Ylen saamien tietojen mukaan, Kuopion sapeli-iskussa surmansa saanut tyttö oli ukrainalaistaustainen. Isku kohdistui muutenkin etupäässä naisiin. Epäilty sapelinkäyttäjä oli supisuomalinen pellavapää.
Ylen tietojen mukaan Kuopion kouluiskun kuolonuhri on nuori ukrainalaissyntyinen nainen. Uhri asui Kuopiossa puolisonsa kanssa ja opiskeli Savon ammattiopistossa. Yle kertoo saaneensa tiedoilleen vahvistuksen kahdesta eri lähteestä, mutta keskusrikosrikospoliisi ei vielä vahvista uhrin henkilöllisyyttä, ikää tai syntyperää.
https://yle.fi/uutiset/3-11001226
Kuopiossa surmansa saanut tyttö oli maahanmuuttaja
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ovat useasti uhanneet maahanmuuttajia kuolemalla. Tämä persu toteutti uhkauksen.
- Anonyymi
Ukrainalaiset ovat valkoisia ja kristittyjä. Juuri sellaisia mitä Vassarit vihaavat verisesti.
- Anonyymi
Kuule, noista sapelinheiluttelija vassareista ei saa persua tekemälläkään.
- Anonyymi
Samaa mieltä, samuraimurhaaja oli persu ja kohteenaan mamunainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainalaiset ovat valkoisia ja kristittyjä. Juuri sellaisia mitä Vassarit vihaavat verisesti.
Persuhan sen murhasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, samuraimurhaaja oli persu ja kohteenaan mamunainen.
Vaalee kristitty ukrainalainen. Tappaja oli savolainen vassarisatanisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuhan sen murhasi.
Miks Persu murhais Ukrainalaisen tytön? Mikä ois niinku järkevä motiivi? Jos kerran Persuna lähtisin murhaamaan jotain niin tulee ainakin sata parempaa kohdetta mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks Persu murhais Ukrainalaisen tytön? Mikä ois niinku järkevä motiivi? Jos kerran Persuna lähtisin murhaamaan jotain niin tulee ainakin sata parempaa kohdetta mieleen.
Voitko vähän avata mitä kohteita te persut olette harkinneet murhaavanne?
- Anonyymi
Pellavapää???
Miksi poliisi ei julkaise tekijän genomia?- Anonyymi
Oikea eloveenakantis, onhan tuo jo tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea eloveenakantis, onhan tuo jo tiedossa.
Teistä oikein huokuu ulos suomalaisviha.
Taidat olla niitä Husun joukkoja.
- Anonyymi
Ukrainalaiset ovat entisesti samaa kansaa kuin suomalaiset. Tekoa ei voi luonnehtia rasistiseksi.
- Anonyymi
Niin, kyseessä on vihervasemmiston aiheuttama lieveilmiö.
- Anonyymi
Ukrainalaiset ovat kristittyjä. Tämä oli äärivassari isku.
Onko siis kuolema jotenkin vähemmän valitettavaa ja surullista ? Vai mitä haet tuolla tiedotuksellasi ?
- Anonyymi
Mun vaimo on Ukrainasta myös. Tosi mahtava nainen. Tää on ihan varmasti satanististen savolaisvassareiden mustasukkaisuusrikos.
- Anonyymi
Nyt tuossa ei joku oikein natsaa, miksi se sitten sinuun tyytyi jos on kerta tosi mahtava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuossa ei joku oikein natsaa, miksi se sitten sinuun tyytyi jos on kerta tosi mahtava?
Koska oon äijä ja mulla on iso muna ja iso haba ja makee auto ja paljon rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oon äijä ja mulla on iso muna ja iso haba ja makee auto ja paljon rahaa.
Mikä valhe! Täällä palstallakin se on moneen kertaan todettu, että persumiehillä on pienimmät munat, ei sitä muuten persuksi pääsiskään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä valhe! Täällä palstallakin se on moneen kertaan todettu, että persumiehillä on pienimmät munat, ei sitä muuten persuksi pääsiskään!
Kommentti 18:17 On hyvä. Kiitos.
Palstan persukommentit todistavat, että olet oikeassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan persukommentit todistavat, että olet oikeassa.Etkös sinä tuolla hoe että itselleen peukuttelijat ja itsekehujat ovat noloja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sä varmaan ammatis puoluesta tiedät asiasta enemmän ku minä niin en lähde väittelee. Mua ei kiinnosta munankoot noin niinku yleisesti, mutta sä kysyit joten vastasin rehellisesti. Älä nyt innostu kuitenkaan. Mä oon varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan persukommentit todistavat, että olet oikeassa.Ei tollasta voi tietää muutaku joku ilotyttö joka on nähny tuhansia munia. Aika nolo tulla esittää alan asaintuntijaa. Mut vassarille varmaan tollanenki rimanalitus on mahdollista
- Anonyymi
Vaikka olisi ollut pellavapää, sukunimi viittaa Lähi-Idästä tulleisiin... Tarkista vaikka Avotaynu:sta
- Anonyymi
Tästäkin, kun ottaa kaiken ja plus poliittisen vasuripropagandan pois niin toivottavasti jäljelle jää edes väljähkö totuus: = jokin tyttö ja valkoinen tekijä. Teon syyt ovat jo sitten aivan toinen asia. Niille tuskin löytyy oikeutusta edes vihreänvasemmiston propagandaoppaasta, vaikka tuo skeidapainos tuntuu usen ja niin pyytämättä olevankin maailmanrauhan ja -onnellisuuden...täysin katteeton opas.
- Anonyymi
Vaarallisen opiskelu paikan valinnut, no ameriikas on vielä kahjonpaa toimintaa!
- Anonyymi
Persut vihaavat naisia. Naisentappajapersut elinkautiselle loppuiäksi.
- Anonyymi
Ok, tunnustetaan sitten että se oli Persu. Voikko nyt olla hiljaa tai sä oot seuraava?
- Anonyymi
Ei ollut persu, eikä vassari vaan ihan tyypillinen koulusurmaaja. Kiusattu, epäsosiaalinen hylkiö, joka halusi kostaa naisille, ettei ollut haluttu heidän keskuudessaan. Vituttaa, kun pitää vedellä politiikka joka asiaan täällä, vaikka ei kuulu mitenkään koko hommaan.
- Anonyymi
Hylkiökö mieletäsi? Ja kun oli mieleltään sairas? Niinhän se menee teillä kaikentietävillä, joita riittäa joka porukassa, mitä teitä kaikkia onkaan. Niin oikeassa mielestänne kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hylkiökö mieletäsi? Ja kun oli mieleltään sairas? Niinhän se menee teillä kaikentietävillä, joita riittäa joka porukassa, mitä teitä kaikkia onkaan. Niin oikeassa mielestänne kaikki.
No siinä olit oikeassa, että politiikkaa ei tähän pitäisi vedellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni on kyllä hylkiö, jos on jäänyt ulkopuolelle. Ehkä ymmärrät sana hylkiö erilailla, kuin minä. Ei välttämättä omasta halustaan hylkiö, harva kai on.
- Anonyymi
Varmaan joku vihervassari yrittänyt lavastaa persua syylliseksi.
Mutta, kun valkkasi uhriksi naiset ja nuoret, niin se aate jota oikeasti kannattaa, tuli näkyviin.
Miten te vihervassarit kehtaatte syyttää toisia omista rikoksistanne?- Anonyymi
Kyllä noissa tuollaisissa tapauksissa useimmiten on ollut persuus taustatekijänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noissa tuollaisissa tapauksissa useimmiten on ollut persuus taustatekijänä.
Tämä taitaa kyllä olla taas niitä teidän vassareitten "yksittäistapauksia".
Tuollaisten Arvot poikkeavat persujen arvoista ja siksi helppo tunnistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä taitaa kyllä olla taas niitä teidän vassareitten "yksittäistapauksia".
Tuollaisten Arvot poikkeavat persujen arvoista ja siksi helppo tunnistaa.Tuolla joku perusteli hyvin:
"Miten päästä persuksi?
1. hauku kaikkea.
2. yksinkertainen selitys kaikkeen. -mamu tahi -vasuri
3. uhriudu.
4. Pidä puolueen puheenjohtajaa Jumalana, älä pidä muita mestareita!
5. persun älykkyysosamäärä on kaksinkertaistettava, ihan vain koska olemme niin ihkuja. (tämän seurauksena häävin pääsee idiotismista yli)
6. Työttömät ovat laiskoja ja luultavasti vihervasureita.
7. Työttömyysraha on poistettava, paitsi isänmaallisilta peppuleilta.
8. Eläkkeet tulee lakkautta, kunnes itse pääsen eläkkeelle, jolloin ne tuplataan.
9. Kaikki valhemedia, esim. yle on lakkautettava ja MV lehti on ainoa sallittu julkaisu.
10. Persulasten on päästävä normaalikouluun, apukoulun sijasta.
11. Tynkkynen"" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla joku perusteli hyvin:
"Miten päästä persuksi?
1. hauku kaikkea.
2. yksinkertainen selitys kaikkeen. -mamu tahi -vasuri
3. uhriudu.
4. Pidä puolueen puheenjohtajaa Jumalana, älä pidä muita mestareita!
5. persun älykkyysosamäärä on kaksinkertaistettava, ihan vain koska olemme niin ihkuja. (tämän seurauksena häävin pääsee idiotismista yli)
6. Työttömät ovat laiskoja ja luultavasti vihervasureita.
7. Työttömyysraha on poistettava, paitsi isänmaallisilta peppuleilta.
8. Eläkkeet tulee lakkautta, kunnes itse pääsen eläkkeelle, jolloin ne tuplataan.
9. Kaikki valhemedia, esim. yle on lakkautettava ja MV lehti on ainoa sallittu julkaisu.
10. Persulasten on päästävä normaalikouluun, apukoulun sijasta.
11. Tynkkynen""Ja vasemmistolainen trolli tuli paikalle antipersuilemaan.
Nyt testataan älykkyytesi.
Uskotko tuon listan pitävän paikkansa?
Oletko tosissasi?
Jos vastasit molempiin myöntävästi, onneksi olkoon, olet oikeasti hölmö.
Muissa tapauksissa toteutat ensimmäisen lauseen.
;)
- Anonyymi
Allah-Ahon sapelitanssi olisi saanut jäädä tanssimatta.
- Anonyymi
Tuo lista "Miten päästä persuksi" on hyvä ja ajankohtainen.
Pitämällä noista persujen peruskivistä kiinni, persukupla kasvaa koko ajan, kuten viimeisin gallupkin todistaa. Poliittinen kupla kasvaa ja henkilökohtaiset hillotolpat sen myötä ja juuri sehän on persuilussa tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135