Tag Heuer tulee kuolemaan pois

Anonyymi

Kukaan ei näemmä halua ostaa ETA:n peruskoneistoilla olevia kelloja ylihinnoilla. Brändiä yritetään elvyttää julkaisemalla skeidan näköisiä Autavia- ja Carrera-malleja. Jack Heuerkin jouduttiin elvyttämään haudastaan pelastaakseen merkin maineen, huonoin tuloksin.

9

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taloustiedot ovat hieman ristiriidassa aloituksen kanssa, TAGilla menee tuloksen perusteella hyvin.
      Carrera on mielestäni hienoin kello hintaluokassaan, myös nämä ETA koneistoilla olevat. Jotka ovat kaiken lisäksi erittäin luotettavia kuten Caliber 16.
      Tagin merkkihuolto on myös hyvä ja kätevä.. Kello ohjeen mukaan postiin ja kohta voit noutaa postista huolletun kellon.

• Anonyymi

Tag Heuerin perusongelmana tuntuu olevan, että se ei ole erityisen innovatiivinen kellovalmistaja. Ei tee itse koneistoaan, vaan käyttää perus-ETA:a. Toki se on parhaimman luokan ETA ja huollot ym. pelittää, mutta ei pidemmän päälle jaksa kiinnostaa vakavaa kelloharrastajaa ja perusjannu joka haluaa laadukkaan ”bulkin” saa sellaisen paljon halvemmallakin ja ero arkikäytössä ei ole merkittävä. Tämä vain kommenttina itse koneistoon, estetiikka ja brändäys olkoon jokaisen oma makuasia.

• Anonyymi

EIkös ne nykyään tee omia koneistoja jotka myyvät kuin häkä, Heuer 01 ja 02 ainakin. Tosin hinnat on suomalaiselle keskipalkkaiselle aika suolaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EIkös ne nykyään tee omia koneistoja jotka myyvät kuin häkä, Heuer 01 ja 02 ainakin. Tosin hinnat on suomalaiselle keskipalkkaiselle aika suolaiset.

No siis, kyllähän he itse valmistavat koneistonsa (ainakin suurimmaksi osaksi) mutta ETA-standardin mukaisesti, tehtaan omaa innovaatiota siinä ei ole juurikaan mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis, kyllähän he itse valmistavat koneistonsa (ainakin suurimmaksi osaksi) mutta ETA-standardin mukaisesti, tehtaan omaa innovaatiota siinä ei ole juurikaan mukana.

Mikä on ETA-standardi? Ei kronossa tarvita mitään omia innovaatioita, ne on jo keksitty, eri asia kuinka hyvin asioita toteuttaa.

• Anonyymi

Kuolleena syntynyt aloitus.

• Anonyymi

Kaikissa perusautomaateissa on huono hinta/laatusuhde merkistä riippumatta. Mutta niin on kaikessa "luxuksessa", naisten käsilukuissa, kengissä, jne. Vasta isolla rahalla tai "asiantuntijamerkin" ostamalla hinnalle saa vastinetta. Perusrolexit, heurit sun muut ovat cheekkien ja kiinteistövälittäjien kelloja.

• Anonyymi

Ethän ole vain kovin kateellinen ja tietämätön? Noloa, hyi sinua.

• Anonyymi

Entry level laatukellomerkkejä. Patekit ja Voutilaiset erikseen niitä kai tarkoitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe