Brasilialainen mies

Anonyymi

Hei! Mielenkiinnosta kysyn onko kenelläkään kokemusta brasilialaisista miehistä. Olemme kummatkin jo yli 50 kymppisiä ja olemme kirjoitelleet n. kk:n ajan. Jostain luin artikkelin, että brasilialaiset miehet kertovat tunteensa joskus yllättävänkin nopeasti ja suomalaisten mukaan aletaan suunnittelemaan tapaamista hyvinkin nopeasti. Myös videopuhelut ovat jokapäiväisiä yhteydenottoja kirjoittamisen lisäksi. Puheluissa saattaa mennä nopeasti tuntikin, kun hän esittelee kaupunkiaan samalla kun juttelemme. Yleensä puhelut tosin tulee kotoa, joka on myös esitelty. Sinne hän ei minun halua muuttavan, vaan tänään alkoi puhumaan Suomeen tulosta ja onkin tosiaan ottanut selvää jo Suomesta ja kaupungista, jossa asun. Kysyisinkin nyt jos jollain on kokemusta brasiliasesta miehestä, oletteko edenneet kovinkin nopeasti? Kirjoittelumme on asiallista eikä lähetellä sydämiä ym kuten esim feikkiprofiilit tekee. Eli olemme päivittäin yhteydessä ja aina hä tulee täsmällisesti "linjoille", kuten on sovittu. Välillä saattaa soittaa odottamatta videopuhelun kun tietää, että pystyn vastaamaan.
Toivottavasti jollain olisi kokemusta brasialaisesta miehestä ja siitä, onko todella näin, että kun hän haluaa tehdä valloituksen, niin silloin ei aikeilla, kun artikkelista luin.

21

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apua, minä en kutsuisi kuukauden nettijutustelun perusteella ketään käymään, varsinkaan miestä noin kaukaa! Miksei halua sinun muuttavan Brasiliaan?

      • Anonyymi

        Ei hän heti ole tulossa käymään, joskus kunhan ollaan tutustuttu paremmin. Työnsä takia pääsee ehkä vasta ensi kesänä. Se vaan hämmensi kun näin pian ehdotetaan tapaamista. Vaikka eihän sitä tiedä kirjoitellaanko enää kesällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän heti ole tulossa käymään, joskus kunhan ollaan tutustuttu paremmin. Työnsä takia pääsee ehkä vasta ensi kesänä. Se vaan hämmensi kun näin pian ehdotetaan tapaamista. Vaikka eihän sitä tiedä kirjoitellaanko enää kesällä

        Ahaa, anteeksi. Luulin hänen samantien tulevan lyhyen tuttavuuden perusteella. En osaa sanoa, onko kulttuurissa miehillä tyypillinen piirre tuollainen, mutta jokainen on aina oma persoonansa oli mistä kulttuurista vaan. Eli kyseessä saattaa olla hänen tyypillinen luonteenpiirre. Eiväthän kaikki suomalaiset ole juroja, vaan hyvinkin sosiaalisia ja puheliaita. Mutta nämä asiat tiedätkin jo


    • Anonyymi

      Maltti on(olisi) valttia ;)

      Katsi Friiltä 90 päivää morsiamena , ehkä kannattaa.
      Toivottavasti kaikki menee hyvin sinun osaltasi.

    • Anonyymi

      Kerro millä kielellä kommunikoitte?
      Riippuu mistä on niin ymmärrän miksi ei halua sinua tänne Brasiliaan. Asiat täällä eivät ole ihan parhaalla mallilla.
      Jos puhuu englantia niin on saletisti kohtuullisen korkeasti koulutettu.
      Mutta eipä viiskymppisellä ole mitään tulevaisuutta Suomessa.
      Mutta yritän auttaa jos vaan kerrot lisää

      • Anonyymi

        Puhumme englantia ja hän asuu Salvadorissa. Olen törmännyt netissä moniin, moniin huijareihin, joten olen silti varovainen vaikka hän soittaakin kirjoittamisen lisäksi joka päivä videopuhelun. Paikat joita hän esittelee puhelun aikana, jos soittaa kadulta, ja kaikki on löytynyt googlettamalla Salvador. Sekä kuvat haen kuvahaulla, että onko käytetty jo ennenkin muun nimisenä tai löytyykö kuvalla tietoa. Myös työmatkakuvat on ok. Käy Marylandissa työmatkoilla. Työskentelee taiteen alalla ja kuulemma jos kaikki sujuisi välillämme hyvin, hän pystyisi työskentelemään myös Suomesta käsin, mutta Marylandissa hänen pitäisi käydä muutaman kerran vuodessa.
        Tosiaan kun alkoi tuntumaan, että netissä ei ole muita kuin huijareita, ei meinaa uskoa että siellä on myös oikeitakin miehiä.
        Kyllä hän on ehdottanut, että minäkin voisin käydä siellä, mutta sanonut samalla ettei ole niin turvallista kuin Suomessa. Pitää olla varuillaan koko ajan.

        Ymmärsin, että sinä asut Brasiliassa? Hämmensi se kuinka pian puhutaan toisesta ihmisestä tykkäämisestä. Tosin siihen on jäänyt eli ei liikutella rakkaudesta. Se tässä mietityttää, kun on lukenut, että brasilialaisilla miehillä on vaimoa ja "tyttöystäviä" enemmän tai vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumme englantia ja hän asuu Salvadorissa. Olen törmännyt netissä moniin, moniin huijareihin, joten olen silti varovainen vaikka hän soittaakin kirjoittamisen lisäksi joka päivä videopuhelun. Paikat joita hän esittelee puhelun aikana, jos soittaa kadulta, ja kaikki on löytynyt googlettamalla Salvador. Sekä kuvat haen kuvahaulla, että onko käytetty jo ennenkin muun nimisenä tai löytyykö kuvalla tietoa. Myös työmatkakuvat on ok. Käy Marylandissa työmatkoilla. Työskentelee taiteen alalla ja kuulemma jos kaikki sujuisi välillämme hyvin, hän pystyisi työskentelemään myös Suomesta käsin, mutta Marylandissa hänen pitäisi käydä muutaman kerran vuodessa.
        Tosiaan kun alkoi tuntumaan, että netissä ei ole muita kuin huijareita, ei meinaa uskoa että siellä on myös oikeitakin miehiä.
        Kyllä hän on ehdottanut, että minäkin voisin käydä siellä, mutta sanonut samalla ettei ole niin turvallista kuin Suomessa. Pitää olla varuillaan koko ajan.

        Ymmärsin, että sinä asut Brasiliassa? Hämmensi se kuinka pian puhutaan toisesta ihmisestä tykkäämisestä. Tosin siihen on jäänyt eli ei liikutella rakkaudesta. Se tässä mietityttää, kun on lukenut, että brasilialaisilla miehillä on vaimoa ja "tyttöystäviä" enemmän tai vähemmän.

        Vielä sen verran, että vaikka rakkaudesta ei lirkutella, tunteista puhumaan avoimesti, eri tavalla kuin Suomessa selvin päin.

        Sen vielä kysyisin, onko tyypillistä, että brasilialaiset miehet käyvät usein kävelemässä kaduilla? Usein kirjoittelu loppuu siihen, että on käytävä suihkussa ja lähdettävä kavereiden kanssa kävelemään kadulle. Tosin joskus niiltäkin reissuilta tulee videopuhelu, jossa näkyy kättä heiluttavat kaverit ja hän nousee taksiin, että on kotona silloin kun luvattiin kirjoitella. Jopa kuvassa näkyneen taksin googletan, että oliko Bahia/Salvador taksi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä sen verran, että vaikka rakkaudesta ei lirkutella, tunteista puhumaan avoimesti, eri tavalla kuin Suomessa selvin päin.

        Sen vielä kysyisin, onko tyypillistä, että brasilialaiset miehet käyvät usein kävelemässä kaduilla? Usein kirjoittelu loppuu siihen, että on käytävä suihkussa ja lähdettävä kavereiden kanssa kävelemään kadulle. Tosin joskus niiltäkin reissuilta tulee videopuhelu, jossa näkyy kättä heiluttavat kaverit ja hän nousee taksiin, että on kotona silloin kun luvattiin kirjoitella. Jopa kuvassa näkyneen taksin googletan, että oliko Bahia/Salvador taksi 😊

        No niin.
        Voi olla että jamppa on ihan rehellinen. Tuo mitä kirjoitat on ihan normaalia täällä. En tietenkään voi mennä sanomaan mitään miehen motiiveista mutta jos soittaa videopuheluita kavereiden kanssa niin ei ainakaan mikään suuri kusetus ole kyseessä.
        Mitä sitten tulee naisiin niin totta on että monilla on useitakin kierroksessa ja siksi ihmettelen että miksi se on kiinnostunut viisikymppisestä suomalaisnaisesta kun noilla meriiteillä löytyy varmasti nuorempia brasilialaisnaisia. Yksi syy voi todella olla että sillä on mitta täynnä Salvadoria joka on erittäin vaarallinen kaupunki. Muutenkin Bahia on köyhää aluetta eikä siellä ole liikaa mahdollisuuksia.
        Ei minulla ole kristallipalloa mistä näkisin miten käy jos sen kanssa alat mihinkään lähempään suhteeseen mutta oman kokemukseni perusteella noin 90% brasilialaista ovat täysiä psykopaatteja. Kiinnostaa vain ja ainoastaan oma napa. Muut ihmiset ovat ainoastaan olemassa siksi että voivat niistä jotenkin hyötyä.
        Ehdotankin että et luota kovinkaan paljoa etkä kovinkaan äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin.
        Voi olla että jamppa on ihan rehellinen. Tuo mitä kirjoitat on ihan normaalia täällä. En tietenkään voi mennä sanomaan mitään miehen motiiveista mutta jos soittaa videopuheluita kavereiden kanssa niin ei ainakaan mikään suuri kusetus ole kyseessä.
        Mitä sitten tulee naisiin niin totta on että monilla on useitakin kierroksessa ja siksi ihmettelen että miksi se on kiinnostunut viisikymppisestä suomalaisnaisesta kun noilla meriiteillä löytyy varmasti nuorempia brasilialaisnaisia. Yksi syy voi todella olla että sillä on mitta täynnä Salvadoria joka on erittäin vaarallinen kaupunki. Muutenkin Bahia on köyhää aluetta eikä siellä ole liikaa mahdollisuuksia.
        Ei minulla ole kristallipalloa mistä näkisin miten käy jos sen kanssa alat mihinkään lähempään suhteeseen mutta oman kokemukseni perusteella noin 90% brasilialaista ovat täysiä psykopaatteja. Kiinnostaa vain ja ainoastaan oma napa. Muut ihmiset ovat ainoastaan olemassa siksi että voivat niistä jotenkin hyötyä.
        Ehdotankin että et luota kovinkaan paljoa etkä kovinkaan äkkiä.

        Oletko itse seurustellut brasilialaisen kanssa vai miten niin 90% on psykoja, ja mitä tarkoitat sillä?

        Mitten aloittaja on tutustunut tähän mieheen? Mies vaikuttaa olevan kansainvälinen, kun käy töissä Marylandissa ja on ottanut kontaktia ulkomaalaiseen kuin kotimaan naisiin ja puhuu englantia, mikä on harvinaista Brasiliassa? Eräs kaverini seurusteli brasilialaisen kanssa Joskus ja paljastui kunnon valehtelijaksi sekä petti - mutta tämä on yksittäinen tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin.
        Voi olla että jamppa on ihan rehellinen. Tuo mitä kirjoitat on ihan normaalia täällä. En tietenkään voi mennä sanomaan mitään miehen motiiveista mutta jos soittaa videopuheluita kavereiden kanssa niin ei ainakaan mikään suuri kusetus ole kyseessä.
        Mitä sitten tulee naisiin niin totta on että monilla on useitakin kierroksessa ja siksi ihmettelen että miksi se on kiinnostunut viisikymppisestä suomalaisnaisesta kun noilla meriiteillä löytyy varmasti nuorempia brasilialaisnaisia. Yksi syy voi todella olla että sillä on mitta täynnä Salvadoria joka on erittäin vaarallinen kaupunki. Muutenkin Bahia on köyhää aluetta eikä siellä ole liikaa mahdollisuuksia.
        Ei minulla ole kristallipalloa mistä näkisin miten käy jos sen kanssa alat mihinkään lähempään suhteeseen mutta oman kokemukseni perusteella noin 90% brasilialaista ovat täysiä psykopaatteja. Kiinnostaa vain ja ainoastaan oma napa. Muut ihmiset ovat ainoastaan olemassa siksi että voivat niistä jotenkin hyötyä.
        Ehdotankin että et luota kovinkaan paljoa etkä kovinkaan äkkiä.

        Kiitos tiedoista!
        Juu, varuillaan olen koko ajan. En ole kertonut oikeaa ammattiani enkä työpaikkaa ettei raha ala kiinnostaa. Eikä muutenkaan olla puhuttu pahemmin rahasta. Olen antanut sen kuvan, että pärjään just itsekseni. Samaa myös ihmettelin, että 50kymppiselle kirjoittaa eikä nuoremmalle ja vaalealle. Itse olen luonnostaan tummahiuksinen ja muutenkin en perussuomalaisen näköinen, johtuu ehkä siitä, että äidin puolelta juuret johtavat Espanjaan, tosin kaukana esi-isissä. Näytän noin 10 vuotta nuoremmalta
        Tosiaan heti alussa kertoi, että jossain vaiheessa muuttaa pois Brasiliasta eikä maininnut, että muuttaisi Suomeen, kuten scammerit ja muut huijarit ovat heti ilmoittaneet. Ensin oli suunnitellut että muuttaisi Baltimoreen, missä käy työmatkoilla. Mutta haluaisikin pienempään. Aika näyttää miten etenee... Vai eteneekö mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse seurustellut brasilialaisen kanssa vai miten niin 90% on psykoja, ja mitä tarkoitat sillä?

        Mitten aloittaja on tutustunut tähän mieheen? Mies vaikuttaa olevan kansainvälinen, kun käy töissä Marylandissa ja on ottanut kontaktia ulkomaalaiseen kuin kotimaan naisiin ja puhuu englantia, mikä on harvinaista Brasiliassa? Eräs kaverini seurusteli brasilialaisen kanssa Joskus ja paljastui kunnon valehtelijaksi sekä petti - mutta tämä on yksittäinen tapaus.

        Tapasin hänet ihan netin deittipalstalla. Hylkäsin viestipyynnöt varmaan 10 kertaa kun ajattelin, etten jaksa kuunnella mitään latinolässytyksiä vaikka lähetetyt viestit oli asiallisia ja lyhyitä. Mutta hän ei vaan antanut periksi ja sitten kerran vastasin vaan "hello". Ajattelin että eihän siinä mitään menetä. Juuri olin heivannut mäkeen ranskalaisen, joka oli viikon työmatkalla samassa kaupungissa, muttei löytynyt koskaan yhteistä aikaa tavata. Oltiin kirjoiteltu silloin 3 kk. Olihan se kiva saada videopuheluita yhtäkkiä esim Kampin ovelta ja silloin olisi ollut aikaa juuri sen verran, että olisin ehkä juuri ehtinyt paikalle kun hän lähtisi jo pois. Tai sitten oli käynyt syömässä yksin illalla ja kirjoitti siitä sitten sen jälkeen hotellihuoneesta ja oli muka niin väsynyt ettei enää jaksanut tavata. Näköjään ei maa pahemmin ratkaise


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse seurustellut brasilialaisen kanssa vai miten niin 90% on psykoja, ja mitä tarkoitat sillä?

        Mitten aloittaja on tutustunut tähän mieheen? Mies vaikuttaa olevan kansainvälinen, kun käy töissä Marylandissa ja on ottanut kontaktia ulkomaalaiseen kuin kotimaan naisiin ja puhuu englantia, mikä on harvinaista Brasiliassa? Eräs kaverini seurusteli brasilialaisen kanssa Joskus ja paljastui kunnon valehtelijaksi sekä petti - mutta tämä on yksittäinen tapaus.

        Ehkä siten tiedän että asun yhä Brasiliassa.
        Siksi tiedän millaisia ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä sen verran, että vaikka rakkaudesta ei lirkutella, tunteista puhumaan avoimesti, eri tavalla kuin Suomessa selvin päin.

        Sen vielä kysyisin, onko tyypillistä, että brasilialaiset miehet käyvät usein kävelemässä kaduilla? Usein kirjoittelu loppuu siihen, että on käytävä suihkussa ja lähdettävä kavereiden kanssa kävelemään kadulle. Tosin joskus niiltäkin reissuilta tulee videopuhelu, jossa näkyy kättä heiluttavat kaverit ja hän nousee taksiin, että on kotona silloin kun luvattiin kirjoitella. Jopa kuvassa näkyneen taksin googletan, että oliko Bahia/Salvador taksi 😊

        Entä jos kysyt häneltä, että onko brasilialaisilla tapana kävellä paljon kadulla?


    • Anonyymi

      Tunnen Brasiliasta lähinnä naisia. Miehiäkin tiedän, mutta en voi sanoa tuntevani. Osalla ystävistäni (siis niistä brasilialaisista naisista) on vain huonoa sanottavaa oman maansa miehistä. Toisilla taas on kunnon miehet. Eiköhän riipu sielläkin ihan yksilöstä. Tietysti elämä siellä voi olla hyvinkin rankkaa, joten meidän silmiin vääränkinlainen "itsestään huolen pitäminen" on osin ihan normaalia. Olen ymmärtänyt, että kyllä omatunto monilla kolkuttaa tehdyistä jutuista, mutta selvitäkin täytyy. Eli en nyt kuitenkaan ihan määrittelisi koko kansakuntaa psykopaateiksi.

      Oma mieheni on kotoisin Kolumbiasta. Hänkin on nähnyt ihan riittävän rankkoja asioita. Hän oli ollut jo useamman vuoden Suomessa kun tapasimme, mutta en yhtään epäile etteikö olisi tullut vaikka maailman ääriin. Kiinnostuksensa hän teki hyvin selväksi hyvin nopeasti. Itse olin se, joka epäili ja jarrutteli. Periaatteessa sen nopean toiminnan tarpeen ymmärtää. Jos toinen oikeasti kiinnostaa ja mikään ei varsinaisesti sido jäämään. Itse olen saanut sen kuvan, että miehet noin yleisesti ovat aika valmiita pakkaamaan kaiken ja lähtemään, jos mahdollisuus on. Ei tietenkään päde kaikkiin, mutta monta sellaista on tullut vastaan, joka olisi ollut siihen valmis. Eivätkä suomalaisetkaan miehet tee tähän poikkeusta.

      • Anonyymi

        Sama meidänkin tapauksessa on, että minä olen varuillaan, epäilen ja jarrutan. Mies on sanonut, että jos hän tykästyy johonkin ihmiseen, hän haluaa sanoa sen pian. Silti ei ole mitään lässytystä rakkaudesta. Koko ajan on mielessä, että kuinka moneen on nyt samaan aikaan tykästynyt.


    • Anonyymi

      Näköjään kysymykseni on poistettu vaikka mielestäni siinä ei ollut mitään pahaa. Alkaa vaan ahdistamaan tämä tilanne ja kysyin neuvoa Suomeen tuloon. Mitä tänne oikein saa kirjoittaa?

      • Anonyymi

        Väärä maa, väärä uskonto.


    • Anonyymi

      Entä sitten kun brasilialainen mies suuttuu, niin onko tyyli että "oksat pois " ja toisen syyttely? Nyt mies aikookin tulla Suomeen jo ennen kesää ja suunnittelee, että muuttaa suoraan asuntooni, josta käsin etsisi oman asunnon. Olen alkanut nyt jarruttelemaan keskusteluja kun alkaa jo ahdistaa. Suunnitelmissa lopettaa kirjoittaminen tänään. Nyt minua syytetään vaikka mistä; kun olen esim käynyt whatsappissa vaikka ei ole ollut meidän keskusteluaika. Alkanut seuraamaan mun tekemisiä ja esim vaikka ei olla fb-kavereita, niin nyt on tykännyt julkisista päivityksistä pitkälle taaksepäin.

      • Anonyymi

        Miksi se muuttaa Suoneen? Etsisi oman asunnon? Menköön hotelliin ja etsii sieltä asunnon. Kuulostaa siltä, että yrittää hallita toista, jos fb:ssa seuraa sinua ja whatsapin aikoja. Kannattaa katkaista välit, ennen kuin menee pahemmaksi... Mitä teit/teet asian suhteen, miten kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se muuttaa Suoneen? Etsisi oman asunnon? Menköön hotelliin ja etsii sieltä asunnon. Kuulostaa siltä, että yrittää hallita toista, jos fb:ssa seuraa sinua ja whatsapin aikoja. Kannattaa katkaista välit, ennen kuin menee pahemmaksi... Mitä teit/teet asian suhteen, miten kävi?

        Laitoin estot joka paikassa päälle, ettei löydä mua. Tosiaan alkoi suuttumaan, kun lähdin illalla harrastuksiini. Alkoi jo ahdistamaan jatkuva väittely mun menemisistä. Jos sanoin lähteväni kauppaan, niin se heti tulkittiin, etten halua kirjoitella hänen kanssa. Sitten kun mulla olisi ollut aikaa illemmalla, niin hän lähti kadulle kävelemään. Ja tuli takaisin, kun itse olin menossa nukkumaan. Joka päivä ihmetteli, miksi menen nukkumaan niin aikaisin. El sisäistänyt loppuvaiheessa aikaeroa. Kun Suomi vaihtui talviaikaan, niin siitä alkoi ongelmat.
        Mun asuntoon olisi tullut vuokralaiseksi kunnes löytää oman asunnon. Kumminkin loppupelissä hän oli muka muuttamassa Suomeen minun takia. Halusi silti omaa aikaa aluksi ja oman asunnon, että voi totutella Suomessa asumiseen. Silti kuulemma olisimme tavanneet joka päivä. Tuli vaan mieleen, mitä olisi omassa asunnossa tehnyt päivisin. Jotenkin puheet alkoi mennä ristiin liikaa ja tuli epävarma olo, niin katsoin parhaaksi lopettaa yhteydenpidon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin estot joka paikassa päälle, ettei löydä mua. Tosiaan alkoi suuttumaan, kun lähdin illalla harrastuksiini. Alkoi jo ahdistamaan jatkuva väittely mun menemisistä. Jos sanoin lähteväni kauppaan, niin se heti tulkittiin, etten halua kirjoitella hänen kanssa. Sitten kun mulla olisi ollut aikaa illemmalla, niin hän lähti kadulle kävelemään. Ja tuli takaisin, kun itse olin menossa nukkumaan. Joka päivä ihmetteli, miksi menen nukkumaan niin aikaisin. El sisäistänyt loppuvaiheessa aikaeroa. Kun Suomi vaihtui talviaikaan, niin siitä alkoi ongelmat.
        Mun asuntoon olisi tullut vuokralaiseksi kunnes löytää oman asunnon. Kumminkin loppupelissä hän oli muka muuttamassa Suomeen minun takia. Halusi silti omaa aikaa aluksi ja oman asunnon, että voi totutella Suomessa asumiseen. Silti kuulemma olisimme tavanneet joka päivä. Tuli vaan mieleen, mitä olisi omassa asunnossa tehnyt päivisin. Jotenkin puheet alkoi mennä ristiin liikaa ja tuli epävarma olo, niin katsoin parhaaksi lopettaa yhteydenpidon.

        Kuulostaa epäilyttävältä. Miten hän kuvitteli pärjäävänsä Suomessa, ei sinne noin vain muuteta. Tai entä työskentely? Vai oliko kyseessä etätyö. On omituista muuttaa tuntemattoman luokse suoraan asumaan vuokralle. Ymmärtäisin, jos olisitte nähneet muutamia kertoja toisianne muuten kuin virtuaalisesti. Ja normaalilta ei kuulosta tuollainen epäileväisyys tai toisen kontrollointi. Ilmeisesti ei ole kykyä suhteuttaa asioita saatikka tilannetajua.

        Kannatti katkaista ennen kuin meni pidemmälle. Kyseinen mies on nähty ja kuultu.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe