Kummallista keskustelua!

Anonyymi

Tästä perussuomalaispalstasta on viime aikoina tullut näköjään jonkinlainen uskontokeskustelupalsta. Eikös nää jeesuksen ja jumalan käsittelyt vois siirtää kristillisten, jehovien ja muiden hihhulien palstoille, vai onko uskonnot saaneet jonkinlaisen ylivallan keskutelijoista. Uskonto ja politiikkaa ei sais sotkea keskenään. Pitäkööt nää höynäytetyt omat ajatukset itsellään.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kristinusko on keskeinen osa Persujen identiteetti politiikkaa ja me haluamma puuttua kristittyihin kohdistuvaan vainoon Suomessa. Jeesuksesta puhuminen juuri tuo esille nämä kristittyjen rikolliset vainoajat.

• Anonyymi

Eli kaikki ne jotka sanovat että raamattu on satukirja, kuten mestarisi halla-aho?

• Keitä Te sitten olette ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki ne jotka sanovat että raamattu on satukirja, kuten mestarisi halla-aho?

Hänellä on oikeus omaan mielipiteeseen niinkuin kaikilla muillakin. Se on aitoa demokratiaa. Lopettakaa demokratian vastustaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on oikeus omaan mielipiteeseen niinkuin kaikilla muillakin. Se on aitoa demokratiaa. Lopettakaa demokratian vastustaminen

Kannattaisikohan lukaista mihin kommenttiin vastasin? Ihan ajatuksella?

• Anonyymi

Uskonto on politiikaa ja vasemmistoa aina ahdistaa se että uskontoa sotketaan politiikkaan, siksi sitä juuri pitää sotkea politiikkaan.

• Anonyymi

Menkäää höyryämään johonkin muualle, kuin politiikkakeskusteluun!!!!!!
        Idiootit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkäää höyryämään johonkin muualle, kuin politiikkakeskusteluun!!!!!!
        Idiootit.

Mee ite muualle jumalaton kommari.

• Anonyymi

Uskonnon ja politiikan sekoittamisesta ei ole koskaan seurannut mitään hyvää. Historia osoittaa, kuinka monta kertaa ihminen on joutunut maksamaan omasta typeryydestään lähtemällä ajamaan politiikkaa uskonnollisin opein. Eikö esim. islamilaisten maiden poliittinen kulttuuri jo kerro paljon? Miksi täällä pitäisi hölmöyksissään sortua samanlaiseen toimintaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muuten oo kommari. On kai Suomessa muitakin kuin kommareita. Pitääkö tästä tehdä johtopäätös: jos et oo persu oot kommari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonnon ja politiikan sekoittamisesta ei ole koskaan seurannut mitään hyvää. Historia osoittaa, kuinka monta kertaa ihminen on joutunut maksamaan omasta typeryydestään lähtemällä ajamaan politiikkaa uskonnollisin opein. Eikö esim. islamilaisten maiden poliittinen kulttuuri jo kerro paljon? Miksi täällä pitäisi hölmöyksissään sortua samanlaiseen toimintaan?

No anna yksikin esimerrki sitten? Uskonto kiellettiin Neuvostoliitossa ja Natsisaksassa. Seurasiko siitä sitten paljon hyvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku nähnyt selväpäisen persun? Siihen joukkoon eivät kuulu ainakaan nämä palstan tekouskovaiset persuteeskentelijät,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muuten oo kommari. On kai Suomessa muitakin kuin kommareita. Pitääkö tästä tehdä johtopäätös: jos et oo persu oot kommari.

Mä en usko sua. Sussa asuu paholainen. Oot sä mulle kommari. Sä oot minuun verrattuna kommari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä se vaan on. Suurin osa näistä "uskovaisista" sitä mieltä, että vain he ovat oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä se vaan on. Suurin osa näistä "uskovaisista" sitä mieltä, että vain he ovat oikeassa.

No sä voit itse tutkia raamatusta että ovatko vai eivätkö ole. Se ei ole kiellettyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sä voit itse tutkia raamatusta että ovatko vai eivätkö ole. Se ei ole kiellettyä.

Menes tarjoamaan noita Raamattu-oppejasi jollekin ääri-islamilaiselle? Mitä luulet, saisitko Koraanista päähäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No anna yksikin esimerrki sitten? Uskonto kiellettiin Neuvostoliitossa ja Natsisaksassa. Seurasiko siitä sitten paljon hyvää?

Uskontoa muuten ei kielletty natsi-saksassa, ja 98,5 prosenttia natseista ilmoitti olevansa kristittyjä Ateismi sen sijaan kiellettiin. Myöskään neuvostoliitto ei koskaan virallisesti uskontoa kieltänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menes tarjoamaan noita Raamattu-oppejasi jollekin ääri-islamilaiselle? Mitä luulet, saisitko Koraanista päähäsi?

