Suhde varatun kanssa

Anonyymi

Onhan tämä nyt yhtä perkelettä. Ei pitänyt rakastua eikä edes ihastua. Piti kerran tavata ja siinä se. Nyt ollaan tapailtu vuoden verran,keskimäärin muutaman kerran kuukaudessa. Yhteyttä pidetty kauemminkin päivittäin, useampi vuosi satunnaisemmin. Yleensä yhteydenpito tapahtuu miehen aloitteesta. Mies on minua reilusti vanhempi ja naimisissa, eikä edes tiedä tunteistani. Minä en tiedä mitä hän tuntee. Itse hajotan itseni tällä, mutten pääse irtikään.

168

14362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen, että joku on jonkun kanssa suhteessa eikä tiedä mitä tämä tuntee ja vastaavasti toinen ei tiedä mitä toinen tuntee siis teidän salasuhteessa, todennäkösesti muissakin asioissa on noin. Onko toi teille muka ok?

      • Anonyymi

        Joskus aikain alussa, kun luotiin maailmaa
        Niin tarvittiin myös kansaa kauas susirajan taa
        Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
        Ja tuumi, että: "Pakkasessa tuokin elää voi."

        Niin syntyi kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti:
        Oikea härmäläinen
        Kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti:
        Häijy ja itsepäinen


      • Anonyymi

        Kyllä naiset pettävät ja se oikein heidän mielestään koska oman mie9 kanssa seksi surkeaa jos pettää koska seksi ei miellytä vaimon silloin mies tuomitaan vaikka nainen nauttia miehensä pettämisestä


      • Anonyymi

        Vähän sama juttu, jostain syystä eksyin aivan tavalliselle aikuisten treffisivustolla ( www.panemua.net ) ja sieltä löysin sitten varatun ihanan naisen. Ollaan sitten tavattu silloin tällöin pari vuotta, vieläkin salassa.


    • Anonyymi

      Niin no, enhän minä tiedä onko tämä edes sinänsä suhde. No, jonkinlainen kai. Puhutaan kyllä paljon asioista, mutta ne omat tunnepuolen asiat on käsittelemättä. Siis ne toisiamme koskevat tunnepuolen asiat.

    • Anonyymi

      No jos olet mieheni panosuhde niin pitäisi sinun tietää että tiedän. Nyt vain vaatimaan eroa ja kerrot tunteesi. Ikävää tuollainen vuosien suhde ja tietoinen kakkonen. Pitää muistaa mitä seuraa. Toki se aikoi lopettaa kun kiinni jäitte. Itse sai valita. Aikani uskoin minäkin kunnes käytös muuttui. Käyn lukemassa ne yhteydenpidot. Kun kysyn niistä sanoo ettei ole. Kun kysyn missä ylityö " palkka jota tilillä ei näy sanoo että eivät maksa. Laitetaan myös niille ylitöille tuloksi eron tullessa. Kai ymmärrät että pitää se jotenkin kertoa missä on. Odotan että soitat ja ilmoitat. Ei itse sitä tee kun vuosia saaanut leikkiä sun kanssa.

      • Anonyymi

        Mielestäni typerää kommentointisi aloitukseen..
        Onko miehesi mielestäsi joku viaton poloinen jota joku nymfomaani makaa väkisin..
        Ei ole viaton , tangoon tarvitaan aina kaksi.
        Miksi et vain heitä pihalle tuollaista häntä heikkiä joka on vuosien ajan pettänyt sinua???
        Koetko että olet pettämisen arvoinen?
        Luuletko että se loppuisi vaikka hän jättäisi tuon kakkosen? Maailma on naisia pulllollaan.
        Ja niin on miehiäkin joten löytäisit sinäkin vielä paremman kun pääsisit eroon tuosta luihusta ukostasi. Miksi pitää tuollaisesta kynsin hampain kiinni.


      • Anonyymi

        Eikun kakkonen on siis nyt ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni typerää kommentointisi aloitukseen..
        Onko miehesi mielestäsi joku viaton poloinen jota joku nymfomaani makaa väkisin..
        Ei ole viaton , tangoon tarvitaan aina kaksi.
        Miksi et vain heitä pihalle tuollaista häntä heikkiä joka on vuosien ajan pettänyt sinua???
        Koetko että olet pettämisen arvoinen?
        Luuletko että se loppuisi vaikka hän jättäisi tuon kakkosen? Maailma on naisia pulllollaan.
        Ja niin on miehiäkin joten löytäisit sinäkin vielä paremman kun pääsisit eroon tuosta luihusta ukostasi. Miksi pitää tuollaisesta kynsin hampain kiinni.

        Voi raukkaa kyllä yrität manipuloida joka saralla. Luuletko sinä että ihmiset on noin yksinkertaisia että sun touhut uppoisi niihin. Voi raukkaa kun oma elämä on noin tyhjää, että täällä on pitänyt roikkua 20 vuotta eikä miestä vieläkään. Taitaa vanhuus iskeä, luiskalla eikö sieltä joku sillankin löytyisi, mutta kuka sua jaksaa. Pipipää saa raivaria, ja muutenkin outo jota ei kukaan ymmärrä. Ota lääkkeeksi ja vedä niitä huumeita joita kerrot käyttämääsi.


    • Anonyymi

      Voi kun olisitkin tämän miehen vaimo, mutta mies ei "tee ylitöitä". Ja minä en häntä ala käräyttämään vaimolleen. Eikä me olla vuosia tätä pidetty yllä, alku oli ihan viatonta viestittelyä. Vaikkakin ensi tapaamisella muttama vuosi sitten hurmaannuin miehestä ihan täysin, en tuonut sitä ilmi millään tavalla. Yhteydenpitokin alkoi vasta paljon myöhemmin, miehen aloitteesta. Nytkin oikeastaan haluaisin lopettaa koko homman, mutten vaan pysty siihen.

      • Anonyymi

        Näette niin harvoin, että en usko miehen olevan tosissaan. Jos mies itse oli alun osti aloitteellinen viestin lähettämisessä, niin on ehkä hakemalla hakenut salasuhdetta. Silloin miehellä voi olla useampia panoja. Nämä miehet ovat tyytyväisiä saadessaan pelkkää seksiä ja ärtyvät jos erosta aletaan jankuttamaan. Parhaimmat pelimiehet kyllä osaavat jakaa tyhjiä lupauksia tulevasta. Etsi vapaa mies.


      • Anonyymi

        YMMÄRRÄN SINUA! Pitäisi vaan tehdä päätös suuntaan tai toiseen ja sun vaan pitää elää omaa elämääsi eli tavata myös muita "miehiä". itselläni kesti ensin yli 30 vuotta tällainen on/off suhde ja aina tämä mies meni kaiken edelle olipa tilanteeni mikä tahansa ei kuitenkaan tajunnut kuinka tärkeä hän minulle oli- nyt kadun tässä kovasti omaa pidättyväisyyttäni ja kaipaan yhä edelleen- mutta silloin ajattelin että en voi rikkoa perhettä jne jne-nyt on liian myöhäistä ikä on tullut vastaan ehkä näen vaan ilmoituksen lehdessä. Olo on lohduton taas uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näette niin harvoin, että en usko miehen olevan tosissaan. Jos mies itse oli alun osti aloitteellinen viestin lähettämisessä, niin on ehkä hakemalla hakenut salasuhdetta. Silloin miehellä voi olla useampia panoja. Nämä miehet ovat tyytyväisiä saadessaan pelkkää seksiä ja ärtyvät jos erosta aletaan jankuttamaan. Parhaimmat pelimiehet kyllä osaavat jakaa tyhjiä lupauksia tulevasta. Etsi vapaa mies.

        Tämä ikuinen ongelma. Tunnen erään miehen, jolla on vähintään kymmenen panosuhdetta ympäri Suomea ja jopa ulkomaillakin. Tällasia miehiä nyt vaan on. Oma ei ritä koskaan vaikka rakastais kuinka, niin niitä panoja kun tarvitsevat, ihan kun haluaisivat joka päivä syödä eri ruokaa: aamulla puuroo, illalla pizzaa, seuraavana päivänä lihapullia ja seuraavana päivänä kalakeittoo jne. Vaihtelu virkistää ja pitää terveenä! Monipuolista ravintoa sielulle ja ruummiille! Miten niin, ettet pääse miehestä irti? Onko niin hyvä panemaan? Oletko itse yksinäinen, et kai tuossa pösilössä roiku? Miksi, ette puhu mistään tunneasioistanne???? KAMALAA!


    • Anonyymi

      Varmista ensin mieheltä mitä on kertonut kotona onko töissä jne. Tuskin se kertonut sinusta. Silloin et saa eroamaan. Ja niin kauan kun olet tietoinen kakkonen jatkaa suhdetta ilman että saisit sen eroamaan. Jos kerta vuosia käynyt leikkimässä luonasi ihan varmasti joku tietää. Mieti mitä teidän suhteelle tulee tapahtumaan. Anna sen leikkiä kuten tähänkin saakka. Eihän tästä leikistä kukaan muu kärsi kuin sinun maineesi. Mahtavaa miten varmaan sun läheiset ovat ylpeitä kuullessaan kun suvusta löytyy oikea lortto.

      • Anonyymi

        Yli puolet miehistä pettää ja naisista kolmannes, että niitä sinun "lorttojasi" on aika paljon Suomessa. Mitäs jos itse avaisit enemmän haarojasi miehellesi ja tekisit muutakin kuin makaat lahnana silloin harvoin kun niitä jalkojasi availet. Voisi jättää pettämättä sinuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli puolet miehistä pettää ja naisista kolmannes, että niitä sinun "lorttojasi" on aika paljon Suomessa. Mitäs jos itse avaisit enemmän haarojasi miehellesi ja tekisit muutakin kuin makaat lahnana silloin harvoin kun niitä jalkojasi availet. Voisi jättää pettämättä sinuakin.

        Mix vitussa tarvii pettää. Eikö ittee yhtään häiritte että toinen on varattu. Kukaan täyspäinen ei riko toisten suhteita vaikka kuinka ihastus ym. Se ny vaan on niin. Ja vaikka se mies ehdottelis niin ei. Vaimolle vaan ilmoitus heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mix vitussa tarvii pettää. Eikö ittee yhtään häiritte että toinen on varattu. Kukaan täyspäinen ei riko toisten suhteita vaikka kuinka ihastus ym. Se ny vaan on niin. Ja vaikka se mies ehdottelis niin ei. Vaimolle vaan ilmoitus heti.

        Tyhmä. Ku tässä ollaan vain ihmisiä niin ihan saatetaan haksahtaa himojemme vietäväksi. Idiootti!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä. Ku tässä ollaan vain ihmisiä niin ihan saatetaan haksahtaa himojemme vietäväksi. Idiootti!!!

        Haksahtaminen voi kuitenkin käydä kalliiksi, josta voi seurata paljon pahaa mieltä esimerkiksi omille lapsille. Enkä minä ainakaan enää miehen "haksahtamisen " jälkeen enää koskaa voinut luottaa kyseiseen ihmiseen. Tässäkään tapauksessa mies ei varmasti eroa koskaan ja tämä "toinen" vaan onnellisena odottelee niitä mahdollisia yhteisiä hetkiä. Tuntuu kummalliselta, että jotkut naiset ovat niin kovasti varattujen miesten perään, vaikka vapaitakin olisi tarjolla. Onneksi on vielä olemassa luottavia ihmisiä, joille ei satu "haksahtamisia" ja joita ei himot hallitse.


    • Anonyymi

      Noh, ei varmaan mitään ole sanottu kotona musta, mutta olen satavarma ettei ylitöitä ole käytetty selityksenä...

    • Anonyymi

      Ei se ukko varmaan eroa ,leikkii vaan sulla. Ite en moista kattelis ,vaan lopettaisin koko homman.En vaan haluis olla kakkonen.

      • Anonyymi

        Haluaisitko kakkoseen?Mitä te ämmät oikeesti ajattelette? Minäkin olen kaikille kertonut olevani varattu,mutta silti sakset sulkee ja kulli kelpaa,ja vielä kun olis karvaranne niin varmaan sai tehdä kersankin,vitun siideri valaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kakkoseen?Mitä te ämmät oikeesti ajattelette? Minäkin olen kaikille kertonut olevani varattu,mutta silti sakset sulkee ja kulli kelpaa,ja vielä kun olis karvaranne niin varmaan sai tehdä kersankin,vitun siideri valaat.

        Naisten vihaaja ja halveksija. Just. Oikee kunnon huoripukki!


    • Anonyymi

      Sinulla ei ole mitään oikeutta hajottaa toisen ihmisen parisuhdetta. Teitä halpoja ämmiä aina löytää, jotka ei kykene kunnioittamaan muita naisia tai häpeämään millään tavoin tekojaan ja kunnioittamaan lasten ja vaimon oikeutta hyvään puolisoon ja isään. Sinulla ei ole mitään oikeutta pohtia miehen parisuhteen tilaa, koska se ei kuulu sinulle. Olet ihmiskunnan parisuhteen loinen a syöpäläinen. Häpeän että olet nainen. On hirvittävää jos tuhoat lapsilta kodin ja isän.

      • Anonyymi

        "vaimon oikeutta hyvään puolisoon" 🤣😂 Nuo tahdottomat MIESPARAT kun ei tarvitse itse vastata teoistaan. Kyllä, MUUTENHAN olisi ollut hyvä puoliso mutta kun nuo viettelijät 😪

        Voi jeesus sentään teitä petturinpuolustajia 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimon oikeutta hyvään puolisoon" 🤣😂 Nuo tahdottomat MIESPARAT kun ei tarvitse itse vastata teoistaan. Kyllä, MUUTENHAN olisi ollut hyvä puoliso mutta kun nuo viettelijät 😪

        Voi jeesus sentään teitä petturinpuolustajia 🤗

        Pettävä mies ei ole hyvä puoliso eikä isä. Jättäkää ne pettämään toisia naisiaan.


      • Anonyymi

        Mä taas koen (en ole ap), että tollanenkin "lortto" osoittais nimenomaan katumusta kertomalla miehen vaimolle.. Se olis suoraselkästä ja samalla tää nainen olis rehellisempi mitä tän petetyn puoliso on ikinä hänelle ollut. Olisin vaan kiitollinen itse jos joku tulis kertomaan asiasta. Valheessa ei oo kenenkään hyvä elää.


      • Anonyymi

        Kyllä se pettävämies on syypää!hän valitsi pettää sinua!
        Ei sulla oo oikeutta hyvään puolisoon kun puolisosi ei ole edes hyvä! Ei se muuten pettäisi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimon oikeutta hyvään puolisoon" 🤣😂 Nuo tahdottomat MIESPARAT kun ei tarvitse itse vastata teoistaan. Kyllä, MUUTENHAN olisi ollut hyvä puoliso mutta kun nuo viettelijät 😪

        Voi jeesus sentään teitä petturinpuolustajia 🤗

        Sinulla ei ole oikeutta sekaantua toisen parisuhteeseen. Riittää kun muistat sen. Yksi jos toinenkin ihastuu uuteen ihmiseen elämänsä aikana. Sallittakoon se kaikille kokemuksena ja muistutuksena elämän vaikeudesta, mutta toisen ihmisen perhettä ei rikota. Ei viedä lapsilta, ei viedä puolisolta, ei isovanhemmilta.


      • Anonyymi

        Kyllä se vastuu on ihan sillä aviomiehellä, hän tekee ihan itse päätöksen, lähteekö sivusuhteeseen. On tosi, että vapaita naisia ja houkutuksia riittää, mutta mies voi ihan yksinkertaisesti kieltäytyä suhteesta. Hän on se avioliiton rikkoja.
        Vai meinaatko, että aviomiehiä viedään väkisin kuin pässiä narussa vailla omaa tahtoa?
        Ja ihan tiedoksi, en ole ensimmäinen, toinen enkä kolmas nainen. Enkä hyväksy ulkopuolisia suhteita, mutta avainkysymys, MIKSI aviomies lähtee avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen?
        Sopii kysyä tätä siltä mieheltä. Vai onko vain niin, että ihmisen liha on heikko?


      • Anonyymi

        Sinulla on kummallinen käsitys siitä miten maailma toimii.

        Jos kerran suhde muutenkaan ei toimi niin että miestä ei enää kiinnosta suhde, ei kenelläkään muulla ole oikeutta olla suhteessa kyseiseen mieheen?

        Se, että yrität syyttää vain alkuperäisen suhteen ulkopuolista ihmistä on vain oikeiden ongelmien piilottelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas koen (en ole ap), että tollanenkin "lortto" osoittais nimenomaan katumusta kertomalla miehen vaimolle.. Se olis suoraselkästä ja samalla tää nainen olis rehellisempi mitä tän petetyn puoliso on ikinä hänelle ollut. Olisin vaan kiitollinen itse jos joku tulis kertomaan asiasta. Valheessa ei oo kenenkään hyvä elää.

        En ymmärrä miksi toisen pitäisi itse soittaa miehen vaimolle, jota ei edes tunne ja kertoa, ettää hahaa määpä panen sun miestä. Mikä pointti tällaisessa logiikassa on ?


      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ole ollut läpi historian niin, että jos ei kotona sitä piparia saa, niin jossain vaiheessa se haetaan sitten muualta. Ja toisaalta myös toisinpäin eli jos ei vuosiin neito saa kikkeliä kotona, niin kyllä sitä jossain vaiheessa mennään "tankotanssimaan" muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi toisen pitäisi itse soittaa miehen vaimolle, jota ei edes tunne ja kertoa, ettää hahaa määpä panen sun miestä. Mikä pointti tällaisessa logiikassa on ?

        Se on kakkosen logiikkaa:

        1. saa pettäjän omakseen, kun ei muuten onnistu houkuttelemaan, pettäjä luvannut erota, mutta ei saa aikaiseksi
        2. saa itselleen voittajafiiliksen, kun noukkii toisen pullasta rusinoita
        3. saa itselleen tyydytystä, kun panee ns. vahingon kiertämään, kun itsekin tuli petetyksi
        4. saa itselleen nautintoa, kun saa alistaa jonkun toisen puolisoa
        5. saa itselleen nautintoa, kun kuvittelee olevansa parempi ja kauniimpi kuin petetty
        jne

        Naisethan tuota harrastaa, jotain sairasta siinä kyllä on tai heikko itsetunto. Naiset alkaa aina säätämään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pettävämies on syypää!hän valitsi pettää sinua!
        Ei sulla oo oikeutta hyvään puolisoon kun puolisosi ei ole edes hyvä! Ei se muuten pettäisi!!!

        Kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen eli herää kultaseni ruususen uniltasi👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimon oikeutta hyvään puolisoon" 🤣😂 Nuo tahdottomat MIESPARAT kun ei tarvitse itse vastata teoistaan. Kyllä, MUUTENHAN olisi ollut hyvä puoliso mutta kun nuo viettelijät 😪

        Voi jeesus sentään teitä petturinpuolustajia 🤗

        Eniten mua ärsyttävät nuo sovinistinaiset, jotka ovat aina miehen puolella! Mieshän tässäkin tapauksessa se sika on, ymmärrän, jos rouva on frigidi. Mutta on sillä pakko olla muitakin panoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kummallinen käsitys siitä miten maailma toimii.

        Jos kerran suhde muutenkaan ei toimi niin että miestä ei enää kiinnosta suhde, ei kenelläkään muulla ole oikeutta olla suhteessa kyseiseen mieheen?

        Se, että yrität syyttää vain alkuperäisen suhteen ulkopuolista ihmistä on vain oikeiden ongelmien piilottelua.

        Eiköhän se ongelma ole sen pettävän miehen omassa päässä? Tuollaisen kanssa kun suhteeseen suurin odotuksin lähtee, niin edessä on vain sydänsuruja. Kakkosen ei kannata ota niin tosissaan vieraissa käyvän miehen lipeviä kehuja, niillä koukutetaan toinen nainen pitkään (salaiseen) suhteeseen. Jos nainen ei tyydy vähäisiin tapaamisiin, niin kehuminen loppuu ja mies alkaa piirittämään seuraavaa naista. Teot puhuu, kaikki muu voi olla valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole ollut läpi historian niin, että jos ei kotona sitä piparia saa, niin jossain vaiheessa se haetaan sitten muualta. Ja toisaalta myös toisinpäin eli jos ei vuosiin neito saa kikkeliä kotona, niin kyllä sitä jossain vaiheessa mennään "tankotanssimaan" muualle.

        Kuule ei se ihan aina noin mene. Voi olla myös niin että toisella on vinouma päässä . Ja se jota petetään ja joutuu kärsimään ,syyllistetään mokoman häntäheikin takia. Vaikka nainen on kaunis ja erittäin seksuaalinen mies voi pettää, koska hänellä on riippuvuus irto seksiin ja jännitykseen minkä suhde hänelle antaa. Minä arvostan rehellistä suhdetta ja kunnon miehiä jotka ovat sanansa mittaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimon oikeutta hyvään puolisoon" 🤣😂 Nuo tahdottomat MIESPARAT kun ei tarvitse itse vastata teoistaan. Kyllä, MUUTENHAN olisi ollut hyvä puoliso mutta kun nuo viettelijät 😪

        Voi jeesus sentään teitä petturinpuolustajia 🤗

        Sää kuvittele pääseväni hyviin naimisiin, ei ne ukot huoli huorapanojaan vaimoksi. Pettynyt katkeraksi huoraksi. Mut oothan saanut olla patjan ja mulkkua on tullut hyvin, joten ole onnellinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vastuu on ihan sillä aviomiehellä, hän tekee ihan itse päätöksen, lähteekö sivusuhteeseen. On tosi, että vapaita naisia ja houkutuksia riittää, mutta mies voi ihan yksinkertaisesti kieltäytyä suhteesta. Hän on se avioliiton rikkoja.
        Vai meinaatko, että aviomiehiä viedään väkisin kuin pässiä narussa vailla omaa tahtoa?
        Ja ihan tiedoksi, en ole ensimmäinen, toinen enkä kolmas nainen. Enkä hyväksy ulkopuolisia suhteita, mutta avainkysymys, MIKSI aviomies lähtee avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen?
        Sopii kysyä tätä siltä mieheltä. Vai onko vain niin, että ihmisen liha on heikko?

        Miten joku ilkeää kirjoittaa noin, vielä kehuskella että on saanut ukon lankeamaan hyi hitto mikä huora saitko maksun myös. Sitä tällä palstalla huutaa ukon perään koko ajan kun toinen ei hänestä välitä. Entä sun lähiomaiset? Tietääkö he kuinka mutka ja huora olet ja vielä ylpeä siitä?


      • Anonyymi

        Ja miehen osuus oli mikä? Taas yhden jalkarätin justiina kai avautuu, ei voi kun nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole oikeutta sekaantua toisen parisuhteeseen. Riittää kun muistat sen. Yksi jos toinenkin ihastuu uuteen ihmiseen elämänsä aikana. Sallittakoon se kaikille kokemuksena ja muistutuksena elämän vaikeudesta, mutta toisen ihmisen perhettä ei rikota. Ei viedä lapsilta, ei viedä puolisolta, ei isovanhemmilta.

        aivan oikein toisen ihmisen perhettä ei rikota .Eikä viedä lapsilta,ei puolisolta,eikä isovanhemmilta. -Mikä ihme näitä nykyajan naisia,myös miehiä vaivaa.Mikään ei riitä,eikä osata arvostaa terveyttä ,eikä sitä että toinen yrittää pitää yrityksen pystyssä.tässä tapauksessa sinulle pettäjäaviomies muista:minkä taakseen jättää sen eestään löytää.
        tavalla tai toisella .sama pätee sinuun nainen joka luulet olevasi kuningatar kun veit toisen miehen. luulisi olevan paha olla kun olette tehneet väärin .olette satuttaneet perheen lapsia
        ,vaikka alkavatkin olla aikuisia,isovanhempia ja jätettyä vaimoa.olette repineet sydämet irti
        tuotatte tuskaa teollanne.Olkoon se universumi/isokirja -Raamattu tai mikä hyvänsä karma,uskon että jokainen joutuu tilille ,sairauden lapsen tai muun menetyksen merkeissä ,siis paha saa palkkansa tavalla tai toisella.miettikääpä näitä sitten kun alkaa vastustelemaan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen eli herää kultaseni ruususen uniltasi👄

        Paskapuhetta.
        T.mies ja vieläpä Uskollinen Alfa-Mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole ollut läpi historian niin, että jos ei kotona sitä piparia saa, niin jossain vaiheessa se haetaan sitten muualta. Ja toisaalta myös toisinpäin eli jos ei vuosiin neito saa kikkeliä kotona, niin kyllä sitä jossain vaiheessa mennään "tankotanssimaan" muualle.

        Just noin on ja juurikin molemmin päin, että kyllä siellä kotona ei pitäisi tulla yllätyksenä pettäminen, jos siippaansa puutteessa pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kakkosen logiikkaa:

        1. saa pettäjän omakseen, kun ei muuten onnistu houkuttelemaan, pettäjä luvannut erota, mutta ei saa aikaiseksi
        2. saa itselleen voittajafiiliksen, kun noukkii toisen pullasta rusinoita
        3. saa itselleen tyydytystä, kun panee ns. vahingon kiertämään, kun itsekin tuli petetyksi
        4. saa itselleen nautintoa, kun saa alistaa jonkun toisen puolisoa
        5. saa itselleen nautintoa, kun kuvittelee olevansa parempi ja kauniimpi kuin petetty
        jne

        Naisethan tuota harrastaa, jotain sairasta siinä kyllä on tai heikko itsetunto. Naiset alkaa aina säätämään...

        Eipä taida monellakaan olla moiset mielessä, näistähän saa vaikka millaisia juttuja aikaiseksi, kun vaan riittäväti antaa vallan sairaalle mielikuvitukselle.


    • Anonyymi

      Kyllä tässä lapset on aikuisia kaikilla, ja ihan miehen aloitteesta kaikki lähti. Että teillä vaimoilla varmaan olis uskolliset miehet kun kohtelisitte niitä hyvin 😂. En minä tätä miestä ole viemässä, kunhan siunailen miten ne tunteet voikaan muuttua. Tiedän kyllä missä mennään.

      • Anonyymi

        Kohtelen miestäni hyvin, rakastelemme useita kertoja viikossa, ei ole enää lapsia kotona, olen hyvässä kunnossa. Ja silti mies metsästää netissä ja työpaikalla naisia jatkuvasti. Nytkin on suhde menossa.


      • Anonyymi

        "että teillä vaimoilla varmaan olis uskolliset miehet kun kohtelisitte niitä hyvin"

        Voivoi, oot sinisilmänen :) moni mies kertoo panolleen ihan toisen todellisuuden mitä kotona oikeesti on. Kotona voi olla oikeesti todella hyvin asiat, jopa seksin osalta.. Tekevät näin asiasta hyväksyttävämpää sekä itselleen että sulle.

        Sitten on myös niitä miehiä, jotka kohtelee vaimoaan paskasti ja sepittää vaan tuon puolen, kuinka kamala vaimo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "että teillä vaimoilla varmaan olis uskolliset miehet kun kohtelisitte niitä hyvin"

        Voivoi, oot sinisilmänen :) moni mies kertoo panolleen ihan toisen todellisuuden mitä kotona oikeesti on. Kotona voi olla oikeesti todella hyvin asiat, jopa seksin osalta.. Tekevät näin asiasta hyväksyttävämpää sekä itselleen että sulle.

        Sitten on myös niitä miehiä, jotka kohtelee vaimoaan paskasti ja sepittää vaan tuon puolen, kuinka kamala vaimo on.

        Täältä kymmenen pistettä kommentillesi.

        Valehtelua on pettäjällä joka suuntaan, kunnes tapahtuu ns. kärähdys, sen jälkeen valehtelua on vain kakkosen suuntaan, jos pettäjä haluaa jatkaa yhä alkuperäisessä suhteessa. Tosiaan, ne teot ratkaisee, ei niinkään ne höpinät, Pettäjällä on usein joku oma kriisi ja se on pettäjän korvien välissä, ei vaimon ja miehen välisessä suhteessa.

        Minäkin sain kuulla, kuinka meillä huudetaan kurkku suorana ja riidellään aina ja koko ajan. Todellisuudessa harvoin oli niin rauhallista menoa kuin silloin pettäessään. Kakarat huutaa ja mesoo, vaikka kiltimpiä ja fiksumpia lapsia saa etsiä. Vahdin muka menoja, vaikka on aina saanut tulla ja mennä miten haluaa. Pidän kiinni muka kynsin ja hampain, vaikka sanoin, että lähde toki, jos toisen luona on jotakin sellaista, jota täällä kotona ei saa. Itsemurhallakin olin uhkaillut, vaikka todellisuudessa pettäjä itse puhui olevansa niin paska ja hänen pitäisi ajaa autolla päin kallioseinämää.

        Sinisilmäisiä ovat ne kakkoset, kyllä se petetty tietää, tuntee, näkee ja aistii, missä mennään tai on menty. Kuten nyt vaikka yhteiset lomat perheen kesken juhlapyhinä ja muuloinkin, mustakin, että tuostakin oli kiristänyt joulusta, kuinka se pitäisi kakkosen kanssa viettää. Siinä istui joulupöydässä anopin ja apen kanssa, ei näyttänyt olevan herkkupöydän ääreltä kiire minnekään. Eihän se pettäjä nyt halua kasvojaan menettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä kymmenen pistettä kommentillesi.

        Valehtelua on pettäjällä joka suuntaan, kunnes tapahtuu ns. kärähdys, sen jälkeen valehtelua on vain kakkosen suuntaan, jos pettäjä haluaa jatkaa yhä alkuperäisessä suhteessa. Tosiaan, ne teot ratkaisee, ei niinkään ne höpinät, Pettäjällä on usein joku oma kriisi ja se on pettäjän korvien välissä, ei vaimon ja miehen välisessä suhteessa.

        Minäkin sain kuulla, kuinka meillä huudetaan kurkku suorana ja riidellään aina ja koko ajan. Todellisuudessa harvoin oli niin rauhallista menoa kuin silloin pettäessään. Kakarat huutaa ja mesoo, vaikka kiltimpiä ja fiksumpia lapsia saa etsiä. Vahdin muka menoja, vaikka on aina saanut tulla ja mennä miten haluaa. Pidän kiinni muka kynsin ja hampain, vaikka sanoin, että lähde toki, jos toisen luona on jotakin sellaista, jota täällä kotona ei saa. Itsemurhallakin olin uhkaillut, vaikka todellisuudessa pettäjä itse puhui olevansa niin paska ja hänen pitäisi ajaa autolla päin kallioseinämää.

        Sinisilmäisiä ovat ne kakkoset, kyllä se petetty tietää, tuntee, näkee ja aistii, missä mennään tai on menty. Kuten nyt vaikka yhteiset lomat perheen kesken juhlapyhinä ja muuloinkin, mustakin, että tuostakin oli kiristänyt joulusta, kuinka se pitäisi kakkosen kanssa viettää. Siinä istui joulupöydässä anopin ja apen kanssa, ei näyttänyt olevan herkkupöydän ääreltä kiire minnekään. Eihän se pettäjä nyt halua kasvojaan menettää.

        Jep! Kuulostaa lähes liian tutulta!

        Kakkosten on vaan niin kovin vaikea uskoa/tajuta, että mies voi yhtä hyvin valehdella myös heille. Niin moni kun luulee, ettei mies saa sitä seksiä vaimoltaan, mutta tuntuiskohan sitten enää niin helpolta tarjoilla itteään, kun tietäis miehen harrastaneen ihanaa seksiä vaimonsa kanssa edellisenä iltana.. Unohtamatta tietenkään niitä rakkauden tunnustuksia, ruusuja, lahjoja ym.


      • Anonyymi

        Ja yksi ymmärtäjä taas lisää "jos kohtelisitte paremmin". Satavanha juttu, että petturikumppani näkee itsensä pelastajana ja auttajana, vaikka se puoliso kotona on väärinkohdeltu, petetty ja kahden ihmisen ilkeämielisen salajuonittelun kohde. Hyi helvetti mitä tekopyhyyttä ja paskaa kakkosnaiselta taas kerran! Ihans surullisinta ajatella, että jossakin on oikea perhe, jota tuo mykkykakkonen täällä kaluaa kyynhampaineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Kuulostaa lähes liian tutulta!

        Kakkosten on vaan niin kovin vaikea uskoa/tajuta, että mies voi yhtä hyvin valehdella myös heille. Niin moni kun luulee, ettei mies saa sitä seksiä vaimoltaan, mutta tuntuiskohan sitten enää niin helpolta tarjoilla itteään, kun tietäis miehen harrastaneen ihanaa seksiä vaimonsa kanssa edellisenä iltana.. Unohtamatta tietenkään niitä rakkauden tunnustuksia, ruusuja, lahjoja ym.

        No, sattumalta tiedän että tässä tapauksessa on täysin mahdotonta, että seksiä olisi kovin usein ainakaan. Siihen on käytännössä mahdollisuus olemassa ehkä se pari kertaa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sattumalta tiedän että tässä tapauksessa on täysin mahdotonta, että seksiä olisi kovin usein ainakaan. Siihen on käytännössä mahdollisuus olemassa ehkä se pari kertaa kuukaudessa.

        Mistä tiedät, pidätkö päiväkirjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sattumalta tiedän että tässä tapauksessa on täysin mahdotonta, että seksiä olisi kovin usein ainakaan. Siihen on käytännössä mahdollisuus olemassa ehkä se pari kertaa kuukaudessa.

        Et tosiaan voi tietää täysin varmaksi, jos et heidän kanssaan asun..
        Ja tuokin vain yksi osa-alue. Rakkautta voi olla heidän välillään enemmän kuin pystyt ehkä kuvittelemaan.. On heilläkin varmasti ollut se kuherrusvaihe ja nyt yhteisiä vuosina paljon takana, joihin varmasti mahtunut ikimuistoisia hetkiä. Mies todella etsi rakkautta löytäessään nykyisen vaimonsa.
        Sinua etsiäessään, hän etsi lähinnä nussittavaa reikää.. Huomaat varmasti eron ja sinun merkityksen hänen elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelen miestäni hyvin, rakastelemme useita kertoja viikossa, ei ole enää lapsia kotona, olen hyvässä kunnossa. Ja silti mies metsästää netissä ja työpaikalla naisia jatkuvasti. Nytkin on suhde menossa.

        Joo joo ja äijä senkun valehtelee toisille naisille huonosta vaimosta ja avioliitosta.
        Panosika on panosika, mutta mikä on joka suostuu tuollaisen sian kanssa elämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo ja äijä senkun valehtelee toisille naisille huonosta vaimosta ja avioliitosta.
        Panosika on panosika, mutta mikä on joka suostuu tuollaisen sian kanssa elämään?

        Niin ajatella, ehkä se, ettei se panosikaisuus tule esille kuin kakkosten läsnäolellessa. Kotona on aivan eri mies kuin se panosika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tosiaan voi tietää täysin varmaksi, jos et heidän kanssaan asun..
        Ja tuokin vain yksi osa-alue. Rakkautta voi olla heidän välillään enemmän kuin pystyt ehkä kuvittelemaan.. On heilläkin varmasti ollut se kuherrusvaihe ja nyt yhteisiä vuosina paljon takana, joihin varmasti mahtunut ikimuistoisia hetkiä. Mies todella etsi rakkautta löytäessään nykyisen vaimonsa.
        Sinua etsiäessään, hän etsi lähinnä nussittavaa reikää.. Huomaat varmasti eron ja sinun merkityksen hänen elämässään.

        No, jos välimatkaa on satoja, lähemmäs 1000 km ja nähdään satunnaisesti, ei voi olla kovin usein seksiä. Ja välimatkaan ei ole syynä työkuvioita yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tosiaan voi tietää täysin varmaksi, jos et heidän kanssaan asun..
        Ja tuokin vain yksi osa-alue. Rakkautta voi olla heidän välillään enemmän kuin pystyt ehkä kuvittelemaan.. On heilläkin varmasti ollut se kuherrusvaihe ja nyt yhteisiä vuosina paljon takana, joihin varmasti mahtunut ikimuistoisia hetkiä. Mies todella etsi rakkautta löytäessään nykyisen vaimonsa.
        Sinua etsiäessään, hän etsi lähinnä nussittavaa reikää.. Huomaat varmasti eron ja sinun merkityksen hänen elämässään.

        Onhan vaimollakin rakasteluun tarkoitettu elin, miksi aviomies etsii lisäreikiä???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelen miestäni hyvin, rakastelemme useita kertoja viikossa, ei ole enää lapsia kotona, olen hyvässä kunnossa. Ja silti mies metsästää netissä ja työpaikalla naisia jatkuvasti. Nytkin on suhde menossa.

        Lähde sinä ja metsälle, jos olet hyvässä kunnossa ja lapset tehtynä,mulle kelpaa tilanne muuten sama kuin sulla mutta toiste päin.
        nimimerkki ja tämän firman meili saat yhteyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan vaimollakin rakasteluun tarkoitettu elin, miksi aviomies etsii lisäreikiä???

        Koska vaimot ei käytä sitä reikää sä,ainakaan mieheensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelen miestäni hyvin, rakastelemme useita kertoja viikossa, ei ole enää lapsia kotona, olen hyvässä kunnossa. Ja silti mies metsästää netissä ja työpaikalla naisia jatkuvasti. Nytkin on suhde menossa.

        Tiedät suhteesta ja annat siis sille siunauksen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä kymmenen pistettä kommentillesi.

        Valehtelua on pettäjällä joka suuntaan, kunnes tapahtuu ns. kärähdys, sen jälkeen valehtelua on vain kakkosen suuntaan, jos pettäjä haluaa jatkaa yhä alkuperäisessä suhteessa. Tosiaan, ne teot ratkaisee, ei niinkään ne höpinät, Pettäjällä on usein joku oma kriisi ja se on pettäjän korvien välissä, ei vaimon ja miehen välisessä suhteessa.

        Minäkin sain kuulla, kuinka meillä huudetaan kurkku suorana ja riidellään aina ja koko ajan. Todellisuudessa harvoin oli niin rauhallista menoa kuin silloin pettäessään. Kakarat huutaa ja mesoo, vaikka kiltimpiä ja fiksumpia lapsia saa etsiä. Vahdin muka menoja, vaikka on aina saanut tulla ja mennä miten haluaa. Pidän kiinni muka kynsin ja hampain, vaikka sanoin, että lähde toki, jos toisen luona on jotakin sellaista, jota täällä kotona ei saa. Itsemurhallakin olin uhkaillut, vaikka todellisuudessa pettäjä itse puhui olevansa niin paska ja hänen pitäisi ajaa autolla päin kallioseinämää.

        Sinisilmäisiä ovat ne kakkoset, kyllä se petetty tietää, tuntee, näkee ja aistii, missä mennään tai on menty. Kuten nyt vaikka yhteiset lomat perheen kesken juhlapyhinä ja muuloinkin, mustakin, että tuostakin oli kiristänyt joulusta, kuinka se pitäisi kakkosen kanssa viettää. Siinä istui joulupöydässä anopin ja apen kanssa, ei näyttänyt olevan herkkupöydän ääreltä kiire minnekään. Eihän se pettäjä nyt halua kasvojaan menettää.

        Juuri näin meni mullakin.käräytin ja potkasin helv.., nyt hyvä olla sinkkuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelen miestäni hyvin, rakastelemme useita kertoja viikossa, ei ole enää lapsia kotona, olen hyvässä kunnossa. Ja silti mies metsästää netissä ja työpaikalla naisia jatkuvasti. Nytkin on suhde menossa.

        Juuri näin. Eri ruokaa eri päivinä. Ei kyllästy elämään. Ei tosissaan. Hänellä vaan taitaa olla kova seksuaalivietti, tai sitten se valloitusvietti (=huono itsetunto), joka ei ole sinun syytäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelen miestäni hyvin, rakastelemme useita kertoja viikossa, ei ole enää lapsia kotona, olen hyvässä kunnossa. Ja silti mies metsästää netissä ja työpaikalla naisia jatkuvasti. Nytkin on suhde menossa.

        On nimeltänsä tapapettäjä, näitä on, eivätkä lopeta koskaan...etkö uskalla vai halua lähteä suhteesta? Minä lähdin tuollaisen miehen kynsistä, kun kotiseksi ei enää maistunutkaan niinkuin alunperin, ei muka ottanut eteen, mutta löytyipäs pillerit, joita käytettiin muiden kuin minun kanssani. Maailmani paras teko jättää se, vaikka koville ottikin, mutta ajan myötä olen saanut uuden elämän.


    • Anonyymi

      Miksi viet työpaikan paikallisilta huor..lta? Ei ole oikein reilua heitä kohtaan että sinä tarjoat ruhoasi ilmaiseksi ( lähes). Tuon miehen täytyisi maksaa saamastaan “palvelusta”.

      Mutta niin kauan kuin sinunlaisesti ruokkivat noita halpoja miehiä, mikään ei muutu.

    • Anonyymi

      😂😂😂

    • Anonyymi

      Miks seksiin pitää aina sekoittaa tunteita, itsellä on muutama panokaveri ollut eikä hommaa muuksi muutettu. Toinen naisista oli naimissa ja kertoi että seksiä pitäis saada eikä mitään tunnepuolen höpinöitä sitten. Toinen nainen alkoi höpöttää että alkaisin kiinnostua seurustelusta kun pöksyihinkin pääsin, ei onnistunut ja tapailut loppui.

    • Anonyymi

      Haista sinä ämmä pitkä paska! Tajuatko ääliö ettei mies tule koskaan puolisoaan jättämään sinun vuoksi? Jos sinulla olisi edes piirun verran älliä päässä, niin löisit poikki koko homman ja kertoisit tuolle puolisolle.
      Sun on ihan turha esittää katuvaa kun et sitä todellisuudessa edes tunne. Nautit vaan kun luulet olevasi parempi kuin miehen puoliso, vaikka tosiasiassa olet vain läpimätä paska. Pala helvetissä vitun lortto!

    • Anonyymi

      Heh, tiedän kyllä ettei se jätä puolisoaan. Mutta miksi mä puolisolle pahan mielen aiheuttaisin kertomalla? Ei se vaimo mulle mitään pahaa ole tehnyt. Eläköön onnellisena kulisseissaan.

      • Anonyymi

        Tuskinpa on onnellinen, kukapa olisi valehtelija kanssa.


      • Anonyymi

        Millaiset arvelet niiden kulissien olevan? Ehkä itsekin pyrit kulisseihin tai ainakin olet mieltynyt teatterin pitämiseen. Toisaalta, voihan olla, että niissä kulisseissa jaksaa paremmin seksiaddiktoituneen kanssa, kun hänelle on useampia tökkimiskohteita. Siinä siis eräällä tavalla pysyy mieli virkeänä niin monella puutteisella, kuin tämä addiktoitunut jaksaa pyörittää.


      • Anonyymi

        Juuri näin,nää vitun kateelliset läskit huutaa,älä kuuntele. Voi kun kaikki naiset olisivat kuin sinä. Hyvää syksyä.


    • Anonyymi

      Mun täytyy omista kokemuksista sanoo, että ei monia sinkkumiehiä kyllä oo haitannut onko varattu vai ei, en silti koskaan oo pettänyt.

    • Anonyymi

      Täysi provo viimeviikkoisesta blogista! Tuo aloittaja ei saa edes miestä,kun tunteista ei puhuta.Paskat kanssa!

      • Anonyymi

        Höh. Aloittaja on se sama äijänkäppänä joka istuu yöt ja päivät koneella kirjoitellen typeriä juttujaan.
        Joskus jopa keskustelee itsensä kanssa.

        Ei kannata reagoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Aloittaja on se sama äijänkäppänä joka istuu yöt ja päivät koneella kirjoitellen typeriä juttujaan.
        Joskus jopa keskustelee itsensä kanssa.

        Ei kannata reagoida.

        Luen koko viestiketjun; vaikuttaa epäuskottavalta, että vaimot ovat niin kiimassa aviomieheensä? (ehkä vain elättäjänä, vaikka oma liitto laimentunut?)
        Todella rumasti nimitellään naista, joka tapailee varattua miestä. Oma ihana aviomies ei tietenkään ikinä lähtisi vieraisiin, mikäli villit, vapaat, tuhmat naiset eivät miestä väkisin vie?
        Tosielämää: Tein vuosia sitten nettisivustolle (kuvattoman) ilmoituksen, missä kerroin itsestäni, harrastuksistani, toiveistani etc. ja etsin vastaavaa vapaata miestä.
        Tulos: Sain liikaa vastauksia, kaikkiin yritin vastata edes kauniin kiitoksen...keskityin mielenkiintoisimpiin, joiden kanssa vaihdoin viestejä ja sovin treffejä.

        Yllätys oli, kun selvittelin taustoja, suurin osa " vapaista sinkkumiehistä ( arvioni n.90%) olikin naimisissa, mutta esitti sinkkua. Vain muutama rehellinen kertoi ensi tapaamisella todellisen parisuhdetilansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luen koko viestiketjun; vaikuttaa epäuskottavalta, että vaimot ovat niin kiimassa aviomieheensä? (ehkä vain elättäjänä, vaikka oma liitto laimentunut?)
        Todella rumasti nimitellään naista, joka tapailee varattua miestä. Oma ihana aviomies ei tietenkään ikinä lähtisi vieraisiin, mikäli villit, vapaat, tuhmat naiset eivät miestä väkisin vie?
        Tosielämää: Tein vuosia sitten nettisivustolle (kuvattoman) ilmoituksen, missä kerroin itsestäni, harrastuksistani, toiveistani etc. ja etsin vastaavaa vapaata miestä.
        Tulos: Sain liikaa vastauksia, kaikkiin yritin vastata edes kauniin kiitoksen...keskityin mielenkiintoisimpiin, joiden kanssa vaihdoin viestejä ja sovin treffejä.

        Yllätys oli, kun selvittelin taustoja, suurin osa " vapaista sinkkumiehistä ( arvioni n.90%) olikin naimisissa, mutta esitti sinkkua. Vain muutama rehellinen kertoi ensi tapaamisella todellisen parisuhdetilansa.

        Menin tuttavani kahoituksesta johonkin kansainväliseen Tagged pariohjelmaan, tosin kuvan kanssa, en kerennyt selvittelemään kenekään taustoja oikein kunnolla, kone meni tukkoon koska viestejä oli tullut yli 10000,en ollut sinkku, vaan päätin huvikseen kokeilla. Hirvittävä kokemus, en suosittele kenellekkään. eniten tuli yhteydenottoja amerikkalaisilta leskiltä ja sotaveteraaneilta, joiden vaimo oli kuollut rintasyöpään, esiintyivät niin puvuissaan ja tärkeissään, voi yök! Uskokoon, ken haluaa!? Ja noin 20 v pikkupojilta, jotka halusivat kokeneen naisen 'ohjeita'! YÖK. Sanoin itseni sieltä heti irti! Jotkut miehet ovat oikeasti sikoja. Tosin tunnen henkilökohtaisesti monta oikein hyvääkin miestä, jotka eivät ole varmaan ikinä pettäneet ketään.


    • Anonyymi

      älä viiti pettää. tee parannus <3

    • Anonyymi

      Jos kunnioitat itseäsi, kerrot että se on nyt siinä, ja etsit vapaan miehen jonka kanssa voi joko seurustella, panna ja seurustella. Panna, seurustella ja perustaa parisuhteen, tai olla seurustelematta ja panematta parisuhteessa. Naimisiin voi mennä, jos haluaa turvata kumppaninsa asemaa toisen kuoleman varalta. Tai- vain rakkaudestakin, mutta jos tosiaan kunnioitat itseäsi, ja muita syyttömiäkin osapuolia, tiedät jo ettei tuo ole rakkautta, miten mies käyttää sinua hyväkseen ja salaa, tai valehtelee kotonaan, omalle vihitylle vaimolleen.
      Ja kyllä, hetken tapailin miestä, joka oli tällainen varattu. Kylläkin asumuserossa, mutta asia ei edennyt. Pistin kylmästi poikki, ja elämässäni kulkee kaikki silti ihan normaalia rataansa. Työt, harrastukset.
      Suosittelen lämpimästi ajatustyötä, mitä sellaista mies sinulle antaa, mikä koukuttaa sinut luopumaan mahdollisuudesta löytää aito ihmissuhde?

    • Anonyymi

      Horoja riittää, naisia , kiertopalkintoja ja tuhannen tussun jakajia.

      Haiseeko siellä? Hiiva,Klamydia,Kuppa, Hivi ja kokkelipiimävuotokin vielä HYI.

    • Anonyymi

      mies huomattavasti vanhempi eiköhän se oo vaan joku 50 kympin villitys sillä miehellä kestää vuoden kaks ja eiköhän siinä käy et sä joudut kärsimään itse ees en ymmärrä että aloitetaan suhde varattuun mieheen vaikka mies ehdottaisikin sinäkin olisit voinut kieltäytyä jos tiesit miehen olevan varattu mut joo jokainen taklaa tyylillään :D

    • Anonyymi

      Valitettavan usein itselle on käynyt niin, että kun on alkanut tapailla uutta miestä, niin mies ei vaivaudu kertomaan olevansa jo suhteessa vaan valehtelee olevansa sinkku ja vain minun kanssani. Myöhemmin on asian oikea laita paljastunut mm. tyttöystävän tullessa riehumaan asunnolleni poissaollessani tai eri naisten alushousuja löytynyt silloisen poikaystäväni huoneen sängyltä. Asia lähinnä huvitti minua silloin, koska en mitenkään kyennyt ottamaan kyseistä miestä tosissani enkä olisi edes pystynyt rakastumaan häneen johtuen hänen omituisesta käytöksestään. Itse kyllä nykyään katkaisen suhteen heti alkuunsa, kun mies paljastuu jo suhteessa olevaksi. Ei huvita leikkiä mitään kakkos- tai ykkösnaista tai jopa kolmosnaista, vaikken itse niin tosissani olekkaan. Silti suhteessa on kivaa molemminpuolinen rakkaus ja hellyys ja vain yhden kanssa oleminen, muuhun en suostu vaan lähden pois. Jos itse olet kyseisessä tilanteessa niinkuin kirjoitit, sinulla on valinnanvapaus olla oikeasti vapaan miehen kanssa ja jättää varatut miehet kokonaan.

    • Anonyymi

      Tahtoisito olla meihen toisen vaimo samaan aikaan.
      Yhdessä olisitte miehelle kaksi vaimoa.

    • Anonyymi

      Ja kaiken voi ratkaista,ottamalla kakkos vaimoksi naimisissa olevan naisen,ne tietää pelin hengen.piste.Siinä voi kaksi varattua tehdä mitä vaan täysin rauhassa.

    • Anonyymi

      Miksi miehet jotka harjoittavat syrjähyppyjä useiden eri naisten kanssa jahtaavat useita vuosia saadakseen "ykköstyttöystävän" eli sen jonka kanssa eniten vietetään aikaa ja esitellään perheelle tyttöystävänä takaisin? Piinaavat viestein ja toistuvin puheluin. Onko niin vaikea ymmärtää niin yksinkertaista asiaa ettei halua olla hyppelehtijän kanssa suhteessa? Mistä johtuu ettei noin yksinkertaista asiaa ymmärretä?

      • Anonyymi

        Mies ei tuollaista ymmärrä, tai ainakaan kaikki, ja se johtuu kilpailuvietistä, näitä saalistajia riittää


    • Anonyymi

      Suhde varatun kanssa ON tuhoontuomittu!Varattubhenkilö tuskin haluaa/huolii vakavaan suhteeaeen henkilön kanssa,jolla ei ole moraalia.Jestää aikansa,kunnes LOPPUU

    • Anonyymi

      Itselläni uskovainen mies, jonka tiedän pettävän. Hän on vaan erittäin kiero ja epärehellinen. Myös seksiaddikti. Mikä on aiheuttanut oman haluttomuuteni seksiin.
      Hänen työnsä mahdollistaa sen, että voi viettää aikaansa, milloin missäkin naisten/naisen kanssa.
      Olen ihan varma, että jos tälläisiä muita naisia on. He tietävät miehen olevan naimisissa.
      Koska en tule koskaan saamaan häneltä itseltään tunnustuksia, enkä mitään todisteita näistä reissuistaan. Hän on niin tarkka, ettei narahda.
      Siksi olisi hyvin tärkeää, että nainen/naiset jonka/joiden kanssa hän pettää.
      Olisivat reilumpia ja auttaisivat minua tässä ja kertomalla miehen touhuista minulle. Mitään ei tarvitse pelätä. Olisin vain tosi kiitollinen.
      Koska viimeinkin saisin lyödä faktat pöytään ja perustella hänelle eron syyn.
      En ole enää edes mustasukkainen, haluaisin vaan saada todisteet ja päästä hänestä eroon. Mutta haluan ensin saada faktaa pöytään näistä pettämiskuvioista.
      Hän ei itse suostu eroon. Koska on nykyiseen elämäntilanteeseensa tyytyväinen.
      Ei tarvitse hajoittaa avioliittoa, perhettä(jossa tosin jo aikuiset lapset)
      Silti voi käydä mielinmäärin vieraissa, koska ammatti mahdollistaa sen.

      • Anonyymi

        Usein on niin että nainen ei halua ja miehellä vielä vehkeet pelaa.kyllä vaimo tietää että miehellä on muitakin naisia jos mies ei tee asiasta mitää numeroa ja huomioi myös vaimonsa muila osin ,niin näin mennää eloo mukavasti päivä kerrallaan.ja kaik on tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein on niin että nainen ei halua ja miehellä vielä vehkeet pelaa.kyllä vaimo tietää että miehellä on muitakin naisia jos mies ei tee asiasta mitää numeroa ja huomioi myös vaimonsa muila osin ,niin näin mennää eloo mukavasti päivä kerrallaan.ja kaik on tyytyväisiä.

        Salasuhteet ovat vaimojen halveksimista. Miksi mies ei vain eroa jos on löytänyt paremman ja nuoremman ja kauniimman. Lapset ovat jo isoja kirjoitettiin eli sekään ei ole esteenä. Omaisuus on jaettavissa tai sitä ei edes ole olemassakaan. MIES ei eroa, miksi.
        MIEHEN kiero luonne ja mukavuuden halu, itsekeskeisyys, narsistinen ajattelutapa pitää miehen avioliitossa ja salasuhteissa. Minulle kaikki heti nyt tai 50 mies haluaa elää ja samaanaikaan pitää vaimonsa vanhuuden turvana. Oksettavia MIEHIÄ, onneksi on toisenlaisiakin.
        Toivoisin kaikille pettäjien vaimoille todellista vapautta ja onnellista elämää rehellisen ja normaalin miehen kanssa, uuden miehen kanssa, sillä onhan pettyäjien vaimot hukanneet oman elämänsä paskan kanssa.


      • Anonyymi

        Mies ei suostu eroon? Voithan sinä hakea eroa yksinkin. Ei siinä toisten naisten yhteydenottoja tarvita, jos tiedät tilanteen. Hanki asunto kaikessa hiljaisuudessa ja muuta pois. Toivottavasti sinulla on työpaikka. Miksi muuten roikut tuollaisessa suhteessa? Ja miksi mies roikkuu sinussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei suostu eroon? Voithan sinä hakea eroa yksinkin. Ei siinä toisten naisten yhteydenottoja tarvita, jos tiedät tilanteen. Hanki asunto kaikessa hiljaisuudessa ja muuta pois. Toivottavasti sinulla on työpaikka. Miksi muuten roikut tuollaisessa suhteessa? Ja miksi mies roikkuu sinussa?

        Kyllä, jos tietää varmasti toisen pettävän niin miksi hukata elämä kakin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhteet ovat vaimojen halveksimista. Miksi mies ei vain eroa jos on löytänyt paremman ja nuoremman ja kauniimman. Lapset ovat jo isoja kirjoitettiin eli sekään ei ole esteenä. Omaisuus on jaettavissa tai sitä ei edes ole olemassakaan. MIES ei eroa, miksi.
        MIEHEN kiero luonne ja mukavuuden halu, itsekeskeisyys, narsistinen ajattelutapa pitää miehen avioliitossa ja salasuhteissa. Minulle kaikki heti nyt tai 50 mies haluaa elää ja samaanaikaan pitää vaimonsa vanhuuden turvana. Oksettavia MIEHIÄ, onneksi on toisenlaisiakin.
        Toivoisin kaikille pettäjien vaimoille todellista vapautta ja onnellista elämää rehellisen ja normaalin miehen kanssa, uuden miehen kanssa, sillä onhan pettyäjien vaimot hukanneet oman elämänsä paskan kanssa.

        Juuri näin. Samaa mieltä.narsistisia piirteitä.hyi vittu mikä omahyvänen liero Terkui vaan mikalle i
        puolangalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein on niin että nainen ei halua ja miehellä vielä vehkeet pelaa.kyllä vaimo tietää että miehellä on muitakin naisia jos mies ei tee asiasta mitää numeroa ja huomioi myös vaimonsa muila osin ,niin näin mennää eloo mukavasti päivä kerrallaan.ja kaik on tyytyväisiä.

        Miksi näin? Mieheni on ollut kyvytön jo kymmenen vuotta. itse haluaisin vielä seksiä, mutten ole pettänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhteet ovat vaimojen halveksimista. Miksi mies ei vain eroa jos on löytänyt paremman ja nuoremman ja kauniimman. Lapset ovat jo isoja kirjoitettiin eli sekään ei ole esteenä. Omaisuus on jaettavissa tai sitä ei edes ole olemassakaan. MIES ei eroa, miksi.
        MIEHEN kiero luonne ja mukavuuden halu, itsekeskeisyys, narsistinen ajattelutapa pitää miehen avioliitossa ja salasuhteissa. Minulle kaikki heti nyt tai 50 mies haluaa elää ja samaanaikaan pitää vaimonsa vanhuuden turvana. Oksettavia MIEHIÄ, onneksi on toisenlaisiakin.
        Toivoisin kaikille pettäjien vaimoille todellista vapautta ja onnellista elämää rehellisen ja normaalin miehen kanssa, uuden miehen kanssa, sillä onhan pettyäjien vaimot hukanneet oman elämänsä paskan kanssa.

        Monissa näissä jutuissa on kyse rahasta. mies ei voi kestää, jos omaisuus menee jakoon ja vaimo saa puolet, vaimo voi olla jopa se varakkaampi osapuoli ja mies vaan kotivävy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhteet ovat vaimojen halveksimista. Miksi mies ei vain eroa jos on löytänyt paremman ja nuoremman ja kauniimman. Lapset ovat jo isoja kirjoitettiin eli sekään ei ole esteenä. Omaisuus on jaettavissa tai sitä ei edes ole olemassakaan. MIES ei eroa, miksi.
        MIEHEN kiero luonne ja mukavuuden halu, itsekeskeisyys, narsistinen ajattelutapa pitää miehen avioliitossa ja salasuhteissa. Minulle kaikki heti nyt tai 50 mies haluaa elää ja samaanaikaan pitää vaimonsa vanhuuden turvana. Oksettavia MIEHIÄ, onneksi on toisenlaisiakin.
        Toivoisin kaikille pettäjien vaimoille todellista vapautta ja onnellista elämää rehellisen ja normaalin miehen kanssa, uuden miehen kanssa, sillä onhan pettyäjien vaimot hukanneet oman elämänsä paskan kanssa.

        Et itekkä usko toho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin? Mieheni on ollut kyvytön jo kymmenen vuotta. itse haluaisin vielä seksiä, mutten ole pettänyt.

        Anna palaa vaan.Peitto heilumaan


      • Anonyymi

        Eroon ei tarvitse suostua, eroa voi hakea yksin. Sen saa aina kun tietty aika on kulunut, syytä ei hakemiseen tarvita.


    • Anonyymi

      Tiedän hyvin fiiliksesi.Itselläni on taas tilanne joka on kestänyt 10v.Molemmat olemme naimisissa.Puhumme syvästä ystävyydestä ja meillä on tunteita,ikävää jatkuvasti.Olen yrittänyt pyristellä pois suhteesta monesti mutta löydän itseni itkemästä suihkussa.Sinun kannattaa miettiä haluatko olla se ikuinen kakkonen vai myös oman elämän?

    • Anonyymi

      Kannattaako jatkaa tapailua toinenkin vuosi, kolmaskin.... Muuttuuko tilanne? Ei.

      • Anonyymi

        Kyllä tilanne voi muuttua. Omalla kohdallani mies pysyi naimisissa niin kauan että tytär täytti 12 v, jotta tyttären mielipide otettiin huomioon avioerossa. Mies tiesi, että tytär haluaa jäädä isänsä luo. Tytär täytti 12v, mies erosi ja muutimme yhteen. Mies, tytär ja minä. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tilanne voi muuttua. Omalla kohdallani mies pysyi naimisissa niin kauan että tytär täytti 12 v, jotta tyttären mielipide otettiin huomioon avioerossa. Mies tiesi, että tytär haluaa jäädä isänsä luo. Tytär täytti 12v, mies erosi ja muutimme yhteen. Mies, tytär ja minä. :-)

        Wau mikä uroteko. Patsashanke vetämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tilanne voi muuttua. Omalla kohdallani mies pysyi naimisissa niin kauan että tytär täytti 12 v, jotta tyttären mielipide otettiin huomioon avioerossa. Mies tiesi, että tytär haluaa jäädä isänsä luo. Tytär täytti 12v, mies erosi ja muutimme yhteen. Mies, tytär ja minä. :-)

        Onnea! Sillähän kannattaa ylpeillä! Oletko miettinyt muita ihmisiä kuin itseäsi??


    • EI VITTU

      • Anonyymi

        Huutonaurua katkerille ämmille :D ettekö te tajua, että ei sama luultavasti suhteen aikana lihonut norsu saa pidettyä miestä pitkässä suhteessa tyytyväisenä? 98/100 miehistä pettää jos vastaan tulee näyttävä nainen, jolta saa himokasta ja luultavasti hyvää seksiä. Se vain parantaa sitä tylsää koti-arkea ja seksielämää kotonakin kun välillä käy panemassa vierasta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutonaurua katkerille ämmille :D ettekö te tajua, että ei sama luultavasti suhteen aikana lihonut norsu saa pidettyä miestä pitkässä suhteessa tyytyväisenä? 98/100 miehistä pettää jos vastaan tulee näyttävä nainen, jolta saa himokasta ja luultavasti hyvää seksiä. Se vain parantaa sitä tylsää koti-arkea ja seksielämää kotonakin kun välillä käy panemassa vierasta ;)

        En ois miehen kanssa jolle en enää kelpaa. Jättäisin heti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutonaurua katkerille ämmille :D ettekö te tajua, että ei sama luultavasti suhteen aikana lihonut norsu saa pidettyä miestä pitkässä suhteessa tyytyväisenä? 98/100 miehistä pettää jos vastaan tulee näyttävä nainen, jolta saa himokasta ja luultavasti hyvää seksiä. Se vain parantaa sitä tylsää koti-arkea ja seksielämää kotonakin kun välillä käy panemassa vierasta ;)

        Säälittää mies joka on noin lapanen että on suhteessa vaan ku tarttee äitihahmoa ja nussii hiivavittuja pitkin poikin. Hyi.

        Mies on hyvä vaan ja jättää akan sitten. Ongelma ratkaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutonaurua katkerille ämmille :D ettekö te tajua, että ei sama luultavasti suhteen aikana lihonut norsu saa pidettyä miestä pitkässä suhteessa tyytyväisenä? 98/100 miehistä pettää jos vastaan tulee näyttävä nainen, jolta saa himokasta ja luultavasti hyvää seksiä. Se vain parantaa sitä tylsää koti-arkea ja seksielämää kotonakin kun välillä käy panemassa vierasta ;)

        Kysynpä vaan! Huutonaurajaltakin.
        Minkäs helvetin takia sellaiseen "tylsään arkeen ja avioon" on itsensä pakosti ängettävä?
        Jos suhteen aikana lihotaan norsuiksi (niin miehet, kuin naiset) ja se kumppani alkaa tympiä. Jos ei kumppania pidä muu tyytyväisenä, kuin etsiä näyttävämpiä naisia ja miehiä, jolta saa sitä "himokasta ja luultavasti hyvää seksiä"
        Miksi ei pysyisi ikisinkkuna? Niin ei tarvitse käydä panemassa vieraita.


      • Anonyymi

        Näin pääsi käymään, jopa tytär oli onnellinen.


    • Anonyymi

      En ymmärrä miten edes julkaisette tuollaisia vastauksia,kuten tässä muutama on,ihan törkeetä. Miksi haukutaan ihmistä,ketä ei oikeasti edes tunneta. Tuohon aloitu kirjoitukseen sen verran,että RAKKAUS on mielestäni liian suuri sana tuolle teidän pelille.Sanot,ettet tiedä edes miehen tunteita sinua kohtaan. Ei sun tarvitsekkaan tietää,mieshän on VARATTU tajuatko,hänellä on vaimo ja perhe kenties. Mitä hel,,, sinä siinä sönkkäät välissä ja valitat täällä. Se mies ei kuulu sinulle.

      • Anonyymi

        Tässä kun toisesta naisesta puhutaan: tunnetko jotenkin ylemmyyttä, kun sanot, että antaa vaimon elää kulisseissaan...aika paha?


    • Anonyymi

      Nauti suhteestasi. Älä kuuntele muita , kun itseäsi.

      • Anonyymi

        Sain tippurin viime kerrasta. Miten kerron tämän miehelleni? Vai jätänkö kertomatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain tippurin viime kerrasta. Miten kerron tämän miehelleni? Vai jätänkö kertomatta

        Et kerro, mies ei unohda koskaan! Et kai nyt ole hänen kanssaan ollu, niin että se on kerennyt tarttua hänelle? Menet heti sukupuolitautien klinikalle ja nielaset pikaisen antibioottikuurin. Tai nopeiten yksityiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kerro, mies ei unohda koskaan! Et kai nyt ole hänen kanssaan ollu, niin että se on kerennyt tarttua hänelle? Menet heti sukupuolitautien klinikalle ja nielaset pikaisen antibioottikuurin. Tai nopeiten yksityiselle.

        Tartuttajalle kyllä kerrot!


    • Anonyymi

      Se naisissa onkin vikana,mokomaa juttua ei edes pysty pitämään oman päänsä sisällä.Vähintäänkin se on kerrottava parhaalle ystävälle.Mikä tuossa muuten on ongelma?

    • Anonyymi

      En oo joutanut tuollaisia miettimään. Aina oon pannut kun on tarjottu tai pienen vonkauksen jälkeen raotettu. Kevyempi liikkua kassit tyhjänä ❤️.

    • Anonyymi

      Itselle riittää miehestä se seksi ja joskus baarissa käynti. Muu elämä on omaani, nautin omasta rauhasta,omasta kodista. Sama se onko se toinen varattu. Roikkumaan ei saa jäädä. Terv itsenäinen sinkkunainen.

      • Anonyymi

        Varmaan vedit ihan väkisin näitä ukkomiehiä kravatista kotiisi...
        Minusta ydinkysymys on se, MIKSI JA TAAS MIKSI mies pettää, jos kotona on kaikki hyvin, pullantuoksuinen vaimo ja muutama pirkkopetteri?
        Jos yksi sinkku ei lähde ukkomiehen matkaan, kyllä se ukko löytää toisen. Syyllistäkää ja kyseenalaistakaa myös aviomiestenne touhut. Tai sitokaa liekaan.


    • Anonyymi

      Sama juttu,mut tapailtu jo 5v.
      Aina päätän et nyt loppu,mut ei lopukkaan..huoh...

      • Anonyymi

        Nii ja mä olen kyllä sinkku,mies ei..


    • Elämä heittelee , ei vaarallista :)

    • Elämä heittelee , ei vaarallista :)

    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt olevan vaarallista 10 käskyä mooses tähden älä tee huorin tai aviorikosta tai miten se kirjoitetaankaan niin toisen aviomiehen kanssa maata ja arvaan varoittaa omien vaarallisten kokemusteni tähden naisia ja on parempi olla seurustelematta ja hankkia jostain itselle vakituinen mies ja mennä naimisiin tykätyn miehen kanssa.

    • Anonyymi

      No eihän miehen suhdeasiat voi olla kunnossa. Aikooko hän erota, vai onko teillä vaan elämää rikastuttava tai sairastuttava suhde menneillään? Itsekin tapasin reilu vuosi sitten mukavan naisen. En ollut vielä silloin vapaa. Nyt olen, ja suunnittelemme yhteen muuttoa. Oli se ero jo pitkään tiedossa. Neuvoni on että "pakko" pystyä keskustelemaan, mitä haluatte toisiltanne. Jos se repii hajalle, niin parempi lopettaa. Jos tunteet on molemminpuolisia,niinkuin minulla meillä, niin eihän parempaa voi olla. Parempi tehdä ratkaisu puoleen tai toiseen, vaikka se vaikeaa voi ollakin.

    • Anonyymi

      On varmasti ihan helvettiä, mutta lun antaa pirulle pikkusormen, se vie koko käden. Katkaise se suhde nyt heti. Ei se vaikeaa ole kun tajuat että äijä käy vain tarpeillaan. Sitten vaan vapaita vilkuilemaan. Tsemmppiä ja omanarvontuntoa peliin!

    • Anonyymi

      Kosi se mies itsellesi ja menkää naimisiin.

    • Anonyymi

      Melkein itse voisin kirjan kirjoittaa miehestä joka petti vaimoaan. En vaan puuttunut siihen. Se oli hänen valintansa. Mä sain mitä tarvitsin . Siinä mielessä olimme samanlaisia

    • Anonyymi

      Kannattaa yrittää päästä irti ennenkuin hajoaa täydellisesti,ensin vie ihmisarvon sitten tuntee itsensä kynnys matoksi ja terapiassa saa käydä vuosi tolkulla. Sinulle on varmasti varattu se joku joka haluaa jakaa myös arjen juuri Sinun kanssasi😌

    • Anonyymi

      Varoitin joskus avovaimoani ja ja hänen miestuttuaan kun juttelivat ravintolassa, kumpikin vannoi olevan viatonta jutteluu.. Luotin kummankin sanaan toisella kerralla he päätyivät miehen kämpille ja seurustelivat jonku aikaa.. Ollaan naisen kanssa yhdessä mutta ei se enää samalta tunnu eikä mua kiinnosta oikeastaan hänessä enää mikään.. Muutti minun ajatus maailmaa kyllä rajusti.. " Bänks"

    • Anonyymi

      Minä en tuomitsisi kumpaakaan osapuolta. Elämä on vaan sellaista, että parisuhteessa kaikki ei toimi enää, vaikka aikaisemmin on ollut läheisyyttä. Työelämän hektisyys, lapset, lasten harrastukset: ei jää yhteistä aikaa. Etäännytään, vaikka rakkaus on tallella. Tunne alijäämää voidaan sitten ajautua paikkaamaan sivusuhteilla. Halutaan tuntea itsensä haluttaviksi ja on siinä seikkailusta kyse. Kun kotiin palataan näiltä retkiltä oma vaimo on maailman kiihoittavin, jonka kanssa halutaan seksiä.

    • Anonyymi

      Meillä kävi niin että kerroin vaimolle, voitaisiko kokeilla 3 kimppaa ja että sen jälkeen puhua suhteesta. Eli 3 kimppa ja vaimo ihastuisi tähän minun 2 naiseen.
      Vaimo ihastui ajatuksesta.
      Ja kyllä olin ihmeissäni kun vaimo toi poikakaverinsa meille ja sanoi että nyt saadaan 3 kimppa.
      No, hanuri tuli kipeeksi ja vaimo tyytyväinen, sen poikakaveri vielä tyytyväisempi. Ja mun 2 nainen jätti kun kuuli sessiosta..

    • Anonyymi

      Olet siis varatun miehen panopatja ja se kuuluisa kakkonen. Wow olet varmasti vitun ylpeä itsestäsi!!!!!!!

    • Anonyymi

      Kannattaa nussia niin, että taulut helisee seinillä! Elämää, ei sen enempää.

    • Anonyymi

      Olen pitkästä liitosta eronnut joku vuosi sitten ja nyt suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Kivaa on, seksiä saa, ei kiukkuile, ei mökötä, ei pyöri koko ajan nurkissa. Tykkään asua yksin, mies tykkää asua kotonaan. Ei tämä rakkautta ole, keskinkertaista ystävyyttä. Tämä riittää hyvin näin keski-iän paremmalla puolella.😁

    • Anonyymi

      Meillä on töissä kaikilla tiedossa mies, joka pettänyt kesälikkojen kanssa vaimokettaan vuosia. Ja yrittää joka käänteessä vongata meitä muitakin. Ällöttävä keski-ikäinen ukko. Itse en halua edes puhua koko pas..an kanssa, sen verran ottaa päähän siipan puolesta. Sitä myös helposti miettii, että kuinka yksinkertainen voi olla jos ei aavista mitään.

      • Anonyymi

        Tai sitten tämä mies ei vonkaa sinua...
        Ja sekös harmittaa kun muut saa huomiota ja flirttiä, mutta sinä se et siihen kelpaa.
        Luulen että kun saisit vähän edes kehuja niin päästäisit tämän ällötyksen ruususi kimppuun ja antaisit tehdä kaikki irstaudet.


    • Anonyymi

      ME MIEHET TARVITSEMME VAIHTELUA!
      Pliis! Ymmärtäkää meitä.

      • Anonyymi

        Vaihtelua tarvitsevahan voi olla sitten ihan sinkkuna. Itse en ainakaan voi edes katsoa kohti noin raukkaa miestä, joka jatkuvasti pettää vaimoaan.


      • Anonyymi

        Oot varmasti mun tuleva exä. Olet jo saanut kenkää, jollet ole vielä ymmärtänyt. Olet vastenmielinen psykopaatti.


    • Anonyymi

      Miehen alkukantaiseen vaistoon kuuluu metsästys ja vieraan naisen "saalistus" on perintöä niiltä ajoilta. Naisen tehtäväksi on aikojen alussa muodostunut kotinuotion lämmittäminen, ruuan kypsentäminen ja miehen perustarpeiden tyydytäminen. Pysytään siis vain omissa rooleissamme ja tyydytään toimimaan vaistojemme varassa. Ei naisen tehtävä ole vahtia miestensä tekemisiä ja puutua niihin. Pieni alkukantainen seikkailu vieraan naisen kanssa vain piristää suhdetta.

      • Anonyymi

        Ja voipi kotinuotion lämmittäjä saada tarpeekseen lopullisesti, jos toistuvasti "metsästetään"... Saavutettu luottamus on helppo menettää.


    • Anonyymi

      pitäähän sitä vara pillu olla

      • Anonyymi

        Varapillu on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Normaali aikuinen pystyy itse päättämään teoistaan ja tekemättä jättämisistään. Jos ukkomiehen satunnaispanona olo ahdistaa, niin lopeta se. Jos tyhjässä elämässäsi ei ole juuri muuta sisältöä kuin ukkomiehen satunnaispanona oleminen, niin hanki elämä.

      Älä ruikuta, vaan ota vastuu. Nykyaikainen käsityshän on, että nainenkin on vastuullinen aikuinen eikä tarvitse holhoojaa. Mieti päteekö tämä käsitys omalta kohdaltasi.

      • Anonyymi

        Kun heräsin oli koirani kuollut sekin kai oli valokuvaasi nuollut.


      • Anonyymi

        onko lapsia? onko vaimo ollut aina tuollainen? minkä ikäisenä muuttui? kumpi teistä on aktiivisempi?


    • Anonyymi

      Hassua on se miten voit antaa itseäsi kohdetavan niin että jäät aina kakkokseksi. Itse olen naimisissa, mieheni on petti minua, myönsi asian, olen antanut anteeksi koska valinta tilanteessa hän valitsi minut ja lapset. Mutta tapauksessa jos mies ei kotonaan pysty suhdetta/pettämistään myöntämään, sinun on turha odottaa että hän jättäisi vaimoaan. Luultavasti on kovastikkin onnellinen kotona, mutta pitää sinua vain "hoitona". Ole nainen ja ajattele itseäsi, varmasti löytyy henkilö joka tahtoo olla vain sinun kanssasi.

    • Anonyymi

      Nuori tiukka pillu pitää miehen kunnossa toisin kuin jo 3-5 lapsen äidin kulahtanut väljä tavara...

    • Anonyymi

      Mistähän voit tietää mitä varattu kertoo kotona poissaolostaan? Onko työtön?

      • Anonyymi

        Sinkku nainen ei peitä ketään. Naimisissa oleva mies on pettäjä. Turhaan kakkosta syyttää. Mies on se joka pettää ja tekee huorin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku nainen ei peitä ketään. Naimisissa oleva mies on pettäjä. Turhaan kakkosta syyttää. Mies on se joka pettää ja tekee huorin.

        Kyllä niitä on varattujakin naisia, jotka iloisesti kipittää ukkomiehen pantavaksi monta kertaa viikossa.


    • Anonyymi

      Minulla on mamumies rakastajana ja oma ukko elättäjänä. En voi valittaa :-)

      • Anonyymi

        oletko lahdesta?


    • Anonyymi

      Kysy eikö miehen uskollisuus vaimolleen ole mittään?

      Miksi haluat olla kolmas.. pyörässä..?

      Tukisit tämän miehen ja naisen suhdetta..?

      Sano että miehen kuuluu olla uskollinen vaimolleen?

      Kysy mikä on vikana omassa naisessa kun pitää mennä toiselle.. ei siis rakasta?

      Tylysti voi sanoa Mene mies vaimosi luo jne..? Jätä uskoton mies koska hän ei kunniota myöskään sinuakaan.. autat miestä pettämään vaimoa..? Molemmille käy huonosti.. jos jatkuu..

      en haluaa tuomita.. tunteet ovat petolliset . kiusauksia..
      kun kiroat sen tahtoa toteutat siitä seuraus..

      Voi voi ..

    • Anonyymi

      Eikö sua häiritse se et mies rakastelee myös vaimoaan? Eikä vaan pelkästään pane sua "hanuriin" 😄

    • Anonyymi

      Erh. Miksi edes tapaamiseen suostuit varatun miehen kanssa? -.-" Ei se rakastuminen mikään elämää suurempi luonnonvoima ole vaan kemiallinen reaktio aivoissa niin nyt lopetat sen ittesti ajattelemisen ja annat toisten ihmisten avioliiton olla rauhassa!!!!

      Kaikkia viettejä ei ole pakko kuunnella eikä se ole moraalisesti oikein vaikka toinen viehättävä olisikin.

      Kuvitteleppa omalle kohdalle miltä sinusta tuntuisi vastaanlaisessa tilanteessa, jos olisit naimisissa ollut pitkään ja sinun mies loikkis vieraissa. Olisko hauskaa? Naurattaisko vai itkisitkö kuten varmaan tuon ukkomiehen vaimo ?

    • Anonyymi

      Minä ihastuin häneen, naimisissa olevaan mieheen työn kautta jo tusinan vuotta sitten. Me emme tapailleet, me vain kirjoitimme sähköposteja. Olimme ns. ystäviä. Tiesin, että hän oli liitossa vain lasten takia. Seurustelinkin tuona aikana, mutta eivät ne suhteet kestäneet. Rakkauteni ja minun välillä oli jokin käsittämätön yhteys, sitä ei katkaissut mikään.

      Ystävättärelleni kerroin tunteistani tuota miestä kohtaan.

      Kolmisen vuotta sitten ystävättäreni lähestyi miestä kysyäkseen talonsa saneerausasioista. Ei taloa ollut koskaan tarkoituskaan remontoida, mutta se oli hyvä syy olla kontaktissa ja siitä alkoi heidän kahden lähentyminen, kirjoittelu ja soittelu. Jättäydyin taka-alalle.

      Ystävättäreni piti naimisissa olevaa miestä hihnassaan seksipuheilla ka -lupauksilla, mutta koskaan he eivät päässeet tapaamisasteelle. Sitä kesti vuoden. Yllättäen mies otti minuun yhteyttä ja ehdotti tapaamista. Mietin kutsua kauan, mutta koska ystävättäreni oli kertonut, ettei heillä ollut enää sutinaa ja ettei mies kiinnostanut enää ja mies kertoi että se oli vaan sellainen juttu, eivät he koskaan tavanneetkaan, niin päätin treffata miehen. Me rakastuimme ensisilmäyksellä ja suhde kesti sellaisenaan vuoden. Vuoden kuluttua ensimmäisestä tapaamisestamme mies laittoi eron vireille. Vaimokin oli lopulta samaaa mieltä, että on aika erota. Hymyilytti, kun ystävättäreni kertoi minulle, että eroasia on mahdollisesti hänen "syytään".

      En kertonut ystävättärelleni tavanneeni ja tapailevani ko. miestä. Kuuntelin kyllä hänen arvostelevia puheita miehestä ja inhosin ystävätärtäni koko ajan enemmän. Muutamia viikkoja sitten hän sanoi, ettei ymmärrä miksi hän koskaan edes kiinnostui kyseisestä miehestä, että se oli kai jonkinlaista itsetunnon kohotusta. Mielessäni nyökyttelin: kyllä, juuri siksi sinä pokasit kaverin, koska halusit olla parempi kuin minä, viedä minulta jotain tärkeää, näyttää minulle "ystävänä" kuinka huono valinta mies olisi. Samalla ajattelin, kuinka raakile tuo nainen psyykkeeltään on, kehittymätön ja ulkoisista avuistaan huolimatta itsetuntonsa on pakkasella.

      Nyt minulla ja miehellä on suhdetauko, järjestelemme elämäämme tahoillamme, annan hänelle aikaa olla poikamies, vapaaherra ja tehdä mitä vuosikymmenten ahdistavan avioliiton jälkeen ihminen kaipaa ja tarvitsee. Vapautta. Minulle on aivan sama, vaikka he toteuttaisivat fantasiansa irl, siinäpähän kokeilevat. antaa ajan kulua ja katsotaan myöhemmin.

      Minä tiedän, mikä side ja tunne meidän kahden välillä on ollut ja on edelleen. Sitä ei katkaise mikään eikä kukaan eikä koskaan. 11:11

      • Anonyymi

        No onpa teilläkin ihmeellisiä ystäviä ja ystävyyssuhteita. Ei hyvää päivää. Sä kerroit kiinnostuksestas ystävälles, joka pokas sen. Ite en ymmärrä tollasta, joku trolli varmaan mutta ihmeasioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa teilläkin ihmeellisiä ystäviä ja ystävyyssuhteita. Ei hyvää päivää. Sä kerroit kiinnostuksestas ystävälles, joka pokas sen. Ite en ymmärrä tollasta, joku trolli varmaan mutta ihmeasioilla.

        Melko sairasta kyllä ja vielä puhuu jostain ystävyydestä. Välillä sitä tulee pohtineeksi, että kaikkien kotkotusten ja panemisten keskellä, ihminen ei edes tiedä, mitä on aito tosi rakkaus. Se onkin todennäköisesti jo sukupuuttoon kuollut, vähän samalla tapaa kuin lähimmäisen rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko sairasta kyllä ja vielä puhuu jostain ystävyydestä. Välillä sitä tulee pohtineeksi, että kaikkien kotkotusten ja panemisten keskellä, ihminen ei edes tiedä, mitä on aito tosi rakkaus. Se onkin todennäköisesti jo sukupuuttoon kuollut, vähän samalla tapaa kuin lähimmäisen rakkaus.

        Olet kova tuomitsemaan ja käytät tilanteestamme sanaa sairas. Kun osoitat sormella, kolme osoittaa itseäsi. Rakkaudestahan tässä on kyse. Anteeksiannosta, kärsivällisyydestä, pitkämielisyydestä. Ei kotkotuksista tai panemisista. Nuo sanat kertoivat sinun elämästäsi, eivät minun.

        Pitäisikö minun mielestäsi katkeroituneena kadota kuviosta ja etsiä uusi aito ja tosi rakkaus? Jos se on neuvosi, et taida ymmärtää mitä todellinen rakkaus tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kova tuomitsemaan ja käytät tilanteestamme sanaa sairas. Kun osoitat sormella, kolme osoittaa itseäsi. Rakkaudestahan tässä on kyse. Anteeksiannosta, kärsivällisyydestä, pitkämielisyydestä. Ei kotkotuksista tai panemisista. Nuo sanat kertoivat sinun elämästäsi, eivät minun.

        Pitäisikö minun mielestäsi katkeroituneena kadota kuviosta ja etsiä uusi aito ja tosi rakkaus? Jos se on neuvosi, et taida ymmärtää mitä todellinen rakkaus tarkoittaa.

        Kyllä säkin tosta unestas vielä heräät, ja tajuat olleesi pelkkä patja ja miehen lässytysten olleen pelkkää vaseliinia pilluun.


    • Anonyymi

      Kuuluu sarjaan : "miks mä teen näin " ( sukupuolielimeensä kasvanut ei äänestyskelpoinen )

    • Anonyymi

      Tämä on todella yhtä perkelettä! Olen varattu ja tapailen itseäni reilusti vanhempaa varattua miestä, ties missä ja milloin! Vaimonsa on todella mustasukkainen, joten teemme kaiken todellakin salaa. Tapaamme jopa useita kertoja päivässä. Tänäänkin pienet hellyydet autossa keskellä ei mitään, ja kohta uusiksi :D

      • Anonyymi

        Oletteko työttömiä puolisoiden elättejä molemmat?


      • Anonyymi

        Luulisi hävettävän.


      • Anonyymi

        Ihan perkelettä olla pillunsa tai kullinsa vietävissä.

        Ja taas mennään! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perkelettä olla pillunsa tai kullinsa vietävissä.

        Ja taas mennään! :D

        Kyllä se sinunkin rehvakkuus vielä nöyryydeksi muuttuu.
        Yksi pieni virheliikku ja molemmat ruikuttaa puolisoilleen, että ei se merkinnyt minulle mitään.
        Lapset tekevät tyhmyyksiä, eivät vielä osaa ajatella tekojensa seurauksia rationaalisesti, siksi rikosvastuun ikäraja on 15 vuotta.
        Pettäjillä tuntuu olevan tämä sama kehitysaste meneillään siihen asti, että jäädään kiinni.
        Turha itkeä sitten, kun paskat on jo housuissa...


    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe