Onko todella niin että!!

Anonyymi

Te naiset itkette kuinka lapsen kasvattaminen on kallista?? ja näin ollen potkitte puolison pihalle... ja sitten ruikutatte iltapäivälehdissä kuinka kallista on ja parisuhde kariutuu.,
Kaksin on paljon helpompaa kun molemmat tuo tuloja ja tukee toisiaan "KUN "otatte miehenne/poikakaverin huomioon perheen sisällä.
Näin olle puolin ja toisin tulle hetkiä olla vapaallakin kunha annatte luottamusta meihin poikakaveriin/miehiinnekin.

Itse ole kertaalleen elatusmaksuni maksanut, näin ollen luottamus on naisiin mennyt perustaa suhdetta. Nyt kun asun yksinään ei tartte olla rahastettavissa toista kertaa, silti menee NYT erittäin hyvin, ja rahat riittää sellaisiin asioihin johon TE vain haaveilette!!, kun ME miehet emme kelpaa puolisoksenne lasten lisäksi.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "kun ME miehet emme kelpaa puolisoksenne lasten lisäksi" No minun lapseni ovat kyllä lapsiani, ei puolisoita.

    • Anonyymi

      Olet osin ihan oikeassa. Tunnen useamman naisen, joille "lapsensa isä" on vain raha-automaatti. Lapsi tarvii uuden takin - pyydä isältä, lapsi tarvii polkupyörän -pyydä isältä, lapsi tarvii uudet kengät - pyydä isältä, jne. Tiedän myös naisia, jotka (yrittävät) rahoittaa omankin elämisensä exän rahoilla. Tällaiset naiset ovat harvinaisia, mutta toki yksikin mätä omena pilaa muiden mainetta.

      Itse elätän lapseni yksin. Isänsä on kyllä kuvioissa mukana ja viettää aikaa poikansa kanssa. Rahaa hänellä ei kuitenkaan ole. Hyvä kun elättää itsensä. Minulla taas on vakityö ja hyvä palkka. En ole koskaan pyytänyt exältäni penniäkään, en edes ajatellut sellaista. Meillä ei ole minkäänlaista elatuspaperia tehtynä, joten Kelakaan ei maksa. Ei ole ollut tarvetta. Itse pidän tärkeimpänä, että isä viettää aikaa lapsen kanssa. On tietysti vähän hassua, että minä usein maksan niitä isä-poika -harrastuksia ... mutta eipä sen väliä.

      Minä ajattelen niin, että maksan lapseni elämistä ja olemista. Tärkeintä, että hänen on hyvä olla. Jos exä saa siinä sivussa jotakin hyvää, niin ei se minua haittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe