elämää.

26

731

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tindernaiset ovat pellejä, moni nainen kerää vaikka 1000 matchia itsetuntonsa ylläpitämiseen, mutta ei aikomustakaan edes vastailla viesteihin saatika mennä treffeille. Jos tinder naisen kanssa pääty treffeille, niin ei sitten kelpaa. Badoo/Hot or notissa ovat naiset tosissaan liikeellä ja profiilin voi kertoa itsestään enemmän ja swaippaaminen ei hävitä heitä. Olen jo paikalliset naiset käynyt läpi ja haen ulkomailta. Suomessa asuville naisille ei kukaan kelpaa.

      • Anonyymi

        Tuntuu ettei joo kelpaa. ei vastailla viestiin ja sit kohta poistetaan, vaikka kuitenkin painaa myös sydäntä, että semmosia ne naiset on. Ehkä pitäisi kohta ottaa ulkomaalainen.


      • Anonyymi

        Itse kävin kokeilemassa Tinderiä ja toteisin, ettei se ole minun juttuni. Hylkäsin kaikki, joilla ei ole mitään esittelytekstiä tai lähinnä muita kuvia kuin itsestään. Hylkäsin kaikki tupakoivat ja sellaiset, joiden harrastukset ovat täysin eri maailmasta kuin omani. Hylkäsin ne, jotka hakevat pelkkää seksiseuraa. Miehet, joista tykkäsin, oli yhden käden sormin laskettavissa. Hain siis miestä, johon rakastua ja ryhtyä parisuhteeseen.

        Tiedän, että tein rankkauksen kovalla kädellä, mutta vinkiksi kaikille tositarkoituksella Tinderissä tai muissa deittisovelluksissa oleville,: Panostakaa profiiliinne!!! Laittakaa tuoreet kuvat itsestänne ja kertokaa itsestänne ihan kunnolla. Kertokaa myös hieman millaista ihmistä haette. Ei sillä ole väliä montako matchiä tulee, vaan sillä, että sieltä voi löytyä se kultakimpale.

        Itseäni varten moiset sovellukset eivät kuitenkaan ole. Ja sekin on ihan hyvä tunnustaa itselleen, jos niin on. Itse uskon siihen, että etsimäänsä ihmiseen voi törmätä ihan missä vain... 😊 Tsemppiä kaikille kumppania etsiville! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävin kokeilemassa Tinderiä ja toteisin, ettei se ole minun juttuni. Hylkäsin kaikki, joilla ei ole mitään esittelytekstiä tai lähinnä muita kuvia kuin itsestään. Hylkäsin kaikki tupakoivat ja sellaiset, joiden harrastukset ovat täysin eri maailmasta kuin omani. Hylkäsin ne, jotka hakevat pelkkää seksiseuraa. Miehet, joista tykkäsin, oli yhden käden sormin laskettavissa. Hain siis miestä, johon rakastua ja ryhtyä parisuhteeseen.

        Tiedän, että tein rankkauksen kovalla kädellä, mutta vinkiksi kaikille tositarkoituksella Tinderissä tai muissa deittisovelluksissa oleville,: Panostakaa profiiliinne!!! Laittakaa tuoreet kuvat itsestänne ja kertokaa itsestänne ihan kunnolla. Kertokaa myös hieman millaista ihmistä haette. Ei sillä ole väliä montako matchiä tulee, vaan sillä, että sieltä voi löytyä se kultakimpale.

        Itseäni varten moiset sovellukset eivät kuitenkaan ole. Ja sekin on ihan hyvä tunnustaa itselleen, jos niin on. Itse uskon siihen, että etsimäänsä ihmiseen voi törmätä ihan missä vain... 😊 Tsemppiä kaikille kumppania etsiville! 😊

        Olen laittanut tuoreen kuvani ja kertonut itsestäni! On se kumma juttu ettei niitä osumia sitten tule!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laittanut tuoreen kuvani ja kertonut itsestäni! On se kumma juttu ettei niitä osumia sitten tule!.

        Millaisella ikähaarukalla haet naisia omaan ikääsi nähden? Sillä voi olla iso merkitys matcheihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisella ikähaarukalla haet naisia omaan ikääsi nähden? Sillä voi olla iso merkitys matcheihin.

        Noin 20-40


    • Anonyymi

      Onko sulla näiden, tietyn tyylisten, naisten kanssa mitään yhteistä?

      Mieti arvojanne, elämäntilannetta yms.
      Välähtääkö yhtään miksi juuri noiden kuvailemiesi naisten kanssa ei "kolahda" oikein?

      Tuskin perhettä, työelämää ja opiskelua, terveitä elämäntapoja jne arvostavat naiset ensimmäisenä etsii työtöntä, joka ei edes ole kiinnostunut mm opiskelusta tai siitä matkustelusta.

      Sua kiinnostaa niiden ulkoinen olemus, eikö vaan. Eihän siinä auta mikään jos ei sovi itse heidän hakemaan "miestyyppiin" eli oikeasti siihe normi tavikset-ryhmään. Töissä. Harrastuksia, perhe toiveissa..

      On myös kaltaisiasi naisia olemassa. Ehkä samanlainen elämäntilanne yhdistäisi. :)
      Eivät joo pysty matkakuvia, hienoimpia vaqtteita yms toki hehkuttamaan. Mutta arkisia, työttömiä. Kenties pelkän peruskoulun käyneitä, yleensä joku ammatti naisilta löytyy kuitenkin.
      Syrjäytyneitä on toki enemmän miehissä..

      Täytyy kehittää itseään, harrastaa ja hankkia mielenkiinnon kohteita, mikäli tahtoo täysin itsensä nykyelämän vastakohtaista elämää arvostavan kumppanin.
      Harva haluaa ekana katsella kumppaniksi jtn ns kivirekeä, mt-ongelmista kärsivää tai pitkäaikaistyötöntä .. olipa kumpaa sukupuolta tahansa. Jos on mahkut tavikseenki tai kaltaistensa.

      Jos tahtoo sen seurapiirikaunottaren, täytyy usein mennä piireihin itsekin.. Realistinen vaihtoehto olisi mennä tosin lähikuppilaan, työttömien kokoontumisiin, kuntouttavassa työtoiminnan parissa varmasti olisi mukavia, omanlaisiaan tavisnaisia myös.

      En minäkään mtn lentokapteenia, aivokirurgia haikaile. Ei olisi kovin monen kanssa yhteisiä juttuja ja tulotaso olisi omaan makuun turhan erilainen.. :D

      • Anonyymi

        Puhut täyttä asiaa!
        Mitään lisäämättä ja pois ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut täyttä asiaa!
        Mitään lisäämättä ja pois ottamatta.

        Minä lisäisin sen että hyvätuloisilla ja koulutetuilla on myös mt-ongelmia.
        Naisen logiikalla ajateltuna näin ei voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lisäisin sen että hyvätuloisilla ja koulutetuilla on myös mt-ongelmia.
        Naisen logiikalla ajateltuna näin ei voi olla.

        Kyllä noi mielenterveysongelmat pitävät paikkansa. En ole koskaan tavannut niin paljon mt-naisia kuin tinderissä ja nettideittipalstoilla.

        Livenä tutustuminen on vaikeampaa mutta näitä pimeitä tyyppejä tulee eteen paljon harvemmin.


      • Anonyymi

        Olen itse ollut aika vähätuloinen aina ja suurimman osan työtön, tehnyt keikka ja määräaikasuuksia, koskaa ei vakituista ja on ikää 34, en tulisi toimeen koulutetun hienon bikininaisenkaa joka tulevaisuudes tienaa paljon ja mä elän tuilla, ei siitä mitään tule. Mulle kelpaa ihan tavis, joka ei ota bikinikuvia ja matkustele, koska ei mulla ole rahaa, mieluite tavallinen, amis, voi olla työtönkin, mutta melkein suurin osa naisista haluaa koulutttautua ja se on heille niin hiton tärkeetä, joo et semmosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse ollut aika vähätuloinen aina ja suurimman osan työtön, tehnyt keikka ja määräaikasuuksia, koskaa ei vakituista ja on ikää 34, en tulisi toimeen koulutetun hienon bikininaisenkaa joka tulevaisuudes tienaa paljon ja mä elän tuilla, ei siitä mitään tule. Mulle kelpaa ihan tavis, joka ei ota bikinikuvia ja matkustele, koska ei mulla ole rahaa, mieluite tavallinen, amis, voi olla työtönkin, mutta melkein suurin osa naisista haluaa koulutttautua ja se on heille niin hiton tärkeetä, joo et semmosta

        Naiset haluaa kouluttautua! Kamalaa! Mikseivät naiset voi tyytyä elämään tuilla ja asua äitin hemoissa kuten tavismiehet? Miksi niitten pitää hienostella, lukea kirjoja, matkustella ja sivistää itteään, mikseivät vietä viikonloppua sohvalla kaljaa juuen ja jalkapalloa kattellen? Miksi ne työttömäksi jäätyään haluaa etsiä töitä? Miksi ne on niin timmejä ja hyvässä kunnossa että ne näyttää bikinikuvissa hyvältä? Niille on niin tärkeää kuulua yhteiskuntaan ja tienata itte leipänsä. Miksei ne piä tärkeinä samoja asioita kuin äitin omat tavispoitsut?

        Eivät naiset tiiä mikä tässä elämäs on oikeesti tärkeetä: makoilu, äitin leipoma pulla, ylipaino ja olut!

        Miksei tavismies kiinnosta? On nää akat niin ylpeitä ja leuhkoja ja luulevat olevansa jottai! Miksei alkoholisoitunut, hädin tuskin lukutaitoinen ja ylipainoinen työtön ja työttömyydestä nauttiva tavismies kelpaa? MIKSEN KELPAA VAIKKA OLEN HYVÄ MIES, KYSYKÄ VAIKKA ÄITILTÄ!!!!


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen mahkuja sulla on muihin kuin muovinukkeihin. 😂 Huippukiva.net.

    • Anonyymi

      Meiän kissa osaa älypuhelinta...

    • Anonyymi

      Ei kai siellä Tinderissä kukaan pakota olemaan :)?

    • Anonyymi

      Ei pakota ei, mutta ihmeen huonoa tuuria kyllä saada matcheja tai et nainen kiinnostuis.

    • Anonyymi

      Tinder naiset on kertakäyttötavaraa.

      • Anonyymi

        Sinä et ole kertakäyttötavaraa. Kerroit ettet kelpaa edes yhtä ainutta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole kertakäyttötavaraa. Kerroit ettet kelpaa edes yhtä ainutta kertaa.

        Siis Tinderin naiset ovat kierrätyskamaa. Siellä pyörii samoja naamoja kuin Hot or Not:ssa ja kolmanneksi tulee vielä joku nettideitti-mesta joita voi olla parikin kappaletta.

        Muutamiin naisiin olen tutustunut Tinderin kautta mutta kyllä se sitä kierrätystä on.

        No sanotaan nyt tasa-arvon vuoksi että paljon myös samat miehet siellä pyörivät niin ei tytöitä pikkupöksyt repeä kiukusta :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Tinderin naiset ovat kierrätyskamaa. Siellä pyörii samoja naamoja kuin Hot or Not:ssa ja kolmanneksi tulee vielä joku nettideitti-mesta joita voi olla parikin kappaletta.

        Muutamiin naisiin olen tutustunut Tinderin kautta mutta kyllä se sitä kierrätystä on.

        No sanotaan nyt tasa-arvon vuoksi että paljon myös samat miehet siellä pyörivät niin ei tytöitä pikkupöksyt repeä kiukusta :) :)

        Tavisnaiset ja 10/10 naiset jonottaa 10/10 miesten käsittelyyn.


    • Anonyymi

      Parasta lopulta olisi olla sinkkuna. Parisuhteesta tulee helposti peräsuoli ongelma ja sitä rataa. Panu Tietää. Kenen pyllystä mikäkin lapsi on maailmaan pudonnut.

    • Anonyymi

      Niin se kai parasta, koska ei millää tule osumia, tai jos tulee, kohta nainen poistaa.

    • Anonyymi

      Totaalisesti hajoo pää koko Tinderii, ei siis osumia, antanu jo 2000 osumaa, eikä vielkää saa matcheja, noi nirppanokat hienot naiset kuvittelee jotain prinssiä rikasta saavansa :D.

    • Anonyymi

      Helvetti kun ei kelpaa naiselle ja ole jännämies.

    • Anonyymi

      Ei jaksa koko Tinderiä. En ole jo moneen kk saanut osumia. Gold osumia vaan.

    • Anonyymi

      En kai sitten voikkaan saada kaunista hienoa naista. Koska itse olen kouluttamaton alemman tason mies joka on nyt työtön ja vähän ylipainoinen. Ei ole ollutkaa kunnon töitä, mut juoppoa likasta en halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe