Ei kyse tasa-arvosta

neiti

Noniin,tämä on siis täysin omaa mielipidettäni,mutta en ole sitä mieltä että kyse olisi tasa-arvosta jos molemmat maksavat treffeillä oman osuutensa.Ei ole tullut mieleenkään,tiedän vain että viehätyn suuremmin ja pidän todella kilttinä ja kohteliaana jos mies tarjoaa ruuan/leffan.Oon joskus sanonutkin suutuspäissäni parille seurustelukumppanille että saisi jotain ostaakkin mulle välillä et tulisi vähän arvostetumpi olo.Kyllähän sitä itsekkin haluaa jos juttu tarpeeksi pitkälle menee,ostaa pojalle/miehelle jotain.Olen lähes sitä mieltä että tämä treffien tarjoaminen onkin se seikka joka erottaa miehen pojasta! Tuollaiset : "opiskelijalla ei ole varaa"-jutut ovat turhia,olen itsekkin usein auki mutta haluan esim.kaverille tarjota joskus jotain.

19

3299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25m

Kyl mä oon aina tarjonnu jos oon treffeille menny muijien kaa Se on tosi et siinä niinkun arvostaa toista ihmistä.Tai antaa ainakin sellasen kuvan. Kyllå se on aina toiminut ainakin minun kohdalla että jos antaa niin itsekkin saa.

• hep

Kun menen treffeille niin ostan jonkun kivan lahjan naiselle (esim swarowskin pienen kristallieläimen) ja aina maksan kaikki. Musta on kiva ajatella että nainen joskus vanhana (katsellessaan esinettä) muistaa sen hassun miehen jonka kanssa kävi treffeillä vaikka siitä ei muuta tulisikaan.

• ennioona

Toihan oli hauska,mäkin haluan pienen swarowskin kristallieläimen,en ole vielä sellaista saanut.

• Yksneitivaan

Mä en ymmärrä miestä,joka pyytää treffeille vaikka elokuviin.Eikä sitten osta myös mulle leffalippua! Se on törkeää.oikeasti.
      Olen jo 25vuotias nainen ja kyllä pitäisi minun ikäisillä miehillä rahaa olla.Ei sitä enää olla opiskelioita

• kallista

Nykyään tulee käytyä harvemmin leffassa, kun on niin kallista. 10 e yhdestä leffasta! Ja sen päälle karkit ja kahvilakäynti. En usko, että kaikki pojat tulevat ajatelleeksi asiaa sinun kantiltasi. Varsinkin kun on kyse ekoista treffeistä eikä tiedä onko toinen niin kiinnostava tapaus, että kannattais rahallisesti satsata. Harmittelisi sitten vain jälkeenpäin menetettyjä rahojaan, jollei tyttö/poika kiinnostuisikaan. On myös pihejä ihmisiä, jotka laskevat jokaisen senttinsä ja pitävät niistä kynsin hampain kiinni. He voivat näyttää kiinnostuksensa ja arvostuksensa toisin tavoin. Joten kun mies tarjoaa tai tarjoutuu tarjoamaan minulle, niin olen joko sitä mieltä, että mies on hyvin kiinnostunut tai sitten vain hyvät käytöstavat omaava. Kyllä se aina positiivisen vaikutelman antaa.

• Lastu

On se itsestänikin niin ihmeellistä että pitää tuota tasa-arvoa hehkuttaa joka asiassa.

Ite en kyllä edes mainitsisi mitään muuta mahdollisuutta, kun että itse maksan molempien liput. Jos ei ole varaa 20€ "riskisijoitukseen", niin sitten voikin miettiä, onko oikean tyypin kanssa treffeillä.

• mies

Parasta on jos treffien aluksi mies antaa 100 euroa kouraan niin sillä on ahneempikin narttu hiljennetty ja ei tarvitse laittaa suuta mutrulle.

• ennioona

Itse olet perso rahalle,jos et voi uhrata 10 euroa naisen leffalippuun,jos olet itse naisen vartavasten leffaan pyytänyt

• Lisa

Niin.. Onhan se totta, että miehestä saa hyvin kohteliaan vaikutelman sekä sellaisen, että hän arvostaa minua, kun hän tarjoutuu tarjoamaan treffeillä jne. Mulle kuitenkin oikeestaan riittää se, että hän pelkästään tarjoutuu tarjoamaan. Siis useinkaan en kuitenkaan anna hänen maksaa.. siis "omaa osuuttani".

Joskus olen käynyt treffeillä sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole tarjoutuneet tarjoamaan edes kahvia. Se ei ole luonut kovinkaan hyvää kuvaa, varsinkaan siinä tapauksessa, jos hän itse on vartavasten pyytänyt minua kahville tmv.

• ennioona

Oon aivan samaa mieltä sun kanssa.En tosiaan hevillä sellaista miestä uudelleen halua tavata,joka ei ole tarjonnut.

• kokenut
        ennioona kirjoitti:

Oon aivan samaa mieltä sun kanssa.En tosiaan hevillä sellaista miestä uudelleen halua tavata,joka ei ole tarjonnut.

Voip saada pimppaa

• jees
        kokenut kirjoitti:

Voip saada pimppaa

Sijoitetulle pääomalle on saatava sitten vastinetta tai toisia treffejä ei tule!

• totta
        jees kirjoitti:

Sijoitetulle pääomalle on saatava sitten vastinetta tai toisia treffejä ei tule!

Maksan mielelläni leffalipun, ravintolaillan yms. mutta haluan kyllä pillua vastineeksi.

Naiset ovat tosi onnekkaita kun heillä on pillu ;) Mies ei voi maksaa samalla setelillä kahdesti..

• fgh

Ensitreffeillä en todellakaan tarjoa ikinä, sitten jos seurustellaan niin se on eri juttu. Ilmeisesti joidenkin mielestä kohteiliaisuutta ei voi osoittaa muuten kuin rahalla.

• varttunut

Kun lähdeteään treffeille miehen kanssa, niin aivojen syvyyksissä on aina pyörimässä jonkinlainen parinvalintatesti.

Mies, joka ei kykene/halua sinusta huolehtia, on epäkelpo puoliso.
      Naisen tehtävä on valita lapsilleen mahdollisimman turvallinen isä. Mies, joka ei kykene maksamaan kuluja, ei todellakaan herätä tällaisia tunteita.

Ei siinä ahneudella ole paljon tekemistä. Siinä tehdään luonnon määräämää julmaa karsintaa kelvollisista puolisoista. Jos et pysy huolehtimaan tästä pikkujutusta nyt, niin pystytkö huolehtimaan myöskään tulevista lapsistasi.

• äijä

Oliskohan tässä ketjussa selvitetty melko hyvin syyt, joiden takia moni mies käy ilotalossa. Siellä kun se peli on selvää ja tietää mitä sillä rahalla saa.

• jakoavainko?

Tasa-arvo ei ole toiminut, eikä tule koskaan toimimaankaan tässä maailmassa. Eläkää vaan fantasia maailmassanne.

• Rahallako saa naisen tuntemaan arvostetuksi? Entäs jos nainen on pyytänyt treffeille, tarjoaako nainen miehelle leffat yms ?

• Jumalaaare

Tasa-arvon paremmat puolet siis kelpaa, mutta nämä huonommat ei?!

Kannattaa totuttautua vaan siihen että joutuu kuvetta kaivamaan.
      Rahaa vaativat ruokahuorat jää treffaamatta.

Mieluummin haen oikean huoran niin saa rahalle jotain vastinettakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4332
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      44
      2721
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1642
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79