Suhteen olla suhteessa?
Suhteessa, jossa on leppoisaa, sopivasti sohvaläheisyyttä ja ulkoilua. Sopivasti urheilua ja kulttuuria. Arjesta nauttimista. Sopivasti kotoilua ja yhteistä matkustamista.
Toisen huomioimista.
Voiko tämmöistä suhdetta olla?
Nainen, mikä estää
14
74
Vastaukset
- Anonyymi
Toihan olis tosi ihanaa. En mä oikeen usko tollaseen, ei semmosia ihmisiä/vastakappaleita taida olla. Ihmiset on joko äärettömän touhottavia tai sit pelkkiä sohvaperunoita meitä siltä väliltä on aikas vähän ja jos sellanen muuten oliskin niin sitten olis varmaan muuten heilahtanut.
- Anonyymi
Musta tuntuu, että me voisimme olla sellaisia
Mikä estää meitä yrittämästä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta tuntuu, että me voisimme olla sellaisia
Mikä estää meitä yrittämästä?Tuo mitä esität, tuntuu täydelliseltä. Juuri tuollaista haluaisin!
- Anonyymi
Olisi hyvä olla samalta alueelta ja ikä sinnepäin.
M50 - Anonyymi
Sattuisiko ikäluokassani olemaan välimaastossa olevaa naista?
M50
- Anonyymi
Mutta mukana työelämässäkin ainakin osittain, kun ikää tulee lisää. Muuten en näe itseäni tuollaisessa tilanteessa.
- Anonyymi
Kaipaan entisiä työkavereita, kokemus heidän kanssaan yhteisestä työstä jäi liian vähälle. Luulen että pääsyy siihen oli ns. projektin aiheuttamat ongelmat.
- Anonyymi
Tuohan nyt on mitä parhaimpien kavereiden kanssa tehdään. Ei siihen mitään naista tarvihe. Naisten kanssa mennään naimisiin ja hankitaan paljon lapsia.
- Anonyymi
Miksei voisi, jos löytyy toinen samalla tavalla ajatteleva. Leppoisuus on yhtä kuin rauhallinen ja pysähtynyt tila. Sellaisesta minä pidän. Liikunta on sille vastapainoa.
- Anonyymi
Tuohan on perussuhde, ei siinä ole sen ihmeempää. Onnistuu ja olen sellaisessa :)
- Anonyymi
Minulla on jo kaikkea mitä haluan. On ulkoilua, en harrasta urheilua mutta kulttuuria kyllä. Arjesta nauttimista. Sopivasti kotoilua ja matkustamista.
Toisten huomioimista; ystävien, perheen. työkavereiden jne.
En kaipaa siihen ketään muuta. Haluan olla vapaa ja elää niinkuin tahdon. Sitä parisuhdettakin on tullut kokeiltua sekä seurustelua. Ei nappaa.- Anonyymi
Kukaan ei enää nykyisin jaksa seurustella. Lapsia en halua. Miehessä suuri vika .
- Anonyymi
Sama täällä,ei nappaa parisuhde,se alkaa vaan ahdistaa t Nainen pian 43v
- Anonyymi
Minua estää sitoutumiskammo. Sekä traumat väkivaltaisesta eks miehestä. Terv lopunelämää yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379