https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006258145.html
"Ensitreffit alttarilla -Olli avautui lohduttomasta tilanteestaan.
Pariskunnan yhteinen taival ei lähtenyt käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla, kun heti hääpäivän jälkeen Katjaa alkoi ahdistaa.
Ollilla sormus sormessa, Katjalla ei.., ihmetteli toinen."
Tässä se nähdään, ei kelpaa kurpalle Olli, joka on ihan komea mies.
Toisessa kuvassa nainen istuu lentokoneessa ja on täysin kurppaantunut, eikä edes huomioi Ollia.
Silmät kiinni olla möllöttää ja varmaan ajattelee niitä puhelimessa olevia tinder miehiä ja että täytyy tsekata tinderi, kun sinne varmaan on tullut uusia miehiä.
Siinä käy lopulta niin, että Olli saa pakit ja Katja pyyhältää kili pitkällä treffeille tinder miehen luo.
Huomaattekos toisessa kuvassa, että Olli vaan komistuu ja kurppa kurppaantuu.
t. Ruma mies
Nirso kurppa
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
ymmärrän kyllä katjaa niin ahdistuisin minäkin jos joutuis ollin vieressä olemaan niin katja tarvii miehen eikä mitään pitkä tukka olleja niin kärpänenkin on ihmisen näköinen olliin verrattuna
Vaikken sarjaa seuraa niin tulee jyllä vähän paha mieli Ollin puolesta. Miksi ne sarjan tekijät tuolla tavalla kiusaavat? puhaltaisivat pelin poikki, potkaisivat kylmän Katjan pihalle ja laittaisivat Ollille jonkun mukavan aasialaisneitokaisen uudeksi vaimoksi. Sen pituinen se, Katja voisi palata tinderin pariin etsimään itselleen sopivaa panoseuraa.
Tuollaisia Katjoja valitettavasti on vaikka millä mitoin. Itsekkäitä minä minä ihmisiä. Vapaan kasvatuksen tuloksia
Vaatia osataan, mutta onko takaisin annettavaa vastavuoroisesti
Olen itse nainen, enkä voisi itse käyttäytyä noin huonosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p294994Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2214793Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1564788Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1194590Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133680Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192364Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32158- 661687
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241604- 1991315