Naiset kertokaas?

Anonyymi

Pitääkö miehen olla vain komea top 10 mies? Tumma ja hyvätulonen ja jännä ja lihaksikas? Eikö normaali tavis mies kelpaa? Taviksia on paljo,ei niin komea. En voi ymmärtää et heti haukutaan tavis miestä rumaksi ja naisia ei kiinnosta.

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvi olla komea. Ja komeus on katsojan silmässä.

      • Anonyymi

        Minä olen monesti saanut kommentteja olet tyhmä ja ruma siksi naisia ei kiinnosta. Haukkuja voi ihan itse katsoa omaan peiliin naamaansa.


      • Anonyymi

        Mutta katsojan silmä on useimmiten hyvin riippuvainen kulttuurisidonnaisista kauneuskäsityksistä. Niiden ulkopuolella on enemmän tarjontaa kuin kysyntää. Eli vaikka joillekin naisille esim. miehen pituus ei olisikaan tärkeä ominaisuus, lyhyyttä puoleensavetävänä piirteenäolevia naisia ei juurikaan ole, joten vaikka jokainen pituudesta piittaamaton nainen löytäisi lyhyen miehen, lyhyitä miehiä jäisi siltikin yli.


    • Anonyymi

      Naiset kuulemma haluaa vain komean varakkaan top 10 miehen, oikeesti on vissiin selvästi typeriä ätmejä koko paikka täynnä. Ei voi muutakun nauraa.:)

      • Anonyymi

        Niinhän naiset haluaakin vain komeita top-10 miehiä. Naisia ei uskalla lähestyä, kun naisesta heti näkee, että et kelpaa heille, kun olet ruma.
        Ruma mies kyllä tietää, että on ruma, kun on itse todennut rumuutensa, niin on ruma mies silloin ruma naistenkin silmissä.
        Ei se mitään todista kelpoisuudesta, jos nainen juttelee rumalle miehelle ja kyselee välillä kuulumisia, sillä ei ole mitään tekemistä, että ruma mies kiinnostaisi naista.

        t. Ruma mies


    • En minäkään voi ymmärtää sitä, että tällä palstalla haukutaan rumaksi itseä ja muita ihan joka päivä ja joskus oikein monen avauksen voimalla. Kummallista touhua!

      • Anonyymi

        Provojahan nämä aloitukset enimmäkseen ovat ja jatkuvat niin kauan kuin joku vaan niihin lankeaa.


      • Anonyymi

        Sanohan muuta.


    • Anonyymi

      Mä en todellakaan ole ruma, ei voi tajuta noita haukkujia :D.

      • Anonyymi

        No ei täällä toisia rumuudesta olekaan hakuttu, en ainakaan minä, kun itseni olen täällä rumaksi sanonut, en muita.

        t. Ruma mies


    • Anonyymi

      Feikkejä ainoastaan. Ei ne kodeissa miksikään rakkaudenjumalattariksi oppineet.

    • Anonyymi

      Miehen pitää olla itsestään huolehtiva joka tarkoittaa että treenaa, on työ, käy suihkussa joka päivä, menestyy eli on hyvä palkkainen eikä tyhmä.

      T: Kaunis nainen

      • Anonyymi

        En voisi missää nimes tollasesta kiinnostua.!


    • Anonyymi

      No, siitä voisi päätellä jotain, että varmaan valtaosalla suomalaisnaisista on mies, joka ei ole erityisen komea tai tumma, ei mitenkään erityisen hyvätuloinen eikä lihaksikas.

      • Anonyymi

        Valtaosa suomalaisnaisista myös eroaa siitä puolisostaan jossain vaiheessa.


    • Anonyymi

      Olen ollut tilanteissa, jossa lähistöllä on ollut naisia. Jonkun ajan kuluttua tilanne on tämä.
      Naiset luulevat, että olen poistunut paikalta, mutta olen kuuloetäisyydellä.
      Naiset puhuvat toisilleen:
      -Näittekö sen ruman miehen hetki sitten täällä, siis ällöttävän ruma oli kyllä.
      -Ei sillä varmaan ole naista, ei kukaan järkeä nainen tuollaista ätlötystä haluaisi.
      -Toivottavasti se ei tule koskaan kadulla vastaan, varsinkaan pimeällä, sais sydänkohtauksen sellaisesta.
      -Hyvä että lähti menemään, ei noin rumaa miestä kukaan kaipaa.
      -Mitähän se oikein kuvitteli, kun tuli tänne naisten ilmoille, tuollaiset pitäisi pysyä kotona, eikä tulla häiritsemään naisia.
      -Toivottavasti ei tule seuraavalla kerralla tänne.
      -Pitäisikö jäädä tulematta tänne ihan varmuuden vuoksi ensi kerralla, ettei tarvis nähdä sitä rumaa pärstää, koko ilta taas pilalla.

      t. Ruma mies

      • Anonyymi

        Jos sä noin ajattelet itsestäsi, saat kyllä pysyä sitte kauan sinkkuna:)


      • Anonyymi

        Äänien kuulemiseen saa lääkityksen.

        xL


      • Anonyymi

        Miksi valehtelet, nimimerkki "Ruma mies"?


    • Anonyymi

      Minä en ruma ole mutta silti löydän vain vääränlaisia naisia. Naiset kiinnostuu musta 0%. Pitäisi kai mennä töihin ja hommata rahaa.

      • Anonyymi

        Huonoa tuuria on vaikka olen hyvin pitkä mies, juuri osittain niin pitkä,mistä naiset tykkää.


    • Anonyymi

      Huijaatte itseänne sillä nainen haluu komean miehen vaikka nainen olis kiinasta kotoisin.
      Kävin kiinassa ja ei naiset halunneet treffeille kannani vaikka pyysin sataa naista.

      • Anonyymi

        Älä jauha paskaa. Olet sitten todella kamala.


      • Anonyymi

        Kiinalaiset naiset on vieläkin vaativampia, koska Kiinassa harjoitettu yhden lapsen politiikka on aiheuttanut sen, että Kiinassa on miehiä paljon enemmän, kuin naisia.
        Naisilla on siis vara valita ja antaa pakkeja runsaasti.
        Yhden kiinalaisnaisen suosiosta tappelee siis 1000 kiinalaismiestä.


    • Anonyymi

      Naisella on saalistusgeeneissä etsinnässä mies, joka pystyy jatkamaan sukua. Siis siittämään. Nainen on jalostanut asian niin pitkälle, että nuori ja iso munainen mies on ykkösehdokas. Kyllä elimen koko on tärkein tekijä.

      • Anonyymi

        Eläinmaailmasta tuttua toimintaa - urokset kilpailevat naaraan siitto-oikeudesta. Selkään pääsee nousemaan vain voittajat. Uroksen on siis oltava joko muita koreampi tai voimakkaampi.

        Ei naaraan olisi järkeä tyytyä huonompiin geeneihin sukuaan jatkaakseen, jos tarjolla on voittaja joka mielellään polkaisee useammankin naaraan tiineeksi. Tällähän naaras vain takaa jälkikasvulleen parhaat mahdollisuudet elämään.

        Eläinmaailmassakin nuoruus ja vahvuus on valttia - vanhat, heikot, sairaat ja liian kokemattomat urokset jäävät vaille parittelukumppania. Mikä naaras muka haluaisi kantaa heikot geenit omaavaa poikasta? Sieltä kun putkahtaa jotenkin vammautunut poikanen, niin on jatkuvasti saalistajille, luonnonvoimille ja muille vaarojen alttiina. Vahvat geenit omaavalla poikasella on suuremmat mahdollisuudet selvitä hengissä.

        There's a reason it's called survival of the FITTEST, not FATTEST.


    • Anonyymi

      Enpäs enää tiedä. inhottavaa aina tutustua naiseen ja se on ykspuolista, nainen ei tule millään tavalla vastaan.

      • Anonyymi

        Ei ulkonäkö ratkaise vaan "se jokin". Myös samanlaiset arvot miehellä kuin itsellä. Kyky nauraa itselle, se ettei ota itseään liian vakavasti. Aito myötäelämisen taito ja epäitsekkyys!


    • Anonyymi

      Tietty tavis naiset haluaa komean ja pitkän miehen. Ei naiset kehtaisi kulkea lyhyen pullukka miehen kanssa. Seurustelun tärkein juttu on että nainen voi harrastaa seksiä miehen kanssa joka on komea.

      • Anonyymi

        Kyllä myös älykkyydellä merkitystä, en kykene arvostamaan miestä joka itseäni tyhmempi. Miehille varmasti naisen ulkonäkö tärkeämpi.


      • Anonyymi

        EI tarvi olla komea, tavis riittää jos on pitkä, olen pitkä, mutta en ymmärrä miksei naiset edes katso päälle ja kiinnostu, koska en ole ruma, ja laitan itseeni, tukan geelillä ja hajustetta.


    • Anonyymi

      Minä en taas pysty fiksun koulutetun naisenkaa, koska ollaan aivan liian erilaisia, ei kiitos.

    • Anonyymi

      Mieluiten ihan tavis nainen,ei koulutettu.

      • Anonyymi

        Harva nainen haluaa käydä vain amiksen. Melkee kaikki jossain korkeakoulus ja haluu hyvä palkkasen duunin tulevaisuudes.


    • Anonyymi

      Kerro itse minkä takia Suomen Tasavallan Persedentti haisee aina kissan kuselle?
      - Vastaus olisi: koska hän omistaa koiran.

    • Anonyymi

      Eikö nyt todellakaan tytöt pysty auttamaan jotain ujoja poikia ja ehkäisisi sitten jos vaikka vie jonkun ruman pojan treffeillekin, ilahduttaisi jotain yksinäistä poikaa varmasti ja ehkäisisi sitten tuollaista syrjäytymistäkin sitten... pystyisivät mutta eivät halua niin..

      • Anonyymi

        Ei nainen tee sellaista, koska siinä kävisi niin, että nainen saisi rumasta miehestä riippakiven, koska ruma mies kuvittelee, että nainen on häneen rakastunut, vaikkei ole.
        Siksi naiset eivät halua olla rumien miesten kanssa tekemisissä, etteivät anna väärää signaalia, vaikka hyväntekeväisyyttään voisivat olla ruman miehen kanssa, mutta eivät oikeasti halua.

        t. Ruma mies


    • Anonyymi

      Käyttekö palstalaiset ikinä kotiseinien ulkopuolella??

      Ei tartte ku hetki maleksia kaduilla ympäriinsä ja pitää silmät auki, ni näkee pariskuntia jos minkämoisia. Aika pieni vähemmistö on ne täydelliset ihmis-Kenit ja -Barbiet. Pääasiassa ihan tavallista kansaa tuolla kulkee ja sitä myöten myös pariutuu.

      Joo joskus voi omaan silmään pariskunnan toinen osapuoli näyttää toista paremmalta, mut näistä iänikuisista makuasioista on loppupeleissä ihan turha vängätä. Yhteiselo toisen ihmisen kanssa on kuitenki myös niin paljon muuta ku se pelkkä ulkonäkö.

      Varmasti löytyy pareja, jossa ulkonäkö tai tilin saldo on ollu iso tekijä ihastumiseen. Mutta hetken ku kylillä pariskuntia katselee, niin leijonan osaa tuo ryhmä ei varmasti edusta. Kokeilkaapa tarkkailla joskus ihmisiä internet-ruudun tuolla puolen ni saattaa mieli hiukka avartua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3151
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      173
      2303
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2019
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1344
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1261
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe