Avioerosta on jo takana. Nyt huomaan kun kommunikaatiomme on täysin muuttunut että pidin siitä että voimme keskustella asioista niin lapsiin kuin elämään liittyen. Nyt kun hän on löytänyt toisen ei suostu enää minkäänlaiseen edes lapsiin koskevaan kommunikaatioon. Tästä olen katkera.
Ymmärrän että haluaa vieroittaa minut täysin, mutta asumme lähekkäin exäni vaatimuksesta johon hullu tartuin ja nyt olen pulassa! Hän vaatii toisen lapsen huoltajuutta ja minä en sitä anna. Tuntuu että tämä vk-vk systeemi sitoo samalla ihan halvatusti! Mitä siis teen annan alkuhuuman laantua, vedän kaikki minimiin ja pyrin unohtamaan kaiken. Valitettavasti meillä ei ole huoltajuussopimuksia missään paperilla.
Olen katkera ex
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
niin makaa kuin petaa. Niin metsä vastaa...
Et voi olettaa että toinen hyppii eronkin jälkeen toiveittesi mukaan. Se juna meni jo.
Myös omalle exälle sen ymmärtäminen tuntuu vaikealta. - Anonyymi
En nyt tajua mitä haittaa tuosta eksän lähellä asumisesta sinulle on. Sinullahan on yksi huoli vähemmän kun lasten ei tarvitse kulkea pitkiä matkoja toisen vanhemman luokse. Voivat omatoimisesti siirtyä kodista toiseen ilman saattajaa.
Mitä teidän kahden väliseen kommunikaatioon tulee, ei lasten asioista tarvitse päivittäin viestitellä eikä tuntikausia kasvokkain keskustella. Siinä vaiheessa kun kersat siirtyvät vanhemmalta toiselle kerrotaan tarpeelliset asiat. Ei se montaa minuuttia vie aikaa.
Eron jälkeen kumpikin hoitaa itsenäisesti oman tonttinsa, tunne-elämänsä, ilonsa ja surunsa, etsii ystävät ja puhekumppanit muualta kuin entisestä puolisosta. Erossa napanuora toiseen katkaistaan eikä jäädä roikkumaan entiseen. Tämä on aivan normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949