Pitkät kalsarit vs sukkahousut

Anonyymi

Itse pidän ennemmin sukkahousuja. Syksyllä 20-40den Ja talvisin 60-100den.

29

1793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukkahousut. 15-40 den olen pärjännyt tähän asti, mutta tänään piti laittaa ribbi sukkahousut farkkujen alle

• Anonyymi

Kuinka paljon oli pakkasta? Minulla on riittänyt vielä pelkät farkut kun lämpötila on sahannut nollasta kahteen plusasteeseen. Kun menee pakkasille pitää laittaa 20 den sukkahousut farkkujen alle ja vasta kun pakkanen alkaa lähestyä 20 astetta, pitää laittaa talvisukkahousut, 40 den siinä välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon oli pakkasta? Minulla on riittänyt vielä pelkät farkut kun lämpötila on sahannut nollasta kahteen plusasteeseen. Kun menee pakkasille pitää laittaa 20 den sukkahousut farkkujen alle ja vasta kun pakkanen alkaa lähestyä 20 astetta, pitää laittaa talvisukkahousut, 40 den siinä välissä.

Kun lämpötila alkaa olla selvästi 10 asteen alapuolella, alan käyttää sukkahousuja farkkujen alla. En aina, riippuu siitä kuinka paljon pitää olla ulkosalla. Viikonloppuna kävi niin, että ulkona oli semmoiset 7-8 astetta ja läksin ulos ilman sukkahousuja, niin jaloille tuli pitemmän päälle kylmä. Ehkä se vaikutti, kun oli aika puuskainen tuuli. Nyt ulkona on jotain pari astetta plussaa, ja jalassa 20-denieriset. Tosin olen sisätöissä, mutta kohta lähden kävelemään lounaspaikkaan. Jos tällä säällä pitäisi olla enemmän ulkona, laitan kahdet 20 den sukkikset päällekkäin tai sitten yhdet 40 denierin. Paksumpia sukkahousuja käytän hyvin harvoin.

• Anonyymi

Minä myös käytän mieluummin sukkahousuja, yleensä 20-40 den. Tämmöisillä syksykeleillä kuten viime päivinä on ollut, ne ovat omiaan farkkujen alla. Juuri äsken vedin jalkaan 20 denierin mustat sukkahousut, kohta lähden töihin. Pitkiä kalsareita tai paksuja sukkahousuja käytän vain jos pitää ulkoilla kovemmalla pakkasella.

• Anonyymi

Sukkahousut. Tänä aamuna laitoin paksut sukkikset, koska nollaa ja räntää sataa.

• Anonyymi

Sukkahousut voittavat tykit mukavuudessa 100-0
      Kotiasunakin mukavat tunikan kanssa.

• Anonyymi

40den syksyn / keväin...talvella paksumpia .. Taticd

• Anonyymi

Sukkikset yllättivät lämimyydellään. Vaimo ehdotti jo viimetavena, mutta vuosi meni "miettiessä". näyttävät kuulemma paremmalta kuin lökö-alkkarit :)

paksuu sellainen, ettei ihan läpi näy.

• Anonyymi

Hieno vaimo sinulla 👍

• Anonyymi

3 astetta lämmintä, 20 den sukkahousut. Kalsareissahan nousisi savu haaroista. Sopii myös meille miehille !

• Anonyymi

Aivan sama juttu täällä. Tänään ollut koko päivän (ja on tälläkin hetkellä) 20 denierin sukkahousut jalassa. Tein tänään työmatkat polkupyörällä, ja jaloilla oli kyllä vähän viileä varsinkin aamulla. Eli olisi voinut olla paksummatkin sukkikset jalassa. Mutta sisätöissä taas ohuet sukkikset on farkkujen alla paljon mukavammat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama juttu täällä. Tänään ollut koko päivän (ja on tälläkin hetkellä) 20 denierin sukkahousut jalassa. Tein tänään työmatkat polkupyörällä, ja jaloilla oli kyllä vähän viileä varsinkin aamulla. Eli olisi voinut olla paksummatkin sukkikset jalassa. Mutta sisätöissä taas ohuet sukkikset on farkkujen alla paljon mukavammat.

Ohkaisin sukkahousuin tarkenee hyvin keinonahkaleggingsit jalassa näillä ilmoilla. Naiset katsoi kireitä leggingsejä...äijät ehkä inhosi niitä, mutta en välitä tippaakaan. Sukkahousujen kaa tekisi mieleni pitää pitkää hametta.

• Anonyymi

keväällä vielä käyttelen toukokuussa, ja joskus nahkahousujen alla. Yleensää ne eivät tarvitse mitään.

• Anonyymi

Olen käyttänyt talvella 120 denierin sukkahousuja ja 100 denierin . Olen ostanut myös miesten sukkahousuja verkkokaupoista sieltä on löytynyt 20-70 denierin sukkiksia yritän käyttää laatu sukkahousuja . Kyllä sukkahousut on huomattavasti paremmat kuin pitkät kalsarit . Koska olen tottunut pitkään käyttämään sukkahousuja asia on minulle luonnollinen

• Anonyymi

Sukkahousut, 15 denarista paksuihin puuvillasukkahousuihin. Lauantai iltana laitoin stayupit , josko se kesä tulisi

• Anonyymi

Oletko ajatellut ettäolet transu ?

• Anonyymi

Oletko naisellinen mies ja lakkaat varpaankynnet ja kävelet kyyrykävelyä videoissa ettei sukkahousut näy...

• Anonyymi

Videoi vielä itteesä ko pyllisti sukkahousissa

• Anonyymi

Vähänkö hävettäis

• Anonyymi

Tänä aamuna oli yllättävän koleaa. Vaikka mittari näytti 12 astetta, niin ilmanala oli niin viileän tuntuinen, että laitoin 20 den sukkahousut farkkujen alle kun lähdin pyörällä töihin. Ei ollut huono ratkaisu ollenkaan, jalat pysyivät koko ajan sopivat lämpiminä. Sanomattakin on selvää, että paksuja peruskalsareita ei olisi voinut ajatellakaan. Tämä olikin kevään jälkeen eka kerta kun laitoin sukkahousut jalkaan.

• Anonyymi

Sama täällä . Kesä taisi mennä. Shortsien kanssa 15 tai 20 den sukkahousut. Stayupitkin on kätevät . Ne voi riisua pois ,jos päivällä on liian lämmin

• Anonyymi

Minäkin käytän paljon mieluummin sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita. Suurin syy on se, että kalsarit ovat liian paksut farkkujen alla. Suomen syksyssä ja talvessa 20-40 denierin sukkahousut lämmittävät jalkoja jo mukavasti. Kesäkeleillä tietysti tarkenee yleensä ilmankin. Kalsareita käytän vain poikkeustilanteissa kuten toppahousujen alla kovilla talvipakkasilla ulkoillessa. Vuosien mittaan olen tottunut sukkahousuihin niin, että oikein ihmettelen, miten joskus aikoinaan tuli toimeen ilman niitä. Nyt tuntuu suorastaan oudolta, jos ei ole sukkahousut jalassa.

• Anonyymi

Oletko sinä mies vai nainen. Ei oikein selvinnyt.

• Anonyymi

Yle kuppaa sinum rahasi.Mitä saa toimitsjohtaja verovaroilla istumalla korkealla penkillä vetämässä sikkeä, nooh suuren palkan,,,

• Anonyymi

jehova maksaa kristilse kirkolle hauta montusta.kun pakana hautataa.

• Anonyymi

Miten nuo kommentit liittyvät miesten sukkahousuihin ?

• Anonyymi

Kuka on sanonut että tässä keskustellaan MIESTEN sukkahousujenkäytöstä? Taisi liian vilkas mielikuvitus tehdä sinulle tepposet?...

• Anonyymi

Älä hikeenny :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe