Kapea 1 1 paikkainen VW L1 on vakaa ajettava, kun painavat akut ovat lattiatasossa ja korin ylemmät osat ovat alumiinia. Autossa olisi myös ajovakauden hallintajärjestelmä ja liian suuren sivuttaiskiihtyvyyden varoitin merkkivaloin ja äänimerkein.
Volkswagen L1 olisi täyssähköautona hyvä auto
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolleena syntynyt konsepti. Ei edennyt. Eikä etene.
"markkinat" - Anonyymi
VW L1 kuluttaa täyssähköautona alle 4 kilowattituntia/100 km, jo pienellä 16 kilowattitunnin akulla ajaa siis yli 400 kilometriä. Tämä on monille tärkeä asia.
- Anonyymi
Molemmat on .....
https://www.youtube.com/watch?v=xJxTeqUDvMU
https://www.youtube.com/watch?v=5TOUzRTJS8Y
"markkinat" - Anonyymi
Lyijyakuilla toteutettuna 16 kilowattitunnin akku painaa noin 300 kg. Uudempi akkutekniikka on kevyempää, noin 200 kg.
- Anonyymi
Ajotuntuma varmasti sama kuin vanhassa skodassa, takapainoinen siis!
- Anonyymi
Akut, noin 200 kg, olisi sijoitettu lähes koko auton mitalle lattiatasoon, painonjakauman voi säätää akkujen sijainnilla täysin
- Anonyymi
Toivottavasti Kiinassa innostuvat valmistamaan myös kapeita sähköautoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743650
- 2012982
- 252880
- 492758
- 232673
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412455Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2512149Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241897Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2021867- 441837