En olis niinkään huolissaan jos vaimoni antais pillua vieraalle, enemmän olisin huolissaan jos nainen kertoisi ihastuneensa toiseen kuten kerran on käynyt, siinä oli otsa hiessä ja joutui miettii käykö niin että nainen valitsee ihastulksen kohteensa mun sijan vaikka oltiin jo vuosia oltu ja lapsikin oli saatu. Rehellisyys on hyväksi sanotaan, vaimoni on kerran ollut yhdynnässä toisen kanssa ravintolaillan jälkeen, en suuttunut tai edes ajatellut eroamista. Naiselle kävi vain moka, oli huppelissa kumikin unohtunut, onneksi oli kuitenkin kierukka. Muistan vaan kun vaimo oli ihastunut toiseen, viestittely tuntui jo painostavalta seksi vieraan miehen kanssa ei mun ajatusmaailmaa hallinnut.
Kovin on huolestuneita
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa samaan malliin vaan.
Hyvä siitä tulee.- Anonyymi
Eihän ne naisen eivätkä miehen värlit siitä kulu vaikka niitä käytettäänkin!
Vaimoni antaa suostumuksella kaverilleni (ukm) jolla on toki iso kalu. Olen mukana ja kimpassa välillä. Yleensä menen liukkaille toki! Usein runkkailen vieressä hurjassa kiihotuksessa!
Pari krt kuussa tämä ja mä käyn vuorostani tämän panokaverin vaimon luona, kimppaa sielläkin. Mahtavaa vaihtelua teettää myös kun joskus imuttelemme mun vaimon ja hänen vaimonsa nähden!! Kokeilkaa se on aivan mahtavaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165