Nainen, mikä estää

Anonyymi

Suhteen olla suhteessa?
Suhteessa, jossa on leppoisaa, sopivasti sohvaläheisyyttä ja ulkoilua. Sopivasti urheilua ja kulttuuria. Arjesta nauttimista. Sopivasti kotoilua ja yhteistä matkustamista.
Toisen huomioimista.
Voiko tämmöistä suhdetta olla?

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toihan olis tosi ihanaa. En mä oikeen usko tollaseen, ei semmosia ihmisiä/vastakappaleita taida olla. Ihmiset on joko äärettömän touhottavia tai sit pelkkiä sohvaperunoita meitä siltä väliltä on aikas vähän ja jos sellanen muuten oliskin niin sitten olis varmaan muuten heilahtanut.

      • Anonyymi

        Musta tuntuu, että me voisimme olla sellaisia
        Mikä estää meitä yrittämästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu, että me voisimme olla sellaisia
        Mikä estää meitä yrittämästä?

        Tuo mitä esität, tuntuu täydelliseltä. Juuri tuollaista haluaisin!


      • Anonyymi

        Olisi hyvä olla samalta alueelta ja ikä sinnepäin.
        M50


      • Anonyymi

        Sattuisiko ikäluokassani olemaan välimaastossa olevaa naista?
        M50


    • Anonyymi

      Mutta mukana työelämässäkin ainakin osittain, kun ikää tulee lisää. Muuten en näe itseäni tuollaisessa tilanteessa.

      • Anonyymi

        Kaipaan entisiä työkavereita, kokemus heidän kanssaan yhteisestä työstä jäi liian vähälle. Luulen että pääsyy siihen oli ns. projektin aiheuttamat ongelmat.


    • Anonyymi

      Tuohan nyt on mitä parhaimpien kavereiden kanssa tehdään. Ei siihen mitään naista tarvihe. Naisten kanssa mennään naimisiin ja hankitaan paljon lapsia.

    • Anonyymi

      Miksei voisi, jos löytyy toinen samalla tavalla ajatteleva. Leppoisuus on yhtä kuin rauhallinen ja pysähtynyt tila. Sellaisesta minä pidän. Liikunta on sille vastapainoa.

    • Anonyymi

      Tuohan on perussuhde, ei siinä ole sen ihmeempää. Onnistuu ja olen sellaisessa :)

    • Anonyymi

      Minulla on jo kaikkea mitä haluan. On ulkoilua, en harrasta urheilua mutta kulttuuria kyllä. Arjesta nauttimista. Sopivasti kotoilua ja matkustamista.
      Toisten huomioimista; ystävien, perheen. työkavereiden jne.
      En kaipaa siihen ketään muuta. Haluan olla vapaa ja elää niinkuin tahdon. Sitä parisuhdettakin on tullut kokeiltua sekä seurustelua. Ei nappaa.

      • Anonyymi

        Kukaan ei enää nykyisin jaksa seurustella. Lapsia en halua. Miehessä suuri vika .


      • Anonyymi

        Sama täällä,ei nappaa parisuhde,se alkaa vaan ahdistaa t Nainen pian 43v


    • Anonyymi

      Minua estää sitoutumiskammo. Sekä traumat väkivaltaisesta eks miehestä. Terv lopunelämää yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe