Kun ei vaan jaksa elään

Anonyymi

Haluan vain pois! Oon 22 vuotias Puistokoulun käynyt koska mulla oli kuulemma kehitysvamma mutta mä en tunne itseäni vialliseksi! Isän pitää koko aika puhua mulle kuin keharille että ymmärtää. Amiksessa yritin olla mukava mutta mua koko aika kiusattiin ja haukuttiin nimillä. Olo alkaa tuntua tyhmältä ja laiskalta. Keskittyminen ja muisti alkaa mennä päin peetä! Mitä syytä mulla on enään elää? Vaikka yritän uusia juttuja, aina vaan tulee sama paha olo! Olen aina kunnioittanut kaikkia ja olla mukava ihminen mutta en saa kuitenkaan vastapalvelusta. Joskus on oon kuvitellut hakkaavani jotakuta mutta en sitä oikeasti tekisikään. Kunpa olisin vaan kuollut synnytyksessä!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanot että et tunne itseäsi vialliseksi. Et sinä olekaan viallinen! Olet ihminen siinä kuin muutkin, omine ominaisuuksinesi. Ei meistä kukaan ole viallisempi tai parempi kuin kukaan toinenkaan, ihmisarvo on ihan jokaisella ja järkevä normaali ihminen kunnioittaa sitä.
      Mitä jos miettisit sitä mitä osaat ja mitä olet saavuttanut? Olet suorittanut koulun loppuun, se on jo saavutus. Suomessa on monta ns. "tervettä" jotka putoavat koulunkäynnin ulkopuolelle ja syrjäytyvät. Sinä onnistuit.
      Valitettavasti Suomessa on niin valtavan paljon pahoinvoivia ihmisiä joilla on suuria vaikeuksia oman itsensä ja elämänsä kanssa. Hyvin suuri joukko näistä purkaa omaa turhaumaansa toisiin, ja kohteeksi valitaan sellainen jonka katsotaan olevan heikommalla. Sellainen kiltti ja herkkä ihminen joka sinäkin todennäköisesti olet.
      Olet joutunut näitten uhriksi, mutta sinun ei tarvitse eikä kannata jäädä uhrin osaan! Katso kaiken tämän yli, päätä että sinua eivät nämä itseensä pettyneet lannista.
      Etsi vain mukavia harrastuksia ja asioita joita haluat tehdä. Etsi elämästä valoisia puolia äläkä keskity negatiiviseen. Siten jaksat paljon paremmin. Et kerro minkälaista kehitysvammaa sinulla sanotaan olevan, mutta kirjoituksesi on hyvin jäsenneltyä ja selkeää joten en usko että mahdollinen vammasi rajoittaa sinua saamasta hyvää elämää!
      Elämässä on varmasti paljon hyvää tarjolla sinullekin! Toivon sinulle kaikkea hyvää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe