Pitkät kalsarit vs sukkahousut

Anonyymi

Itse pidän ennemmin sukkahousuja. Syksyllä 20-40den Ja talvisin 60-100den.

29

1583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukkahousut. 15-40 den olen pärjännyt tähän asti, mutta tänään piti laittaa ribbi sukkahousut farkkujen alle

      • Anonyymi

        Kuinka paljon oli pakkasta? Minulla on riittänyt vielä pelkät farkut kun lämpötila on sahannut nollasta kahteen plusasteeseen. Kun menee pakkasille pitää laittaa 20 den sukkahousut farkkujen alle ja vasta kun pakkanen alkaa lähestyä 20 astetta, pitää laittaa talvisukkahousut, 40 den siinä välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon oli pakkasta? Minulla on riittänyt vielä pelkät farkut kun lämpötila on sahannut nollasta kahteen plusasteeseen. Kun menee pakkasille pitää laittaa 20 den sukkahousut farkkujen alle ja vasta kun pakkanen alkaa lähestyä 20 astetta, pitää laittaa talvisukkahousut, 40 den siinä välissä.

        Kun lämpötila alkaa olla selvästi 10 asteen alapuolella, alan käyttää sukkahousuja farkkujen alla. En aina, riippuu siitä kuinka paljon pitää olla ulkosalla. Viikonloppuna kävi niin, että ulkona oli semmoiset 7-8 astetta ja läksin ulos ilman sukkahousuja, niin jaloille tuli pitemmän päälle kylmä. Ehkä se vaikutti, kun oli aika puuskainen tuuli. Nyt ulkona on jotain pari astetta plussaa, ja jalassa 20-denieriset. Tosin olen sisätöissä, mutta kohta lähden kävelemään lounaspaikkaan. Jos tällä säällä pitäisi olla enemmän ulkona, laitan kahdet 20 den sukkikset päällekkäin tai sitten yhdet 40 denierin. Paksumpia sukkahousuja käytän hyvin harvoin.


    • Anonyymi

      Minä myös käytän mieluummin sukkahousuja, yleensä 20-40 den. Tämmöisillä syksykeleillä kuten viime päivinä on ollut, ne ovat omiaan farkkujen alla. Juuri äsken vedin jalkaan 20 denierin mustat sukkahousut, kohta lähden töihin. Pitkiä kalsareita tai paksuja sukkahousuja käytän vain jos pitää ulkoilla kovemmalla pakkasella.

    • Anonyymi

      Sukkahousut. Tänä aamuna laitoin paksut sukkikset, koska nollaa ja räntää sataa.

    • Anonyymi

      Sukkahousut voittavat tykit mukavuudessa 100-0
      Kotiasunakin mukavat tunikan kanssa.

      • Anonyymi

        40den syksyn / keväin...talvella paksumpia .. Taticd


    • Anonyymi

      Sukkikset yllättivät lämimyydellään. Vaimo ehdotti jo viimetavena, mutta vuosi meni "miettiessä". näyttävät kuulemma paremmalta kuin lökö-alkkarit :)

      paksuu sellainen, ettei ihan läpi näy.

      • Anonyymi

        Hieno vaimo sinulla 👍


    • Anonyymi

      3 astetta lämmintä, 20 den sukkahousut. Kalsareissahan nousisi savu haaroista. Sopii myös meille miehille !

      • Anonyymi

        Aivan sama juttu täällä. Tänään ollut koko päivän (ja on tälläkin hetkellä) 20 denierin sukkahousut jalassa. Tein tänään työmatkat polkupyörällä, ja jaloilla oli kyllä vähän viileä varsinkin aamulla. Eli olisi voinut olla paksummatkin sukkikset jalassa. Mutta sisätöissä taas ohuet sukkikset on farkkujen alla paljon mukavammat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama juttu täällä. Tänään ollut koko päivän (ja on tälläkin hetkellä) 20 denierin sukkahousut jalassa. Tein tänään työmatkat polkupyörällä, ja jaloilla oli kyllä vähän viileä varsinkin aamulla. Eli olisi voinut olla paksummatkin sukkikset jalassa. Mutta sisätöissä taas ohuet sukkikset on farkkujen alla paljon mukavammat.

        Ohkaisin sukkahousuin tarkenee hyvin keinonahkaleggingsit jalassa näillä ilmoilla. Naiset katsoi kireitä leggingsejä...äijät ehkä inhosi niitä, mutta en välitä tippaakaan. Sukkahousujen kaa tekisi mieleni pitää pitkää hametta.


      • Anonyymi

        keväällä vielä käyttelen toukokuussa, ja joskus nahkahousujen alla. Yleensää ne eivät tarvitse mitään.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt talvella 120 denierin sukkahousuja ja 100 denierin . Olen ostanut myös miesten sukkahousuja verkkokaupoista sieltä on löytynyt 20-70 denierin sukkiksia yritän käyttää laatu sukkahousuja . Kyllä sukkahousut on huomattavasti paremmat kuin pitkät kalsarit . Koska olen tottunut pitkään käyttämään sukkahousuja asia on minulle luonnollinen

    • Anonyymi

      Sukkahousut, 15 denarista paksuihin puuvillasukkahousuihin. Lauantai iltana laitoin stayupit , josko se kesä tulisi

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut ettäolet transu ?

    • Anonyymi

      Oletko naisellinen mies ja lakkaat varpaankynnet ja kävelet kyyrykävelyä videoissa ettei sukkahousut näy...

    • Anonyymi

      Videoi vielä itteesä ko pyllisti sukkahousissa

    • Anonyymi

      Vähänkö hävettäis

    • Anonyymi

      Tänä aamuna oli yllättävän koleaa. Vaikka mittari näytti 12 astetta, niin ilmanala oli niin viileän tuntuinen, että laitoin 20 den sukkahousut farkkujen alle kun lähdin pyörällä töihin. Ei ollut huono ratkaisu ollenkaan, jalat pysyivät koko ajan sopivat lämpiminä. Sanomattakin on selvää, että paksuja peruskalsareita ei olisi voinut ajatellakaan. Tämä olikin kevään jälkeen eka kerta kun laitoin sukkahousut jalkaan.

    • Anonyymi

      Sama täällä . Kesä taisi mennä. Shortsien kanssa 15 tai 20 den sukkahousut. Stayupitkin on kätevät . Ne voi riisua pois ,jos päivällä on liian lämmin

    • Anonyymi

      Minäkin käytän paljon mieluummin sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita. Suurin syy on se, että kalsarit ovat liian paksut farkkujen alla. Suomen syksyssä ja talvessa 20-40 denierin sukkahousut lämmittävät jalkoja jo mukavasti. Kesäkeleillä tietysti tarkenee yleensä ilmankin. Kalsareita käytän vain poikkeustilanteissa kuten toppahousujen alla kovilla talvipakkasilla ulkoillessa. Vuosien mittaan olen tottunut sukkahousuihin niin, että oikein ihmettelen, miten joskus aikoinaan tuli toimeen ilman niitä. Nyt tuntuu suorastaan oudolta, jos ei ole sukkahousut jalassa.

      • Anonyymi

        Oletko sinä mies vai nainen. Ei oikein selvinnyt.


    • Anonyymi

      Yle kuppaa sinum rahasi.Mitä saa toimitsjohtaja verovaroilla istumalla korkealla penkillä vetämässä sikkeä, nooh suuren palkan,,,

    • Anonyymi

      jehova maksaa kristilse kirkolle hauta montusta.kun pakana hautataa.

    • Anonyymi

      Miten nuo kommentit liittyvät miesten sukkahousuihin ?

      • Anonyymi

        Kuka on sanonut että tässä keskustellaan MIESTEN sukkahousujenkäytöstä? Taisi liian vilkas mielikuvitus tehdä sinulle tepposet?...


    • Anonyymi

      Älä hikeenny :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe