Ätmeille ei!
https://yle.fi/uutiset/3-11000972
Vammaisillekin järjestetään mahdollisuus harrastaa seksiä
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää ätmin elämä on kyllä ihan saatanan turhaa! t. Ätminki
Tuskinpa heitä yhteen on kukaan järjestänyt. Ovat tutustuneet ihan itse. Vapaaehtoisuudesta tuossakin on kysymys.
Tuo avustaminen tietenkin on normaalia. Ja aloittajalle tiedoksi, että laitoksissakin avustetaan soolotouhuihin vammaisia, että ei kun vaan reippaasti harrastamaan sooloseksiä, jos ei ole kumppania. Seksiä sekin....- Anonyymi
Noniin, voihan sitä aina lyödä kirveellä molemmat kätensä poikki että saa jonkun naisen kotiin avustamaan arkiaskareissa ja runkkaamisessa. Siitä vaan kokeilemaan kaikki vapaaehtoiset.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Noniin, voihan sitä aina lyödä kirveellä molemmat kätensä poikki että saa jonkun naisen kotiin avustamaan arkiaskareissa ja runkkaamisessa. Siitä vaan kokeilemaan kaikki vapaaehtoiset.
KilttiMies89Joo. Se lähihoitaja voi jättää sitten jonkun tekopimpin voideltuna ja lehden auki, kun menee itse selaamaan iltapäivälehden sivuja siksi aikaa.
Ei sen ammattihommat sitä liikauta.... se on sama kuin renkaanvaihto Vianorin ukolle.- Anonyymi
Juu, eihän tuossa ole kyse ilotyötön tai ilopojan järjestämisestä, vaan vammaisella on jo kumppani ja avustaja avustaa seksissä.
Ei siinä vammaiselle miehelle järjestetä seksiä, että joku nainen tulee panemaan vammaista miestä.
Jos vammaisella miehellä ei ole vakituista naiskumppania, niin sittenpä joutuu kärvistelemään ilman seksiä naisen kanssa, kuten ätmit ja rumat miehet joutuvat. Anonyymi kirjoitti:
Juu, eihän tuossa ole kyse ilotyötön tai ilopojan järjestämisestä, vaan vammaisella on jo kumppani ja avustaja avustaa seksissä.
Ei siinä vammaiselle miehelle järjestetä seksiä, että joku nainen tulee panemaan vammaista miestä.
Jos vammaisella miehellä ei ole vakituista naiskumppania, niin sittenpä joutuu kärvistelemään ilman seksiä naisen kanssa, kuten ätmit ja rumat miehet joutuvat.No ei tosiaankaan mitään seksiseuraa järjestetä, enkä usko, että kukaan edes hyväilee, jos ei itse pysty fyysisesti....
Kyllä se ei helppoa ole vammaisillakaan.
- Anonyymi
Ätmit ei olekaan vammaisia, vaan saamattomia nahjuksia. Rajoitteena ei ole muuta kun loputon henkinen laiskuus.
- Anonyymi
Tossakin näkee että ätmeillä ei ole muuta syytä kuin oma saamattomuus. Maailmasta löytyy aina rumempia, köyhempiä. lyhyempiä, tyhmempiä yms. joilla on parisuhde mutta silti ätmit vain yrittävät uhriutua.
- Anonyymi
Ei kukaan nainen halua rumaa ätmiä panna. Siinähän nainen menis pilalle heti.
- Anonyymi
En sanoisi mitään muuta kuin että on aika mukavaa kun jos Abriksenkin kanssa on kaverina, tämä on tietysti aika vaarallista porukkaa jos tuntee jotain näitä kkk-ihmisiä, eli poliisien tappajia.
- Anonyymi
Naisen pimppihän siinä menisi myös pilalle, ei nainen anna pimppiä käyttöön, kuin komeille miehille, koska joka kerran käytön jälkeen pimppi on edellistä kertaa väljempi, eikä seksi tunnu niin hyvälle enää seuraavalla kerralla, kun pimppi on löystynyt ja väljä.
Miehen pitää olla komea, koska rakastellessa naisella on silmät auki ja nainen katselee komean miehen komeaa kasvoprofiilia.
Se on valetta, että nainen rakastelisi silmät kiinni, silloinhan ei olisi väliä vaikka mies olisi susiruma, mutta silmät auki ja mielellään voimakas valaistus, että komea naama näkyy rakastelun ajan ja nainen tyydyttyy.
t. Ruma mies
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen pimppihän siinä menisi myös pilalle, ei nainen anna pimppiä käyttöön, kuin komeille miehille, koska joka kerran käytön jälkeen pimppi on edellistä kertaa väljempi, eikä seksi tunnu niin hyvälle enää seuraavalla kerralla, kun pimppi on löystynyt ja väljä.
Miehen pitää olla komea, koska rakastellessa naisella on silmät auki ja nainen katselee komean miehen komeaa kasvoprofiilia.
Se on valetta, että nainen rakastelisi silmät kiinni, silloinhan ei olisi väliä vaikka mies olisi susiruma, mutta silmät auki ja mielellään voimakas valaistus, että komea naama näkyy rakastelun ajan ja nainen tyydyttyy.
t. Ruma mies
t. Ruma miesKaikki ne harvat naiset eli (2 naista) joita olen pannut ovat pitäneet silmät kiinni seksin aikana. Kertooko tämä jostain? Eivät halunneet katsella mun rumaa naamaa, antoivat säälistä?
KilttiMies89
- Anonyymi
No ei kukaan varmaan ole auttanut heitä päätymään parisuhteeseen joten lopettakaa nyt kaikki tollanen turhasta ruikuttaminen! Olisitko itse mieluummin liikuntavammainen tai esim kehitysvammainen?
KilttiMies89 - Anonyymi
Tuskin vammaisille tullaan yleisesti tarjoamaan seksipalveluja kotiin. Eri asia sitten jos vammaiset henkilöt päätyvät jossain heille järjestetyssä toiminnassa ihastumaan toisiinsa ja siitä syntyy parisuhde heidän välilleen.
KilttiMies89 Pitääkö sua avittaa myös pyllyn pyyhkimisessä?
- Anonyymi
"Pitääkö sua avittaa myös pyllyn pyyhkimisessä?"
Ja oonko mä sanonut että mua pitää auttaa ylipäätään yhtään missään? Älä sä ämmä ala vittuilemaan mulle!!!!
Ja oonko mä sanonut että mua pitää auttaa ylipäätään yhtään missään? Älä sä ämmä ala vittuilemaan mulle!!!!
KilttiMies89Niin että se oli taas sun aloitukses.
- Anonyymi
Ja se oli täysin oikein ettei se yhdysvaltalainen mies saanut siitä mitään tuomioo kun ampui sen norjalaisen miehen. Kuka on niin idiootti että menee yöaikaan hiippailemaan toisten pihamaalle ja pelottelemaan ihmisiä. Suomessa tuosta olis tietenkin saanut 12 vuotta linnaa.
KilttiMies89 - Anonyymi
No niin otetaanpa rauhassa "kilttimies".
Milloin vaihdat tuon nimimerkkisi? Zombihan sulla yleensä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin otetaanpa rauhassa "kilttimies".
Milloin vaihdat tuon nimimerkkisi? Zombihan sulla yleensä on.Ei ole zombi mun nimimerkki ollut koskaan. Emme ole siis sama henkilö vaikka molemmat kärsimmekin mielenterveys ongelmista.
KilttiMies89 - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niin että se oli taas sun aloitukses.
Jaa niin mikä? Jos puhut tästä aloituksesta niin ei todellakaan ollut.
Ja se oli täysin oikein ettei se yhdysvaltalainen mies saanut siitä mitään tuomioo kun ampui sen norjalaisen miehen. Kuka on niin idiootti että menee yöaikaan hiippailemaan toisten pihamaalle ja pelottelemaan ihmisiä. Suomessa tuosta olis tietenkin saanut 12 vuotta linnaa.
KilttiMies89Vastasin aloitukseen.
Idioottien ampuminen on toistaiseksi laitonta.
- Anonyymi
Hengitä nyt vähänkin edes sanoisi Tanskan tai Norjan prinsessakin Mette-M;Aarit tai niin: et selviydy kovin hyvin hengissä jos et hengitäkään ollenkaan.
- Anonyymi
Mä ain mieti kun miehet sanoo et kerta kerralta pimssu löystyy muka eikä tunnu enään nii tiukalta ni onkse sit nii et kerta kerralta miekkosen höylätessä pimssya heppi ohenee ja ohenee ku höyläää? Niin sen täytyy kyl olla. Lohkeilee oikein runsaasti, irtotikkuja, munapäistä. Viimetteks jälellä on pelkkä löysä spagetti.
Jaahas... :D
Siinä liukastetta levitellessä saahaan kalukin hyökkäys valmiiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562588
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582488Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482470On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042