Tietääkö kukaan missä on tämä Järvenpään jättiläinen? Ei ole näkynyt aikoihin, eikä kasvunpaikka paljoa toimi, joten en voi kysellä sieltäkään :(
Mauri Mononen
6
818
Vastaukset
- Daman.
Paskaa jauhetaan paskaa jauhetaan
- hopeasompaaj
luulin jo päässeeni damanista eroon kun vaihdoin saittia jipiiltä tänne
- Daman.
hopeasompaaj kirjoitti:
luulin jo päässeeni damanista eroon kun vaihdoin saittia jipiiltä tänne
Hopeasompaajaa perseeseen nussitaan perseeseen nussitaan
- NaamaH
No mie meen sitte... mie tulin nimittäin tänne!
Minä huorien kuningatar ja takaapäin eteen ottaja NaamaH huorailuliitosta olen täällä. Minä olin Jippiin voimailu-foorumin vakiokalustoa... ehei, en minä enää ole.. Nyt minä olen TÄÄLLÄ ottamassa eteen ku sie nussit miuta takaapäin Maukka, Timppa ja... JA SIE!!
**
NaamaH, huorailuliitosta päivää - Slerba
Todella asiallista tekstiä täällä.... Tietääkö kukaan oikeasti mitään Monosesta?
- Anonyymi
Kehonrakentaja? Matinkylästä kotoisin. Ei taida olla kuitenkaan nyrkkeilijä Marko Monosen isä, vaikka on samaa näköä, koska ikäeroa on vain kuutisentoista vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2082479Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171837- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831485Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996