Olikohan Joel rasisti? :( Voisiko olla Brejvikin jalanjäljillä. Nyt taitaa loppua keskustelu aiheesta tällä palstalla, kun selvisi, että miekkamies ollutkaan maahanmuuttaja vaan ehta vaalea savolainen ja uhritkin ulkomaalaistaustaisia.
Kuopion naisuhri oli 15v. ukrainalainen tyttö
Anonyymi
1790
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 17
Vanhimmat
Ulkomaalaiselta kuulostavan nimen perusteella ei kovinkaan ehdalta.
Ei tuollaisia nimiä ole normisuomalaisella. Mistä lie suku lähtöisin?
Kuulemma Siilinjärveltä suku kotoisin. Suomessa on satoja Marin-nimisiä. Itsekin tunnen useita. Ei ihan yhtä yleinen kuin Virtanen, muttei harvinainenkaan.
-94 syntyneissä on Joel-nimisiä pilvin pimein.
En tiedä kyllä kuin yhden Joel nimisen suomalaisen, eli Joel Hallikaisen. Mutta juurin hän taisi juontaa tuttu juttua 1994 mikä selittäisi miksi silloin on annettu lapsille moista nimeä.
Mutta kyllä kunnon suomalaisella pitäisi olla suomalainen nimi kuten Kaaleppi, Jooseppi, Nestori, Arvo, Unto, Väinö tms.
-96 syntynyt.
Mitäs vuotta elät?
Laskiko ap ysin ja kutosen yhteen? 😄
Aluksi puhuttiin 15-vuotiaasta tytöstä. Luulin siksi ukrainalaistytön olevan 15v. Mutta huomaatko sinäkin, että asia ei enää herätä keskusteluja täällä, kun tajuttiin, että miekkamies onkin blondi savolaispoika eikä maahanmuuttaja.
Jos mamu ei ole syyllinen, niin silloin syyllinen on nainen..Kuka tahansa muu kuin valkoinen heteromies.
Hesarin mukaan sitä oli kiusattu jo ala-asteella lihavuuden takia. Ei kavereita ja vietti aikaansa konsolipelejä pelaten.
Ei ole pojan syy jos Suomalainen radikalisoituu nyky Suomessa media hehkuttaa onko ihme nyt ihmetellään...
Ihan sattumaa oli että uhri ulkomaalainen eikä näytä olevan mitään järjellistä motiivia mutta ei mikään motiivi tappaa ihmisiä ole järjellinen muutenkaan.
Onko rekonstruktiota vielä tehty? Missä kohdin ja monesko kuolinuhri oli? Onko siitä mitään viitettä ylipäätään, että se ei ollut vain satunnainen, johon sattui pahiten vai jollain tapaa pääkohde?
Minä olen aina luullut että Sanna Marin on naimisissa jonkun ulkomaalaisen kanssa kun Marin ei oikein kuulosta suomalaiselta nimeltä
Joel kuulostaa vähän joltain mustalaisen nimeltä vaikka onkai niitä nimiä suomalaisillakin.
KilttiMies89
Esim joku laulaja Joel Hallikainen tai jalkapalloilija Joel Pohjanpalo.
Mustalaisissa ei ole lainkaan Joeleita. Se on ns. paremman väen, esim. suomenruotsalaisten nimi. Ekaksi tulee mieleen Joel Harkimo.
Olen rasisti, ja tunnen paljon rasisteja. Naiset ja lapset jätetään rauhaan. He kohtaavat tosin piilorasismin tavisten osalta. Kytätään, eristetään, kiusataan. Se on toki ikävää.
Tytön vanhemmat ovat väkisinkin TYÖPERÄISIÄ MAAHANMUUTTAJIA, mikä on ok. Suomi ei auttanut eurooppalaista Ukrainaa millään tavalla Krimin hässäkän aikoihin. 1,5 milj. ihmistä pakeni itään päin maan sisällä. Ei kai me nyt valkoihoisia auteta! :D