Ketkä suomalaiset pastorit ovat pelastaneet eniten sieluja taivaan kotiin

Anonyymi

Ketkä suomalaiset pastorit tai evankelistat ovat mielestäsi pelastaneet eniten sieluja pois helvetistä taivaan kotiin? Entä kenen pastorien opetus on raitista ja kirkastaa myös kuvaa uskovaisista jotta ateistinkin on helpompi ottaa Jeesus sydämeensä?

Minun mielestäni parhaat pastorit jotka pelastavat eniten ja ovat hyvää mainosta meille uskoville ovat

LEO MELLERI
VELI SAARIKALLE
MARKKU KOIVISTO
JOHANNA TUKIAINEN
PIRKKO JALOVAARA
PATRICK TIAINEN
ELISE OITTINEN

Näiden pastorien opetukseen voi luottaa ja tietää että he pelastavat sieluja taivaan kotiin Jeesuksen luokse!
AAMEN

142

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensinnäkin jos opetus kirkastaa kuvaa uskovaisesta, ei se ole oikein, koska tulisi kirkastaa Jeesusta eikä ihmistä. Kuvaavaa tietenkin eksyttäjille, että suuri saarnaaja on keskiössä.

      • Aloittajan listalla ei ollut yhtään helluntaiseurakunnan työntekijää, hyvä niin. Meille Helluntaikirkossa kaikki kiitos annetaan Jeesukselle joka johdattaa ihmisiä pelastukseen.


    • Anonyymi

      Kun katsoo tuota listaa, ymmärtää, että kaikki on pielessä.

      Uskonto. Mitä sen on tarkoitus palvella? Mikä sen perimmäinen tarkoitus siis on? Mitä ihminen siitä saa ja mitä kokee antavansa siitä muille?

      • Anonyymi

        Listassa ainakin itselleni osin ihan tuntemattomia nimiä.

        Minut pelasti aikoinaan Jeesus Kristus ja pelastaa edelleenkin. Pelastus ei ollut kertaluontoinen vaan edelleen jatkuva olotila. Tämä onnistuu vain Jumalalta Itseltä.

        Ainakaan Leo Melleriä tai M. Koivistoa en huolisi sänkyni viereen kuuntelemaan iltarukouksiani. En kyllä noita muitakaan. Jos joku yö näkisin esim. Johanna Tukiaisen prinsessamekossa, vaaleanpunaisine botoxihuulineen sänkyni päädyssä, saattaisin kirkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listassa ainakin itselleni osin ihan tuntemattomia nimiä.

        Minut pelasti aikoinaan Jeesus Kristus ja pelastaa edelleenkin. Pelastus ei ollut kertaluontoinen vaan edelleen jatkuva olotila. Tämä onnistuu vain Jumalalta Itseltä.

        Ainakaan Leo Melleriä tai M. Koivistoa en huolisi sänkyni viereen kuuntelemaan iltarukouksiani. En kyllä noita muitakaan. Jos joku yö näkisin esim. Johanna Tukiaisen prinsessamekossa, vaaleanpunaisine botoxihuulineen sänkyni päädyssä, saattaisin kirkaista.

        En kyllä ymmärrä, miksi ajattelit heidän olevan siellä sun sänkys vieressä. En sinne huolisi Jeesustakaan, sänkyni jossa nukun on ihan yksityissektoria.


      • Anonyymi

        hellarit ovat nykyään baalin rofeettoja eli kuu uskonon kannalla
        suosiessaan maahan tunkeutuvaa kuu uskontoa


    • HALLELUJAA!

      • Lujaa, lujaa!


    • Anonyymi

      Listassa on ihmisiä jotka ovat osanneet kaupallistaa uskonsa. He ovat tehneet uskostaan näkyvää myös suuremmalle ihmismäärälle.

      • Anonyymi

        Kristinuskon seassa on rikkaviljaa, valhekristittyjä ja harhaopettajia, tästä Jumala varoittaa Raamatussa.
        Jumala sanoo että KOKO Maailma on käärmeen vallassa. Tämä Maailma menee vaan hullumaksi ja jumalaton meno lisääntyy.

        Maailma on pimeydessä ja oikeat kristityt ovat valkeudessa. Aito kristitty on valona pimeässä maailmassa.
        Kristitty ei tarkoita uskonnollista ja kaikki "kristityt" eivät pelastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskon seassa on rikkaviljaa, valhekristittyjä ja harhaopettajia, tästä Jumala varoittaa Raamatussa.
        Jumala sanoo että KOKO Maailma on käärmeen vallassa. Tämä Maailma menee vaan hullumaksi ja jumalaton meno lisääntyy.

        Maailma on pimeydessä ja oikeat kristityt ovat valkeudessa. Aito kristitty on valona pimeässä maailmassa.
        Kristitty ei tarkoita uskonnollista ja kaikki "kristityt" eivät pelastu.

        Jokainen taho puhuu omasta oikeassa olevasta kristillisyydestä, myös listassa olevissa on varmaankin ihmisiä, jotka kokevat olevansa yhtä oikeassa kuin esimerkiksi sinä, yllä oleva vastaaja. Koko kristinusko on käärmeuskonto siinä kuin muutkin uskonnot ja meno on todella hullua.

        Kun ihminen näkee epäkohdan, hän pyrkii selittämään itselle, että kyse on väärälahkolaisuudesta tai eksytyksestä tai vastaavasta ja loppuviimein, hän pyrkii selittämään sillä, jotta voisi pysyä itse siinä harhassa mikä on ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskon seassa on rikkaviljaa, valhekristittyjä ja harhaopettajia, tästä Jumala varoittaa Raamatussa.
        Jumala sanoo että KOKO Maailma on käärmeen vallassa. Tämä Maailma menee vaan hullumaksi ja jumalaton meno lisääntyy.

        Maailma on pimeydessä ja oikeat kristityt ovat valkeudessa. Aito kristitty on valona pimeässä maailmassa.
        Kristitty ei tarkoita uskonnollista ja kaikki "kristityt" eivät pelastu.

        >>> Maailma on pimeydessä ja oikeat kristityt ovat valkeudessa. Aito kristitty on valona pimeässä maailmassa. <<< Niinpä ja missä löytyy Jumalan Voima tänä päivänä Seurakunnissa että uskovaiset muuttuu valoxi ?? Oikein kirjoitit että >>> Kristinuskon seassa on rikkaviljaa, valhekristittyjä ja harhaopettajia, tästä Jumala varoittaa Raamatussa.
        Jumala sanoo että KOKO Maailma on käärmeen vallassa. Tämä Maailma menee vaan hullumaksi ja jumalaton meno lisääntyy. <<<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskon seassa on rikkaviljaa, valhekristittyjä ja harhaopettajia, tästä Jumala varoittaa Raamatussa.
        Jumala sanoo että KOKO Maailma on käärmeen vallassa. Tämä Maailma menee vaan hullumaksi ja jumalaton meno lisääntyy.

        Maailma on pimeydessä ja oikeat kristityt ovat valkeudessa. Aito kristitty on valona pimeässä maailmassa.
        Kristitty ei tarkoita uskonnollista ja kaikki "kristityt" eivät pelastu.

        Siis sen saman kärmeksen, jonka Jahve kuuluu luoneen kuten kaiken muunkin, ja todenneen vielä päälle onnistuneensa vallan mainiosti luomistyössään?

        Joko Jahve ei ole kaikkitietävä ja kaikkivaltias, tai sitten hän on psykopaatti kiusatessaan ihmiskuntaa omilla törppöilyillään ja syyttäessään siitä vielä ketäs muuta kuin ihmistä.


    • Anonyymi

      Jos joku pastori on saanut suuret kansanliikkeet aikaan ja monta ihmistä ylistämään Jeeesusta, niin se ei tarkoita sitä, että sieltä olisi ketään pelastunut.

      Jeesus varoitti vääristä profeetoista, jotka vievät seuraajansa helvettiin. Väärät profeetat tunnistaa siitä huonosta heldelmästä jota he tekevät ja Jeesuksen sanojen mukaan huono hedelmä on laittomuus. Vaikka he olisivat tehneet voimatekoja Jeesuksen nimessä, niin he eivät pelastu, jos he ovat tehneet laittomuutta.

      Koska Raamattun kieltää naisten opettaa seurakuntaa, niin jokainen naispastori tekee laittomuutta ja huonoa hedelmää. Jokainen miespastori tekee huonoa hedelmää, jos hän antaa hyväksyntänsä laittomuudelle, tekee laittomuutta ja opettaa laittomuutta. Tätä tekee todella moni julkkissaarnaaja.

      Matteus 13:
      13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
      14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
      15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
      16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
      17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
      18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
      19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
      20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Onko Elise Oittinen naispastori?


      • Anonyymi

        Itse Ristintie ei koskaan kerää suuria kansanjoukkoja.
        Tässä on se, Ristin-muotoinen Ahdas Portti.
        Sinne kuljetaan Jeesuksen kautta.

        Jeesus, ennen itse ristiä, keräsi kylläkin kansanjoukkoja: heistä suurin osa tuli kuuntelemaan sensaatiomaista saarnaaja, joka teki ihmeitä. Pieni joukko kuulijoista myös ymmärsi kuulemansa.

        Mutta Jeesuksen ristin luona ei sitten ollutkaan kuin kourallinen heitä: Jeesuksen opetuslapset, lähin suku ja Häneen todella uskoneet ystävät.

        Kautta kärsimysten voittoon:
        https://www.youtube.com/watch?v=7rlFOPJeQNg

        Kenenkään meistä ei pidä ylpistyä. Loppupeleissä nähdään, ketkä ovat Jeesuksen seurassa loppuun asti, tässäkin ajassa.

        Heikki Koskenniemi - Veren ja tulen läpi:
        https://www.matinkirjakauppa.fi/Veren-ja-tulen-laep

        Tässä ei kysytä "kuinka vahva olen?" Tässä asiassa meistä kukaan ei ole vahva. Vaan siitä, uskommeko ja juuri tästä syystä heikkoinakin tahdomme pitää kiinni Jeesuksen kädestä ja rististä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse Ristintie ei koskaan kerää suuria kansanjoukkoja.
        Tässä on se, Ristin-muotoinen Ahdas Portti.
        Sinne kuljetaan Jeesuksen kautta.

        Jeesus, ennen itse ristiä, keräsi kylläkin kansanjoukkoja: heistä suurin osa tuli kuuntelemaan sensaatiomaista saarnaaja, joka teki ihmeitä. Pieni joukko kuulijoista myös ymmärsi kuulemansa.

        Mutta Jeesuksen ristin luona ei sitten ollutkaan kuin kourallinen heitä: Jeesuksen opetuslapset, lähin suku ja Häneen todella uskoneet ystävät.

        Kautta kärsimysten voittoon:
        https://www.youtube.com/watch?v=7rlFOPJeQNg

        Kenenkään meistä ei pidä ylpistyä. Loppupeleissä nähdään, ketkä ovat Jeesuksen seurassa loppuun asti, tässäkin ajassa.

        Heikki Koskenniemi - Veren ja tulen läpi:
        https://www.matinkirjakauppa.fi/Veren-ja-tulen-laep

        Tässä ei kysytä "kuinka vahva olen?" Tässä asiassa meistä kukaan ei ole vahva. Vaan siitä, uskommeko ja juuri tästä syystä heikkoinakin tahdomme pitää kiinni Jeesuksen kädestä ja rististä.

        Höh. Anteeksi. En ole naispastori, mutta nainen kumminkin...
        Saa kai nainenkin sentään uskostaan todistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Anteeksi. En ole naispastori, mutta nainen kumminkin...
        Saa kai nainenkin sentään uskostaan todistaa?

        Saa todistaa nainen, mutta ei pastorina saa olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa todistaa nainen, mutta ei pastorina saa olla.

        Saapas.


    • Anonyymi

      Adventistipastorit: Toivo Seljavaara, Arvo Arasola, On niitä monia muitakin.

    • Jouko Piho.

    • Anonyymi

      Kasva aikuiseksi.

      • Anonyymi

        Hallelujaa! Aamen!! Voideltua opetusta!!


    • Anonyymi

      Lars Leevi Lestadius
      Abraham Achrenius
      Niilo Malmberg
      Jonas Lagus
      Fredrik Hedberg
      Urho Muroma

      • Anonyymi

        Martti Luther.

        Omassa pelastuksessani on M. Lutherilla ja hänen kirjoituksillaan ja opetuksillaan ollut suuri, kaikkein pelastavin merkitys. Jeesus Luther.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti Luther.

        Omassa pelastuksessani on M. Lutherilla ja hänen kirjoituksillaan ja opetuksillaan ollut suuri, kaikkein pelastavin merkitys. Jeesus Luther.

        Lutheri tunnisti Ilmestyskirjan pedon antikristuksen paavin, josta vanhat 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat.
        Paljon on julistajia tänäpäivänä, jotka eivät petoa tunnista.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti Luther.

        Omassa pelastuksessani on M. Lutherilla ja hänen kirjoituksillaan ja opetuksillaan ollut suuri, kaikkein pelastavin merkitys. Jeesus Luther.

        Lutter ei tainnut olla suomalainen, mikäli oikein muistan.
        Tuo Lestadiuksesta alkanut lista on varmasti paras tähän mennessä. Ei nuo nykyiset puhujat ole vaikuttaneet kuin murto-osaan siitä ihmisjoukosta, johon vanhat herätysliikkeiden perustajat ovat vaikuttaneet saarnoillaan ja kirjoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutheri tunnisti Ilmestyskirjan pedon antikristuksen paavin, josta vanhat 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat.
        Paljon on julistajia tänäpäivänä, jotka eivät petoa tunnista.

        1234567---

        Lutheri menee monista vapaiden suuntien edustajista edelle tiedossa.


    • Anonyymi

      Johanna Tukiainen opetti väkevässä voitelussa Armo-uutisen tilaisuudessa. Monet tulivat uskoon. Sieluja pelastui saatanalta Taivaan kotiin. Aamen

    • Anonyymi

      Kalevi Lehtinen on ainakin julistanut evankelimia valtaville ihmismäärille.

      • Anonyymi

        Kuinkahan Kalevi Lehtinen on tutustunut kolmannen enkelin sanomaan. Tietoa on jaettu hänellekin.

        1234567---


    • Anonyymi

      Harri Veijonen on Suomen ykkösprofeetta ja voideltu uskova. Harri Veijonen opettaa raitista evankeliumia!

      • Anonyymi

        Oikea profeetta pitää Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä.

        1234567---


      • Anonyymi

        Miksi ennustuksensa menevät aina pieleen? Ei sellaisesta profeetasta ole mihinkään.


    • Anonyymi

      Ääni Harri Veijoselle. Loistavaa opetusta ja hyvät nettisivut. Kannattaa tutustua profeetta Harri Veijosen kirjalliseenkin tuotantoon

      • Anonyymi

        Nettisivut ovat kuin pikkulapsen riipustuksia.Ei jatkoon. Valeprofeetta muutenkin.


    • Jaa mutta niissä, jotka mainitsit näyttäisi ehkä Herran Henki olevan vahvin eli he vaikuttavat kuin ehtollisella käynti kolmen päivän ajan Herran henkenä, mutta sitten hiipuvat. Luterilaisessa kirkossa yms. saa kyllä tuota Herran hengen hoitoa usein, mutta se ei ole kovin kestävää.
      Vapaakirkossa kävin vuonna 2002 ja siellä sain Jumalan henkeä ja ehkä vähän Profetoimisen henkeäkin kokea.
      Jehovan todistajilta olen saanut pyhää henkeä.
      Rukoukseeni vastasi näyttävämmin JALOVAARA. Mutta tuo on jo hiipunut.

      Kaikki seurakunnat = Herran Henkeä, Vapaakirkko = Jumalan Henkeä, Jehovan todistajat = Pyhää Henkeä.

    • Anonyymi

      Yksikään aloituksen henkilöistä ei ole koskaan pelastanut yhtään ihmistä eikä tule pelastamaan, ei edes itseään. Ei heillä ole valtaa pelastaa ihmissieluja.
      Monet noista henkilöistä ovat jopa saattaneet tehdä hallaa ihmisten pelastukselle väärällä toiminnallaan ja valheillaan.

      Jeesus Kristus on ainoa, joka pelastaa ihmissieluja.
      Jeesus on sama eilen tänään ja iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Jeesus on ainoa, joka pelastaa. Jeesus sanoi: Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille kansoille.
        Nyt näitä julistajia on kahdenlaisia. Toinen osa julistaa totuutta, ja toinen puoli julistajia johtaa harhaan julistuksillaan

        1234567---


    • Siis oliko tuo lista irvikuva ja pilakuva Oikeista Uskovista. Oliko se tahallinen Oikeitten Uskovien mustamaalaamista? Ei kukaan selviä Taivaaseen jos alkaa noita seuraa ja kuunnella. Hankkiutukaa viisasten seura niin teille käy hyvin. Voi olla vähän vaikeita löytää tuo viisas tänä päivänä mutta Jeesuskumminkin suosittelen jokaiselle.

      • Anonyymi

        Ai`? Kukaan, joka on noita kuunnellut, ei pääse Taivaaseen?
        Mutta viisasten puheita seuraten pääsee.
        Keitä nuo mainitsemasi, pelastavat viisaat sitten ovat?

        Ahaa. Ja lause jatkuu... niitä ei olekaan. Jos olisi, viisaus pelastaisi, mutkun ei ole, pitää muistaa, että kun on ensin itse kovasti yrittänyt ja sitten huomannut itsensä kykenemättömäksi pelastaa itse itseään, no, viimekädessähän on aina Jeesus.

        Tuttua, lapsuudessa tyrkytettyä oppia itselleni. Saviskin on selvästi läpäissyt helluntai-pyhäkoulun 10 pisteellä ja isolla lampaalla Jeesus-taululle.

        Savista itseään, oppeineen, en kyllä suosittelisi pelastajaksi kenellekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai`? Kukaan, joka on noita kuunnellut, ei pääse Taivaaseen?
        Mutta viisasten puheita seuraten pääsee.
        Keitä nuo mainitsemasi, pelastavat viisaat sitten ovat?

        Ahaa. Ja lause jatkuu... niitä ei olekaan. Jos olisi, viisaus pelastaisi, mutkun ei ole, pitää muistaa, että kun on ensin itse kovasti yrittänyt ja sitten huomannut itsensä kykenemättömäksi pelastaa itse itseään, no, viimekädessähän on aina Jeesus.

        Tuttua, lapsuudessa tyrkytettyä oppia itselleni. Saviskin on selvästi läpäissyt helluntai-pyhäkoulun 10 pisteellä ja isolla lampaalla Jeesus-taululle.

        Savista itseään, oppeineen, en kyllä suosittelisi pelastajaksi kenellekään.

        Frans Hannula olisin halunnut kuunnella ja kokea Jumalan Voima joka tuli Hänen kautta.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Frans Hannula olisin halunnut kuunnella ja kokea Jumalan Voima joka tuli Hänen kautta.

        Tjaa? Itse henkilökohtaisesti saan Jumalan voimaa suoraan Isältä Jumalalta Itseltä, Jeesukselta Kristukselta, Pyhältä Hengeltä.

        Tähän en tarvitse erityisiä muotomenoja, eikä ole tapanani kaatuilla sen kunniaksi. Tämä voiman laskeutuminen tapahtuu ihan sen suuremmitta sertemonioitta, joko itse toimittamassani esim. ilta- tai päivärukouksessa. Näille ei ole kellonaikoja, sillä kristitty on rukouksentilassa jatkuvasti, eli siis jopa ilman näitä erillisiä rukoustoimituksia, jotka nekin ovat erityisen tärkeitä. Voima vain yhtäkkiä täyttää itseni, on joskus vähempi, joskus vahvempi. Näin on jokaisen uudestisyntyneen, Hengellä täyttyneen kristityn kohdalla, uskon.

        1.Kor.1:
        11 Sillä Kloen perheväeltä olen saanut teistä kuulla, veljeni, että teillä on riitoja keskuudessanne.
        12 Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".

        13 Onko Kristus jaettu? Ei kaiketi Paavali ole ristiinnaulittu teidän edestänne? Vai oletteko te kastetut Paavalin nimeen?
        14 Minä kiitän Jumalaa, etten ole kastanut teistä ketään muita kuin Krispuksen ja Gaiuksen,
        15 niin ettei kukaan saata sanoa, että te olette minun nimeeni kastetut.

        16 Kastoinhan tosin Stefanaankin perhekunnan; sitten en tiedä, olenko ketään muuta kastanut.
        17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan-ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.

        Tällä ed. lainauksella tahdon ilmaista, että jopa Paavali antoi kunnian suoraan ja ainoastaan Kristukselle. Vastaavasti hän varmasti kauhistuisi ajatusta, että hän aikaansaisi "pelastavaa voimaa", kuten nuo helluntaiprofeetat, Hannulat sun muut, joilla tuntuu olevan mystinen voima käsissään ja joista pysykää kaukana!

        Toisen puolesta voi rukoilla, mutta Jumala on Hän, joka pelastaa ja antaa Voiman, suoraan Taivaista. Aamen.


    • Anonyymi

      Benny Hinn
      Kenneth E. Hagin

    • Anonyymi

      trolli,ei kai kukaan tosissaan ottanut.

      • Anonyymi

        Just so, just så, juuri niin.


    • Anonyymi

      Montako sielua pastorit ovat pelastaneet? Ei tietysti yhtään. Keskustelu kertoo miten hukassa ollaan.

    • Anonyymi

      Maria Åkerblom

    • Anonyymi
    • Ei löydy Spurgeonin vastaava saarnaaja Suomesta . En ainakaan tiedä.

    • Anonyymi

      Dan. 12:3 Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.

    • Anonyymi

      Kun Suomen menneisyydestä katsoo mikä toimita on Jumalan armosta tuottanut satoa, täytyy todeta että Suomessa merkittävin herätysliike on ollut ns. viidesläisyys sen muodoissaan.
      Viidennen herätysliikkeen alkuvaiheissa toimi Urho Muroma.

    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää sentään !

      Ihminen ei pelasta ketään !

      Jumala Yksi pelastaa !

      Usko ja uskon syntyminen ja siten uskoon tulo on yksin Jumalan teko ja työtä !

      Kunniaa ei tule antaa ihmiselle, Jumalan teoista !

      • Anonyymi

        Siis Jumala Yksin pelastaa.

        Joh. 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Jumala Yksin pelastaa.

        Joh. 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

        Siis jopa tuo usko on Jumalan teko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Jumala Yksin pelastaa.

        Joh. 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

        Samaa mieltä, koska eihän ketään uskovaista pidä korottaa toisten edelle. Ei ole kahden kastin uskovia, vaan yhden. Monesti se ei ole henkilön itsensä vika, että häntä korotetaan väärällä tavalla.


      • Anonyymi

        Ihminen voi kuitenkin julistuksillaan johtaa sankoin joukoin suuria joukkoja harhaan. On paljon niitä, jotka eivät haluakaan pitää Jumalan antamaa kymmenenkäskyn lakia kasvattajana Kristukseen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Ei tule muita mieleen kuin pastori Pohjalainen.

      • Anonyymi

        pastori Pohjalainen tässä, hyvää päivää sentään !


    • Anonyymi

      Meller ei ole suomalainen sukunimi.

    • Anonyymi

      Vanhin profeetta Pasanen puhuu hyvin. Mauno Mattila puhuu hyvin. Leo Meller puhuu hyvin. Kaikilla on vain eri näkemykset mikä on oikein

      • Anonyymi

        Tiedoksesi. Spede "Veijo" Pasanen kuoli 102 vuoden kunniakkaassa iässä Suomen kalleimmalle keihäänheittoradalle vuonna 2002. Pasasta ei tunnettu profeettana vaan Rock around the clock laulun laulajana ja televisiossa puhujana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksesi. Spede "Veijo" Pasanen kuoli 102 vuoden kunniakkaassa iässä Suomen kalleimmalle keihäänheittoradalle vuonna 2002. Pasasta ei tunnettu profeettana vaan Rock around the clock laulun laulajana ja televisiossa puhujana.

        Oliko voideltua opetusta tällä pastori Spede Pasasella?


    • Anonyymi

      Niin, voiko olla enää laajemmin harhaopillisempaa näkemystä / kysymystä kuin aloitus antaa. Ihmisen pelastaminenko olisi ihmisten toimintaan liittyvä tekijä?

      Todellisuus vain on ihmeellistä ihmeellisempi miten JUMALA aivoittaa koko alueen ja ohjaa ihmisiä - tahtoa ja tekemistä - niin että hänen suunnitelmansa toteutuvat.

      Lisäksi ihmisen on mahdottomuus edes tietää miten jonkun ihmisen elämä / työ vaikuttaa ihmisten pelastamiseen - tiedon saamiseen.

      On hyvä muistaa, miten kaikkivaltia JUMALA on ennalta määrännyt ja ennalta valinnnut ihmiset jotka hän lapseuttaa. Tekee uskon heihin. Nämä muodostavat seurakunnan.
      No, tosin on myös uskonollinen ihmisryhmä - uskonto - jotka ihmisvoimin ja teoin pyrkivät tekemään tekemällä JUMALAN lapsia - onnistumatta siinä. Tekevät bisnestä uskontonsa harjoittamisessa.

      m.l

      • Anonyymi

        Todella hyvä kirjoitus. Aivan näin on asia. Olen kauan tiennyt, että näillä sivuilla on paljon trolleja. Aloittaja on yksi. Mene aloittaja juoksulenkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä kirjoitus. Aivan näin on asia. Olen kauan tiennyt, että näillä sivuilla on paljon trolleja. Aloittaja on yksi. Mene aloittaja juoksulenkille.

        Ei muuten ole hyvä, vaan huono !

        Valhetta Markku taas levittää !

        Ennaltamääräämis oppi eli kalvinismi on paha harhaoppi.

        Sen mukaan Jumala on ennalta jo määrännyt osan kadotukseen, vailla mahdollisuuttakaan pelastua.

        Toisaalta ML opettaa myös ns. "kaikkipelastuu" oppia, jonka mukaan siis Jumala pakolta pelastaa kaikki ihmiset.

        Paha ristiriita on hänellä siis opeissaan, mutta eihän hän siitä välitä, kun ei mitään noista asioista ymmärräkkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole hyvä, vaan huono !

        Valhetta Markku taas levittää !

        Ennaltamääräämis oppi eli kalvinismi on paha harhaoppi.

        Sen mukaan Jumala on ennalta jo määrännyt osan kadotukseen, vailla mahdollisuuttakaan pelastua.

        Toisaalta ML opettaa myös ns. "kaikkipelastuu" oppia, jonka mukaan siis Jumala pakolta pelastaa kaikki ihmiset.

        Paha ristiriita on hänellä siis opeissaan, mutta eihän hän siitä välitä, kun ei mitään noista asioista ymmärräkkään.

        Etpä tunne raamatun perusasiota. Raamattu ei tunne kaksinkertaista predestionaatio-oppia. Mutta tähän liittyen Room. 8:28-30 on totta.En halua kirjoittaa näin saastuneella palstalla asiasta enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole hyvä, vaan huono !

        Valhetta Markku taas levittää !

        Ennaltamääräämis oppi eli kalvinismi on paha harhaoppi.

        Sen mukaan Jumala on ennalta jo määrännyt osan kadotukseen, vailla mahdollisuuttakaan pelastua.

        Toisaalta ML opettaa myös ns. "kaikkipelastuu" oppia, jonka mukaan siis Jumala pakolta pelastaa kaikki ihmiset.

        Paha ristiriita on hänellä siis opeissaan, mutta eihän hän siitä välitä, kun ei mitään noista asioista ymmärräkkään.

        >>Sen mukaan Jumala on ennalta jo määrännyt osan kadotukseen, vailla mahdollisuuttakaan pelastua.<<

        Miksi taas valehtelet ja kuvittelet . JUMALA ilmoittaa näin - en minä.

        3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
        4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
        5 edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen... o m a n..... tahtonsa mielisuosion mukaan, Ef 1

        -----------

        28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
        31Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä ...v-a-s-t-a-a-n?... Room 8

        Kukkaan ei voi olla edes tuota vastaan. Kuvitella kylläkin.

        >>Toisaalta ML opettaa myös ns. "kaikkipelastuu" oppia, jonka mukaan siis Jumala pakolta pelastaa kaikki ihmiset.<<

        Annoitpa väärän todistuksen. Saat repullisen euroja, jos löydät minun sanoneen pakolla pelastamisesta. JOKAINEN tässä ajassa pelastuksen saanut ihminen tietää,- ettei JUMALA pakolla pelastanut häntä = tehnyt uskoa sydämeen. Ihmisen osa on vain havainnooida tämä muutos - vaihe - elämässään.

        Kaikkivaltiaalla JUMALALLA on kyky ja voima, jonka on antanut väliaikkaisesti Jeesukelle Kristukselle, jolla voimalla - kyvyllä pelastaa koko maailman. Pojan kautta.

        Tässäpä sinullekkin kuvaus koko ihmislajin tilanteesta - pelastukseen liittyen.

        9 Sentähden onkin JUMALA hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle (Jeesukselle) nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
        10niin että .............kaikkien............ polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        11ja.... j-o-k-a-i-s-e-n...kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

        Ymmärrätkö? Epäuskosi saa aikaan sen, ettet edes ymmärrä ja näe JUMALAN aivoittamaa ihmisen pelastamista. Ymmärätkö tämän todellisuuden? Miten mahdolistut edes evankelioimaan ihmisiä - koska valheelisuus on mukanasi?

        Markku Lievonen


      • Anonyymi
        Koolata kirjoitti:

        Etpä tunne raamatun perusasiota. Raamattu ei tunne kaksinkertaista predestionaatio-oppia. Mutta tähän liittyen Room. 8:28-30 on totta.En halua kirjoittaa näin saastuneella palstalla asiasta enempää.

        Olen tuohon oppiin hyvin perehtynyt !

        Eikä tule ottaa vain yhtä Raamatunpaikkaa, josta sitten rakennetaan oppi, eikä sitä tutkita muulla, minkä Raamattu opettaa ja sanoo.

        Tämä lainaamasi Raamatunkohta ja sen tulkinta pitää koetella Sanalla.

        28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.

        Raamattu ja Jeesus sanoo myös näin:

        Matt. 22:14 Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."

        Roomalaiskirje 11
        2 Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:
        3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
        4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
        5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.

        Siis joka aikakaudessa on olemassa se valittujen joukko, ja sen kautta ja avulla Jumala pitää pelastuksen sanoman puhtaana.

        Eli kaikki uskovat eivät ole ns. valittuja, vaan kutsuttuja on pääosin, valitut siis kutsuvat ja Jumala huolehtii jokaisesta aikakaudesta ja puhtaan evankeliumin sanoman välittämisestä, noiden valittujen ja uskollisten palvelijoidensa kautta ja avulla.

        Kukaan meistä ei tiedä sitä, että olemmeko kutsuttuja vai niitä valittuja, eli kaikkia on Jumala kutsunut, mutta osa vain on valittuja.

        Vanhassa liitossa oli 12 sukukuntaa, joista ennaltavalittuja olivat vain Leeviläiset miehet, joiden tuli auttaa muita vanhan liiton uskovia.

        Mutta kalvinismin oppi opettaa ihan muuta, eli sen mukaan Jumala on jo ennalta tuominnut valtaosan ihmisistä kadotukseen vailla mahdollisuuttakaan pelastua !

        Raamattu ei noin opeta !

        Koko evankeliumin sanoman ydin on juuri se, että kaikille Jumala antaa mahdollisuuden pelastua.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Jos kalvinismi olisi oikein, niin Jumala ei voisi tuomita ihmistä, jolle Hän ei ole antanut edes mahdollisuutta pelastua !

        Jos kalvinismi olisi siis totta, niin silloin me voisimme elää ja rellestää mielemme mukaan, sillä Jumala siis kuitenkin pelastaa osan, ja osaa ei mukamas koskaan halunnutkaan pelastaa.

        Silloin ei ihminen olisi vastuussa mistään toimistaan !

        "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuohon oppiin hyvin perehtynyt !

        Eikä tule ottaa vain yhtä Raamatunpaikkaa, josta sitten rakennetaan oppi, eikä sitä tutkita muulla, minkä Raamattu opettaa ja sanoo.

        Tämä lainaamasi Raamatunkohta ja sen tulkinta pitää koetella Sanalla.

        28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.

        Raamattu ja Jeesus sanoo myös näin:

        Matt. 22:14 Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."

        Roomalaiskirje 11
        2 Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:
        3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
        4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
        5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.

        Siis joka aikakaudessa on olemassa se valittujen joukko, ja sen kautta ja avulla Jumala pitää pelastuksen sanoman puhtaana.

        Eli kaikki uskovat eivät ole ns. valittuja, vaan kutsuttuja on pääosin, valitut siis kutsuvat ja Jumala huolehtii jokaisesta aikakaudesta ja puhtaan evankeliumin sanoman välittämisestä, noiden valittujen ja uskollisten palvelijoidensa kautta ja avulla.

        Kukaan meistä ei tiedä sitä, että olemmeko kutsuttuja vai niitä valittuja, eli kaikkia on Jumala kutsunut, mutta osa vain on valittuja.

        Vanhassa liitossa oli 12 sukukuntaa, joista ennaltavalittuja olivat vain Leeviläiset miehet, joiden tuli auttaa muita vanhan liiton uskovia.

        Mutta kalvinismin oppi opettaa ihan muuta, eli sen mukaan Jumala on jo ennalta tuominnut valtaosan ihmisistä kadotukseen vailla mahdollisuuttakaan pelastua !

        Raamattu ei noin opeta !

        Koko evankeliumin sanoman ydin on juuri se, että kaikille Jumala antaa mahdollisuuden pelastua.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Jos kalvinismi olisi oikein, niin Jumala ei voisi tuomita ihmistä, jolle Hän ei ole antanut edes mahdollisuutta pelastua !

        Jos kalvinismi olisi siis totta, niin silloin me voisimme elää ja rellestää mielemme mukaan, sillä Jumala siis kuitenkin pelastaa osan, ja osaa ei mukamas koskaan halunnutkaan pelastaa.

        Silloin ei ihminen olisi vastuussa mistään toimistaan !

        "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme".

        >>>Jos kalvinismi olisi oikein, niin Jumala ei voisi tuomita ihmistä, jolle Hän ei ole antanut edes mahdollisuutta pelastua !

        Jos kalvinismi olisi siis totta, niin silloin me voisimme elää ja rellestää mielemme mukaan, sillä Jumala siis kuitenkin pelastaa osan, ja osaa ei mukamas koskaan halunnutkaan pelastaa.

        Silloin ei ihminen olisi vastuussa mistään toimistaan !

        "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme".<<<

        Juuri tuo näkemys on todisteena ihmisen syvästä sokeudesta ja erikoisesti vahva todiste siitä miten kuvittelee pelastuvan itsensä - tekojen kautta. Aivan kuin ihminen - koko laji ei olisikaan turmeltuneessa tilassa ja ihmisen lihallisuudessa olisi jokin ihmeellinen voima, jolla estää synnin tekemien - olla synnin orja ja orjuus.

        Samoin tuossa on todiste, ettei tämä ihmine edes ymmärrä ja tunne synnin vaikutusta ihmiseen. Mieleen ja arkeen. Ajatellen syntikäsitettä, niin ei ole yhtään syntiä - tekemistä, etteikö se vaikuttaisi kielteisesti ihiseen. Edes ateisti ei haluaisi tehdä syntiä, jos omaisi ymmärryksen miten jokin synti vaikuttaa häneen. Lyhyesti sanoen synti tuhoaa ihmisen elämää - olotilaa.
        Tuosta tilasta juuri JUMALA aivoitti pelastaa ihmisen.

        Tulkoon nyt tässäkin kaikille tiedoksi, miten KAIKKI ihmiset =koko laji tuomitaan aikanaan Jeesuksen Kristuksen kautta. Room 2

        m.l


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuohon oppiin hyvin perehtynyt !

        Eikä tule ottaa vain yhtä Raamatunpaikkaa, josta sitten rakennetaan oppi, eikä sitä tutkita muulla, minkä Raamattu opettaa ja sanoo.

        Tämä lainaamasi Raamatunkohta ja sen tulkinta pitää koetella Sanalla.

        28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.

        Raamattu ja Jeesus sanoo myös näin:

        Matt. 22:14 Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."

        Roomalaiskirje 11
        2 Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:
        3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
        4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
        5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.

        Siis joka aikakaudessa on olemassa se valittujen joukko, ja sen kautta ja avulla Jumala pitää pelastuksen sanoman puhtaana.

        Eli kaikki uskovat eivät ole ns. valittuja, vaan kutsuttuja on pääosin, valitut siis kutsuvat ja Jumala huolehtii jokaisesta aikakaudesta ja puhtaan evankeliumin sanoman välittämisestä, noiden valittujen ja uskollisten palvelijoidensa kautta ja avulla.

        Kukaan meistä ei tiedä sitä, että olemmeko kutsuttuja vai niitä valittuja, eli kaikkia on Jumala kutsunut, mutta osa vain on valittuja.

        Vanhassa liitossa oli 12 sukukuntaa, joista ennaltavalittuja olivat vain Leeviläiset miehet, joiden tuli auttaa muita vanhan liiton uskovia.

        Mutta kalvinismin oppi opettaa ihan muuta, eli sen mukaan Jumala on jo ennalta tuominnut valtaosan ihmisistä kadotukseen vailla mahdollisuuttakaan pelastua !

        Raamattu ei noin opeta !

        Koko evankeliumin sanoman ydin on juuri se, että kaikille Jumala antaa mahdollisuuden pelastua.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Jos kalvinismi olisi oikein, niin Jumala ei voisi tuomita ihmistä, jolle Hän ei ole antanut edes mahdollisuutta pelastua !

        Jos kalvinismi olisi siis totta, niin silloin me voisimme elää ja rellestää mielemme mukaan, sillä Jumala siis kuitenkin pelastaa osan, ja osaa ei mukamas koskaan halunnutkaan pelastaa.

        Silloin ei ihminen olisi vastuussa mistään toimistaan !

        "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme".

        >>Eikä tule ottaa vain yhtä Raamatunpaikkaa, josta sitten rakennetaan oppi, eikä sitä tutkita muulla, minkä Raamattu opettaa ja sanoo.<<

        Totta ja uskonnollisuus on juuri sortunut tähän. JUMALA tahtoo, että kaikki hänen ilmoitukset ihmisen pelastamisesta huomioidaan ja jos mahdolista - ihminen piirtäisi näin laaja-alaisen j aoikean kuvan kokonaisuudesta. Näin toiminen ihminen ei voi tehdä edes oppia yhden tai muutaman ilmoituksen pohjalle. Kyseessä on vain kaikkien ilmoitusten huomioiminen.

        Uskonnollinen epäuskoinen ihminen ei edes ymmärrä ja huomio mitä JUMALA ilmoittaa tuomioista ja aivoituksistaan - suunnitelmistaan - teistään.

        32 Sillä Jumala on........ s-u-l-k-e-n-u-t ....k-a-i-k-k-i .............t-o-t-t-e-l-e-m-a-t-t-o-m-u-u-t-e-e-n, ...........että hän ..........kaikkia ....armahtaisi.
        33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!
        34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava?
        36Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.

        Ymmärrätkö, ettet edes usko todellisuuteen, miten KAIKKI =koko ihmislaji on tottelemattomuuden tilassa, johon kaikkivaltias JUMALA on sulkenut koko lajinsa. Nyt sinä hyssykkä odotat jumalattomilta ihmisiltä ihmeitä - pois tottelemattomuude tilasta. Kuule: Assii on just näin. Kun kaikkivaltias JUMALA jotain sulkee, niin maailman kaikkeudesta ei löydy tahoa, joka voi aukaista. Tai päin vastoin, Jos JUMALA aukaiseen jonkun asian, niin kukaan maailman kaikkeudesta ei voi sitä sulkea.

        Ymmärrätkö aikuisen oikeesti turmeltuneen ihmisen tilan/teen? Viestisi perysteella et. Ihminen on niin syvällä liemessä, jota moni ihminen ei edes ymmärrä. Se on vain suurin ihme, miten JUMALA on vielä - edelleen - kiinnostunut lajistaan. Laji, joka turmelee synnin orjuudessaan kaiken mitä käsiinsä saa.

        Markku Lievonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Jos kalvinismi olisi oikein, niin Jumala ei voisi tuomita ihmistä, jolle Hän ei ole antanut edes mahdollisuutta pelastua !

        Jos kalvinismi olisi siis totta, niin silloin me voisimme elää ja rellestää mielemme mukaan, sillä Jumala siis kuitenkin pelastaa osan, ja osaa ei mukamas koskaan halunnutkaan pelastaa.

        Silloin ei ihminen olisi vastuussa mistään toimistaan !

        "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme".<<<

        Juuri tuo näkemys on todisteena ihmisen syvästä sokeudesta ja erikoisesti vahva todiste siitä miten kuvittelee pelastuvan itsensä - tekojen kautta. Aivan kuin ihminen - koko laji ei olisikaan turmeltuneessa tilassa ja ihmisen lihallisuudessa olisi jokin ihmeellinen voima, jolla estää synnin tekemien - olla synnin orja ja orjuus.

        Samoin tuossa on todiste, ettei tämä ihmine edes ymmärrä ja tunne synnin vaikutusta ihmiseen. Mieleen ja arkeen. Ajatellen syntikäsitettä, niin ei ole yhtään syntiä - tekemistä, etteikö se vaikuttaisi kielteisesti ihiseen. Edes ateisti ei haluaisi tehdä syntiä, jos omaisi ymmärryksen miten jokin synti vaikuttaa häneen. Lyhyesti sanoen synti tuhoaa ihmisen elämää - olotilaa.
        Tuosta tilasta juuri JUMALA aivoitti pelastaa ihmisen.

        Tulkoon nyt tässäkin kaikille tiedoksi, miten KAIKKI ihmiset =koko laji tuomitaan aikanaan Jeesuksen Kristuksen kautta. Room 2

        m.l

        Lopeta jo Markku valheittesi levittely.

        Tuolalinen kalvinismi on lähinnä fatalismiä /kohtalo oppia, jossa ihminen ei kanna mitään vastuuta omista toimistaan ja "kohtalo" vain vie kuin kuoriämpäriä, ja ihminen on siis kohtalonsa vanki, ilman vapautusta.

        Olet mennyt harhoissasi yli sen, mitä on kirjoitettu !

        Siis ihminen ei voi itse itseään pelastaa, mutta ihminen voi vastata Jumalan kutsuun.

        Paavali kirjoittaa aiheesta hyvin:

        2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

        Siis kukaan ei mene kihloihin vastoin omaa tahtoaan, eli ihminen siis vastaa "kyllä" Jumalan kutsuun, ja sitten on kihlattu morsien, eli kuuluu ns "morsius seurakuntaan".

        Jos joku siis tulee kosimaan, niin siihen voi vastata joko kyllä tai ei, ja jos ottaa pelastuksen vastaan ja haluaa lähteä seuraamaan Herraa, niin vastataan siis "kyllä tahdon" !

        Sinä Markku raukka kiellät tämänkin totuuden !

        Ap. t. 3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo Markku valheittesi levittely.

        Tuolalinen kalvinismi on lähinnä fatalismiä /kohtalo oppia, jossa ihminen ei kanna mitään vastuuta omista toimistaan ja "kohtalo" vain vie kuin kuoriämpäriä, ja ihminen on siis kohtalonsa vanki, ilman vapautusta.

        Olet mennyt harhoissasi yli sen, mitä on kirjoitettu !

        Siis ihminen ei voi itse itseään pelastaa, mutta ihminen voi vastata Jumalan kutsuun.

        Paavali kirjoittaa aiheesta hyvin:

        2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

        Siis kukaan ei mene kihloihin vastoin omaa tahtoaan, eli ihminen siis vastaa "kyllä" Jumalan kutsuun, ja sitten on kihlattu morsien, eli kuuluu ns "morsius seurakuntaan".

        Jos joku siis tulee kosimaan, niin siihen voi vastata joko kyllä tai ei, ja jos ottaa pelastuksen vastaan ja haluaa lähteä seuraamaan Herraa, niin vastataan siis "kyllä tahdon" !

        Sinä Markku raukka kiellät tämänkin totuuden !

        Ap. t. 3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,

        Jokainen lukija näkee, miten mieletöntä on keskustelun jatkaminen, koska et edes ymmärrä - puhumattakaan omaisit uskoa, miten kaikkivaltias JUMALA on taho, joka vaikuttaa ihmiseen tahtomisen ja tekemisen ja siten ihminen ohjaantuu mitä Raamatusta lukee. Raamattu opettaa vielä edeltä valmistetuista teoista. Tähän liityy juuri Pyhän Hengen toiminta / vaikutus - olla opettajana ja ohjaajana.

        Jokainen lukija ymmärtää, ettei ihminen - joka on vihollisuudessa JUMALAA kohtaan koskaan omasta tahdstaa tee JUMALAN tahtoa - eikä edes voi.

        7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Room 8

        JUMALA on ainut taho, joka päättää pelastaao hän yhden ihmisen vaiko koko lajinsa. Turmeltunut laji on jo kadotettuna - erossa JUMALASTA ja pysyy, jos JUMALA ei puutu asiaan.
        No, Raamatusta juuri selviäää - mitä JUMALA on aivoittanut. Ollessasi epäuskon tilassa, en odotakkaan sinun ymmärtävän asiaa. Ilmoituksia.

        m.l


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen lukija näkee, miten mieletöntä on keskustelun jatkaminen, koska et edes ymmärrä - puhumattakaan omaisit uskoa, miten kaikkivaltias JUMALA on taho, joka vaikuttaa ihmiseen tahtomisen ja tekemisen ja siten ihminen ohjaantuu mitä Raamatusta lukee. Raamattu opettaa vielä edeltä valmistetuista teoista. Tähän liityy juuri Pyhän Hengen toiminta / vaikutus - olla opettajana ja ohjaajana.

        Jokainen lukija ymmärtää, ettei ihminen - joka on vihollisuudessa JUMALAA kohtaan koskaan omasta tahdstaa tee JUMALAN tahtoa - eikä edes voi.

        7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Room 8

        JUMALA on ainut taho, joka päättää pelastaao hän yhden ihmisen vaiko koko lajinsa. Turmeltunut laji on jo kadotettuna - erossa JUMALASTA ja pysyy, jos JUMALA ei puutu asiaan.
        No, Raamatusta juuri selviäää - mitä JUMALA on aivoittanut. Ollessasi epäuskon tilassa, en odotakkaan sinun ymmärtävän asiaa. Ilmoituksia.

        m.l

        Lopeta jo Markku !

        Sinä et ole mikään uskova, et ole koskaan uudestisyntynyt !

        Tässä kerrotaan sinusta, eli olet vain uskovaa näyttelevä eli uskovaksi tekeytyvä uskosta osaton ihminen.

        1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
        2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
        3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
        4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        !!!
        5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
        6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
        7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
        !!!

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Ja kun et ole uudestisyntynyt, niin eihän Raamattu aukea sinulle ollenkaan, ja siksi opetat ihan puuta heinää ja "uskot" omia järjen päätelmiäsi vain ja ainoastaan !

        Miksi muuten esität uskovaa, vaikka et sitä ole ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Eikä tule ottaa vain yhtä Raamatunpaikkaa, josta sitten rakennetaan oppi, eikä sitä tutkita muulla, minkä Raamattu opettaa ja sanoo.<<

        Totta ja uskonnollisuus on juuri sortunut tähän. JUMALA tahtoo, että kaikki hänen ilmoitukset ihmisen pelastamisesta huomioidaan ja jos mahdolista - ihminen piirtäisi näin laaja-alaisen j aoikean kuvan kokonaisuudesta. Näin toiminen ihminen ei voi tehdä edes oppia yhden tai muutaman ilmoituksen pohjalle. Kyseessä on vain kaikkien ilmoitusten huomioiminen.

        Uskonnollinen epäuskoinen ihminen ei edes ymmärrä ja huomio mitä JUMALA ilmoittaa tuomioista ja aivoituksistaan - suunnitelmistaan - teistään.

        32 Sillä Jumala on........ s-u-l-k-e-n-u-t ....k-a-i-k-k-i .............t-o-t-t-e-l-e-m-a-t-t-o-m-u-u-t-e-e-n, ...........että hän ..........kaikkia ....armahtaisi.
        33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!
        34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava?
        36Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.

        Ymmärrätkö, ettet edes usko todellisuuteen, miten KAIKKI =koko ihmislaji on tottelemattomuuden tilassa, johon kaikkivaltias JUMALA on sulkenut koko lajinsa. Nyt sinä hyssykkä odotat jumalattomilta ihmisiltä ihmeitä - pois tottelemattomuude tilasta. Kuule: Assii on just näin. Kun kaikkivaltias JUMALA jotain sulkee, niin maailman kaikkeudesta ei löydy tahoa, joka voi aukaista. Tai päin vastoin, Jos JUMALA aukaiseen jonkun asian, niin kukaan maailman kaikkeudesta ei voi sitä sulkea.

        Ymmärrätkö aikuisen oikeesti turmeltuneen ihmisen tilan/teen? Viestisi perysteella et. Ihminen on niin syvällä liemessä, jota moni ihminen ei edes ymmärrä. Se on vain suurin ihme, miten JUMALA on vielä - edelleen - kiinnostunut lajistaan. Laji, joka turmelee synnin orjuudessaan kaiken mitä käsiinsä saa.

        Markku Lievonen

        Markku sinä kirjoitit tässä ITSE ITSESTÄSI :

        " Uskonnollinen epäuskoinen ihminen ei edes ymmärrä ja huomio mitä JUMALA ilmoittaa tuomioista ja aivoituksistaan - suunnitelmistaan - teistään. "

        Ethän sinä usko edes Jeesuksen olevan Jumala !

        Ja sehän on koko Uskon perusta ja ydin !

        Johannes 1
        1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
        14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Eli sinä itse olet se epäuskoinen ja uskosta osaton, mutta et sokeana tätäkään Totuutta tajua !


    • Anonyymi

      KAuheeta!!!!

      • Anonyymi

        Niin on! Ihan KAuheeta! 😳😲🤯


    • Anonyymi

      Hyvän pastorin tunnistaa siitä että hän tuomitsee itsetyydytyksen. Itsetyydytys on maksoittuneen veren punainen synti ja homoseksuaalisuutta koska siinä mies tyydyttää itseään eli miestä!

      • voi vittu


    • Anonyymi

      Jari Pasanen opettaa armeliasta ja anteeksi antavaa evankeliumia ja hänen opetuksensa on raitista ja voideltua

    • Anonyymi

      Leo Meller. Meller paljasti että E.T on Lusifer joka jäi muilta pastoreilta huomaamatta

    • Aika ironinen tai sarkastinen aloitus.

    • Anonyymi

      Jari Pasasen opetus on meidän perheen suosikki. Vaimoni lisäksi 6-vuotiaat kaksoistyttömme ymmärtävät ja saavat virkistystä Pastori Jari Pasasen voidellusta opetuksesta

    • Anonyymi

      Veli Saarikallen Sana ja Ylistys seurakunnassa kaikki pastorit opettavat voideltua opetusta

      • Anonyymi

        Ovatko kuitenkaan opettaneet kaksinkertaisesta voitelusta?

        Eräs julistaja on opettanut kaksinkertaisesta voitelusta, hän on ehkä pelastanut huomattavan monta sielua.


    • Anonyymi

      Pysy poissa helluntailaisten palstalta ajatuksineen. Sanon varmuudella.Et ole helluntailainen. Emme käytä energiaa tuollaisiin turhiin pohdintoihin. Hätä ja tuska maailmassa, suurempi on ...

      • Anonyymi

        kaada vaa ittelles


    • Anonyymi

      Ne jotka ovat luopuneet uskostaan julkisesti koettuaan herätyksen.

    • Anonyymi

      Oliko tuo nimilista ote rikostekisteristä?

    • Anonyymi

      Muistan joskus 1970-luvulla helluntaiseurakunnan saarnaajan julistaneen, että jokaisesta pelastetusta sielusta saa kruunuunsa tähden.

      On ihanaa saada kruunuunsa tähtiä!

    • Vuosisadan parhaista pastoreista koostuva lista ei olisi täydellinen ilman mainintaa Veijo Piipposen ja hänen hengellisen klaaninsa edesottamuksista. Kauan ja kauas loistakoon kirkkaimman tähden valo, joka valaisee tämän maailman kaikkien uskovien synkkää taivasta päivin ja öin.

    • Miksi maito maistuu valolle?

    • Anonyymi

      Kysymys kuka meistä on suurin, on yhtä vanha kuin ihminen. Mitä tulikaan vastaukseksi? Kilvoitelkaa päästäksenne ahtaasta portista sisälle. Olet aloittaja unohtanut tämän lauseen. Mene juoksemaan

    • Anonyymi

      Nuorempana ryyppäsin kovastikin putken jälkeen tuli hallunisaatio tiloja, epäilen että uskoon tuleminen on yhtä hallunisaatiota.

      • Anonyymi

        Mitä hyödyit ryypäämisestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyödyit ryypäämisestäsi?

        En mitään, maailmassa on paljon asioita joista ei hyötyä tarvitse olla.
        Vanhana ihmisenä en ole omaksunut uskontoa koska järkeni ei ota sitä vastaan, minut voi luokitella ateistiksi tai joksikin muuksi, omasta mielestä ihminen on evoluution tulos kuin joku muurahainen mutta pitemmälle kehittynyt, eikä siihen ole uskonnot vaikuttaneet.


    • Anonyymi

      Aloittaja

      Olet aivan unohtanut, että suurin osa hengellisestä työstä tehdään poissa julkisuudesta. Esirukoilijat, uhraajat ym. eivät todella kaipaa julkisuutta, nimilistoja itsestään. Todella lapsellista on puuhastelusi. Muistuttaa armeijassa iltaisin tarkastusta, että kaikki ovat paikalla. Olet unohtanut maailman hädän. Tärkeimmän.

    • Anonyymi

      Saarnaaja Mikko Lahti on väkevässä voitelussa

      • Anonyymi

        Miksi korotat, ylistät ihmistä? Oletko urheilukilpailussa.?Olet väärällä palstalla. Onko M.L. yli-ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi korotat, ylistät ihmistä? Oletko urheilukilpailussa.?Olet väärällä palstalla. Onko M.L. yli-ihminen?

        Uskoville on tärkeää tietää keiden pastoreiden opetukseen voi luottaa ettei joudu eksytyksen uhrikai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoville on tärkeää tietää keiden pastoreiden opetukseen voi luottaa ettei joudu eksytyksen uhrikai

        Niitä pastoreita on kyllä todella vähän joiden opetukseen voi luottaa. Monet julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Monet hyväksyvät myös naispastorit.

        1234567---


    • Anonyymi

      Turussa hyvää ja voideltua opetusta antaa pastori Weijo Lindroos

      • Anonyymi

        Weijolaiset julistavat toista evankeliumia !

        Varokaa !

        Heillä vesikaste siis oikeasti heidän oppinsa ja siten heidän käytäntönsä mukaan pelastaa.

        Weijo Lindroos siis opettaa Turussa sellaista harhaoppia, että uudestisyntynyt ei pelastu jos ei ole vedellä kastettu aikuisena !

        Se siis tarkoittaa sitä, että Weijon ja hänen seuraajiensa mukaan vesikaste on pelastava tekijä, eikä uudestisyntymässä Herran suorittama Hengellä kastaminen.


      • Anonyymi

        Vai vielä "voideltua opetusta" !

        No, huh huh !

        Lue ja tutki ITSE, mutta tutki kunnolla !

        Weijo opettaa vesikasteen pelastavan !

        Weijo sanoo selvääkin selvemmin niin, että ilman aikuis vesikastetta ei ihminen pelastu.

        Lisäksi hän kieltää oppinsa vuoksi ja johdosta uudestisyntyneeltä pyhien yhteisen ehtollisen, jos tätä ei ole vedellä kastettu !

        Tämä myös kertoo opin selvästi täytännön kautta, eli Jumalan lapsi jolla JO on Pyhä Henki ja siten pyhien osallisuus ja osallisuus Kristuksen ruumiisen ja vereen ja siten Serurakuntaan , ei pääse kuitenkaan ehtolliselle, jos ei ole aikuis kastettu !

        Tutkikaa nyt edes vähän enemmän, ennen kuin alatte kehumaan näitä eksyttäjiä !


    • Anonyymi

      Jos Suomeen halutaan Oikea Herätys niin pitää lötää miehiä kuin Frans Hannula. Tai ulkomailta CG Finney.

      • Anonyymi

        Ei kuullosta luotettavilta nimiltä. Onko heidän opetustaan koeteltu Raamatulla?


    • Anonyymi

      Niilo Yli-Vainio
      Harri Veijonen

    • Anonyymi

      Jumala antaa niille ansiotuloja jotka ovat Hänen nimeään kirkastaneet väkevimmässä voitelussa. Amen

      • Anonyymi

        Leo Meller tienaai hyvin. Hän on myös hyvä opettaja ja Kristuksen voitelussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leo Meller tienaai hyvin. Hän on myös hyvä opettaja ja Kristuksen voitelussa

        HÖPÖ HÖPÖ !

        Lukekaa mitä pakanoiden apostoli Paavali kirjoittaa ja miettikää sitten !

        1. Kor. 4:8 Te olette jo ravitut, teistä on tullut jo rikkaita, ilman meitä teistä on tullut kuninkaita! Kunpa teistä olisikin tullut kuninkaita, niin että mekin pääsisimme kuninkaiksi teidän kanssanne!
        9 Sillä minusta näyttää, että Jumala on asettanut meidät apostolit vihoviimeisiksi, ikäänkuin kuolemaan tuomituiksi; meistä on tullut kaiken maailman katseltava, sekä enkelien että ihmisten,
        10 me olemme houkkia Kristuksen tähden, mutta te älykkäitä Kristuksessa, me olemme heikkoja, mutta te väkeviä; te kunnioitettuja, mutta me halveksittuja.
        11 Vielä tänäkin hetkenä me kärsimme sekä nälkää että janoa, olemme alasti, meitä piestään, ja me kuljemme kodittomina,

        2. Kor. 11:27 Ollut työssä ja vaivassa; paljon valvonut, kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut, kärsinyt vilua ja alastomuutta.

        Fil. 4:12 Osaan elää niukkuudessa, osaan myös elää runsaudessa; kaikkeen ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut; sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää, elämään sekä runsaudessa että puutteessa.

        Ja mitä alkuseurakunta teki ???

        32 Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä.
        33 Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla.
        34 Ei myöskään ollut heidän seassaan ketään puutteenalaista; sillä kaikki, joilla oli maatiloja tai taloja, myivät ne ja toivat myytyjen hinnan
        35 ja panivat apostolien jalkojen juureen; ja jokaiselle jaettiin sen mukaan, kuin hän tarvitsi.
        36 Niinpä Joosef, jota apostolit kutsuivat Barnabaaksi-se on käännettynä: kehoittaja-leeviläinen, syntyisin Kyprosta,
        37 myi omistamansa pellon, toi rahat ja pani ne apostolien jalkojen juureen.

        HE EIVÄT KERÄNNEET, VAAN LUOPUIVAT OMASTAAN KOKONAAN !


    • Anonyymi

      Kaikki ne minä-minä-minä hengessä julistavat ovat omasta mielestään pelastaneet eniten sieluja pois helvetistä.

    • Anonyymi

      Jari Pasanen julistaa ja profetoi väkevässä voitelussa. Amen!

      • Anonyymi

        Meidänkin perheeltä ääni pastori Pasaselle. Hyvää ja siunaavaa opetusta🙏🙏🙏🙏👨‍👩‍👧‍👧👨‍👩‍👧‍👧👨‍👩‍👧‍👧❤❤❤


    • Hartolan Kuningaskunnan Kingi Suursaarnaaja Jari Tasanen on Suomen ellei vallan peräti koko maaliman Väkevin saarnamies ellei Suursaarnaajaa Sysmästä eli Petri Paavolaa lasketa.

    • Anonyymi

      Aamen ja ylistys Harri Veijosen opetukselle. Raitista ja voideltua opetusta! Aamen!

    • Anonyymi

      Onkoha jengi Nuivan niemestä joululomilla??? Sen verra sekaista juttua o.

      • Anonyymi

        Ihan samaa aioin juuri kysyä.
        Kyllä on ala-arvoista keskustelua "hengen miehiltä ja - naisilta. Huh.


    • Anonyymi

      -Heikki Hietamies
      -Kerstin Camboy
      -Virpi Butt

      Tässä mielestäni voidelluimmat pastorit

      • Anonyymi

        Virpi on varmaan porukasta liukkaimmaksi voideltu, ja palkittu hengenpelastusmitalilla.


    • Anonyymi

      Oma top 3 parhaat pastorit

      1.Meller
      2.Pasanen
      3.Veijonen

    • Anonyymi

      MITEN VALMISTAUDUMME YLÖSOTTOON?

      KYSYMYS: MITEN VALMISTAUDUTTE YLÖSOTTOON? VASTAUS:
      1. Haluamme olla vapaita seurakunnan eksyttäjistä, jotka väittävät, ettei ylösottoa tule Jerusalemista sovittaessa. Uskoon tulon jälkeen siis eroamme kirkoista, http://wwnet.fi/users/veijone/kirkko.htm

      2. Pyrkimys pyhitykseen on meillä välttämätöntä, sillä ilman sitä pyrkimystä kukaan ei voi pelastua.

      3. Pidämme yhtä samoin ajatteleviin, emme toisin ajatteleviin, jotka eivät lopun profetiaa tunne. Tärkein yhteydenpitopaikka on nettisivu http://wwnet.fi/users/veijone/.

      4. Herran tuloajan noin tietäminen innoittaa meitä kilvoittelemaan ja "ottamaan loppukirin" voittaaksemme pääsyn Karitsan häihin.

      5. Voitamme sieluja loppuun asti. Aikaansaamme viimeisen herätyksen: Viimeinen suuri herätys on sidottu ylösoton ajan ennaltatietämiseen, http://wwnet.fi/users/veijone/Viimeinen.htm

      6. Emme vaadi kastetta, koska pelastus ei ole riippuvainen kasteesta. Näin jokainen uskova voi tulla yhteyteemme. Toki upotuskasteen saa ottaa.

      7. Herra vaikuttaa niin, että jotkut meistä järkyttyvät nähdessään ylösoton päivän tulevan ja alkavat huutaa kaduilla: "Katso, Ylkä tulee lähtekää Häntä vastaan". Kuulijoille selitetään, että ylösotto tulee aivan kohta.

      8. "Jotka Herraa odottavat, he saavat uuden voiman" (Jesaja 40:31). Me jotka tiedämme milloin ylösotto tapahtuu, odotamme Herraa tulevaksi emmekä vain toivo Hänen tulevan. Ja saamme uuden voiman oik. meidät vaihdetaan uuteen voimaan!

      9. Teemme myös kongreettisia valmisteluja, joita tehdään kuolemaa ennen. Kuten hyvästellään omaiset toivomuksella, että jos ette ylösottoon pääse otatte Jeesuksen vastaan sen jälkeen niin vielä tavataan taivaassa tuhatvuotisen ajan jälkeen.

      10. Teemme myös muita kongreettisia valmisteluja kuten viemme Raamattuja ja muita tarpeellisia tavaroita turvaan maaseudulle. Varmaa on, että suuret kaupungit tuhoutuvat.

      Harri Veijonen, Seurakunnan tiedotuskeskus, Kirkkoihin kuulumattomat. http://wwnet.fi/users/veijone/


      LUETTELOSTA MAAILMANLOPUN PÄIVÄMÄÄRISTÄ

      puuttuu kaikki olennaisimmat. Eli nämä: Asiantuntijat sanovat "Jerusalemista sovittaessa", jota nyt odotetaan 2023-2028. Harri Veijosen arvio on noin 30. 1. 2025. https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä


      RAITISTA JA VOIDELTUA OPETUSTA

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16065801/ketka-suomalaiset-pastorit-ovat-pelastaneet-eniten-sieluja-taivaan-kotiin#comment-100162994

      Aamen ja ylistys Harri Veijosen opetukselle. Raitista ja voideltua opetusta! Aamen!

      Lupasin kirjalahjan tuollaisen kommentin antajalle. Hän ei ole vielä ilmoittautunut. HV

      • Anonyymi

        Seitsemän vuotta taivaassa, ja 1000 vuotta tuhoutuneen maan päällä, se heille suotakoon.

        Pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitsemän vuotta taivaassa, ja 1000 vuotta tuhoutuneen maan päällä, se heille suotakoon.

        Pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.

        1234567---

        Pelastuneet ovat missä ovat. Mutta ei Taivaassa mitään osastoja ole. Kyllä Jumalan valtakunnassa ollaan ihan kirkkokuntanimityksistä riippumatta samaa joukkoa. Ei siellä tunnusteta adventismia tai helluntailaisuutta tai luterilaisuutta, vaan "ne, jotka ovat pesseet vaatteensa Karitsan veressä"!

        S.A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitsemän vuotta taivaassa, ja 1000 vuotta tuhoutuneen maan päällä, se heille suotakoon.

        Pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.

        1234567---

        Onko niin että ainoastaan adventistit pelastuu? Niinkö advarit opettavat? Kun perehtyy oppiin niin se käsitys tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin että ainoastaan adventistit pelastuu? Niinkö advarit opettavat? Kun perehtyy oppiin niin se käsitys tulee.

        Omistan lehtisen: ISRAEL JA IANKAIKKINEN RAKKAUS. Kalervo Syväntö.. . Itse en pitäydy tämän lehtisen sisältöön alkuunkaan.

        Lehtisen sisältöä: Jeesuksen tulemus a) ylöstempaaminen, Jeesus kohtaa seurakuntansa pilvissä ja vie Karitsan häihin. b) Jeesus tulee suurella voimalla ja kirkkaudella perustamaan rauhan valtakuntansa maan päälle. Tämä tapahtuu muutamia vuosia ylöstempaamisen jälkeen.
        Tuhatvuotinen valtakunta rauhanvaltakunta, jota Kristus hallitsee pyhiensä kanssa 1000 vuotta tämän maan päällä Jerusalemista käsin.

        Pelastuneet adventistit eivät ole vain muutama vuosi taivaassa, ei, ei. He ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maan päällä.

        Näinhän suuri osa julistaa, että he ovat muutama vuosi vain taivaassa, ja sitten 1000 vuotta maanpäällä.

        Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

        1234567---


    • Anonyymi

      Jari Pasanen ja Harri Veijonen ovat ehdottomasti Suomen voidelluimmat pastorit

      • Anonyymi

        Amen! Tämä on totuus. Totisesti on. Jeesuksen nimessä näin on!


      • Anonyymi

        Eri mieltä, ilman riitoja.


      • Anonyymi

        Voitele voita leivän päälle sinä voideltu valeprofeetta


    • Anonyymi

      Kun ihminen on stressaantunut,
      myös hengitys on pinnallista.
      Niinpä syvään,
      palleaan asti hengittäminen
      laukaisee stressiä
      ja muistuttaa kehoa siitä,
      että kaikki on
      hyvin.

    • Anonyymi

      Ei ole ihmisten olkeus asettaa ketään arvojärjestykseen. Se ei kuulu ihmisille.

    • Anonyymi

      Sellaisia ne pahimmillaan ovat, vievät sielunkin.

    • Anonyymi

      Jari Pasasen opetus on moneen kertaan voidelluksi todettu ja siihen voi luottaa

      • Anonyymi

        Amen! Pastori Jari Pasanen saa siunauksia työllään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen! Pastori Jari Pasanen saa siunauksia työllään

        Pasanen on pastoreista parhain!


      • Anonyymi

        Näin sanoo itse valeprofeetta


    • Anonyymi

      Oletan, että tämä meille niin rakas Johanna-apostolimme on kaikkein eniten pelastanut sieluja, sekä lisännyt seurakuntaamme kymmenyksensä maksavia jäseniä huomattavasti. Mutta tietysti tärkeintä on hänen synnyttämänsä uusi messias seurakuntaamme.

    • Anonyymi

      Amen!! Voitelu näkyy merkeissä! Opetus on raitishenkistä! Amen

    • Anonyymi

      >>>>"kuka on pelastanut eniten sieluja"<<<<

      huh, huh, IHMINEN ei pelasta yhtään ketään ,
      vaan Jeesus Kristus > KASTE Jeesukseen Kristukseen,

      "vesi teidätkin PELASTAA - KASTEENA, joka ei ole lihan saastan poistamista,
      vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton" 1 Piet: 3: 21

      "Nyt siis ei ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat"
      Room: 8: 1

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe