"Väkivalta on aliarvostettu ongelmien ratkaisukeino".
Noin(kin) on kirjoittanut Halla-aho.
Ja eräässä toisessa ketjussa joku kertoo, kuinka persut vaativat kunnioittamaan lakeja.
On sekalaista porukkaa persut, ottaapa noista selvää.
Porvoon tapaus ja mestarin kirjoitus
103
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä jotkut myös sanovat, että on turha kaivella Halla-ahon vanhoja kirjoituksia. Mutta eipä ole Halla-aho käsittääkseni niistä juuri irtikään sanoutunut ja siinä eräässä tiedotustilaisuudessa, jossa niistä kysyttiin, alkoi "työmies" Putkonen raivoamaan ja vaiensi kysyjän.
- Anonyymi
Niin tai Stallonen tekemiä elokuvia. Se oli Sylvester Stallonen vika ku sillä oli se Rambo puukko siinä elokuvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai Stallonen tekemiä elokuvia. Se oli Sylvester Stallonen vika ku sillä oli se Rambo puukko siinä elokuvassa.
Eihän Halla-aho ole mikään elovatähti, joka toimii käsikirjoitetun roolin mukaisesti milloin missäkin roolissa. Hän on kirjoitellut noita kirjoituksiaan ihan oman ajatusmaailmansa tuotoksina. Elokuvatähti näyttelee aina kulloisenkin roolin.. Toisessa elokuvassa hän voi esittää poliisia, toisessa ihan muuta jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Halla-aho ole mikään elovatähti, joka toimii käsikirjoitetun roolin mukaisesti milloin missäkin roolissa. Hän on kirjoitellut noita kirjoituksiaan ihan oman ajatusmaailmansa tuotoksina. Elokuvatähti näyttelee aina kulloisenkin roolin.. Toisessa elokuvassa hän voi esittää poliisia, toisessa ihan muuta jne.
Niin mieti ei varmaan kymmenen ultraväkivaltaa sisältävää elokuvaa tai peliä jossa mätkitään silmittömästi samuraimiekalla innoittanut millään tavalla vaan juurikin yhden Persupoliitikon kirjallinen proosa oli se josta hän imi kaikki vaikutteensa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on käsikirjoittanut ne Hollywood elokuvatkin ja tietokonepelit. Mieti kuinka sairaita he ovat päässään kun osaavat kuvitella tuollaisiakin asioita! Siis todella järkyttävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on käsikirjoittanut ne Hollywood elokuvatkin ja tietokonepelit. Mieti kuinka sairaita he ovat päässään kun osaavat kuvitella tuollaisiakin asioita! Siis todella järkyttävää!
He käsikirjoittelevat sellaisia juttuja, joilla ansaitaan rahaa.
Halla-aho kirjoitteli muunmuassa tällaista. Eikö ole sairasta?
"- Tuleehan sitä uhkailtua ja ihmisiä kohti ammuttua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Sanotaanko vielä tähän päälle, että Anders Breivik sattui heinäkuussa olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, kirjoittaa Halla-aho blogissaan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He käsikirjoittelevat sellaisia juttuja, joilla ansaitaan rahaa.
Halla-aho kirjoitteli muunmuassa tällaista. Eikö ole sairasta?
"- Tuleehan sitä uhkailtua ja ihmisiä kohti ammuttua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Sanotaanko vielä tähän päälle, että Anders Breivik sattui heinäkuussa olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, kirjoittaa Halla-aho blogissaan."Joo, voi kauheeta. Siis tosi järkyttävää. Halla-Ahoko ei saa palkkaa nyt kun hän kirjoitti tuollaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voi kauheeta. Siis tosi järkyttävää. Halla-Ahoko ei saa palkkaa nyt kun hän kirjoitti tuollaista?
Tuskin hän tuollaisista ja juuri muunkaanlaisista vapaaehtoisista kirjoituksista palkkaa varsinaisesti saakaan. Hänhän on opposiopuolueen puheenjohtaja ja kansanedustaja, josta luottamustoimesta hän saa asiaan kuuluvat palkkiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin hän tuollaisista ja juuri muunkaanlaisista vapaaehtoisista kirjoituksista palkkaa varsinaisesti saakaan. Hänhän on opposiopuolueen puheenjohtaja ja kansanedustaja, josta luottamustoimesta hän saa asiaan kuuluvat palkkiot.
Saivarrella sinä ainakin osaat. Osaatko jotain muutakin kun saivarrella? Siis jotain oikeasti rakentavaa?
- Anonyymi
Miks et syytä esim. Hollywood elokuvia tai videopelejä? Sielä tapahtuu huomattavasti enemmän väkivallan ihannointia. Ootko vähä tyhmä?
- Anonyymi
Hollywoodin elokuvistako mestari on imenyt vaikutteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hollywoodin elokuvistako mestari on imenyt vaikutteita?
Ei vaan mä haluun auttaa sua vertaamaan mitä Halla-Ahon kirjallinen proosa on tuon kaiken viihteellisen väkivallan rinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan mä haluun auttaa sua vertaamaan mitä Halla-Ahon kirjallinen proosa on tuon kaiken viihteellisen väkivallan rinnalla.
Eli vähättelet Halla-ahon kirjoituksia ja puolustelet niitä sillä, että elokuvissa esitetään pahempaakin.
- Anonyymi
Eihän tässä ketjussa ole syytetty ketään. Mutta kummeksuttavia on Halla-ahon kirjoitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vähättelet Halla-ahon kirjoituksia ja puolustelet niitä sillä, että elokuvissa esitetään pahempaakin.
Ei niissä ole edes mitään puolusteltavaa. Ootko sä joku vanha mummo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niissä ole edes mitään puolusteltavaa. Ootko sä joku vanha mummo?
No, eipä tosiaan niissä tietyissä kirjoituksissa juuri puolusteltavaa ole. Vaikka onhan Halla-hon kirjoituksissa asiallisempiakin seassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä tosiaan niissä tietyissä kirjoituksissa juuri puolusteltavaa ole. Vaikka onhan Halla-hon kirjoituksissa asiallisempiakin seassa.
Niin. Halla-Aho kirjoitti ne ja tuhannet ihmiset äänestivät häntä. Se on demokratiaa. Sinä siis et voi hyväksyä demokratiaa? Sinun ongelma ei ole Halla-Ahon kirjoitukset vaan sun ongelma on demokratia. Onhan tuo selvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Halla-Aho kirjoitti ne ja tuhannet ihmiset äänestivät häntä. Se on demokratiaa. Sinä siis et voi hyväksyä demokratiaa? Sinun ongelma ei ole Halla-Ahon kirjoitukset vaan sun ongelma on demokratia. Onhan tuo selvä asia.
Ja täällä persut valittavat, kuinka heille täällä kerrotaan, mitä mieltä he ovat, mitä he tekevät jne. Ja nyt sinä sanot, että minun ongelmani on demokratia. Ei tosiaankaan ole. Sananvapauttakin minulla on aivan riittävästi, ei ole koskaan tarvinnut marista, etten saa sanoa sitä tai tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä persut valittavat, kuinka heille täällä kerrotaan, mitä mieltä he ovat, mitä he tekevät jne. Ja nyt sinä sanot, että minun ongelmani on demokratia. Ei tosiaankaan ole. Sananvapauttakin minulla on aivan riittävästi, ei ole koskaan tarvinnut marista, etten saa sanoa sitä tai tätä.
Ei vaan meitä ärsyttää lähinnä se että sinä olet täälä kertomassa meille mitä mieltä me olemme, aivan kuin emme itse tietäisi mitä mieltä me olemme. Sä oot täysin hyödytön ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan meitä ärsyttää lähinnä se että sinä olet täälä kertomassa meille mitä mieltä me olemme, aivan kuin emme itse tietäisi mitä mieltä me olemme. Sä oot täysin hyödytön ihminen.
Keitä teitä? Kuinka monen henkilön nimissä voit kirjoitella?
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitä teitä? Kuinka monen henkilön nimissä voit kirjoitella?
:DEi kuulu sulle vasikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle vasikka
Noloa toimintaa. Oma hyödyttömyytesikö tällaiseen muiden solvaamiseen ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloa toimintaa. Oma hyödyttömyytesikö tällaiseen muiden solvaamiseen ajaa?
Ei se ole hyödyntönä. Se auttaa sua näkemään kuinka huono ihminen sä olet. Mä teen suuren palvelukse sulle ja sun läheisille ja koko yhteiskunnalle kun mä solvaan sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle vasikka
Jos nuo typerät tölväyksesi, jotka ovat selkeästi sinulta lähtöisin, listattaisiin edes muutamasta ketjusta, kenellähän olisi syytä hävetä? Päädyt aina palstalle kirjoittavien henkilöiden herjaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole hyödyntönä. Se auttaa sua näkemään kuinka huono ihminen sä olet. Mä teen suuren palvelukse sulle ja sun läheisille ja koko yhteiskunnalle kun mä solvaan sua.
Ainoan suuren palveluksen sinä teet meille osoittaessasi todeksi sen, että meillä löytyy todellakin ihmisiä, joiden heikko mielenterveys sotkettuna politiikkaan ja uskontoon ovat todellisuutta ja vaarallinen yhdistelmä. Yhtä vaarallinen kuin jihadisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoan suuren palveluksen sinä teet meille osoittaessasi todeksi sen, että meillä löytyy todellakin ihmisiä, joiden heikko mielenterveys sotkettuna politiikkaan ja uskontoon ovat todellisuutta ja vaarallinen yhdistelmä. Yhtä vaarallinen kuin jihadisti.
Aivan. Niitä kutsutaan Demareiksi ja vesmmistolaisiksi. Hyvä kun sinä olet myös hoksannut. Suomella on nyt toivoa. Sinä olet suomen sankari.
- Anonyymi
Jotkut ihannoi väkivaltaa. Onhan täälläkin ollut niitä "haban" kehujia. Kun sanat (järki) loppuu, "haba" vedetään kehiin ja alkaa mahtiuhoaminen.
Mutta usein on niin, että mitä suuremmat puheet, sitä pienemmät kyvyt.- Anonyymi
Niin ja vassarin mielestä se on epäreilua että jollain on enemmän tietoa sekä enemmän habaa ja eikä voi antaa asian olla vaan pitää siitäkin nalkuttaa loputtomasti. Me nauretaan teille. hahaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja vassarin mielestä se on epäreilua että jollain on enemmän tietoa sekä enemmän habaa ja eikä voi antaa asian olla vaan pitää siitäkin nalkuttaa loputtomasti. Me nauretaan teille. hahaha
Tästä hetkestä alkoi natsien voittokulku peruSS poppoossa, vaika Soinin tossikka ei sitä vielä silloin tajunnut.
Kesällä 2017 tajusi, kun natsihötöt olivat jo Isä Timon housuissa.
https://www.youtube.com/watch?v=sz6w6qRwVm8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä hetkestä alkoi natsien voittokulku peruSS poppoossa, vaika Soinin tossikka ei sitä vielä silloin tajunnut.
Kesällä 2017 tajusi, kun natsihötöt olivat jo Isä Timon housuissa.
https://www.youtube.com/watch?v=sz6w6qRwVm8Niin ja sä aloit näyttää entistäki huonommalta nyt tän ryhtiliikkeen rinnalla ja sun tätyy pakkomielteisesti sabotoida se että kaikki ois yhdenvertaisesti kehnoja. Kukaan ei saa olla parempi kun muut koska se on epistä.
- Anonyymi
Persujen mielestä natsien tekemät rikokset ovat niitä parempia rikoksia??
- Anonyymi
Ei, vaan naisia pitää rankaista ja sakottaa samanlailla kun miehiä. Se on tasa-arvoa. Nykyään naiset selviää paljon pienemmillä tuomioilla kun mokailevat. Se ei ole tasa-arvoa. Naiset sanovat monesti kuukautis aikaan rikollisia vihapuhe asioita. Siitä pitää sakottaa ankarasti.
- Anonyymi
Ketkä ovat Natseja? Mistä me edes tiedetään kenestä sä puhut kun sä sanot Natsi. Tehän natsittelette melkeen kaikkia normaaleja aikuisia. Ne natsittelette vanhoja mummojakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan naisia pitää rankaista ja sakottaa samanlailla kun miehiä. Se on tasa-arvoa. Nykyään naiset selviää paljon pienemmillä tuomioilla kun mokailevat. Se ei ole tasa-arvoa. Naiset sanovat monesti kuukautis aikaan rikollisia vihapuhe asioita. Siitä pitää sakottaa ankarasti.
Natsi etsii syyllistettäviä, joita voisi rangaista? Sinun ajatustesi Tonavan keskeisenä teemana näyttää olevan hirmuinen rankaisemisen tahto. Missä vaiheessa mopo lähti käsistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsi etsii syyllistettäviä, joita voisi rangaista? Sinun ajatustesi Tonavan keskeisenä teemana näyttää olevan hirmuinen rankaisemisen tahto. Missä vaiheessa mopo lähti käsistä?
Pinä olen Luterilainen. Natsit olivat lähinnä Katolilaisia. Tiesitkö sitä? Minä en ole Kansallissosialisti. En ole minkään sortin sosialisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se nykypersuissa menee: Persuja ei saisi rangaiaista mistään rötöksistä, mutta kaikkia muita pitäisi "vasureina" rangaista koko ajan jostain, vaikka sitten tuulestatemmatuin perustein.
Lisäksi tulee muistaa, että jos persut saavat riittävästi valtaa, sananvapaus loppuu siihen paikkaan kaikilta muilta kuin persuilta itseltään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinä olen Luterilainen. Natsit olivat lähinnä Katolilaisia. Tiesitkö sitä? Minä en ole Kansallissosialisti. En ole minkään sortin sosialisti.
Sinun luterilaisuutesi on vahvasti kyseenalainen asia.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006205991.html
"Kansallissosialismin on monissa suhteissa katsottu muistuttaneen fasismia ja se luetaan yhdeksi fasismin muodoksi."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallissosialismi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen. Missä vaiheessa mopo lähti käsistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsit lähinnä katolilaisia? Voisitko hieman esittää näyttöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Adolf Hitlerin noustua valtaan 30. tammikuuta 1933 tilanne muuttui. Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen kirkollinen linja oli ollut hyvin nuiva, ja katolinen puoli pelkäsi uuden valtakunnanhallituksen ryhtyvän supistamaan kirkon oikeuksia yhteiskunnassa. Tämän takia oli tärkeää saavuttaa sopimuspohja, joka takaisi kirkon aseman vakauden uuden hallinnon aikanakin. Uusi hallitus ryhtyikin jo keväällä 1933 pakkotoimiin katolisia järjestöjä vastaan, mikä lisäsi pelkoa katolisella puolella.<<<
Lähde: Wikipedia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsit lähinnä katolilaisia? Voisitko hieman esittää näyttöä?
Hitler, Mussolini ja Kenraali Franco olivat kaikki Katolilaisia. Etkai sä ny vaan natsittele täälä ihmisiä vaikka et tiedä natseista mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun luterilaisuutesi on vahvasti kyseenalainen asia.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006205991.html
"Kansallissosialismin on monissa suhteissa katsottu muistuttaneen fasismia ja se luetaan yhdeksi fasismin muodoksi."
https://fi.wikipedia.org/wiki/KansallissosialismiNo siis Luther kyllä käski tappaa kaikki juutalaiset, mutta mä en allekirjoita tuota sosialistista fasismia, mikä siis sisältyy Kansallissosialisti aatteseen joten en ole Natsi. On maailmassa muitakin rasisteja kuin Natsit. Esim. KKK on enemmän mun näkönen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler, Mussolini ja Kenraali Franco olivat kaikki Katolilaisia. Etkai sä ny vaan natsittele täälä ihmisiä vaikka et tiedä natseista mitään?
Luther oli natsien esi-isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä kirjoitit, että natsit olivat lähinnä katolilaisia. Se nyt vaan ei pidä paikkaansa.
Ei kolme johtajaa vielä oikeuta kovin laajoihin yleistyksiin. Sitäpaitsi, vaikka Hitlerilllä olikin katolilainen tausta, Franco ja Mussoliini olivat enemmänkin fasisteja kuin natseja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis Luther kyllä käski tappaa kaikki juutalaiset, mutta mä en allekirjoita tuota sosialistista fasismia, mikä siis sisältyy Kansallissosialisti aatteseen joten en ole Natsi. On maailmassa muitakin rasisteja kuin Natsit. Esim. KKK on enemmän mun näkönen juttu.
"Esim. KKK on enemmän mun näkönen juttu."
Kuljetko sinäkin lakanakaapu ja valkoinen huppu päässä? Ja vaadit naamioitumiskieltoa?
Khihihihiuiiiiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Esim. KKK on enemmän mun näkönen juttu."
Kuljetko sinäkin lakanakaapu ja valkoinen huppu päässä? Ja vaadit naamioitumiskieltoa?
KhihihihiuiiiiiiiEi. En sanonut että olen KKK:n jäsen. Sanoin että aatteelisesti olen enemmän sen kaltainen pietisti protestantti kuin katolilainen kansallissosialisti. Minulle itselle näissä on huomattava ero. Ymmärrän tavallaan että sä et ehkä näe mitään suurta eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. En sanonut että olen KKK:n jäsen. Sanoin että aatteelisesti olen enemmän sen kaltainen pietisti protestantti kuin katolilainen kansallissosialisti. Minulle itselle näissä on huomattava ero. Ymmärrän tavallaan että sä et ehkä näe mitään suurta eroa.
No, saahan sitä kysyä, kun sanoit sen olevan "enemmän sun näköinen juttu".
Tuli vaan niin hassu assosiaatio siitä mieleen, että jos kirjoittelet tännekin kovasti eläytyneenä tuohon "sun näköiseen juttuusi" ja päässäsi on valkoinen huppu..
Khihihihiiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vaan niin hassu assosiaatio siitä mieleen, että jos kirjoittelet tännekin kovasti eläytyneenä tuohon "sun näköiseen juttuusi" ja päässäsi on valkoinen huppu..
KhihihihiiiiiNo se oli vartauskuvallinen ilmaisu. Tosi raskasta puhua noin tyhmälle ihmiselle joka ei ymmärrä vertauskuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KhihihihiiiiiNo ei sun tarvi selittää mulle mun omaa vitsiä. Kyllä mä itsekki tiedän mitä mä sanoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se oli vartauskuvallinen ilmaisu. Tosi raskasta puhua noin tyhmälle ihmiselle joka ei ymmärrä vertauskuvia.
Jos on elosi noin raskasta, laitetaan hieman hupia kurjuuteesi.
https://www.youtube.com/watch?v=Jh5qcjIehFw - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on elosi noin raskasta, laitetaan hieman hupia kurjuuteesi.
https://www.youtube.com/watch?v=Jh5qcjIehFwMulla oli kyllä ihan kivaa ennenku sä tulit puhumaan mulle.
"On mielenkiintoista seurata antipersun sekoilua. Kovalla kiireellä kaikenlaista sekavaa höpöttelyä, Halla-ahosta, linkkejä scriptaan ja tulkintoja mitä mahtaa tarkoittaa ja aiheuttaa.
Kun se tekee elämäsi noin "lennokkaaksi", älä lue sitä scriptaa, äläkä pohdi koko Halla-ahoa ja Perussuomalaisia. Se aiheuttaa selvästikin sinulle pahoja henkisiä ongelmia."- Anonyymi
Lukeminen kannattaa aina. Mahdollisimman laajalta alalta, ettei jämähdä yhden "tiedon" varaan ja kuvittele sen perusteella tietävänsä kaikesta kaiken.
Kiinalainen sananlasku sanoo:
Mitä enemmän tiedät, sitä vähemmän huomaat tietäväsi. Anonyymi kirjoitti:
Lukeminen kannattaa aina. Mahdollisimman laajalta alalta, ettei jämähdä yhden "tiedon" varaan ja kuvittele sen perusteella tietävänsä kaikesta kaiken.
Kiinalainen sananlasku sanoo:
Mitä enemmän tiedät, sitä vähemmän huomaat tietäväsi.Pelkkä lukeminen ei tee autuaaksi, eikä tietäväksi, jos ei ymmärrä lukemaansa. Niinhän sinulla tuon toistelemasi scriptan suhteen on tainnut käydä, tai lähinnä yksittäisten lauseiden irroittamisessa omaksi merkityksekseen. Niinhän ne eivät toimi, mutta mistä sinä sen ymmärtäisit, sinä vaan naurekelet ylimielisesti, vaikka olet pihalla kuin lumi-ukko.
- Anonyymi
Chaizzer kirjoitti:
Pelkkä lukeminen ei tee autuaaksi, eikä tietäväksi, jos ei ymmärrä lukemaansa. Niinhän sinulla tuon toistelemasi scriptan suhteen on tainnut käydä, tai lähinnä yksittäisten lauseiden irroittamisessa omaksi merkityksekseen. Niinhän ne eivät toimi, mutta mistä sinä sen ymmärtäisit, sinä vaan naurekelet ylimielisesti, vaikka olet pihalla kuin lumi-ukko.
Tuo on totta. Olet kerrankin oivaltanut jotain oleellista, joka toki ei aina näy noissa kirjoituksissasi, koska joskus tuntuu, ettet lukemasi lisäksi ymmärrä edes kirjoittamaasi. Siksi kai oletkin häätämässä toisia kirjoittajia täältä mielelläsi pois ."Suksi vittuun, suksi helvettiin, sua ei kaivata täällä, me ei kaivata sua, olet mielisairas", jne..tuossa on sinun tokaisujasi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Olet kerrankin oivaltanut jotain oleellista, joka toki ei aina näy noissa kirjoituksissasi, koska joskus tuntuu, ettet lukemasi lisäksi ymmärrä edes kirjoittamaasi. Siksi kai oletkin häätämässä toisia kirjoittajia täältä mielelläsi pois ."Suksi vittuun, suksi helvettiin, sua ei kaivata täällä, me ei kaivata sua, olet mielisairas", jne..tuossa on sinun tokaisujasi.
Miksi valehtelet ?
Onko sinulle tosiaan mahdottomuus pysyä totuudessa ?
"Suksi vittuun, suksi helvettiin, sua ei kaivata täällä, me ei kaivata sua, olet mielisairas", jne.."
Kuten varsin hyvin molemmat tiedämme, ainoastaan tuo olet mielisairas on minun kirjoittamani kommentti, ja sen takana kyllä seison, entistäkin vahvemmin näiden lapsellisten valheellisten hyökkäystesi johdosta.
- Anonyymi
Väkivalta.
Jos ajattelee kurkunviiltäjien tekemää väkivaltaa, niin kyllä se kurkunviiltäjä paremmin oppii, jos hänet väkijoukko muiluttaa, jos vaihtoehtona on vihreiden natsivastaiset kamppaniat ja vihalle ei saa antaa valtaa twiitit.
Jos viiltäjä saa teoistaan palkinnoksi 4 tähden hotellimajoituksen ja täysylläpidon tai muilutuksen kansanjoukolta, niin uskon ennemmin muilutuksen opettavaan ja rankaisevaan voimaan, kuin hyysäämiseen.- Anonyymi
Jos lapsi tekee väärin, käy lyömässä naapurin tyttöä, niin pitäisikö siitä palkita lyömäri jäätelöllä?
Ei, kunnolla tukistaa ja sitten taluttaa hänet pyytämään anteeksi uhrilta.
Siinä on oikea tapa.
Nykyään vain sanotaan ei saa lyödä, ei saa tökkiä pikkusiskoa puukolla silmään ja karkkipäiväkin ja viikkorahat pysyvät.
Lehdistä luemme päivittäin millaisia ihmisiä kurittomista tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lapsi tekee väärin, käy lyömässä naapurin tyttöä, niin pitäisikö siitä palkita lyömäri jäätelöllä?
Siinä on oikea tapa.
Nykyään vain sanotaan ei saa lyödä, ei saa tökkiä pikkusiskoa puukolla silmään ja karkkipäiväkin ja viikkorahat pysyvät.
Lehdistä luemme päivittäin millaisia ihmisiä kurittomista tulee.Ja palstalla he trollailevat, nuo kurittomat pikku nilviäiset.
- Anonyymi
Ei persuja valtaan. Suomessa on jo tarpeeksi muilutuksista kokemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on oikea tapa.
Lehdistä luemme päivittäin millaisia ihmisiä kurittomista tulee.Joku täällä kirjoitti persujen kunnioittavan Suomen lakia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on oikea tapa.
Lehdistä luemme päivittäin millaisia ihmisiä kurittomista tulee."Lehdistä luemme päivittäin millaisia ihmisiä kurittomista tulee."
Kirkkohopeiden varastajiako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lehdistä luemme päivittäin millaisia ihmisiä kurittomista tulee."
Kirkkohopeiden varastajiako?Kustaa Vaasakin varasti kirkkohopeat kun Martti Luther sanoi hänelle että jumala ei tarvitse kirkkohopeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kustaa Vaasakin varasti kirkkohopeat kun Martti Luther sanoi hänelle että jumala ei tarvitse kirkkohopeita.
Mutta Teukka sai tuomion. Kyllä on Suomen oikeuslaitos mätä;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kustaa Vaasakin varasti kirkkohopeat kun Martti Luther sanoi hänelle että jumala ei tarvitse kirkkohopeita.
Oliko se ennen vai jälkeen kuin KV perusti Helsingin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persuja valtaan. Suomessa on jo tarpeeksi muilutuksista kokemuksia.
Yhyy yhyy apuva!! AAApuuvaaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Teukka sai tuomion. Kyllä on Suomen oikeuslaitos mätä;-)
Tai kirkko on mätä jos nosti syytteen tuosta asiasta. Olisiko Jeesus nostanut syytteen? Eikö jeesus sano että jos varas vie manttelisi niin anna hänelle vaippasikin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy yhyy apuva!! AAApuuvaaa!!
Äläpä ala ylimieliseksi. Muilutushommissa voidaan sinunkin taustasi tulla tarkkaan syynäämään. Eikä se ole muutenkaan leikin asia, turha sinne 1930-luvulle on haikailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kirkko on mätä jos nosti syytteen tuosta asiasta. Olisiko Jeesus nostanut syytteen? Eikö jeesus sano että jos varas vie manttelisi niin anna hänelle vaippasikin?
Ei se niin sanonut. Näin se sanoi:
"Jolla on kaksi ihokasta, antakoon toisen sille, joka on ilman"
Nuo vaippajutut on enemmän persutynkkysen hommia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viitasaaren seurakunta(?) nosti syytteen, kun kirkkohopeat oli nyysitty ja viinejäkin oli viety.
Lapsellista touhua seurakunnalta, kai nyt sentään aikuinen (26v) Hakkarainen tiesi, mitä tarvitsee ja seurakunnanhan täytyisi aina tarvitsevalle kätensä ojentaa eikä syytteitä nostella, jos mies ottaa mitä tarvitsee. Ja Teuvo jos kuka on mies, suurella ämmällä. Ja tietää mitä tarvitsee. Nähtiinhän se eduskunnan pikkujouluissakin. No, siitäkin tuli oikeusjuttu, mutta sellaistahan sattuu. Etenkin Teuvolle.i - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo vaippajutut on enemmän persutynkkysen hommia.Sebastian Tynkkynen samaistui Martti Lutheriin kontatessaan Helsingin tuomiokirkon portaita persupersus miltei paljaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sebastian Tynkkynen samaistui Martti Lutheriin kontatessaan Helsingin tuomiokirkon portaita persupersus miltei paljaana.
Tynkkynen on kyllä Helluntailainen joka on erotettu Helluntailaisuudesta homouden takia. Tais kyllä samaistua Jeesukseen kärsimysten tiellä. Siihen minäkin samaistun aina kun keskustelen sun kanssas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo vaippajutut on enemmän persutynkkysen hommia.Tuo on toisesta kohdasta. Kuule siihen aikaan ei ollut boksereita eikä shortseja. Oli kangas joka oli kääritty vaipaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tynkkynen on kyllä Helluntailainen joka on erotettu Helluntailaisuudesta homouden takia. Tais kyllä samaistua Jeesukseen kärsimysten tiellä. Siihen minäkin samaistun aina kun keskustelen sun kanssas.
>>>Luther toimi esikuvana
Jeesuksen näköistä hahmoa esittää videolla perussuomalaisten nuorten väistyvä puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen.
Tynkkynen sanoo, ettei hänen esittämänsä hahmo ole Jeesus. Video on sekoitus erilaisista elementeistä.
– Alkuperäinen idea lähti Martti Lutherista<<< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun et samaistu jeesustelevassa hierarkiassasi jumalasta seuraavaan pykälä ylöspäin.
No, eihän jumalaa tosin ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Tynkkynen itki oikeudessa? Piinasiko Suomen oikeuslaitos häntä niin pahoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun et samaistu jeesustelevassa hierarkiassasi jumalasta seuraavaan pykälä ylöspäin.
No, eihän jumalaa tosin ole.En. Mä olen Jeesuksesta seuraava eli kuten Pietari. Jokainen Luterilainen on hänen oma paavinsa. Se on se todellinen pelastus, kun saa olla oma paavinsa ja oma herransa. Sinäkin olet paavi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Luther toimi esikuvana
Jeesuksen näköistä hahmoa esittää videolla perussuomalaisten nuorten väistyvä puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen.
Tynkkynen sanoo, ettei hänen esittämänsä hahmo ole Jeesus. Video on sekoitus erilaisista elementeistä.
– Alkuperäinen idea lähti Martti Lutherista<<<Onko tuo jotenkin erittäin oleellista? Miks sä tuhlaat mun aikaa tällasella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Mä olen Jeesuksesta seuraava eli kuten Pietari. Jokainen Luterilainen on hänen oma paavinsa. Se on se todellinen pelastus, kun saa olla oma paavinsa ja oma herransa. Sinäkin olet paavi.
Luterilainen paavi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilainen paavi?
Niin jokainen luterilainen on hänen oma paavinsa. Eli hänen yläpuolella on vain Jeesus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jokainen luterilainen on hänen oma paavinsa. Eli hänen yläpuolella on vain Jeesus
Mutta jeesustahan ei ole. Enempää kuin jumalakaan. Minä ainakin lähden nyt katsomaan yleisurheilua.
Jää sinä tänne samaistumaan olemattomiin satuheppuihin.
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006076789.html
KlunxKlunxKlan ;-)
Ihme nieleskelijä.- Anonyymi
Halla-Jussille jyötiin luu kurkkuun.
Avuton ilme ja nieleskely oli kaikki mihin poika pystyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avuton ilme ja nieleskely oli kaikki mihin poika pystyi.Noniin. Nyt on sun vuoro sitten näyttää mihin sä pystyt. Oot siis koko suomen sankari. Enemmän ju Jussi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avuton ilme ja nieleskely oli kaikki mihin poika pystyi.Vasuriressukka ei muuta osaa kuin itkeä täällä.
😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣 😁😂🤣😂😁🤣😂🤣😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasuriressukka ei muuta osaa kuin itkeä täällä.
😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣 😁😂🤣😂😁🤣😂🤣😁Tynkkyspoika kävi itkemässä ihan oikeussalissa, kun täytyi vastata teoistaan.
- Anonyymi
Jussilla on habaa. Hahaaaaaaaa
- Anonyymi
Porvoon mutaha ei kuulu persujen palstalle.
- Anonyymi
Mutta persut kuuluu lehterin alle. Seikka on saletti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta persut kuuluu lehterin alle. Seikka on saletti.
ja sinä vassari kuulut sinne ojanpohjalle mistä olet tullutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sinä vassari kuulut sinne ojanpohjalle mistä olet tullutkin.
Että niinkö, jotta maasta olen minä tullut ja maaksi minun pitää jälleen tuleman tai sinnepäin?
Persuiilahan kävi niin, että oppositiosta he (hallitukseen) tulivat ja oppositioon piti heidän palaaman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että niinkö, jotta maasta olen minä tullut ja maaksi minun pitää jälleen tuleman tai sinnepäin?
Persuiilahan kävi niin, että oppositiosta he (hallitukseen) tulivat ja oppositioon piti heidän palaaman.Eiku ojasta sinä olet tullut torppari torakka ja oja on sinun paikkasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku ojasta sinä olet tullut torppari torakka ja oja on sinun paikkasi
Persujen kannattajienkin on hyvä esimerkiksi tuosta kommentista huomata, kuinka persut suhtautuvat köyhälistöön. Useinhan he kirjoittavat tännekin itseään huonommista ihmisistä, joita pilkkaavat. Nyt he haaveilevat seuraavasta oikeistohallituksesta, jota mestari johtaa.
Muistelkaapa persujen kannattajat mestarin kirjoituksia ja miettikää, oletteko hänelle vain hyödyllisiä idiootteja? Pellenähän mestari teitä pitääkin, sekin löytyy hänen kirjoituksistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen kannattajienkin on hyvä esimerkiksi tuosta kommentista huomata, kuinka persut suhtautuvat köyhälistöön. Useinhan he kirjoittavat tännekin itseään huonommista ihmisistä, joita pilkkaavat. Nyt he haaveilevat seuraavasta oikeistohallituksesta, jota mestari johtaa.
Muistelkaapa persujen kannattajat mestarin kirjoituksia ja miettikää, oletteko hänelle vain hyödyllisiä idiootteja? Pellenähän mestari teitä pitääkin, sekin löytyy hänen kirjoituksistaan.Viimeisin oikeistohallitus antoi esimakua kolmen oikeistopuolueen hallituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisin oikeistohallitus antoi esimakua kolmen oikeistopuolueen hallituksesta.
Anttihan toimii kuin äärioikeistolainen.
Terveisin Postin duunarit.
- Anonyymi
Jos tuota Halla-ahon kirjoitusta pohtii, ei kai hän sentään itse kuvittele väkivalloin ratkaisevansa mitään? Tuollainen ruipelo? Mutta siinäpä se onkin, hänen kirjoittelunsa voivat olla merkki siitä, että hän haaveilee tulevansa joskus johtamaan diktaattorin lailla valtiota, jossa on tietyt lait, tietyt asiat ja puolueet on kielletty, tietyt ihmiset voidaan "erityisistä syistä" kaasuttaa hengiltä jne...
Muistakaa Hitlerin Mein Kampf, jossa Hitler esitti näkemyksiään ja pääsi vielä niitä toteuttamaankin.- Anonyymi
No siks me just äänestetään jussia, vaikka kyllä me voidaan toteuttaa niitä ilman jussia. Mihin me oikeestaan jussia tarvitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siks me just äänestetään jussia, vaikka kyllä me voidaan toteuttaa niitä ilman jussia. Mihin me oikeestaan jussia tarvitaan?
Ette te (eikä kukaan muukaan) tarvitse Jussia mihinkään ja toisekseen te ette kaikki voi äänestää Jussia ainakaan niin, että ääni menisi Jussille, koska luultavasti teistä jokunen on muustakin vaalipiiristä kuin mistä Jussi on ehdolla.
Pääasia, että oli Jussia tai ei, persut pidetään oppositiossa.
Ja sitä myöten persuille annettu ääni menee hukkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette te (eikä kukaan muukaan) tarvitse Jussia mihinkään ja toisekseen te ette kaikki voi äänestää Jussia ainakaan niin, että ääni menisi Jussille, koska luultavasti teistä jokunen on muustakin vaalipiiristä kuin mistä Jussi on ehdolla.
Pääasia, että oli Jussia tai ei, persut pidetään oppositiossa.
Ja sitä myöten persuille annettu ääni menee hukkaan.Joku persuteli persuuden varsin mainiosti:
"Miten päästä persuksi?
1. hauku kaikkea.
2. yksinkertainen selitys kaikkeen. -mamu tahi -vasuri
3. uhriudu.
4. Pidä puolueen puheenjohtajaa Jumalana, älä pidä muita mestareita!
5. persun älykkyysosamäärä on kaksinkertaistettava, ihan vain koska olemme niin ihkuja. (tämän seurauksena häävin pääsee idiotismista yli)
6. Työttömät ovat laiskoja ja luultavasti vihervasureita.
7. Työttömyysraha on poistettava, paitsi isänmaallisilta peppuleilta.
8. Eläkkeet tulee lakkautta, kunnes itse pääsen eläkkeelle, jolloin ne tuplataan.
9. Kaikki valhemedia, esim. yle on lakkautettava ja MV lehti on ainoa sallittu julkaisu.
10. Persulasten on päästävä normaalikouluun, apukoulun sijasta.
11. Tynkkynen" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku persuteli persuuden varsin mainiosti:
"Miten päästä persuksi?
1. hauku kaikkea.
2. yksinkertainen selitys kaikkeen. -mamu tahi -vasuri
3. uhriudu.
4. Pidä puolueen puheenjohtajaa Jumalana, älä pidä muita mestareita!
5. persun älykkyysosamäärä on kaksinkertaistettava, ihan vain koska olemme niin ihkuja. (tämän seurauksena häävin pääsee idiotismista yli)
6. Työttömät ovat laiskoja ja luultavasti vihervasureita.
7. Työttömyysraha on poistettava, paitsi isänmaallisilta peppuleilta.
8. Eläkkeet tulee lakkautta, kunnes itse pääsen eläkkeelle, jolloin ne tuplataan.
9. Kaikki valhemedia, esim. yle on lakkautettava ja MV lehti on ainoa sallittu julkaisu.
10. Persulasten on päästävä normaalikouluun, apukoulun sijasta.
11. Tynkkynen"Tuohan sopii ihan suoraan antipersun toimintaan palstalla 🤣
- Anonyymi
Vasurin mielestä 100 miljoonaa kommunismin uhria ei ole arvostettu tarpeeksi.
Päätit jatkaa sitten Kuopiossa. - Anonyymi
Mestari. Jos hitsaajaa ei sanota hitsuriksi, miksei mestaria sanota mestaajaksi?
Omituista tämä suomen kieli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135