No heitä onki helpompi käännyttä ku tollasta umpi kommaria, kun uskovat jo valmiiksi jumalaan ja ovat avoimia syvälliselle filosoofselle keskustelulle. Ovat kotoisin lähi-idästä eli sivistyksen alkukehdostoa. Sinä et ole, sä oot ihan umpi luupää juntti kotoisin takametsistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No heitä onki helpompi käännyttä ku tollasta umpi kommaria, kun uskovat jo valmiiksi jumalaan ja ovat avoimia syvälliselle filosoofselle keskustelulle. Ovat kotoisin lähi-idästä eli sivistyksen alkukehdostoa. Sinä et ole, sä oot ihan umpi luupää juntti kotoisin takametsistä

Miksi sitten ensimmäiset kaupungit kohosivat Indus-joen laaksoon Aasiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks tarttis käännyttää. Nyt teillä on seonnut kai ajatukset. Eiks se teidän raamattunne sano, että jos ylennätte itsenne ja teidät alennetaan.
        Jos se ei näin sano, olen sit vissiin ymmättäny
        rippikoulun opit ihan väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku nähnyt selväpäisen persun? Siihen joukkoon eivät kuulu ainakaan nämä palstan tekouskovaiset persuteeskentelijät,

Koeta nyt lopettaa tuo juominen ja tule sitten selvänä kommentoimaan..

• Anonyymi

Tuskin mikään muu on yhtä ällöttävää kuin uskonnon tuputus joka ainoaan paikkaan.

• Anonyymi

No mene sinne homobaariin piiloon. Sinne ei kukaan kristitty tule. mä lupaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mene sinne homobaariin piiloon. Sinne ei kukaan kristitty tule. mä lupaan

Onpas sinulla paksut puheet. Mistäs tiedät vaikka joku sinne menisikin? Kuitenkin olisit itse ensimmäisenä jonossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas sinulla paksut puheet. Mistäs tiedät vaikka joku sinne menisikin? Kuitenkin olisit itse ensimmäisenä jonossa.

Anteeks vaan mutta mun uskonto kieltää sen, mutta sä voit kyllä mennä. En mä tuomitse. Ei Jeesuskaan tuomitsisi. Sanon vaan että kyllä se on ehkä parempi etsiä nainen ja perustaa perhe, että ei tarvi kuolla yksin vanhana homona.

• Anonyymi

Se ei itseasassa kuulu kenellekkään. Teidän pitää oppia kunnioittamaan ihmisten yksityisyyttä. Tuo on ihan psykoa ja skitsofreenista käytöstä udella ihmisten yksityisasioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei itseasassa kuulu kenellekkään. Teidän pitää oppia kunnioittamaan ihmisten yksityisyyttä. Tuo on ihan psykoa ja skitsofreenista käytöstä udella ihmisten yksityisasioita.

Kommentoin vaan siihen, että jos ateistin on automaattisesti homo, eikös halla-ahokin silloin ole?

• Anonyymi

Perussuomalaisia haukutaan näillä foorumeilla aina ja aiheettomasti. Täyttä puppua tuuppaa. Liekö asialla vasemmisto, vihervasemmiso, demarit, kepu vaiko kokoomuslainen sekoomuspolitiikka? Silti jostakin kumman syystä, PS:n kannatus on kasvussa ja se on yhä suurin puolue reippaalla prosenttikaulalla seuraavaan opportunistipoppooseen verrattuna. PS on aito ja PS on suora. Monille tämä suoruus tekee kipeää, mutta onneksi yhä kasvava joukko ymmärtää, ketkä meitä Suomalaisia ainoana puolustaa. Perussuomalaiset.

• Anonyymi

Miten sinä tulkitsit tämän keskustelun noin? Oliko tarkoitus yrittää siirtää maalia vaiko puutteita sisälukutaidossa? Tässähän oli juuri keskustelussa, miksi perussuomalaisten palsta uhkaa joutua hihhulien temmellyskentäksi.

• Anonyymi

Saattaa ollakin näin, mutta mitä v.... a nää uskonnot tänne kuuluu, te persut käyttäydytte just niin kuin
        nää vihaamanne islamistit. Uskontojen varjolla on tapettu maailmassa kautta aikojen paljon enemmän ihmisiä, kuin natsidiktatuuriin, kommunistidiktatuurin ja muiden diktatuurien aikana ikinä. Tietysti persu-uskovaisten aikana tapettaisi vielä lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa ollakin näin, mutta mitä v.... a nää uskonnot tänne kuuluu, te persut käyttäydytte just niin kuin
        nää vihaamanne islamistit. Uskontojen varjolla on tapettu maailmassa kautta aikojen paljon enemmän ihmisiä, kuin natsidiktatuuriin, kommunistidiktatuurin ja muiden diktatuurien aikana ikinä. Tietysti persu-uskovaisten aikana tapettaisi vielä lisää.

Järjestäsköhän joku persu keskitysleirit?
        Ehkä Jussi ite ei niitä haluais, mut nää paskanöyhöttäjät, jotka hokee jeesustä ja muuta politiikkaan kuulumatonta soopaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestäsköhän joku persu keskitysleirit?
        Ehkä Jussi ite ei niitä haluais, mut nää paskanöyhöttäjät, jotka hokee jeesustä ja muuta politiikkaan kuulumatonta soopaa.

Onks kopiopersu nukkumassa, vai eiks sitä yhtään kiinnosta keskustelu, jossa kristinuskoset vastaan muuy, eli kommarit. Maailman ihmisistä on 99.9 prosenttia pelkkiä kommareita. Onks se jenkkien truppikin kommari, kun se ei ole perussuomalainen, vai....

• Anonyymi

Mites tää keskustelu tähän loppu? Just kun päästiin vauhtiin, miks näin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe