Onko ero ainoo mahdollisuus

Anonyymi

Olen parisuhteessa oleva mies.Olemme luonteeltaan hyvin erilaisia.Nainen on temperamenttinen,verbaalinen,voimakastahtoinen.Itse olen rauhallinen, kiltti ja ystävällinen luonne.Suhteessa nainen haluaa olla selvästi pomo! Ongelmana on että tässä pari viikkoa sitten tuli isompi riita joka johti tönismiseen hänen kohdallaan ja menin toiseen huoneeseen jotta tilanne rauhottuisi.Hetkeksi rauhottu, mutta kun Olin jo sängyssä niin tuli istumaan päälleni että käteni jäivät hänen polvien alle.Itse en ole mikään iso enkä varmaan ees olis päässyt poiskaan.Pyysin että siirtyisi pois,koska käsissä ei enää veri kierrä.Tätä jatku ainakin vielä 15 min,en sanonut enää mitään vaan Olin ihan hiljaa ja purin hammasta ettei kyynel tulisi!Sitten hän päästi pois kun olin myöntänyt olevani alistunut!Vko verran oli muistelmat käsissä,enkä usko että suhde voi jatkua.Onneksi on oma asunto.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unelmien partnerin olet valinnut! Tuo ihminen on hyvin ilkeä ja/tai sairas , ehkä on tietoinen itse siitä, ehkä ei.
      Kuten olet huomannut , hän valitsee kidutettavakseen pienemmän ja “ heikomman”.
      Se ei vahingossakaan seurustelisi karate-taitajan tai isokokoisen, voimakkan ihmisen kansaa. Koska tietää heti kättelyssä jäävänsä alakynteen.

      Onneksi olet ollut tarpeeksi älykäs pitääksi oman asunnon.
      Tuon kokemuksen jälkeen, pysy kaukana hänenlaisistaan ihmisistä! Lempeitä, kauniita ja hyväsydämisiäkin kun on olemassa! Valitse heistä itsellesi seuralainen.

    • Anonyymi

      Ehkä nainen olettaa että pidät alistumisesta. Yleensä alistuvat ja dominoivat löytävät toisensa alitajuisesti. Oletko varma, ettei tuo tilanne millään tasolla kiihottanut sinua?

      Jos et pidä, niin kannattaa varmaan kertoa siitä naiselle.

      • Anonyymi

        Onhan meidän suhteessa ollut nainen dominoivampi.En kyllä tuossa tilanteessa enään nauttinut mistään.Tuon tilanteen jälkeen kyllä puhuin asiasta, että jos haluaa pomottaa niin joku järki mukaan!Tuollaisen suhde ei voi jatkua, että joutuu pelkäämään toisen raivoa.


    • Anonyymi

      Hei!

      Itse näkisin tilanteenne näin: Nainen yrittää provosoida sinua, koska haluaa että otat "ohjat". Hän on todennäköisesti kokenut turvattomuutta lapsena/nuorena. Koska hän voi näiden ajatusmallien mallien takia kokea, että et kykene suojelemaan häntä. Älä kuitenkaan huoli. Hän tekee näin, koska rakastaa sinua! OIKEASTI.

      Halaa häntä kovaa ja pidä kiinni. Hän todennäköisesti saattaa laittaa hanttiin, mutta älä päästä irti. Hän testaa sinua. Hän kokeilee kaikkia keinoja murtaaksesi sinut, mutta älä murru. Hän todennäköisesti viimeisenä keinona alkaa itkeä. Se on ihmisen viimeinen puolustuskeino. Kun hän tajuaa, että et anna hänen vuokseen periksi mistään, hän rauhoittuu. Ja ymmärtää että et tule häntä hylkämään vaikka mikä olisi. Tämä on sitä aitoa rakkautta.

      Älkää ihmiset unohtako, että geenimme ovat yhtä voimakkaita, kun silloin kun asuimme vielä luolassa. Naiset hakevat turvaa miehesta ja se on meidän velvollisuus sitä antaa. :)

      Älkää miehet pelätkö naista, koska muuten he pelkäävät meitä.

      Olet kiltti ja kohtelias mies, nainen tätä varmasti arvostaa. Suhtaudu hänen "temppuunsa" ymmärtäväisesti, äläkä vain tuomitse. Hän teki sen vain jotta näyttäisit maskuliiniset ominaisuutesi, jota nykyään yhteiskunta tiedostamatta/tietoisesti haluaa painaa alas.

      Älä kiellä miehisyyttäsi, koska silloin kiellät myös kaikista tärkeimmän, ITSESI!

      Onnea ja pidä hauskaa! :)

      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      No jos ei muuten pahoinpidellyt, niin ehkä tuo tosiaan oli vaan vallan osotus!? Nythän ei ole epäselvyyttä enään rooleista, kun myönsit hänen olevan pomo ja sitä hän selvästi hakikin!Tuskin enää tulee vastaavanlaista tilannetta.Mutta jos et halua jatkaa suhdetta,niin ymmärrän hyvin!

    • Anonyymi

      No onpa sekopäisiä ihmisiä täällä. Aika sairaita kirjotuksia. Mitä pomomaista on väkivallassa, olkoon sitten naisessa tai miehessä.

    • Anonyymi

      Heippa.
      Yleensä dominoiva etsii alistuvan kumppanin. heillä yleensä mennään parisuhteessa toisen ehdoilla.En tiedä mistä riitely teille johtui, mutta sen kulku ei ilmeisesti miellyttänyt naistasi , joten hän teki sinulle selväksi kuka teillä määrää,aika vielä nöyryytetyllä tavalla!joten kannattaa muistaa oma rooli teidän parisuhteessa.
      N25

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe