Mies muuttaa jatkuvasti itse ehdottamiensa treffien aikatauluja

Anonyymi

Törmäsin suomi24:n kautta 30 v mieheen, joka ilmoitti profiilissaan olevansa eronnut pari vuotta sitten. Hänellä on kyllä ollut profiili sivustolla jo viisi vuotta. En ole kertonut havainnostani vielä miehelle mitään. Tiedän tuon, koska minulla on Plus-paketti ja pystyn näkemään muidenkin ”tilastot”. Olen miestä noin viisi vuotta vanhempi ja minulla ei ole lapsia.

Olemme nähneet kerran viikossa ja joka kerta kotonani, koska asumme eri paikkakunnilla eikä minulla ole autoa. Lisäksi tapaamisiin on liittynyt asia, jota en halua nyt tässä sen tarkemmin avata. Ensimmäiselle tapaamiselle hän tuli paikalle 45 min sovittua aiemmin. Seuraavalla tapaamisella hän olikin sitten 45 min myöhässä. Lähtiessä antoi lähtöpusun ja halin.

Kolmannella tapaamisella kävi samoin kuin toisella kerralla eli mies oli tullessaan 45 min myöhässä. Tapaamisen päätteeksi pantiin ensimmäistä kertaa. Tilanne oli kuitenkin hyvin nopeasti ohi, koska mies ”tuli” lähes heti, kun työntyi sisääni. Yhdyntä kesti siis ehkä maksimissaan kaksi minuuttia. Mies sanoi, että edelliskerrasta on aikaa, mutta rajansa kaikella. Eikö tuo nopeus ole lähinnä jotain teinitouhua? Lähtiessä mies oli jotenkin paniikissa, kun kello oli jo niin paljon. Ihan kuin hänen olisi pitänyt olla juuri tuolloin jossain muualla, jonkun toisen seurassa (?).

Tänään olisi pitänyt olla neljännet treffit. Mies kuitenkin muutti tämän päivän aikatauluaan kaikkinensa jopa kolmeen kertaan vain vajaan kahden edellispäivän sisällä. Loppujen lopuksi tapaaminen siirtyi yllätys, yllätys parempaan ajankohtaan.

Ymmärrän, että työt, lapset ynnä muut jutut ovat hänellä tärkeämpiä kuin joku ”random” muija. Noin monet aikataulumuutokset eivät kuitenkaan enteile jatkoa ajatellen ainakaan mitään hyvää. Itse asiassa kaikki miehet, jotka ovat tehneet noin, ovat jossain vaiheessa jääneet kiinni useammankin naisen pyörittämisestä. Tällä hetkellä epäilykseni onkin, että olen tässä kuviossa jollain varasijan varasijalla. Epäilyäni vahvistaa mielestäni se, että mies pitää yhteyttä, kun ei ole kotonaan sekä se, että hän on hoitanut tapaamiset joko hänen työpäivänsä päätteeksi tai jonkun harrastusreissun yhteydessä. Jos kotona on esim. vaimo, niin noissa tilanteissahan on vain helppo sanoa, että meni töissä tai harrastuksissa kauemmin kuin alun perin suunnitteli, vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.

Koska itselläni ei ole mikään kiire mihinkään, niin ajattelin katsoa tämän kuvion rauhassa loppuun ns. go with the flow -periaatteella, että mihin tämä johtaakaan ja mitä kaikkea saankaan ko. miehestä ajan kanssa selville. Annan siis tilanteen mennä vain omalla painollaan eteenpäin. Tähän asti olen tullut paljon vastaan aikataulujen suhteen. Kaiken edellä kuvatun jälkeen olen kuitenkin jatkossa päättänyt pitäväni tiukasti kiinni omista aikatauluistani, kuten mieskin näyttää tekevän. Sopii sitten seuraavan tapaamisen vaikka ”vasta” kahden viikon päähän tai myöhemmäksikin, mutta ei niin, että minä joustan koko ajan miehen aikataulujojoilun mukana.

Jos joku aikoo sanoa, miksi valitset niitä parhaimman näköisiä miehiä, niin en valitsekaan. Tästäkään ei ikinä uskoisi, että hän on koskaan edes saanut naista.
Toisella treffipalstalla olen joskus törmännyt 30 v mieheen, jolla oli kaikkiaan yli 30 naista samaan aikaan kierroksessa. Kehui vielä, miten helposti saa vaikka joka päiväksi eri seuraa. Tuostakaan en olisi koskaan uskonut mitään tuollaista!

5

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä voisi vaikka oppia jotain. Tai sitten ei.

    • Anonyymi

      No, eiköhän tuo tyyppi ole jo loppuun katsottu? Näin asian itse näkisin. Et viittis enää pelleillä sen kanssa, arvosta itseäsi ja katso seuraava vaihtoehto mieluummin. Josko vaikka sattuis vastaan paljon parempi vaihtoehto :)

    • Anonyymi

      Kolme vaihtoehtoa
      1. mies ei ole vapaa
      2. mies jännittää seksiä sun kanssa
      3. mies pani kerran ja poistui sulka hatussaan

    • Anonyymi

      Olen tuon aloitustekstin kirjoittaja. Kaksi viikkoa sitten perjantaina olivat tosiaankin ne viimeisimmät eli kolmannet treffit kyseisen miehen kanssa. Tuon jälkeen tuntuu, että mies on vältellyt, ettei hänen enää tarvitsisi tavata minua.

      Tänään piti vihdoin ja viimein olla neljännet tärskyt, miehen puolelta tapahtuneiden monien peruutusten ja uudelleen järjestelyjen jälkeen. Mitä mies sitten tekikään? Ilmoitti vain tunti ennen h-hetkeä tekstarilla, että ei pääsekään tulemaan, koska piti kuulemma mennä takaisin töihin! Siis herra ei edes viitsinyt soittaa asiaansa! Hohhoijaa, tämän ikäisenä nuo ”ylitöihin” vetoamiset on kuultu jo sen sata kertaa ja ihan jokaisella kerralla taustalta on loppujen lopuksi löytynyt joku toinen nainen. Tuohon uskon siksikin, koska hänen jutuissaan on jo tässä näin lyhyessä ajassa tullut esiin paljon outoja ristiriitaisuuksia, joille ei ole oikein löytynyt mitään normaalia selitystä. Kun olen kysynyt mieheltä noista ristiriitaisuuksista, niin hän on heittäytynyt, että ei muka ymmärrä, mistä on kyse.

      Toisaalta tuo on minulle tässä yhtälössä ihan se ja sama, koska en halua ainakaan tuollaisen tuuliviiri miehen kanssa mitään oikeaa suhdetta. Sitä en vain ymmärrä, miksi mies ylipäätään lupaa tulla paikalle jonain tiettynä ajankohtana, vaikka hänen lupauksiinsa liittyy aina mahdollisuus, että hänelle ilmaantuu jostain jotain tärkeämpää tekemistä? Jos minä olisin toiminut samoin miestä kohtaan, niin en usko, että mies olisi katsonut tilannetta näin pitkään, reilun kuukauden!

      Joskus joku random mies on sanonutkin, että jos olisin miehelle vain ainut nainen, niin hän pitäisi minuun tiiviimmin yhteyttä ja haluaisi nähdä minua useammin. Jos taas miehellä on monta rautaa tulessa, niin hän ottaa yhteyttä, kunhan muilta tapaamisiltaan sattuu ehtimään. Tämä kuvio on juuri sitä, että en tiedä, olenko miehen elämässä edes sijalla kymmenen. Jos sovin hänen kanssaan vielä uudet treffit, jotka hän sitten taas peruu, niin mieshän pitää minua ihan pilkkanaan, ellei jo pidä. Varmaan on nauranutkin koko ajan selkäni takana, että onpa tyhmä muija.
      Suoraan sanottuna ei kyllä tee mieli olla ko. tyypin kanssa enää missään tekemisissä.
      Ehkä tuo oli hänen tarkoituksensakin, mutta ei vain saanut sanottua sitä ääneen.

    • Anonyymi

      Annoin sitten ko. tyypille sen kuuluisan viimeisen tilaisuuden ilmestyä paikalle sovittuna ajankohtana, mutta eipä ole miestä näkynyt. Ei ole edes ilmoittanut, että ei tule paikalle. En ymmärrä, mikä saa kenenkään toimimaan noin? Vaikka hänellä olisi taustalla mikä tahansa tilanne, niin kait sitä nyt ehtii edes yhdellä lyhyellä viestillä ilmoittamaan, että ei ole ollenkaan tulossa!

      Uskon ja luulen, että tuo käytös johtuu siitä, kun sanoin miehelle tässä aiemmin aika suoraankin siitä, kun hänen aikataulunsa eivät oikein tunnu milloinkaan pitävän. Pyyteli kylläkin toimintaansa tekstarilla anteeksi, ettei ollut muka tahalleen noin toiminut, mutta kuitenkin toimi. On se kyllä kumma, että miehet voivat häröillä miten sattuu, mutta mistään ei saisi sanoa mitään vastaan. Pitäisi olla vain hipihiljaa ja käyttäytyä kuin ovimatto eli odottaa passiivisesti, jos joku sattuu joskus tarvitsemaan.

      Ihmettelen kyllä suunnattomasti, miten tuokin tyyppi on ylipäätään päässyt joskus naimisiin ja saanut vielä useamman lapsen, kun yhden vaivaisen viestin/puhelun hoitaminenkin on jo noin vaikeaa. Jos jollain on fiilis, että tässä olisi kyse omasta miehestä, niin voin laittaa privana mailitse ko. tyypin nimimerkin, jota hän käyttää suomi24-sivustolla. Tuolla hän on profiilinsa mukaan ollut jo kohta neljä vuotta! Tällä hetkellä on kyllä fiilis, että voisin laittaa miehellä aikamoisen tulikivenkatkuisen viestin, mutta en laita, koska en halua buustata hänen egoaan enää yhtään enempää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe