Mysteerinäytös

Onko kukaan käynyt katsomassa?

Mitä näytettiin?

40

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteerinäytöksessä näytetään siis joku uusi leffa, mutta kukaan ei saa tietää mikä se on.

Mä meen huomenna kattoo Jokerin.

• Anonyymi

Aah joo uusi Jokeri tulee, en huomannutkaan kysellä elokuvaharrastaja-kavereilta joko on screenerikin siitä ulkona jollain.... on mielenkiintoinen tämä kyllä. ja tietysti otat paljon, (tonneittain) pop-koptereita joita voit napostella siinä elokuvan matkan varrella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aah joo uusi Jokeri tulee, en huomannutkaan kysellä elokuvaharrastaja-kavereilta joko on screenerikin siitä ulkona jollain.... on mielenkiintoinen tämä kyllä. ja tietysti otat paljon, (tonneittain) pop-koptereita joita voit napostella siinä elokuvan matkan varrella.

Tuollakin keinoin voi netistä löytää jokerin ennen ensi-iltaa, jos vaikka vain kirjoittaa vaikka... "new joker movie dvdscr download", tarkoittaisi että DVD-screener download uudesta joker-elokuvasta :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ensi-ilta on tänään.

• Anonyymi

Jostain luin, että Jokeri on ahdistava leffa. En mene katsomaan.

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Jostain luin, että Jokeri on ahdistava leffa. En mene katsomaan.

xL

Juu, aika maaninen juttu vissiin on. Mutta eipä sieltä muutakaan sattunu tulee..

• En ole ikinä tuollaisissa käynyt, mutta olen ostanut yksikkölampun nettiliikkeestä, missä asiallisesti oli laitettu sitten kuva tuplalampusta... Siis sama kuin mä möisin polkpupyörää ja laittaisin kuvan Harley Davidsonista ilmoitukseen...."havainnollstamaan", että kyse on kaksipyöräisestä. :oD

No tulipahan tämäkin koettua...taidan palauttaa ostoksen. :oD

• Jaaha..👌

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaaha..👌

Nii... Ihme kauppiaita.. :oD

No eipä taija just ihan heti tässä kuussa saaha sitäkään lamppua....räntää tulloopi jo! :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Nii... Ihme kauppiaita.. :oD

No eipä taija just ihan heti tässä kuussa saaha sitäkään lamppua....räntää tulloopi jo! :oD

Vanhoissa jutuissa on joskus paljonkin etsimistä osissa jos sellaisia kunnostelee, aika haastavaakin joskus jotain tiettyä löytää.... kerran oli Volvo Amazonin se oli '69 takaheijastin toiselle puolelle piti ostaa, hiton kallis kromattu piti hankkia toiselle puolelle siihen.... jotain on jotain erikoisia juttuja...
        '

• Anonyymi kirjoitti:

Vanhoissa jutuissa on joskus paljonkin etsimistä osissa jos sellaisia kunnostelee, aika haastavaakin joskus jotain tiettyä löytää.... kerran oli Volvo Amazonin se oli '69 takaheijastin toiselle puolelle piti ostaa, hiton kallis kromattu piti hankkia toiselle puolelle siihen.... jotain on jotain erikoisia juttuja...
        '

No tuohonkin on olemassa noita tuplalamppuja, mutta toinen on h4 polttimolla ja toinen joku h7... Eli sitten lyhyillä ajettaessa toinen ois pimeänä....mikä ois jokseenkin typerännäköistä... Pitää jostain kaivella kromisia tuplia tuohon....eiköhän tuota kevääseen mennessä löydy. :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'

Eräs projektijuttu on jos tuossa jossain on ehjänä tuollainenkin osa... niin se kannattaa ottaa, ei ole missään tuollaista ehjää olemassakaan, isä metsikössä nähnyt jonkun, pitäisi tarkastaa onko siinä ehjänä tuo eräs osa vanhaan juttuun :)

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Jaaha..👌

Joitain vanhempia elokuvia, Sharon Stone -elokuva tämä: Diabolique oli aika jännä.
        Sitten oli Pretty Poison.

Vanhempiakin jännityselokuvia, mutta hyviä kyllä.

Ihan uusista, ei ole tullut mitään oikein hyviä, mutta tuo: Joker saattaa olla aika hyvä.

• Disse kirjoitti:

No tuohonkin on olemassa noita tuplalamppuja, mutta toinen on h4 polttimolla ja toinen joku h7... Eli sitten lyhyillä ajettaessa toinen ois pimeänä....mikä ois jokseenkin typerännäköistä... Pitää jostain kaivella kromisia tuplia tuohon....eiköhän tuota kevääseen mennessä löydy. :o)

Voi kettu, taas se emtsukka meni ohi..voi perrr..jantai.

Mitä, sanoitsä jotain?

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitä, sanoitsä jotain?

Näitsä Disse sen mun Ok- merkki -aloituksen? Senkin natzi.. 😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitä, sanoitsä jotain?

Eeemmä mitään..... :oD

Hahaa...siinä sitä jäi jotain ratkaisevaa varmaan näkemättä...veikkaan, että pääsisin yhä tarpeeks kärryille, kun katsoisin yhdenkin jakson, vaikken oo vuosiin katsonut. :oD

• Wwuwuw kirjoitti:

Näitsä Disse sen mun Ok- merkki -aloituksen? Senkin natzi.. 😄

Joo, koitin mä sitä vähän vilasta, mutten jaksanut oikeestaan perehtyy...oisin jotain hassua koittanut korkeintaan laittaa siihen...

Mä en jaksa oikein noita natsipersuvassariviheriöjuttuja enää...aivan helevetin tylsiä!

Pusujuttu oli paljon kivempi.... :o)

• Disse kirjoitti:

Joo, koitin mä sitä vähän vilasta, mutten jaksanut oikeestaan perehtyy...oisin jotain hassua koittanut korkeintaan laittaa siihen...

Mä en jaksa oikein noita natsipersuvassariviheriöjuttuja enää...aivan helevetin tylsiä!

Pusujuttu oli paljon kivempi.... :o)

Eli lyhyesti.. 👌 tarkoittaa white poweria.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eli lyhyesti.. 👌 tarkoittaa white poweria.

Ei se ollut vakava aloitus. Oisit vaan laittanut..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei se ollut vakava aloitus. Oisit vaan laittanut..

White power! Elikkä sokeri! 😬☝️

Tiesin! 😀👌

• Disse kirjoitti:

White power! Elikkä sokeri! 😬☝️

Tiesin! 😀👌

White powder onkin sitten jotain muuta..

• Wwuwuw kirjoitti:

White powder onkin sitten jotain muuta..

Am? Kysyi lehmä? 😃

• Anonyymi

Joker on psykedeelisesti väkivaltainen elokuva joita itse en suosi.
      Katson mieluummin humoristisia seikkailuelokuvia.

AsianVierestä

• Vaikket olekaan nähny.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Vaikket olekaan nähny.

Tiedostan uudet elokuvat jo muutamia kuukausia aikaisemmin trailereiden avustuksella ja tämä Joker ei kiehdo aivoituksiani. Ehkä jopa siksi että omaan samoja piirteitä:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedostan uudet elokuvat jo muutamia kuukausia aikaisemmin trailereiden avustuksella ja tämä Joker ei kiehdo aivoituksiani. Ehkä jopa siksi että omaan samoja piirteitä:)

AsianVierestä

Saas nähdä mikä massamurhaaja mustakin sitten tulee,.

"Joker-elokuva on nyt maailmalla poikkeuksellinen puheenaihe: sille veikataan Oscar-ehdokkuutta, mutta osa pelkää sen inspiroivan massamurhiin"

Hs.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Saas nähdä mikä massamurhaaja mustakin sitten tulee,.

"Joker-elokuva on nyt maailmalla poikkeuksellinen puheenaihe: sille veikataan Oscar-ehdokkuutta, mutta osa pelkää sen inspiroivan massamurhiin"

Hs.

Jos olisit alasti voisin antaa sinulle puukon, ihan mielenkiinnon vuoksi:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit alasti voisin antaa sinulle puukon, ihan mielenkiinnon vuoksi:)

AsianVierestä

Joopa. Sä tosiaan olet häiriintyny.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

wuwuw, niin tämä on oikein shakaali eli sen ranskan päämisteri De Gaullen murhaan tilanneen "ulkopuolisen salamurhaajan", muistaakseni 1976, alkuperäinen shakaali-elokuva, ja oikeasti se oli kyllä olemassa se joku argentiinalainen tarkka-ampuja jotain :D

Tuo on kyllä mielenkiintoinen tuo uusi Joker -elokuva pitää jossain välissä katsoa tuo.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Olen siis parempi mitä tuo elokuva, et kai muuten menisi sitä katsomaan:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Tuossakin shakaali-elokuvassa on jännä pointti: jos pystyy olemaan niin kylmäverinen että ihmisen tappaminenkin on "aivan sama"... jos joku tyttö ei vastaa vaikka kuinka yrittäisi kirjoittaa onko tämä tyttö yhtä kylmäverinen kuin joku salamurhaaja joka tappaa ihmisiä eikä välitä.

Tappaa tunteita toiselta tavallaan..

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Mä meen kattoon leffaa, mutta sua en menis kattoo..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä meen kattoon leffaa, mutta sua en menis kattoo..

Ja vielä maksais siitä..Tai mullahan on noita kulttuuriseteleitä..Voiko niillä maksaa miehelle?

• Oli kuulkaas hyvä leffa se Joker. Annan viidestä tähdestä neljä ja yhden sakaran päälle.

Ei ollut ahdistava (Liner!), eikä väkivallallakaan mässäilty. Hyvin kasvoi tarina. Todentuntuinen..aa että kun tekis mieli sanoa jotta inhorealistinen ja sanonkin...Hyvä musakin oli.

• Anonyymi

Aha... No mikä jäi fiilikseksi, jos ei ahdistus?

Harkitsee katsomista...

xL

• Anonyymi

Ai kiitos kun kerroit minkälainen kun siinähän oli se uusi joker-näyttelijä pitäisi katsella itsekin tuo :D

• Anonyymi kirjoitti:

Aha... No mikä jäi fiilikseksi, jos ei ahdistus?

Harkitsee katsomista...

xL

Vähän semmonen, että Oho. Kun oli paljon parempi mitä odotin, jopa ukko tykkäs..
        Siinä oli myös anarkista asennetta ja vastakkainasettelua tyyliin Tappakaa rikkaat!

No joo, mutta kaikki jotka tuntevat tarinan ja kaikkihan me tunnetaan, niin mukavasti leffa kiertyi sen tarinan ympärille ja toi jotain uuttakin..mutta jätti sen auki.

Mee kattoon ja kerro sitten mitä tykkäsit. Ei tullut muuten kertaakaan vilkaistua kelloa..

• Anonyymi kirjoitti:

Ai kiitos kun kerroit minkälainen kun siinähän oli se uusi joker-näyttelijä pitäisi katsella itsekin tuo :D

Mä oon tykännyt Joaquin Phoenixin muistakin leffoista, mutta en ton ohjaajan leffoista, Todd Phillipsin..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä oon tykännyt Joaquin Phoenixin muistakin leffoista, mutta en ton ohjaajan leffoista, Todd Phillipsin..

Joo _D.... :D Kiinnostaa paljon tuo uusi elokuva.

Ei kiinnosta yhtään samanverroin kuin joku: Lingerie.Divas.DiSC1.XXX.DVDRip.x264-SUCKXXX

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe