Halut vai suhteessa jatkaminen?

Anonyymi

Mulla on ongelma. Oon seurustellut päälle kaksi vuotta kumppanin kanssa ja kaikki on menny vallan hyvin melkein koko ajan. Oon 20-vuotias mies ja tyttöystäväni myös 20 vuotta. Hän on kaunis ystävällinen fiksu ja ymmärtäväinen persoona ja rakastaa mua todella paljon. Ja mä myös häntä. Oon tietoinen miten onnekas oon että oon saanut sellaisen ihmisen.

Mutta ongelma josta en ole kertonut on se että musta tuntuu että tää täydellinen elämänkumppani on tullu muutama vuosi liian aikasin mulle. Kun alettiin seurustelemaan mä en tietenkään keskittyny kehenkään muuhun. Tässä kun ollaan kuitenki seurusteltu oon alkanu miettimään millasta olis mennä vapaasti kaupungilla ja harrastaa yhden illan juttuja. Tiiän että monet naiset joita tunnen nii voisivat haluta jotain mun kanssa enkä voi kiistää ettenkö haluis itekki.

Ikinä ei ole tullu silti vaihtoehdoksi edes että voisin pettää, nyt niin kauan kun oon parisuhteessa siitä pidetään kiinni ehdottomasti. Mulla on vaan jäänyt välistä semmoinen rilluttelu ja huoleton meneminen baarista jonkun mimmin luo yöllä. Ja en voi just kiistää ettenkö haluaisi sitä. Omatunto kyllä kolkuttaa.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohan ihan pöhköä puhetta, haluaisit jakaa itseäsi joka jakorasialle vaikkaolet saanut hyvän naisen...tulee mieleen ettet ole hänen arvoisensa ja ansaitseeko hän paremman.

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin halusi. Olen sitä mieltä, että sinun pitäisi lopettaa parisuhteesi ja paneskella muutama vuosi ympäriinsä.

    • Anonyymi

      NUORI MIES !!! Älä haihattele. Sinullahan on aarre sylissäs . Pidä hänestä huolta ettei toiset vie. Olen itse ollut saman tytön kanssa 18 vuotiaasta pian 50 vuotta. Miksi lähtisit tuskaa kylvämään

    • Anonyymi

      Ymmärrän sinua. Olet vaikeassa tilanteessa. Mieti tarkkaan ja pitkään mitä haluat. Kyseessä on koko loppuelämäsi. Olette vielä hyvin nuoria, koko elämä edessä. Vaikutat viisaalta nuorelta mieheltä. Ehkä tyttöystäväsi haluaa samaa? Oletteko puhuneet asiasta?
      Tee niin kuin sinusta tuntuu oikealta ja mitä sinä haluat. Se on oikea päätös.
      T: Kohta jo mummo

    • Anonyymi

      ja kun kerran täällä eletään, niin ja monta vakoa on kyntämättä, anna palaa, mitään vanhurskasta jeesustelua ei kannatta pitää jos joku on jo mielessä ei sitäkään tapahdu jos asiat on kunnossa ja saat kaikkea seksissä ; suihin jay pyllyyn panna, se on elämässä tärkeää , rakkaus tulee jos tulee mutta seksiä pitää saada.
      Näin sanon 19 vuoden tylsyysseksi suhteen loppuessa ja 55 vuoden iässä miksei niitä kaikkia tussuja joita tarjolla oli pannut edes v ain.
      Typerintä on jeesustella tunteista kun niitä on ja ne menee pienestäkin alas esim, aika usein kun rahapussissa ei olekkaan katetta niin vain kullin toiminta riittää, sen sanon vieläkin vaikka jo kaikki rakkaususvaiset ovat takajaloillaan ja hirttämässä minua vaikka olenkin vain pettänyt itseni käydessäni huorissa tai vaikka risteilyillä varattuja rouvia vähän auttanut arkiseksin sijaan kunnon panoilla.
      Mene poika ja kokeile niin olet ainakin elänyt , vankisuhden seksittömänä ja muita vilkullen ja unelmoiden ei kuitenkaan tuo kirkasta kruunua tai muuta kunniaa, mutta panomies on panomies eikä siitäkäänm itään saa hautaan muuta jäähän jutut , perintö on äkkiä jaettu , mammona katoaa, kun taas paneminen on aina muotia

    • Anonyymi

      Ootko kysyny tyty-ydeltäsi, mitä hän haluaa suhteeltanne? Tai kysyny onko naisesi tyytyväinen vai olisko hälläkin samoja toiveita? Jos et "elä" nyt, kalvaa tuo tarve lopun ikää. Keski-iän lähestyessä sitten et enää voi hillitä itseäsi ja eroat joka tapauksessa, ellet ole jo alkanut aiemmin pettää. Ei toisen kanssa tarvi olla miellyttääkseen toista. Saatat menettää ihanan suhteen ja saada paljon kasvattavia suhteita ja seikkailuja tilalle. Tai sit voit esim päätyä kimppakivailemaan tai avoimeen suhteeseen nykyisen tyttelisi kanssa.

      • Anonyymi

        Täällä samanlaisia fiiliksiä. Ihan hyvä mies, jonka kanssa olen ollut nyt yli 6 vuotta. Kihloissakin ollaan, mutta häitä ei ole vielä pidetty koska rahatilanne yms yms yms. Minulla on myös tullut tässä hiljattain tuntemuksia, että multa on jäänyt kokematta asioita. Olen aina ollut suhteessa (17-vuotiaasta asti, nykyistä miestä edelsi 3 vuoden seurustelusuhde edellisen kumppanin kanssa). Tähän asti olen ollut ihan tyytyväinen suhteeseen, mutta mut on vallannut valtava kaipuu yksin olemiseen, tekemiseen ja menemiseen. Ilman toista. Olen koittanut pyristellä ajatuksesta eroon, mutta en ole saanut asiaa mielestäni. Tuntuu juuri tuolta, että jos nyt en salli itselleni tätä kokemusta (olisi se "villi sinkkuelämä" sitten kuinka huonoa tahansa verrattuna nykyiseen tilanteeseen), niin sitten olen nelikymppisenä katkera akka, joka sitten vaan yhtenä päivänä ottaa ja lähtee. Ja sitten ei ookkaan markkinat enää välttämättä puolella ja tarjolla vain yhtä katkeria ukkoja. Huoh! En halua missään nimessä pettää, vaan puhua asioista. Mutta veikkaampa, että monessakaan parisuhteessa ei hyväksytä tämmöistä "hei mä meen nyt elämään omaa elämää ja palataan ehkä sitten jos ei ollut kivaa". Niin täytyisi tehdä valintoja, jääkö nyt tähän vai lähteekö etsimään jotain muuta...


    • Anonyymi

      No, joo. Miksipä ei. Mutta kun näyttää tuo seksi sujuvan, niin miksi käydä vieraissa? Saahan sitä fantasioida, mutta kotona syödään eväät. Kokemuksesta voin sanoa, että olen itse joskus ollut kylmässä suhteessa, niin se vasta vääjäämättä johtaa seksiin muiden kanssa pitkässä juoksussa. Miehellä on tarpeet ja naisten on turha nirsoilla seksin suhteen tms. Voidaan vaikka mitä lätistä, mutta silloin kun seksi loppuu toiselta osapuolelta parisuhteessa tai ei enää kiinnosta, niin on se lopun alkua. En kuitenkaan kehota yrittämään. Niin kuin eräs kaverin vaimo aikanaan sanoi, ei se v...u siitä vaihtamalla parane.

    • Anonyymi

      Älä jätä tytöäsi. Se homma on fyysisesti samanlaista on kuka hyvänsä siinä. Voit saada enemmän kun tutustut yhteen ihmiseen tosissasi. Toivon sinulle viisautta päätökseen.

    • Anonyymi

      P'llu ei siitä mihinkään muutu vaikka kyntäisit kuinka monta vakoa. Siinä mielessä et saavuta mitään uutta pettämällä.

      Jos eroa nykyisestä tyttöystävästäsi, niin huomioi seuraavat:
      - jos joskus myöhemmin haluat alkaa seurustella, et välttämättä saa yhtä hyvää, sillä kauneimmat ja parhaimmat yleensä menevät ensimmäisenä
      - voi käydä niin, että kun alat harrastamaan yhden yön juttuja, niin jäät koukkuun etkä osaa enää sitoutua parisuhteeseen sen jälkeen. Se voi olla iso ongelma, jos jossain vaiheessa myöhemmin haluaisit sitoutua ja haluaisit lapsiakin
      - yhden yön kaatojen saaminen ei välttämättä ole niin helppoa kuin luulet. Harva mies on niin tasokas, että hän vuosikymmenestä toiseen kykenee saamaan naisia helposti. Ulkonäkö (esim. kaljuuntuminen, paino) ei välttämättä pysy samana eikä monikaan nuori nainen halua vanhenevaa miestä
      - aina on riski saada sukupuolitauti ja varsinkin hoitamattomana se saattaa aiheuttaa lapsettomuutta
      - parisuhteessa saa normaalisti paljon enemmän seksiä kuin yhden yön jutuista. Yleensä opiskelut ja työt vievät sen verran aikaa, että harvalla on aikaa juosta baareissa tai selata Tinderiä niin paljon että oikeasti saisi tasokasta naista. TIetysti jos olet tosi hyvä sängyssä, niin saatat päästä naisten panorinkeihin, jolloin he haluavat nähdä sinua seksin merkeissä silloin tällöin.
      - yhden yön jutut tekevät kyyniseksi. Kun näkee, että miten paljon on ihmisiä jotka pettävät niin menettää uskonsa siihen, että oikeasti on niitä, jotka ovat valmiita parisuhteeseen uskollisena
      - vaatii aika paljon rahaa asua yksin ja käydä baareissa/treffeillä niin usein, että saisit seksiä säännöllisesti (esim. 1-2 kertaa/viikko). Sillä aikaa seurusteleva pariskunta jakaa asumiskulut jne ja pääsee saavuttamaan paljon korkeamman elintason.

      Kuulostaa siltä, että olet niin nuori, että haluat pistää elämässäsi seksin tärkeysjärjestyksessä ykköseksi. Hienoa, että haluat tehdä sen etkä halua lähteä pettämään tyttöystävääsi. Minusta tyttöystäväsi ansaitsee sen, että kerrot hänelle suoraan, että rakastat häntä, mutta koet, ettet ole vielä valmis sitoutumaan ja että elämässäsi ei ole ketään toista, mutta kaipaat vapautta. Eroaminen tulee olemaan henkisesti vaikeaa, mutta selviät siitä kyllä. Onnea valitsemallasi tiellä.

    • Anonyymi

      Noin hieno nainen sinulla. Viettäkää yhteinen päivä sängyssä. Sammuisiko siinä janosi?

    • Anonyymi

      Minä vakiinnuin vasta nelikymppisenä. Mikään ei voita ihmisen VAPAUTTA tulla ja mennä!
      Mitä enemmän pokaat mimmejä, sitä enemmän saat heitä perääsi ja ne osaavat oravapillut sen kun vain paranevat.
      Älä hirtä itseäsi tuohon surkeaan naruun joka katkeaa joka tapauksessa. Tiedän kiimasi ja se on luonnon laki; miehen kuuluu saada levittää siementään kaikkialle.
      ÄLÄ SIIS PILAA ELÄMÄÄSI!

    • Anonyymi

      Kun tilanne on tuo niin päädytte pomminvarmasti riitelemään asiasta. Anna painua ja pidä hauskaa parikymmentä vuotta kuten edellinen vastaaja! Muuten kadut lopun ikääsi ja olet suhteessa jossa vihaatte toisianne.
      Nimimerkillä kokemusta on

    • Anonyymi

      Jos rakastat todella tuota tyttöä , niin voitko HÄNET jättää !!

      • Anonyymi

        olenannekomulainen asun iisalmessa
        minä olen kouluaikoina tykäny pojista
        muta eise kivaa olle annekomulainen iisalmi


    • Anonyymi

      anna mennä vain. itse tein virheen kun en antanut palaa. aloin tosi nuorena seurustelemaan ja oltiin 27 vuotta yhdessä. Pillua oli silloin nuorena tarjolla mutta olin uskollinen. sitten lähti vaimo ja nyt olen ollut yksin. naista en saa enään millään. ikä vei ulkonäön ja pillua en saa en millään. ainoa asia mikä harmittaa on se että en hankkinut niitä kokemuksia. nyt olen vanha mies ja vain yhden naisen kanssa olen rakastellut elämäni aikana. pane jos on tarjolla niin et ainakaan ole katkeroitunut vanhus kuten minä nyt!

      • Anonyymi

        Sinulle, rakas "KATKEROITUNUT VANHUS"!
        (Viesti, joka oli lähetetty klo 03:02, 8.10.)
        Tuntuipa puolestasi pahalta kuulla, että sulla on nyt ikääntyneenä asioita joita kadut, ja jopa katkeruus vaivaa. Kuule, toivon vilpittömästi sulle aivan joka päivälle voimia sekä toivoa JA älä nyt ihmeessä ajattele, että sinun olisi muka mahdotonta vielä tavata joku sopiva, mukava ja ihana seniorinainen - kuten varmaan tosi hyvin tiedätkin, niin ikääntyneet ihmisethän arvostavat vähän erilaisia asioita kuin nuoret, jotka keskittyvät enemmän ulkonäköön ja muuhun ns. pinnallisempaan.

        Sinussa on ihan varmasti hyviä ominaisuuksia juuri tuollaisena seniorimiehenä kuin olet!! Muista myös se tärkeä juttu että moni nainen voi paljonkin arvostaa sitä, että mies ei ole juossut naisesta toiseen - usko pois.

        ROHKAISEN siis, että ala toki vähän katselemaan, missä voisi tavata uusia ihmisiä ilman liikoja paineita. Itse olen sen verran nuorempi, että harmi kyllä en osaa antaa hirveästi vinkkejä; ehkä kuitenkin sen, että esim. kaupungit ja kunnat kyllä järjestävät kaikkia matalan kynnyksen mukavia harrastuksia, ja toiseksi (varsinkin jos jännität naiselle kelpaamistasi) niin oman paikkakuntasi ihan tavallinen ev.lut. seurakunta todennäköisesti järjestää monenlaisia matalan kynnyksen harrastusmahdollisuuksia ja tilaisuuksia tavata ihmisiä ilman paineita.Ota ja kysele rohkeasti vaikka miespuoliselta diakonilta tai pastorilta: kokemuksesta voin nimttäin sanoa, että he kyllä ymmärtävät ja suhtautuvat hienosti ihmisten erilaisiin tilanteisiin - ja eivät kysele uskoa eivätkä kirkon jäsenyyttä :)

        ELÄMÄSI SIIS EI OLE OHI, hyvä mies, eli voimia, rohkeutta ja toivoa jokaiseen uuteen päivään! Lopuksi haluan jättää sinulle lyhyen videonpätkän, jossa puhutaan tosi harvinaisella mutta sitäkin hienommalla tavalla siitä, mitä me kaikki kuitenkin etsitään: yhteyden löytymistä ja rakkautta - anna itsellesi mahdollisuus ja katso avoimella mielellä tuo pätkä, se vie alle 6 minuuttia elämästäsi :) Tässä linkki https://vimeo.com/11331775


    • Anonyymi

      Mihin tämä aika on miehet johtanut, ei ole sanoja enää...

      • Anonyymi

        olenannekomulainen ja asun iisalmessa
        minäenolevieläseurustelu miehenkanssa viellä
        muta olenähnyhyvännäköisiä miehiä
        mutta miehetonsemoisia olensamaamieltä
        annekomulainen iisalmi


    • Anonyymi

      Koska tuollaisia ajatuksia on. Ja usko pois ne on ihan normaaleja tuossa iässä, eikä niitä pidä hävetä. Niin näkisin, että kerrot naisellesi, että et ole vielä valmis sitoutumaan yhteen ihmiseen. Kaikkien pitää kokea seikkailut ja villit sinkkuvuodet. Itse jouduin vastaavaan kipeään tilanteeseen parikin kertaa ikäisenäsi ja vähän vanhempana. Jälkeenpäin ajatellen tein oikein, kun en jäänyt noihin suhteisiin, vaikka naiset oli kaikin puolin ihania. Halusin kuitenkin kokea ja elää, ettei vanhana tarvitse katua. Nyt vasta nelikymppisenä olen vakiintunut ja onnellinen siitä, että olen saanut kaiken kokea eikä tarvitse haikailla enää kenenkään toisen naisen tai seikkailun perään. En olisi ollut valmis tähän ilman aikaisempia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Raamattu opettaa mikä on Jumalan tahto, hänen joka loi ihmisen omaksi kuvakseen. Avioliitto on se missä mies ja nainen voivat saada seksuaalista mielihyvää ja tyydytystä, rakkautta ja hellyyttä, kunnioitusta ja arvostusta. Luopukoon kumpikin isästään ja äidistää ja ne kaksi tulevat yhdeksi.
      Joka yhtyy porttoon on yhtä porton kanssa, haloo kuka sitä oikeasti haluaa?!
      Avatkaa sydämenne ja silmänne Jumalan tahdolle.

      • Anonyymi

        Raamatulla ei ole usein mitään tekemistä ihmisluonteen tarpeiden kanssa. Kaikki vaan eivät halua samantien pitkää parisuhdetta ja se on ihan ok.


    • Anonyymi

      Kannustan viettämään nuoren miehen baarielämää. Myöhemmin sitten kuitenkin harmittaisi naisesi lukuisat seksikokemukset ennen sinua.

      Sinänsä ei mitään kiirettä, koska parasta vientiä miehellä on suurin piirtein ikävuosien 35-50 välillä, jos pysyt kuosissa ja seuraat aikaasi..

      • Anonyymi

        ****"Myöhemmin sitten kuitenkin harmittaisi naisesi lukuisat seksikokemukset ennen sinua"***

        Ja mihinkähän ajatusten kulkuun tämä väitteesi perustuu?

        Itse menin nuoruuden rakkauden kanssa avioon 19 v ikäisenä ja nyt yli 50 vuotiaana ei tuo sinun esittämä ajatus ole vielä tullut mieleen. Meillä kaikilla on oma historiamme, toisillä vain ehkäpä värikkäämpi tai vilkkaampi. Se kuitenkin on se pohja, joka on tehnyt meistä omia yksilöitä. Ei se itsessään tee kenestäkään mitenkään huonompaa tai parempaa. Historiastamme voimme vain oppia ja syytäkin on ihan meidän kaikkien, mutta se, että harmistuisin puolisoni historiasta on minulle aika vieras ajatus, varsinkin kun yhteisiä vuosia on takana muutamaa vuotta vailla 40v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ****"Myöhemmin sitten kuitenkin harmittaisi naisesi lukuisat seksikokemukset ennen sinua"***

        Ja mihinkähän ajatusten kulkuun tämä väitteesi perustuu?

        Itse menin nuoruuden rakkauden kanssa avioon 19 v ikäisenä ja nyt yli 50 vuotiaana ei tuo sinun esittämä ajatus ole vielä tullut mieleen. Meillä kaikilla on oma historiamme, toisillä vain ehkäpä värikkäämpi tai vilkkaampi. Se kuitenkin on se pohja, joka on tehnyt meistä omia yksilöitä. Ei se itsessään tee kenestäkään mitenkään huonompaa tai parempaa. Historiastamme voimme vain oppia ja syytäkin on ihan meidän kaikkien, mutta se, että harmistuisin puolisoni historiasta on minulle aika vieras ajatus, varsinkin kun yhteisiä vuosia on takana muutamaa vuotta vailla 40v.

        Se perustuu omaan kokemukseen ja monien esimerkiksi tälle palstalle kirjoittaneiden kokemuksiin sekä miesten että naisten. En tietysti sano, että kaikilla on näin, mutta jos AP itsekin haikailee seksikokemusten perään, on hyvin mahdollista, että kuullessaan, että naisella on ollut vientiä makuuhuoneisiin kotibileissä ja Aleksi ja Jere ovat harrastaneet hänen kanssaan kolmistaan alkaa aloittajaa harmittaa kokemusten epätasapaino.


    • Anonyymi

      Ei sellainen mies ole unelma joka on paneskellut koko läänin ja sen ulkopuolellakin, hyi olkoon.

    • Oman vaimon kanssa seksi parasta. Oppii parhaiten tietää mistä toinen tykkää ja se tuottaa nautintoa myös itselle. Parasta on kuin on avoin kaikista asioista puolisolle. Eikä tule syyllinen olo.

      • Anonyymi

        Tuo on taas sitä itsepetosta mitä parisuhteelliset ihmiset harrastavat. Totta on, että yleensä seksi on parasta, kun kumppania oppii vähän tuntemaan, mutta kuitenkin silloin, kun suhteessa on vielä uutuudenviehätystä jäljellä.

        Olen kuitenkin kovasti kiitollinen kokemuksista, joita olen saanut erilaisten kumppanien kanssa, joita en olisi saanut avioliitossa esim nykyisen tai entisen kumppanini kanssa.

        Ryhmäseksi
        Peppuseksi
        Miestenvälinen
        Todella tiukka pillu
        Seksi fitness naisen kanssa
        Suuren ikäeron seksi

        Ylipäätään se, että nainen on aloitteellinen ja kiihkeä ja itsekin miettii mitä uutta seksiin voi tuoda, on monelle miehelle kaukainen unelma.

        Toinen parisuhdepalstojen valituksista on se, että kumppani ei välitä sängyssään muusta kuin omasta tyydytyksestään, joten voi olla kiva tavata tyyppi joka tekee kaikkensa juuri sinun orgasmin eteen.


    • Anonyymi

      Juuri tuon syyn takia mieheni 8 v avioliiton jälkeen petti.. koska ei päässyt "rilluttelee" ja sanoi että ei ollut sen arvoista.. että tuntuu vaa paskalta ja tätä rilluttelua pistetään liikää pedistaalille ku siinä ei loppujen lopuks ole mitään jännää kun varsinkin säätää semmosen ihmisen kanssa ketä ei ole tunteita kohtaan.. mieheni vertasi tätä barbara lelun kanssa säätämiseen

    • Anonyymi

      Sitten se vasta harmittaa, kun menet härsimään hyvän jutun, muut kissat ei tunnu miltään, haluat likkasi takaisin mutta se onkin jo mennyt... elää mukavasti uudessa suhteessa.

      Se pettymyksen tunne, kun huomaat että te ette enää ole te ja sinä olet yksin aivan kuutamolla paneskelemassa yhden illan juttuja, on jotain jonka voit muistaa lopun ikääsi.

    • Anonyymi

      Oletko ihan sekaisin. Parikymppisen pitää kaataa naisia kuin aitaa. Jos et ole 30 ikävuoteen mennessä kaatanut 100 naista ei sinua meidän piireissä kutsuta edes mieheksi. Nyt töpinää töppösiin ja panemaan, seurustelemaan ei kannata alkaa ennen 50 ikävuotta.

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin halusi ja syytkin siihen, että olet ihan oikeasti saattanut sitoutua liian varhain etkä päässyt kokemaan ja näkemään tarpeeksi eikä niitä kumppaneitakaan ole tainnut olla sinulle itselle riittävää määrää aiemmin... Ehdottaisin, että mietit asiaa kunnolla joka kantilta ja pitkään, elleivät tunteesi ja halusi siltikään muutu, niin ei jää vaihtoehtoa kuin kertoa tyttöystävällesi miten asia on! Muuten saatat pilata hänenkin elämänsä kun elää autuaan tietämättömänä ja onnellisena suhteessa, jonka toinen osapuoli haihattelee alati muiden naisten perään.
      Nimim. Nainen 28v, joka ei vieläkään ihan tiedä mitä haluaa, mutta yrittää tosissaan olla toistamatta enää samoja vanhoja virheitä uudelleen, joiden takia on kärsinyt, satuttanut muita ja menettänyt paljon

    • Anonyymi

      Voin vannoa et niistä kokemuksista et tuu onnelliseksi, vaka ja hyvä parisuhde on maailman parasta. Pysy siinä ja lopeta unelmoin ti, ei se ruoho ole vihreämpää aidan tuolla puolen...

    • Anonyymi

      Kaiken laista harmija kun laps kirveen nielas

    • Anonyymi

      Kyl tyhmä oot jos tollasii mietit. Sul ei o välttämättä chansiä saada sitä täydellistä enää koskaa. Muista et joku komee ori vie sun naises
      Ja näät joskus sen kadulla. Sua ottaa päähän ja ajattelet voi helvetti toi oli mun joskus.. Hyvän ymmärtää kun sen on jo menettäny

    • Anonyymi

      Sun täytyy itse miettiä mitä haluat. Otat vaikka paperin käteen ja kirjoitat siihen OMASTA MIELESTÄSI plussat ja miinukset. Et kuuntele minkään palstojen plussia ja miinuksia. Itse aloin seurustella myös ikäisenäsi ja suhde kesti 10 vuotta. Olisi varmaan kestänyt kauemmin, mutta itse en halunnut sitä. Syy oli se, että suhteessa oli paljon negatiivisia asioita, enkä halunnut niitä.

      Jos teillä on asiat hyvin ja eron syy olisi vain sinun villiletkusi, niin suosittelen vielä miettimään. Tietenkin todennäköisyys on, että muitakin hyviä suhteita on tuon sinun nykyisen jälkeenkin tulossa, mutta samanlaista ei varmasti ikinä.

      Mietinnän paikka sulla on. Loppupelissä jokainen elää omaa elämää ja itselleen, siinä mielessä ymmärrän halusi mennä.

      Se on varma, että menetät tyttökamusi, jos eroat ja alat tuon uuden elämäsi, molempia et voi saada. Mieti tarkkaan mikä on SINULLE paras

    • Anonyymi

      Olisit tyytyväinen että olet löytänyt hyvän ja kauniin naisen rinnallesi. Itse en ole löytänyt ensimmäistäkään vakituista kumppania vaikka olen kohta jo 31-vuotias eikä ole liioin ollut yhdenillan suhteitakaan enkä oikeastaan sellaisia kaipaakkaan. Mitä semmosista jää käteen? Kännistä sekiä ja sen jälkeen vain tyhjä olo kun tietää että se oli vain se yksi kerta. Itse en edes kännissä oikein kykene seksistä nauttimaan.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Mä sanoisin, että jos nyt jo mietit tuollaisia kannattaa suhde päättää..

      Tuo villi ja vapaa-"vaihe" on sellainen, joka kannattaa elää jos sitä jo parisuhteen ensimetreillä kaipailee. Muutoin se helposti tapahtuu paljon myöhemmin, kun on jo niin paljon menetettävää.

      - mies, kokemuksen syvällä rintaäänellä

    • Anonyymi

      Olet vielä nuori. Itse tein saman sinun iässäsi ja sain lapsen. Suhde kariutui koska emme kumpikaan olleet valmiita. En sano että ette voisi onnistua mutta ottakaa rauhallisesti. Ei kiirettä. Olette nuoria.

    • Anonyymi

      Kyllä on itsekkäitä ja itsekeskeisyyteen kehoittavia kommentteja suurin osa, joissa toiselle osapuolello ei anneta kunnon ihmisarvoa , Oleellista on vain jalkoväli varsinkin me miehet. Tehdään parannus

      • Anonyymi

        Niin näkeehän sen näistä kommenteistakin että suurimmalla osalla ihmisistä näyttää aivot siirtyneen alapäähän ja nykyaikana se koskee ihan yhtälailailla naisia. Seksi, seksi ja seksi, ei tähän nykyaikaan enää muuta mahdu. Seksiä pitää saada koko ajan ja paneskella ympäriinsä, näköjään millään muulla ei ole enää mitään väliä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Huomaahan nämä nykyajan arvot myös kaikenmaailman ala-arvoisista roskaviihde ohjelmistakin esim Temptation Island, Love island, BB, ym.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Irtosuhteita, jatkuvaa irtailua, pettämistä, viinan kanssa läträämistä, valehtelua, kaksinaamaisuutta, aivan sairasta touhua.

      Ei ihme että nykymaailma on pilalla kun jo pikkulapsille näytetään tuollaisia ohjelmia ja opetetaan täysin sairaita arvoja. Kuka enää edes haluaa hankkia lapsia tällaiseen maailmaan?

      KilttiMies89

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe