Olen laihtunut melkein kaksikymmentä kiloa. Olen kolmen kilon päässä normaalipainosta. Yksi nainen joka oli viimeksi nähnyt minut pulleana katsoi minua päästä varpaisiin ja naurahti erittäin ivallisesti. Olin pukeutunut tiukkaan teepaitaan ja tiukkoihin leggareihin. Takki oli ostoskärryissäni. Tämä sattui siis kaupassa. Olin niin pöllämystynyt tilanteesta, etten osannut tehdä mitään muuta kuin katsoa kengänkärkiäni. Itse siis hymyilin ystävällisesti tuolle naiselle joka on sellainen puolituttu että ollaan juteltu ja moikattu usein. Nainen on työpaikaltani tuttu, nainen on siis työpaikkani viereisessä liikkeessä töissä ja törmäämme usein ruokailuhetkellä tai muuten kävelemme toisiamme vastaan. Tuo nainen oli ollut n. Vuoden poissa jossain muualla hommissa ilmwisestikin mutta oli nyt palannut ja hänen asenteensa minua kohtaan oli käsittämätön. Miten tällaiseen tulisi suhtautua? Kyseinen nainen on itse lyhyt ja tanakka.
Entinen pullea nainen
23
217
Vastaukset
- Anonyymi
Se on se kateus laihtuneita kohtaan.Sattuihan minullekkin kun olin pyörälenkillä lihava ukko aukaisi auton ikkunan ja alkoi huutelemaan kaikenlaista töykeää.En välittänyt mitään, jatkoin vain matkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Kateuttapa hyvinkin. Mutta ole ylpeä itsestäsi ( silleen terveellä tavalla ettei mene överiksi ) että olet saavuttanut jotain mitä olet tavoitellut. Mikäs sen hienompaa kuin huomata että kaikki tekeminen, pukeutumista myöten, on helpompaa ja kevyempää. Ja tokihan se kohottaa itsetuntoa reippaasti. Tällaiset terkut jojoilijalta joka on taas onnistunut nostamaan painoaan.
- Anonyymi
Se toisen ilkeä huomautus on varma merkki onnistumisestasi!
Itse otan sellaiset tunnustustuksena ja kohteliaisuutena.
Tosin työpaikoilla ja kouluissa saa helposti koko ryhmän vihan niskoilleen.
Sitä on oltava vahva, ettei ala tehdä itseään huonommaksi kuin muut.
Nauti omasta keveydestäsi ja taputa itseäsi sille peinelle masulle ;-) - Anonyymi
Onneksi olkoon.
Kateushan se muissa tulee esille, sillä läski ja kateus ovat Suomessa ehtymättömät luonnonavarat.- Anonyymi
Olen taas lihonut 3 kiloa, sitten viime näkemän
Painan nyt 88 kiloo ja en ole natsi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen taas lihonut 3 kiloa, sitten viime näkemän
Painan nyt 88 kiloo ja en ole natsiOletko aloittaja? Olet siis saanut nauttia 6 vuotta kokemastasi hoikentumisesta.
Niin, ja niiden kateiden terävistä silmäyksistä. Oletko nyt kokenut heidän vahingoniloaan? Joka tapauksessa tiedät, miten hyvältä tuntuu hoikistua.
Myös kehosi tuntee sen ja on nopea reagoimaan, kun saat kiinni paremmista elämäntavoista. Harva kykenee pitämään ihannepainonsa koko elämänsä ajan.
Odota ain sopivaa aikaa, valmistaudu, suunnittele, miten toimit, jos haluat päästä eroon muutamasta kg:stäsi. Tämä joulun aika on vaikeinta, kun tavataan perheen ja tuttujen kanssa, eikä sitä istuta kuivin suin ja tyhjän lautanen edessä.
Tämän kauden ruuistakin löytyy paljon terveellistä nautittavaa.
Itse en liho joulun ja uuden vuoden välillä, vaan uuden vuoden ja joulun välillä.
Karista pettymyksesi ja elä terveesti, niin ne kg:t häviävät itsestään..
- Anonyymi
Miten määrität OMAN normaalipainosi.
Vertaaminen tilastollisiin keski- tai tavoitearvoihin on vain viitteellistä itsensä NORMAALIKSI tuntevalle.- Anonyymi
Juuri niin! Mikä on normaalia? Olen lukenut Jane Fondasta ja katsellut hänen videoitaan.
Tunnetusti pitkä, hoikka, mutta painaa normaalia enemmän lihaksiensa tähden.
Taulukoista ei näe kehon koostumusta. Jotkut pitäät kurvikkaista, pulleista ja se on heille ei ain normaalia, vaan ihanteellista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin! Mikä on normaalia? Olen lukenut Jane Fondasta ja katsellut hänen videoitaan.
Taulukoista ei näe kehon koostumusta. Jotkut pitäät kurvikkaista, pulleista ja se on heille ei ain normaalia, vaan ihanteellista!Vaimoni kokeili 0-hiilari atkinssia. Seuraus muutamasssa viikossa. Rinnat ja pakarat alkoivat kuihtuihtumaan. Tehokas dieetti mutta jostakin syystä lopetti enkä minä pannut vastaan.
Vaimoni tarkoitus oli vähentää takareisien (kuviteltua)selluliittia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taulukoista ei näe kehon koostumusta. Jotkut pitäät kurvikkaista, pulleista ja se on heille ei ain normaalia, vaan ihanteellista!Viimeinkin joku objektiivisella asialinjalla oleva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taulukoista ei näe kehon koostumusta. Jotkut pitäät kurvikkaista, pulleista ja se on heille ei ain normaalia, vaan ihanteellista!Viimeinkin joku objektiivisella asialinjalla oleva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taulukoista ei näe kehon koostumusta. Jotkut pitäät kurvikkaista, pulleista ja se on heille ei ain normaalia, vaan ihanteellista!Viimeinkin joku asian ymmärtävä, asialinjalla oleva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taulukoista ei näe kehon koostumusta. Jotkut pitäät kurvikkaista, pulleista ja se on heille ei ain normaalia, vaan ihanteellista!Viimeinkin joku asian ymmärtävä, asialinjalla oleva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taulukoista ei näe kehon koostumusta. Jotkut pitäät kurvikkaista, pulleista ja se on heille ei ain normaalia, vaan ihanteellista!Henkilöistä joiden painoindeksi BMI on yli 30 ainakin 98% on oikeasti lihavia ja ylipaino johtuu rasvasta eikä lihaksista. Se, että saa painoindeksinsä lähelle 30:ä lihaksia kasvattamalla vaatii jo ankaraa salitreeniä. Eikä heillä ole tarvetta selitellä painoaan.
Ihmisillä on uskomaton kyky ja halu itsepetokseen.
Toinen asia on, että erityisesti naisilla, joiden "luonnollinen" lihassmassa on pienempi on helppoa olla BMI:n puolesta korkeintaan lievästi ylipainoisia, mutta käytännössä "vararasvaa" on silti epäterveellisen paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilöistä joiden painoindeksi BMI on yli 30 ainakin 98% on oikeasti lihavia ja ylipaino johtuu rasvasta eikä lihaksista. Se, että saa painoindeksinsä lähelle 30:ä lihaksia kasvattamalla vaatii jo ankaraa salitreeniä. Eikä heillä ole tarvetta selitellä painoaan.
Ihmisillä on uskomaton kyky ja halu itsepetokseen.
Toinen asia on, että erityisesti naisilla, joiden "luonnollinen" lihassmassa on pienempi on helppoa olla BMI:n puolesta korkeintaan lievästi ylipainoisia, mutta käytännössä "vararasvaa" on silti epäterveellisen paljon.Mies 81v.
Pituus 172cm.
Paino 78,1kg. Sama kuin InBodyn antama ihannepaino. Rajoja en tiedä.
BMI 26,4. Yli normaalialueen.
Rasva 10,8%. Normaalin alue 10 - 20.
Vatsaontelo 48. Hui kamalaa. Yleinen tavoite alle 100:n. Ikäiselleni sallittasi rutkasti enemmän.
Eivät ole ääriavoja mutta rasva%:n ja BMI:n välillä on hurja ristiriita.
Tuossa vaiheessa olivat jalkani näivettyneet +113,1% ja 109,1% tasoon normaalista.
BMI ei sellaisenaan suoraan sovi kenellekään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies 81v.
Pituus 172cm.
Paino 78,1kg. Sama kuin InBodyn antama ihannepaino. Rajoja en tiedä.
BMI 26,4. Yli normaalialueen.
Rasva 10,8%. Normaalin alue 10 - 20.
Vatsaontelo 48. Hui kamalaa. Yleinen tavoite alle 100:n. Ikäiselleni sallittasi rutkasti enemmän.
Eivät ole ääriavoja mutta rasva%:n ja BMI:n välillä on hurja ristiriita.
Tuossa vaiheessa olivat jalkani näivettyneet 113,1% ja 109,1% tasoon normaalista.
BMI ei sellaisenaan suoraan sovi kenellekään.Puhuin lihavista ja BMI:stä 30.
Mutta kun pakko on nillittää ja besserwisseröidä.
BMi 26 on sangen lähellä normaalia.
Kaiken kaikkiaan BMI:n soveltaminen piiruntarkasti yksilötasolla ei ole järkevää. Väestötasolla mittari on järkevä. Jos väestön BMI on keskimäärin 26,4 niin ylipaino on hyvin yleistä.
- Anonyymi
Kyse on todennäköisesti kateudesta. Henkilö, joka on ollut selvästi ylipainoinen, mutta on onnistunut laihduttamaan on ylipainoiselle muitutus, että hän ei vain ole saanut aikaiseksi. Yksi tapa reagoida tähän on yrittää mitätöidä laidutuksessa onnistuneen saavutus turhamaisuudeksi tms.
Onneksi olkoon saavutuksestasi!
Sinulla on syytä olla siitä ylpeä. - Anonyymi
Minulle alkoi lihomista tapahtumaan kun jouduin lopettamaan erittäin kuluttavan fyysisen työn ja vielä jouduin leikkaukseen josta toipuminen esti kuntoikun, hetkessä paino nousi toistakymmentä kiloa pelkkää läskiä, aika usein kun vanhoja tuttuja tuli vastaan niin kyllä alkukommentti oli että oletpa lihonut, no en siitä mieltäni pahoittanut mutta ihmettelen kun nyt eivät ulkomuodostani huomauttele kun olen ne läskit laihduttanut:)
- Anonyymi
Verikokeissa mittari viitearvo ei toimi jokainen on yksilö.
jokaisen perimä on omansa ,kun sisaruksetkin on yksilöitä ei varrattavissa toiseensa.
lääkkeetkin toimii jokaisessa erilailla toinen hylkii toinen voi vaikka sietää
jonkun aikaa ennen yleiskunnon romahdusta se on lopputulos.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935411
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai754726Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1374697Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692124- 961778
- 991627
- 2571517
- 3561222
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581054- 2001021