Ovat laitapuolenkulkijoita?
-flowersreally-
Ketkä palstalaiset
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä haluaisin olla.
-flowersreally- Mie aina kuljen sysimustassa syys-illassa kohti kauppaa..
Saksofoni soi taustalla.- Anonyymi
Tunnustaudun. Menomatkalla kuljen oikeata laitaa ja tullessa vasenta.
- Anonyymi
Eikös me kaikki jouduta kulkeen tien laitaa. Muuten voi käydä köpelösti.
- Anonyymi
Miks toisen nimimerkillä tehdään aloituksia luvatta?
- Anonyymi
Miten niin luvatta?
-flowersreally-
- Anonyymi
Similä ja DarkFear ainakin ovat.
- Anonyymi
Poikani tosiaan on laitapuolen kulkija :(
Leena Fear
- Anonyymi
Tunnustan olevani. Kaikki naisetkin syrjivät. Paitsi pari nyt vanhana, mutta liian myöhään. Niistäkin kolmesta yksi dementoitui jo, toinen hyvää vauhtia menossa ja kolmas reuman loppuun asti runtelemana hylkäsi.
- Anonyymi
Siihen suuntaan vahvasti menossa. Yksinäisyys on hiljalleen vienyt askeleita ja ajatuksia aina vain sivummalle ja syvemmälle omiin maailmoihin. Juopottelen aika usein, istuskelen baarissa lukemassa lehtiä, kuuntelen vanhaa musiikkia ja muistelen menneitä. Alkaa olla tosi vaikeaa elää tässä nykyajassa kun monet asiat tuntuvat niin vierailta.
Mitä on laitapuolen kulkemista?
Joollekin se on yksi kostea viikonloppu, toiselle taas vain rikollinen toiminta.
Minustä on vaan hyvä välillä rämpiä suossa, että osaa arvostaa hyvää ja parempaa elämää. 😃
Eli olen välillä kai laitapuolenkin kulkija. 😊👌No eilen olin ainakin laitahyökkääjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594