onko tuon kellon nuo nuut mittarit tuossa feikkiä vai aitoja? Kellossa vain yksi nuppi mikä viittaisi että ne on vaan koristeita mutta löytyykö varmaa tietoa kellohan on muuten aika hieno.
https://www.laatukellot.fi/bulova-crystal-hopea-kullansavytetty-teras-p-18287.html
Bulova kysymys
5
571
Vastaukset
- Anonyymi
päivä, päiväys ja 24h näyttö, ei ne vaadi erilisiä painonappeja tms.
Helvatun ruma tyttöpoikakello.- Anonyymi
Jaha no kiitos tarkennuksesta ja viiltävästä analyysistä kellon ulkonäöstä melkein tunsin piikin kyljessäni. Raavas mies tässä suunnitteli "rumaa tyttöpoika" kelloa. Minkähänlainen kello olisi sitten hieno jos hintaluokka olisi noin tuhat euroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha no kiitos tarkennuksesta ja viiltävästä analyysistä kellon ulkonäöstä melkein tunsin piikin kyljessäni. Raavas mies tässä suunnitteli "rumaa tyttöpoika" kelloa. Minkähänlainen kello olisi sitten hieno jos hintaluokka olisi noin tuhat euroa?
Kellomaailmasssa näyttää olevan niin että kaikki muut on rumia paitsi se mistä itse pitää. Mun mielestä kelloissa saisi olla enemmän bling blingiä.
- Anonyymi
Upea kello ja hyvät alennukset hinnassa, osta pois!
- Anonyymi
Todella nolo kello... Oikea rahamies/nainen/jotainsiltäväliltä hankkii tuollaisen umpikultaisena ja oikeilla timanteilla. Hyvästä maustahan se ei edelleenkään kieli, mutta kuitenkin vähemmän noloa kuin yrittää brassailla jollakin tiimaritason blingblingillä. Vähän sama kuin käyttäisi tekoturkkia tai laittaisi kattoon muovisen ”kristalli”kruunun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262030Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771402Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071035Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888