pikku varoituksen sana ko.yrityksestä.. vaihtaa työntekijöitä kuin sukkia, palkka ei tessin mukaan.. joudut allekirjoittamaan työsopimuksen missä sitoudut tessiä huonompaan ylityöpalkkaan. jne... jos haluat että työpanostasi arvostetaan, ei sinua. suosittelen hakemaan sinne.
kuljetusliike ok ojala hollola.
42
8894
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko siel on paikka auki? 2019 siellä ollu mun tietojen mukaan ainakin 5 äijää kokeilemassa ja ottanu hatkat tai saanu kenkää. Ottaen huomioon, että niillä on 2 täysperää kalustona ni toi 5 äijää on aika reipas tahti. Voi olla, että mun tieto on jo vanhaa ja siel on vaihtunu useempiki. Jos on aikomuksena hakea kyseiseen yritykseen töihin, niin kannattaa suhtautua varauksella. Kuskin penkki on selkeesti aika liukas.
- Anonyymi
Taas tullu heillä paikka hakuun. Näyttäisi 4kk tän kertanen kuski viihtyneen. Näyttäisi aika normaalia olevan, että uudet kuskit viihtyvät sen 3-4kk ja sitten ulos.
- Anonyymi
...hetken sie olleena, kiertäisin kaukaa ko.puljun!
- Anonyymi
Kokeilin kerran minäkin. 6 viikkoa ja kenkää. Sen tein minkä pystyin ja osasin. Olis kiva rupatella Pääurakoitsijan kans tästä Noljakasta Torpparista...
- Anonyymi
Tämä firma kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Miks?
- Anonyymi
Mä pyydän niin sopivan kk palkan ettei tarvi turhaan käydä minunkaan jos sopimus syntyy
- Anonyymi
Sinut voidaan yksilöidä solvauksesta , nimettömyytesi on vain palstalla , jää odottelemaan !
- Anonyymi
Ja mikähän näistä kommenteista on solvaus?
- Anonyymi
Kuskit vaihtuu useemmin kuin itse pomolla alushousut!
- Anonyymi
Parkkeraavat isot rekat suoraan suojatieen eteen. Tämä tie espoossa on pelastustie. Julmakuski!
- Anonyymi
Suosittelen kys firmaa jos haluat kuukauden mittaisen työsuhteen. Jos pidempää niin ei kannata...
- Anonyymi
Ei kannata edes kuukaudeksi 😂
- Anonyymi
Jos haluat että sua arvostetaan ja suhun luotetaan niin ei kannata tähän firmaan töihin mennä.. johtajat syynää kerran kuussa tulosteet piirturilta että olet merkannut tunnit oikein.
- Anonyymi
Taas on haku auki.. :D ei kannata sotkeutua tähän firmaan. Ei oo mitään hyvää sanottavaa
- Anonyymi
Näyttipä taas olevan paikka tyrkyllä. Voikohan lipevämpää ilmoitusta olla? No, terve järki on sitä lukiessa paikallaan.
- Anonyymi
Ei ole tervejärkisen ihmisen paikka! Tuli kokeiltua ja en suosittele kenellekkään!
- Anonyymi
Tulipahan kokeiltua, huom kokeiltua
- Anonyymi
Ojalan vaimokkeella huono perse ja haisee paskalta. En voi suositella tätä firmaa kellekään täysijärkiselle ihan vaan koska minä menetin järkeni katsoessa ojaloitten takaloostereita.
- Anonyymi
Et voi puhua noin halventavasti minusta! Sinut voidaan yksilöidä solvauksesta!
- Anonyymi
Näin jälkeenpäin, potkut tosta puodista oli hyvä juttu. Sillon ei naurattanut. Mut ihan perusasioita, jotka työnantajan kuuluu hoitaa, niinku työssä tarvittavat vaatteet ja varusteet. Ojala raaski antaa kaks Mäkisen pipoa ja termosmukin! Jotka oikeesti piti palauttaa kun työsuhde päätty. Kyllä noilla vermeillä kelpasi kiipeillä autoja kiinnittelemässä kyytiin, kun lunta tai räntää sato vaakasuoraan... Muutamaa kommenttia lukuunottamatta kaikki tällä palstalla on oikeasti totta. Eli harkintaa. Hyviäkin työpaikkoja on olemassa.
- Anonyymi
Ne pipot ja mukit on kiertäny varmaan 30 eri kuskilla🤣🤣
- Anonyymi
Itellä muuten vielä se pipo tallella. En palauttanut sitä. Puhelimessa se vaimoke tais mainita et pitäis palauttaa. Sitä kusista kuppia en sillä n edes huolinut ku oli niin kuluneen näköinen. Vieläkin hymyilyttää ja naurattaa. Tulipahan sekin elämys koettua. Onnea vaan heille ketkä tähän puljuun erehtyy töihin menemään.
- Anonyymi
Jotain hauskaa
- Anonyymi
Ei tarvinnut työhaastattelua pidemmälle mennä….
- Anonyymi
Näin elävänä esimerkkinä voin sanoa että pysykää kaukana tästä puljusta.
- Anonyymi
Näyttää vaihteeksi olevan paikka auki, pitäisikö torpparin katsoa joskus peiliin, miksi työntekijät vaihtuu...
- Anonyymi
Haastattelussa käyty, onneksi tajusin täältä lukea millaista on.
- Anonyymi
Hyvä että luit. Riittävän moni on tohon miinaan menny. Varmasti löydät paremman.
- Anonyymi
Taas olis paikka auki🤣
- Anonyymi
Saman kuulosta touhua kuin j.rekolalla. työsoppari yli12kk.. koeajan (4kk) vikana päinä ukko vaihtoon. .Ilman minkään näkösiä virheitä varotuksia....
- Anonyymi
Sama tuossa firmassa en suosittele kenellekkään!
- Anonyymi
Onko vettä umpiossa näillä niinsanotuilla johtajilla🤤
- Anonyymi
Viestiketju menee jo ilta sadusta harmi vain että on totta joka sana
- Anonyymi
Tää Ojala on yksi suuri kusetus, älkää ikinä menkö tonne töihin. Maksaa todella huonoa palkkaa, määrää paikat missä saat käydä esim kahvilla. Ihmettelen miten Se-Mäkinen antaa tämän huijarin käyttää kuskeja hyödyksi ja täällä ei maksettu harjoittelu ajalla edes palkkaa. Tietojen mukaan tuolla on noin 10 vuoden aikana käynyt noin 30 eri kuskia.
- Anonyymi
Ihmeen pitkään toi touhu on jatkunut. Luulis, että "Luhtaanmäessä" joku ois selaillu Tilaajavastuu-lakia. Mut jospa sit, ku sopimus on seuraavan kerran katkolla.😯
- Anonyymi
Tosi hyvä yritys
- Anonyymi
Olis taas liukas penkki vapaana, taitaa olla tälle vuodelle Jo kolmas kerta😁
- Anonyymi
Mistä se on noi 5 tähteä saanut?
- Anonyymi
Typerä yritys. En tiedä miten kuljetusliikkeessä ei ymmärretä liikennesääntöjä. On nähty olevan kolme ihmistä kyydissä. Mun tietääkseen kuorma-autoissa on paikka vain kahdelle.
- Anonyymi
Pitää paikkaansa vielä 2024 vuonnakin.. Valitettava tosiasia! Pysykää pois kyseisestä firmasta.
- Anonyymi
2019 - 2024 = mikään ei muuttunut!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984