Itse pidän ennemmin sukkahousuja. Syksyllä 20-40den Ja talvisin 60-100den.
Pitkät kalsarit vs sukkahousut
29
1793
Vastaukset
- Anonyymi
Sukkahousut. 15-40 den olen pärjännyt tähän asti, mutta tänään piti laittaa ribbi sukkahousut farkkujen alle
- Anonyymi
Kuinka paljon oli pakkasta? Minulla on riittänyt vielä pelkät farkut kun lämpötila on sahannut nollasta kahteen plusasteeseen. Kun menee pakkasille pitää laittaa 20 den sukkahousut farkkujen alle ja vasta kun pakkanen alkaa lähestyä 20 astetta, pitää laittaa talvisukkahousut, 40 den siinä välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon oli pakkasta? Minulla on riittänyt vielä pelkät farkut kun lämpötila on sahannut nollasta kahteen plusasteeseen. Kun menee pakkasille pitää laittaa 20 den sukkahousut farkkujen alle ja vasta kun pakkanen alkaa lähestyä 20 astetta, pitää laittaa talvisukkahousut, 40 den siinä välissä.
Kun lämpötila alkaa olla selvästi 10 asteen alapuolella, alan käyttää sukkahousuja farkkujen alla. En aina, riippuu siitä kuinka paljon pitää olla ulkosalla. Viikonloppuna kävi niin, että ulkona oli semmoiset 7-8 astetta ja läksin ulos ilman sukkahousuja, niin jaloille tuli pitemmän päälle kylmä. Ehkä se vaikutti, kun oli aika puuskainen tuuli. Nyt ulkona on jotain pari astetta plussaa, ja jalassa 20-denieriset. Tosin olen sisätöissä, mutta kohta lähden kävelemään lounaspaikkaan. Jos tällä säällä pitäisi olla enemmän ulkona, laitan kahdet 20 den sukkikset päällekkäin tai sitten yhdet 40 denierin. Paksumpia sukkahousuja käytän hyvin harvoin.
- Anonyymi
Minä myös käytän mieluummin sukkahousuja, yleensä 20-40 den. Tämmöisillä syksykeleillä kuten viime päivinä on ollut, ne ovat omiaan farkkujen alla. Juuri äsken vedin jalkaan 20 denierin mustat sukkahousut, kohta lähden töihin. Pitkiä kalsareita tai paksuja sukkahousuja käytän vain jos pitää ulkoilla kovemmalla pakkasella.
- Anonyymi
Sukkahousut. Tänä aamuna laitoin paksut sukkikset, koska nollaa ja räntää sataa.
- Anonyymi
Sukkahousut voittavat tykit mukavuudessa 100-0
Kotiasunakin mukavat tunikan kanssa.- Anonyymi
40den syksyn / keväin...talvella paksumpia .. Taticd
- Anonyymi
Sukkikset yllättivät lämimyydellään. Vaimo ehdotti jo viimetavena, mutta vuosi meni "miettiessä". näyttävät kuulemma paremmalta kuin lökö-alkkarit :)
paksuu sellainen, ettei ihan läpi näy.- Anonyymi
Hieno vaimo sinulla 👍
- Anonyymi
3 astetta lämmintä, 20 den sukkahousut. Kalsareissahan nousisi savu haaroista. Sopii myös meille miehille !
- Anonyymi
Aivan sama juttu täällä. Tänään ollut koko päivän (ja on tälläkin hetkellä) 20 denierin sukkahousut jalassa. Tein tänään työmatkat polkupyörällä, ja jaloilla oli kyllä vähän viileä varsinkin aamulla. Eli olisi voinut olla paksummatkin sukkikset jalassa. Mutta sisätöissä taas ohuet sukkikset on farkkujen alla paljon mukavammat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama juttu täällä. Tänään ollut koko päivän (ja on tälläkin hetkellä) 20 denierin sukkahousut jalassa. Tein tänään työmatkat polkupyörällä, ja jaloilla oli kyllä vähän viileä varsinkin aamulla. Eli olisi voinut olla paksummatkin sukkikset jalassa. Mutta sisätöissä taas ohuet sukkikset on farkkujen alla paljon mukavammat.
Ohkaisin sukkahousuin tarkenee hyvin keinonahkaleggingsit jalassa näillä ilmoilla. Naiset katsoi kireitä leggingsejä...äijät ehkä inhosi niitä, mutta en välitä tippaakaan. Sukkahousujen kaa tekisi mieleni pitää pitkää hametta.
- Anonyymi
keväällä vielä käyttelen toukokuussa, ja joskus nahkahousujen alla. Yleensää ne eivät tarvitse mitään.
- Anonyymi
Olen käyttänyt talvella 120 denierin sukkahousuja ja 100 denierin . Olen ostanut myös miesten sukkahousuja verkkokaupoista sieltä on löytynyt 20-70 denierin sukkiksia yritän käyttää laatu sukkahousuja . Kyllä sukkahousut on huomattavasti paremmat kuin pitkät kalsarit . Koska olen tottunut pitkään käyttämään sukkahousuja asia on minulle luonnollinen
- Anonyymi
Sukkahousut, 15 denarista paksuihin puuvillasukkahousuihin. Lauantai iltana laitoin stayupit , josko se kesä tulisi
- Anonyymi
Oletko ajatellut ettäolet transu ?
- Anonyymi
Oletko naisellinen mies ja lakkaat varpaankynnet ja kävelet kyyrykävelyä videoissa ettei sukkahousut näy...
- Anonyymi
Videoi vielä itteesä ko pyllisti sukkahousissa
- Anonyymi
Vähänkö hävettäis
- Anonyymi
Tänä aamuna oli yllättävän koleaa. Vaikka mittari näytti 12 astetta, niin ilmanala oli niin viileän tuntuinen, että laitoin 20 den sukkahousut farkkujen alle kun lähdin pyörällä töihin. Ei ollut huono ratkaisu ollenkaan, jalat pysyivät koko ajan sopivat lämpiminä. Sanomattakin on selvää, että paksuja peruskalsareita ei olisi voinut ajatellakaan. Tämä olikin kevään jälkeen eka kerta kun laitoin sukkahousut jalkaan.
- Anonyymi
Sama täällä . Kesä taisi mennä. Shortsien kanssa 15 tai 20 den sukkahousut. Stayupitkin on kätevät . Ne voi riisua pois ,jos päivällä on liian lämmin
- Anonyymi
Minäkin käytän paljon mieluummin sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita. Suurin syy on se, että kalsarit ovat liian paksut farkkujen alla. Suomen syksyssä ja talvessa 20-40 denierin sukkahousut lämmittävät jalkoja jo mukavasti. Kesäkeleillä tietysti tarkenee yleensä ilmankin. Kalsareita käytän vain poikkeustilanteissa kuten toppahousujen alla kovilla talvipakkasilla ulkoillessa. Vuosien mittaan olen tottunut sukkahousuihin niin, että oikein ihmettelen, miten joskus aikoinaan tuli toimeen ilman niitä. Nyt tuntuu suorastaan oudolta, jos ei ole sukkahousut jalassa.
- Anonyymi
Oletko sinä mies vai nainen. Ei oikein selvinnyt.
- Anonyymi
Yle kuppaa sinum rahasi.Mitä saa toimitsjohtaja verovaroilla istumalla korkealla penkillä vetämässä sikkeä, nooh suuren palkan,,,
- Anonyymi
jehova maksaa kristilse kirkolle hauta montusta.kun pakana hautataa.
- Anonyymi
Miten nuo kommentit liittyvät miesten sukkahousuihin ?
- Anonyymi
Kuka on sanonut että tässä keskustellaan MIESTEN sukkahousujenkäytöstä? Taisi liian vilkas mielikuvitus tehdä sinulle tepposet?...
- Anonyymi
Älä hikeenny :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783