https://www.is.fi/viihde/art-2000006257953.html
"Riitta Väisäseltä riipaiseva avautuminen ulkonäköpaineista – ei pysty edes katsomaan itseään peilistä: ”Olen epämuodostunut möhkäle”
Kaulasta alaspäinhän mä näytän ihan hirveelle. Mä olen epämuodostunut möhkäle. En mä kato ollenkaan peiliin, kun meen suihkuun – mut nyt mä oon ruvennut kattoon,Väisänen huokaa.
– Saunaankin mä meen ihan pimeessä. En mä viitti. Tulee vaan paha mieli."
On niitä pahemmin kurppaantuneita ja vielä pullukkamaisempia kurppia, jotka kelpuuttavat vain komeita miehiä, vaikka ulkonäkötaso on täysin nolla.
t. Ruma mies
Julkkis nainen totesi kurppaantuneensa
43
152
Vastaukset
- Anonyymi
Lihominen rumentaa ja vanhentaa naisen. Kannattaisi yrittää pitää painonsa kurissa, niin pysyy nuoremman näköisenä.
Ei se ole ihan noinkaan, kovin hoikkana helposti vanhettuu enemmän kun että on vähän pyöreyttä. Monen asian summa, muttei koskaan noin mustavalkoista kun koitat asian esittää. :)
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Ei se ole ihan noinkaan, kovin hoikkana helposti vanhettuu enemmän kun että on vähän pyöreyttä. Monen asian summa, muttei koskaan noin mustavalkoista kun koitat asian esittää. :)
Juu paitsi tuosta mitä sanoit tuli mieleen dokkari jossa sanottiin että ylimääräinen rasvakudos oikeasti vaikuttaa vanhenemiseen, joku hormonijuttu. Eli ylipainoiset oikeasti vanhettuu nopeammin, toisaalta pyöreys voi peittää ryppyjä mutta se on vain kosmeettista.
Anonyymi kirjoitti:
Juu paitsi tuosta mitä sanoit tuli mieleen dokkari jossa sanottiin että ylimääräinen rasvakudos oikeasti vaikuttaa vanhenemiseen, joku hormonijuttu. Eli ylipainoiset oikeasti vanhettuu nopeammin, toisaalta pyöreys voi peittää ryppyjä mutta se on vain kosmeettista.
Rasva-aineenvaihdunta vaikuttaa, muttei suoranaisesti rasva vanheta. Rasva-aineenvaihdunnan geenit vaikuttaa vanhenemiseen. Eli ei se ole kosmeettistakaan, se riippuu rasva-aineenvaihdunnasta ja geeneistä. :)
Hiukan pyöreällä voi olla aivan mainio rasva-aineenvaihdunta, parempi kuin jollain verrokilla hoikalla. Sitä aineenvaihduntaa ei ihan suoraan voi verratta ihon alla olevaan rasvaan. :)Abrakadabra kirjoitti:
Rasva-aineenvaihdunta vaikuttaa, muttei suoranaisesti rasva vanheta. Rasva-aineenvaihdunnan geenit vaikuttaa vanhenemiseen. Eli ei se ole kosmeettistakaan, se riippuu rasva-aineenvaihdunnasta ja geeneistä. :)
Hiukan pyöreällä voi olla aivan mainio rasva-aineenvaihdunta, parempi kuin jollain verrokilla hoikalla. Sitä aineenvaihduntaa ei ihan suoraan voi verratta ihon alla olevaan rasvaan. :)Kuulemma ikääntyminen näkyy paremmin meillä, joilla on ollut korkeat poskipäät ja ihonalaisrasvaa eli pyöreyttä kasvoissa. Se rasva kun pruukaa vanhemmiten huveta myös kasvoista, jolloin iho löysänä ja pussina alkaa valumaan... :)
Mutta rasvainen iho ja ihonalaisrasva toki estää ryppyyntymistä, mikä tekee monesti vanhemman näköiseksi jo nuorena. Kun on "kuivakka" jos vielä on kuiva ihokin....
Mutta ei hätää, jokaiikka vanhenee. Kukaan ei ole ikuinen eikä ikinuori vaikka kuinka yrittäsi olla tai uskotella itselleen. :)
Mesolangat paukkuen ei tuu yhtään nuoremmaksi. Se on vaan psyykkistä sekin itsensä korjailu. vanhenemisen välttelyä.- Anonyymi
Samalla tavalla, se rumentaa miehenkin lihominen, eikä se kaunista nuortakaan ihmistä.
Ei Riitta nyt mikään möhkäle ole, ehkä oman terveyden ja jaksamisen takia vähän painoa pois.. mutta joo kyllä Riitta oli missi aikoinaan täys kymppi,eikä nykymisseihin voi edes verrata. - Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Hiukan pyöreällä voi olla aivan mainio rasva-aineenvaihdunta, parempi kuin jollain verrokilla hoikalla. Sitä aineenvaihduntaa ei ihan suoraan voi verratta ihon alla olevaan rasvaan. :)Ei vaan rasvakudos lähettää jotain hormonia joka vanhettaa. Siis ihan oikeasti ylipaino vanhettaa. Tutkijat on pohtineet mistä ylioapinon lihottava vaikutus johtuu, löydettiin vanhetushormonin lisääntyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan rasvakudos lähettää jotain hormonia joka vanhettaa. Siis ihan oikeasti ylipaino vanhettaa. Tutkijat on pohtineet mistä ylioapinon lihottava vaikutus johtuu, löydettiin vanhetushormonin lisääntyminen.
Siis *tutkijat ovat pohtineet mistä ylipainon vanhettava vaikutus johtuu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan rasvakudos lähettää jotain hormonia joka vanhettaa. Siis ihan oikeasti ylipaino vanhettaa. Tutkijat on pohtineet mistä ylioapinon lihottava vaikutus johtuu, löydettiin vanhetushormonin lisääntyminen.
No sitten olen lukenut eri tutkimuksen. :)
Tai ymmärtänyt väärin.Abrakadabra kirjoitti:
Kuulemma ikääntyminen näkyy paremmin meillä, joilla on ollut korkeat poskipäät ja ihonalaisrasvaa eli pyöreyttä kasvoissa. Se rasva kun pruukaa vanhemmiten huveta myös kasvoista, jolloin iho löysänä ja pussina alkaa valumaan... :)
Mutta rasvainen iho ja ihonalaisrasva toki estää ryppyyntymistä, mikä tekee monesti vanhemman näköiseksi jo nuorena. Kun on "kuivakka" jos vielä on kuiva ihokin....
Mutta ei hätää, jokaiikka vanhenee. Kukaan ei ole ikuinen eikä ikinuori vaikka kuinka yrittäsi olla tai uskotella itselleen. :)
Mesolangat paukkuen ei tuu yhtään nuoremmaksi. Se on vaan psyykkistä sekin itsensä korjailu. vanhenemisen välttelyä."Kuulemma ikääntyminen näkyy paremmin meillä, joilla on ollut korkeat poskipäät ja ihonalaisrasvaa eli pyöreyttä kasvoissa."
Eih!! :( Mä oon aina ollut siinä luulossa, että kun on korkeat poskipäät, kuten itsellä, säilyisi pitempään nuoren näköisenä. Onko se nyt sitten kumminkin toisinpäin? Pyöreys on kasvoista kyllä vähentynyt.
Ajattelin, että korkeat poskipäät (poskiluut) pitää posket ikään kuin koholla, eikä posket pääse roikkumaan. Esim. Aija Puurtinen on minusta aina pysynyt täsmälleen saman näköisenä, vuosikymmenestä toiseen ja hänellähän on tuollaiset "kalevalaiset" korkeat ja terävät poskipäät: https://www.uniarts.fi/sites/default/files/styles/person_image/public/aija_puurtinen_86992?itok=M5M7lsle
Joillakin, joilla on matalat poskipäät, olen ollut huomaavinani, että alkaa muodostua iän myötä sellaiset "roikkuposket", kun ei ole mitään, mikä pitäis poskia ylhäällä?
Rasvaiseen ihoon voi sentään luottaa, sekin multa löytyy. Finnejä on edelleen, just tällä viikolla bongasin pari ja iho kiiltää rasvasta kuin urheilusuorituksen jälkeen pari tuntia puuterin laiton jälkeen:( Mut hei, finnit on onneks nuorekkaita:Pyksinkertainen.blondi kirjoitti:
"Kuulemma ikääntyminen näkyy paremmin meillä, joilla on ollut korkeat poskipäät ja ihonalaisrasvaa eli pyöreyttä kasvoissa."
Eih!! :( Mä oon aina ollut siinä luulossa, että kun on korkeat poskipäät, kuten itsellä, säilyisi pitempään nuoren näköisenä. Onko se nyt sitten kumminkin toisinpäin? Pyöreys on kasvoista kyllä vähentynyt.
Ajattelin, että korkeat poskipäät (poskiluut) pitää posket ikään kuin koholla, eikä posket pääse roikkumaan. Esim. Aija Puurtinen on minusta aina pysynyt täsmälleen saman näköisenä, vuosikymmenestä toiseen ja hänellähän on tuollaiset "kalevalaiset" korkeat ja terävät poskipäät: https://www.uniarts.fi/sites/default/files/styles/person_image/public/aija_puurtinen_86992?itok=M5M7lsle
Joillakin, joilla on matalat poskipäät, olen ollut huomaavinani, että alkaa muodostua iän myötä sellaiset "roikkuposket", kun ei ole mitään, mikä pitäis poskia ylhäällä?
Rasvaiseen ihoon voi sentään luottaa, sekin multa löytyy. Finnejä on edelleen, just tällä viikolla bongasin pari ja iho kiiltää rasvasta kuin urheilusuorituksen jälkeen pari tuntia puuterin laiton jälkeen:( Mut hei, finnit on onneks nuorekkaita:PKatos vaan, sullakin on pian helttanaama. :D
Iho alkaa nelikymppisenä kuivua ja rypyt näkyvät kunnolla. IS:n aiemmin haastatteleman asiantuntijan, Helsingin Sairaala Siluetin plastiikkakirurgi Timo Pakkasen mukaan ikä näkyy naisten kasvoilla eniten 40–50 ikävuoden välissä. Ensimmäisenä sen huomaa yläluomista. Ulkonäön nopea vanheneminen voi hänen mukaansa osin johtua hormonaalisista muutoksista. Pakkasen mukaan miehillä vastaavaa nopeaa romahdusvaihetta ei ole.
Tupakoinnin vaikutukset näkyvät ihossa yleensä keski-iässä ihon harmaantumisena ja kuivuutena. Runsaasti tupakoivilla voi olla viisinkertainen määrä ryppyjä tupakoimattomiin verrattuna.
Ihonalaiskerroksen rasva alkaa vähentyä, mutta se ei tapahdu yhtäkkiä eikä tasaisesti. Rasvan vähentyminen johtaa siihen, että ensimmäisenä poskipäät tasoittuvat, sen jälkeen suunympäryksen rasva vähenee, sitten leukaperät. Ihon kyky palautua myös vähenee, joten voi tuntua sille, että iho roikkuu.
https://www.is.fi/terveys/art-2000001052197.html
On nää erikummallisia juttuja. :)Abrakadabra kirjoitti:
Katos vaan, sullakin on pian helttanaama. :D
Iho alkaa nelikymppisenä kuivua ja rypyt näkyvät kunnolla. IS:n aiemmin haastatteleman asiantuntijan, Helsingin Sairaala Siluetin plastiikkakirurgi Timo Pakkasen mukaan ikä näkyy naisten kasvoilla eniten 40–50 ikävuoden välissä. Ensimmäisenä sen huomaa yläluomista. Ulkonäön nopea vanheneminen voi hänen mukaansa osin johtua hormonaalisista muutoksista. Pakkasen mukaan miehillä vastaavaa nopeaa romahdusvaihetta ei ole.
Tupakoinnin vaikutukset näkyvät ihossa yleensä keski-iässä ihon harmaantumisena ja kuivuutena. Runsaasti tupakoivilla voi olla viisinkertainen määrä ryppyjä tupakoimattomiin verrattuna.
Ihonalaiskerroksen rasva alkaa vähentyä, mutta se ei tapahdu yhtäkkiä eikä tasaisesti. Rasvan vähentyminen johtaa siihen, että ensimmäisenä poskipäät tasoittuvat, sen jälkeen suunympäryksen rasva vähenee, sitten leukaperät. Ihon kyky palautua myös vähenee, joten voi tuntua sille, että iho roikkuu.
On nää erikummallisia juttuja. :)Täähän se oli mitä vähän hihittelin ittekseni lukiessani.
"Pakkasen mukaan viidenkymmenen vuoden paremmalla puolella ikämuutokset alkavat näkyä myös kaulalla kudosten löystymisenä ja leukapielten ”hamsteripusseina”, kun painovoima vetää paksumpia poskia alaspäin.
Kasvojen luusto vaikuttaa myös ikääntymiseen. Ikä näkyy enemmän niillä, jotka ovat olleet nuorena pyöreäposkisia kuin niillä, joilla on ollut kapeammat ja luihummat kasvot."
Että onko noi pyöreät posket nyt sitten poskipäät vai jotain muuta? Kumpiko sitä mahtaa olla luihunaama vai palloposki. :DAbrakadabra kirjoitti:
Katos vaan, sullakin on pian helttanaama. :D
On nää erikummallisia juttuja. :)Mutta mulla on edelleen se käsitys, että helttanaama on enemmän niillä, joilla ei ole poskipäiden luita pingottamassa ihoa:D Ei se iho pääse roikkumaan, kun poskipäät törröttää vaan enemmän ja enemmän vanhemmiten. Tolla 80-luvun Tanja Taipaleellakin oli terävät poskipäät, etenkin vanhempana, alempi kuva:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e3c9bc3f-bcb0-4705-b9aa-
da78b18ba073#gallery
Ei se musta paha "helttanaama" ole:P
En ole koskaan tupakoinut, mutta kyllä se iho sais jo alkaa kuivumaan, kun sitä niin lupaillaan. Ei rasvainen ihokaan niin kiva loputtomiin ole.Abrakadabra kirjoitti:
Täähän se oli mitä vähän hihittelin ittekseni lukiessani.
"Pakkasen mukaan viidenkymmenen vuoden paremmalla puolella ikämuutokset alkavat näkyä myös kaulalla kudosten löystymisenä ja leukapielten ”hamsteripusseina”, kun painovoima vetää paksumpia poskia alaspäin.
Kasvojen luusto vaikuttaa myös ikääntymiseen. Ikä näkyy enemmän niillä, jotka ovat olleet nuorena pyöreäposkisia kuin niillä, joilla on ollut kapeammat ja luihummat kasvot."
Että onko noi pyöreät posket nyt sitten poskipäät vai jotain muuta? Kumpiko sitä mahtaa olla luihunaama vai palloposki. :DPyöreät posket voi olla sekä niillä, joilla on korkeat poskipäät, että niillä joilla ei näy poskipäitä ollenkaan. Luulen että sitten tulee ne hamsteripussit, jos on isot posket, muttei poskipäitä. Ainakin me korkeiden poskipäiden omistajat voidaan näin ajatella;)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Pyöreät posket voi olla sekä niillä, joilla on korkeat poskipäät, että niillä joilla ei näy poskipäitä ollenkaan. Luulen että sitten tulee ne hamsteripussit, jos on isot posket, muttei poskipäitä. Ainakin me korkeiden poskipäiden omistajat voidaan näin ajatella;)
Ja korkeat poskipäät voi olla myös kapeaposkisilla, suorastaan lommoposkillakin.
Itsellä on näistä kasvonmalleista tuo sydän, eli korkeat poskipäät ja hento leuka:
https://www.instru.fi/silmalasien-sopivuus-kasvoilleyksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mutta mulla on edelleen se käsitys, että helttanaama on enemmän niillä, joilla ei ole poskipäiden luita pingottamassa ihoa:D Ei se iho pääse roikkumaan, kun poskipäät törröttää vaan enemmän ja enemmän vanhemmiten. Tolla 80-luvun Tanja Taipaleellakin oli terävät poskipäät, etenkin vanhempana, alempi kuva:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e3c9bc3f-bcb0-4705-b9aa-
da78b18ba073#gallery
Ei se musta paha "helttanaama" ole:P
En ole koskaan tupakoinut, mutta kyllä se iho sais jo alkaa kuivumaan, kun sitä niin lupaillaan. Ei rasvainen ihokaan niin kiva loputtomiin ole.Rasvainen iho on kelju. Tai itsellä on sekaiho, mutta edelleen taistelen finnejä vastaan. Niitä tahtoo tulla, myös stressinäppyjä.
Minusta nuo kaikki tutkimukset puolesta ja vastaan on jokseenkin huvittavia, kun jokainen tutkija lähinnä pyrkii todistamaan oman väittensä oikeaksi, muiden vääräksi.
Huvittuneena vähän luin Pakkasenkin lausuntoja, vaikka hän naamalääkäri onkin. 😃
Noniin... Jos ei tuu helttanaama ja hamsupussit, tulee Cruella De Vil tai juustopallo, rusina tai peruna naama... Aina on kumminkin epäesteettinen. 🤣
Mulla taas katoaa silmät tykkänään lurppanahkojen alle. 😣Abrakadabra kirjoitti:
Rasvainen iho on kelju. Tai itsellä on sekaiho, mutta edelleen taistelen finnejä vastaan. Niitä tahtoo tulla, myös stressinäppyjä.
Minusta nuo kaikki tutkimukset puolesta ja vastaan on jokseenkin huvittavia, kun jokainen tutkija lähinnä pyrkii todistamaan oman väittensä oikeaksi, muiden vääräksi.
Huvittuneena vähän luin Pakkasenkin lausuntoja, vaikka hän naamalääkäri onkin. 😃
Noniin... Jos ei tuu helttanaama ja hamsupussit, tulee Cruella De Vil tai juustopallo, rusina tai peruna naama... Aina on kumminkin epäesteettinen. 🤣
Mulla taas katoaa silmät tykkänään lurppanahkojen alle. 😣Juu, musta on tulossa Cruella De Vil ajan saatossa 😛Ja lurppaluomet mullakin. Kauniisti sanottuna sänkykamarisilmät, luomet koko ajan menee raskaammiksi. Saa nähdä onko joskus pakko tehdä "eskoahot". En vaan haluaisi mitään naama-operointeja, enkä sellaista tapittavaa katsetta mitä Eskolla oli luomileikkauksen jälkeen, silmät tuli hänellä liian pyöreiksi. Mutta jos lääkäri joskus määrää, niin pakko se sitten on. Jos haittaa näkökykyä. Ylipäätään "kauneus"operoinneissa arveluttaa se pieleen meneminen. Harvemmin ne näyttävät onnistuvan niin että tulis luonnollisen näköistä jälkeä. Kaikenmaailman outoja lankoja sun muita tungetaan nykyään ihmisille naamaan🥴.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juu, musta on tulossa Cruella De Vil ajan saatossa 😛Ja lurppaluomet mullakin. Kauniisti sanottuna sänkykamarisilmät, luomet koko ajan menee raskaammiksi. Saa nähdä onko joskus pakko tehdä "eskoahot". En vaan haluaisi mitään naama-operointeja, enkä sellaista tapittavaa katsetta mitä Eskolla oli luomileikkauksen jälkeen, silmät tuli hänellä liian pyöreiksi. Mutta jos lääkäri joskus määrää, niin pakko se sitten on. Jos haittaa näkökykyä. Ylipäätään "kauneus"operoinneissa arveluttaa se pieleen meneminen. Harvemmin ne näyttävät onnistuvan niin että tulis luonnollisen näköistä jälkeä. Kaikenmaailman outoja lankoja sun muita tungetaan nykyään ihmisille naamaan🥴.
No mutta sitten vedät vähän leikiksi ja värjäät osan hiuksista mustiksi.😉
Onko Esko Ahonkin silmäluomia leikattu? En muista tarkasti, mutta nyt kun mietin pinnistellen niin olihan sillä aika raskaat luomet. Niin kun mullakin.
Ei mitenkään hurmaavat kyllä nää omat ainakaan. Pahasti on lähtenyt valumaan poskille. Ja vanhettaa kyllä aika paljonkin.
Täytyy vetää lakanahakasilla luomet takaraivoon, niin oikenee.😝
Myrskylinnut nukkeja monet rupee muistuttaa, kun nassua operoidaan ja kiristellään. Muistuttaa enemmän keskenään toisiaan, kun omia sukulaisiaan rankemmin operoidut.
Miksi moinen rääkki, jos ei ole ihan pakko. Kai se on henkisen puolen hoitoa fyysisillä muutoksilla? Muuta syytä en keksi.
Näyttää hyvältäkään ei oikein kuulosta osuvalta.
Olen nähnyt miljoona kertaa Riitan kylillä ja ei hän minusta ole mikään ruma möhkäle. Hän on liian itsekriittinen omalle ulkonäölleen. Isokokoinen hän on, raamikas nainen mutta ei mitenkään kyllä möhkälemäinen mistään kohtaa. :)
Häntä pystyyn Riitta olet jees!- Anonyymi
Riitta on kauneinpia missejä kautta aikojen.. Toki sais olla vähän hoikempi ihan oman jaksamisen kannalta, mutta ei nyt miltään möhkäleeltä näytä.
Anonyymi kirjoitti:
Riitta on kauneinpia missejä kautta aikojen.. Toki sais olla vähän hoikempi ihan oman jaksamisen kannalta, mutta ei nyt miltään möhkäleeltä näytä.
Nimenomaan oman jaksamisen takia kannattaa kiloja karistaa ja ettei sairastu ja sairaudet pahene. Toki mitä vanhempi ihminen sen maltillisemmin ja jossain kohtaa laihduttaminen on syytä lopettaa kokonaankin.
Ihminen ikääntyy, kroppa muuttuu sen myötä kaikilla halusipa tai eipä ja minusta itselleen kannattaa antaa lupa vanhettuakin. Olla armollinen, ei meidän kenenkään tarvitse olla ikuisesti uusia ja koskaan edes kauniita, kunhan muuten on hyvä olla itsessään. :)
Liikaa määritellään minää ulkonäön kautta, vaikka se mitä sisälläsi kannat on se mitä olet ja millä elät. Se on se oleellisin työkalu millä elämästä selviät, sisimpäsi. Kunhan vaan kroppasi saisit pidettyä toimintakykyisenä. Ja jos ei semonnistu, silti se sisin vie sinua eteenpäin ja vaikuttaa olotilaasi. Miten asioita katselet ja arvotat.- Anonyymi
Munkin mielestä Riitta on todella kaunis, ihanat kasvot ja hiukset. Aina hyvänluontoisen oloinen ja herttainen.
Tyhmää luoda tuollaisia ulkonäköpaineita itselle ja muille.
Tuohon lihavuuteen en kommentoi. Ihan sama tuonikäisellä paljonko painaa, kroppa on rupsahtanut säkki, ellei ole vuosien aktiiviurheilua takanapäin. On mahdollista toki pysyä timmissä kunnossa ihan koko iän, olen nähnyt parempikuntoisia 80 kymppisiä, kun monet parikymppiset😂 Mutta se vaatii todella paljon panostusta, orjallista syömisen ja liikkumisen hallitsemista. Onnistunee parhaiten meiltä, jotka aidosti nautimme urheilusta ja terveysruoasta. Muiden kannattaa hallita painoa ja harrastaa kevyttä liikuntaa lähinnä hyvänolon ja terveyssyistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin mielestä Riitta on todella kaunis, ihanat kasvot ja hiukset. Aina hyvänluontoisen oloinen ja herttainen.
Tuohon lihavuuteen en kommentoi. Ihan sama tuonikäisellä paljonko painaa, kroppa on rupsahtanut säkki, ellei ole vuosien aktiiviurheilua takanapäin. On mahdollista toki pysyä timmissä kunnossa ihan koko iän, olen nähnyt parempikuntoisia 80 kymppisiä, kun monet parikymppiset😂 Mutta se vaatii todella paljon panostusta, orjallista syömisen ja liikkumisen hallitsemista. Onnistunee parhaiten meiltä, jotka aidosti nautimme urheilusta ja terveysruoasta. Muiden kannattaa hallita painoa ja harrastaa kevyttä liikuntaa lähinnä hyvänolon ja terveyssyistä.Tältä mäkin aion vanhana näyttää!! En malta odottaa😍 Ja hei noi kädet, ihan uskomattoman makeet👌🍰
https://youtu.be/6DUEUXqoqIU Anonyymi kirjoitti:
Tuohon lihavuuteen en kommentoi. Ihan sama tuonikäisellä paljonko painaa, kroppa on rupsahtanut säkki, ellei ole vuosien aktiiviurheilua takanapäin. On mahdollista toki pysyä timmissä kunnossa ihan koko iän, olen nähnyt parempikuntoisia 80 kymppisiä, kun monet parikymppiset😂 Mutta se vaatii todella paljon panostusta, orjallista syömisen ja liikkumisen hallitsemista. Onnistunee parhaiten meiltä, jotka aidosti nautimme urheilusta ja terveysruoasta. Muiden kannattaa hallita painoa ja harrastaa kevyttä liikuntaa lähinnä hyvänolon ja terveyssyistä.Ihmiset on liian riippuvaisia muiden hyväksynnästä. Terve itsekkyys ei olisi kelleen pahasta. :)
Oon mitä oon, en muuksi mä muutu ja piste perään...eikös juu. :)
Terveysruoasta tuli mieleen tämä...
https://youtu.be/E2S83GYZAp4
:D
- Anonyymi
Kyllä noin vanhana saa olla jo kurppa ja lihava.
Riitta nyt voisi tosiaan olla itselleen armollisempi. Lonkka ja polvileikkausta vuosia jo odottaneella ja kovien kipujen kanssa pienillä yöunilla olevan ihmisen tilanne ei ehkä ole ihan ongelmaton noin liikunnan, syömisen ja levon suhteen. Taisi olla vielä joku hormoonikorvaushoitokin joten iso arvostus jo sille että lähti ohjelmaan. Toivottavasti auttaa jaksamaan myös eteenpäin.
- Anonyymi
Tulee kuitenkin tissit ennen mahaa kulman takaa, päinvastoin kuin monilla omenavartaloisilla naisilla.
- Anonyymi
Hän on 65v vanha eli mummo. Oli kyllä vietävän nätti vuonna 1976 https://areena.yle.fi/1-50112970 Se on saavutus että pystyy vieläkin tekemään rahaa kehollaan.
- Anonyymi
Minä pidän myös noista minihameisista 80-luvun naisista elokuvissa mitä on, mutta tuli mieleen musiikeista, priestistä, tässä on eräs parhaista tältä: Judas Priest - The Sentinel: https://www.youtube.com/watch?v=8tv-e9DJqK4
Suorastaan hätkähdyttävän kaunis, kasvoista ja vartalolta, oli perintöprinsessa-aikoina ja vielä kauan sen jälkeen. Ei ihme, että miss euroopaksi kruunattiin (jos nyt oikein muistan). Olisiko kaunein suomalainen missi ikinä? Armi Kuuselan kauneutta en ole koskaan niin ymmärtänyt.
Vaan eipä ollut heilläkään tiimalasi vartalot jokaisella. Joilla oli niin nekin aika miedot, jotta eihän tässä ole mitään syytä murjottaa. Missiksi olis kelvattu, jos olis oltu -76 missin iässä. :D
Minä raukka kun synnyin vasta silloin...yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Suorastaan hätkähdyttävän kaunis, kasvoista ja vartalolta, oli perintöprinsessa-aikoina ja vielä kauan sen jälkeen. Ei ihme, että miss euroopaksi kruunattiin (jos nyt oikein muistan). Olisiko kaunein suomalainen missi ikinä? Armi Kuuselan kauneutta en ole koskaan niin ymmärtänyt.
Ei kai nyt kaunein sentään? Mulla on jotenkin iskostunut taas Karita Tykkä eli Tuomola sellaiseksi kaunis missi idoliksi. Mutta en kyllä ole katsonut ainakaan 12-13 vuoteen missikisojakaan...että en voi sanoa varmaksi. :)
Olihan se Alina Voronkova viime vuonna kaunis.Abrakadabra kirjoitti:
Ei kai nyt kaunein sentään? Mulla on jotenkin iskostunut taas Karita Tykkä eli Tuomola sellaiseksi kaunis missi idoliksi. Mutta en kyllä ole katsonut ainakaan 12-13 vuoteen missikisojakaan...että en voi sanoa varmaksi. :)
Olihan se Alina Voronkova viime vuonna kaunis.Makuasioita, musta Riitta missiaikoinaan pesee Karitan mennen tullen:) Alinasta puhumattakaan. Nimenomaan kasvonpiirteistä.
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Vaan eipä ollut heilläkään tiimalasi vartalot jokaisella. Joilla oli niin nekin aika miedot, jotta eihän tässä ole mitään syytä murjottaa. Missiksi olis kelvattu, jos olis oltu -76 missin iässä. :D
Minä raukka kun synnyin vasta silloin...Mutta oli misseillä ennen enemmän tiimalasi-vartalo kuin nykyään.
https://www.is.fi/miss-suomi/art-2000000751256.html Anonyymi kirjoitti:
Mutta oli misseillä ennen enemmän tiimalasi-vartalo kuin nykyään.
https://www.is.fi/miss-suomi/art-2000000751256.htmlNähtävästi sitten oli, videota kun katseli ne näytti niin tavanomaisille hoikkien naisten vartaloille. Sillä erotuksella, että nykyään naisilla on pidemmät selät tai pidempi vyötärö kun mitä ennen näytti olevan.
Jotenkin venytetymmän näköisiä nykynaiset?yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Makuasioita, musta Riitta missiaikoinaan pesee Karitan mennen tullen:) Alinasta puhumattakaan. Nimenomaan kasvonpiirteistä.
Nojuu makuasioita ovat. Kyllä Riitan sisko silti olis ollut missinä ehkä somempi, mutta ei kiinnostunut sitten siitä hommasta.
Tunsin joskus Riitan entisen poikakaverin.. Kyllä hänkin Riitta kehui kauniiksi kuin mikä. 😃- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Nähtävästi sitten oli, videota kun katseli ne näytti niin tavanomaisille hoikkien naisten vartaloille. Sillä erotuksella, että nykyään naisilla on pidemmät selät tai pidempi vyötärö kun mitä ennen näytti olevan.
Jotenkin venytetymmän näköisiä nykynaiset?Aijaa no mitähän sitten minä kuuntelin erilaisia musiikeja noilla "Made in Germany", Hermann KOSS -kuulokkeillani... noh, suosittaisin made in germany mieluummin kuin made in chine -laitteita kuitenkin ;D
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Nojuu makuasioita ovat. Kyllä Riitan sisko silti olis ollut missinä ehkä somempi, mutta ei kiinnostunut sitten siitä hommasta.
Tunsin joskus Riitan entisen poikakaverin.. Kyllä hänkin Riitta kehui kauniiksi kuin mikä. 😃Abris niin... mukava on varmaan kuunnella sitten musiikkeja kun ei ole jotain AKG-pellejä kuulokkeissa, on sentään KOSS :D
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Tunsin joskus Riitan entisen poikakaverin.. Kyllä hänkin Riitta kehui kauniiksi kuin mikä. 😃Minäkin tunsin Speden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tunsin Speden.
Aika hauska kuva... Alice Cooperista, rokkimies kuin Pelle tai Tommi Läntiseltähän tuo muistuttaa... Alice Cooper = Liisa Tynnyrinpyörittäjä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/caa33745-7d72-4df3-97ff-975d9aea75b2
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tunsin Speden.
Tää mies ei ollut Spede vaan paljon ennen Spedeä, ennen missivuosiakin. :)
Ihan eri alan miehiä, mutta enempää en ala juoruumaan.Anonyymi kirjoitti:
Abris niin... mukava on varmaan kuunnella sitten musiikkeja kun ei ole jotain AKG-pellejä kuulokkeissa, on sentään KOSS :D
Sonyt on hyvät. :)
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska kuva... Alice Cooperista, rokkimies kuin Pelle tai Tommi Läntiseltähän tuo muistuttaa... Alice Cooper = Liisa Tynnyrinpyörittäjä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/caa33745-7d72-4df3-97ff-975d9aea75b2
Alice Cooper on ollut vuosikymmeniä vaimonsa kanssa kimpassa ja ymmärrän hyvin, kun hän sanoo, "Kesällä mies kohahdutti sanomalla, ettei voisi kuvitellakaan elämää ilman vaimoaan."
Se oma kumppani on niin syvällä sisimmässä luissa ja ytimissä, tärkeä ja rakas ettei häntä mikään korvaa. Eikä halua edes ajatella elämää ilman häntä. <3
Minusta aivan ihanasti ajattelevat ja kokevat asian. Komppaan!! Sama tunne mulla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473