Sanokaas nyt te, jotka olette olleet suhteessa naimisissa olevan naisen kanssa: Oletteko mustasukkaisia siitä, jos nainen harrastaa seksiä aviomiehensä kanssa? Eikö se nyt syletä alkaa harrastaa seksiä naisen kanssa, joka on esim edellisenä iltana nainut aviomiestään. Harrastaa esim suuseksiä naisen kanssa, jonka sisään aviomies juuri ampunut lastinsa?
Sori noin konkreettinen esimerkki, mutta kyllä mua hiukan etoisi.
Se miksi kysyn, on se kun meillä on ollut vaimon kanssa makkarissa hiljaisempaa jo pidemmän aikaa ja luulen, että vaimo nai pomoaan. Vaimo käyttää kyllä kierukkaa, mutta silloin harvoin kun minä pääsen pukille, vaimo suostuu vain jos käytän kortsua. Eli väkisin tulee mieleen, että vaimon pomo saa ajella paljaalla ja minä joudun jyystää kumilla. Eli onko vaimon pomo kieltänyt vaimoa antamasta minulle vai onko kortsun käyttö vaimon pomon vaatimus?
Kumista puheen ollen. Vaimo on pyytänyt minua vaihtamaan autoonsa talvirenkaat. Olen meinannut ehdottaa, josko hänen pomonsa osallistuisi näihin renkaanvaihtoihin ja muihin omakotitalon töihin kun on kuitenkin se, joka korjaa palkinnonkin. Mitä mieltä olette?
Antaminen aviomiehelle ja rakastajalle
57
4486
Vastaukset
- Anonyymi
En ole mustasukkainen, eikä saakaan olla.
- Anonyymi
En ole mustasukkainen
- Anonyymi
Ootko kysyny miks se kumi pitää olla, jos kierukka löytyy?
- Anonyymi
Kumi pitää kuulemma olla, kun muuten satsi valuu loppupäivän pitkin reisiä. No miksi se kierukka sitten pitää olla? Siihen en ole saanut hyvää vastausta. Olen ehdottanut sen poistoa, kun muutenkin tuntuu olevan ikäviä sivuvaikutuksia. Tavara on kuiva jne. En toki tiedä jos pomon kanssa tavarakin kostuu paremmin.
Todellinen syy kumin käyttöön lienee kuitenkin se, että on noloa mennä pomon käsittelyyn, kun aviomiehen satsi vielä tavarassa.
Mietitte varmaan miksen ota eroa. Syy on se perinteinen, että vaimo putsaisi minut taloudellisesti ja koko (tähänastinen) elämäntyö menisi puoliksi. Katkeroituisin siitä niin pahast, että loppuelämäni olisi melko katkeraa. Eikä tuo katkeruus voisi olla vaikuttamatta lapsiimme. Yritän vain niellä ylpeyteni, että vaimoa nai toinen mies. Välillä vituttaa, kun ajattelen kuinka vaimon pomo tulee tapaamaan vaimoani firman paikalliselle konttorille. Naivat ja käyvät lounaalla. Jonka jälkeen vaimon pomo ajaa nauraen viettämään viikonloppua mökilleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumi pitää kuulemma olla, kun muuten satsi valuu loppupäivän pitkin reisiä. No miksi se kierukka sitten pitää olla? Siihen en ole saanut hyvää vastausta. Olen ehdottanut sen poistoa, kun muutenkin tuntuu olevan ikäviä sivuvaikutuksia. Tavara on kuiva jne. En toki tiedä jos pomon kanssa tavarakin kostuu paremmin.
Todellinen syy kumin käyttöön lienee kuitenkin se, että on noloa mennä pomon käsittelyyn, kun aviomiehen satsi vielä tavarassa.
Mietitte varmaan miksen ota eroa. Syy on se perinteinen, että vaimo putsaisi minut taloudellisesti ja koko (tähänastinen) elämäntyö menisi puoliksi. Katkeroituisin siitä niin pahast, että loppuelämäni olisi melko katkeraa. Eikä tuo katkeruus voisi olla vaikuttamatta lapsiimme. Yritän vain niellä ylpeyteni, että vaimoa nai toinen mies. Välillä vituttaa, kun ajattelen kuinka vaimon pomo tulee tapaamaan vaimoani firman paikalliselle konttorille. Naivat ja käyvät lounaalla. Jonka jälkeen vaimon pomo ajaa nauraen viettämään viikonloppua mökilleen.Tulee mieleen oma puoliso, naisella oli kierukka mutta ilmeni tietynlaista vaivaa ja välillä pakotti sitten laittaa kumin etten minä saa mitään, selityksen makua sanoisin. Puoliso tuntui muutenkin inhoavan sitä kun spermat valuu ulos hommien jälkeen, tarkat silmät kun on niin illan vieton jälkeen kun hamekin pyykissä ja jotain töhnää siinäkin, tuli kuulemma syötyä pikaruokaa yöllä, juurikin niin, lihaisaa makkaraa valkokastikkeen kera. Naiset ei vaan pienessä pöhnässä huomaa että voihan sitä spermaa jäädä hameelle kun se siinä lanteilla on panon aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietitte varmaan miksen ota eroa. Syy on se perinteinen, että vaimo putsaisi minut taloudellisesti ja koko (tähänastinen) elämäntyö menisi puoliksi. Katkeroituisin siitä niin pahast, että loppuelämäni olisi melko katkeraa. Eikä tuo katkeruus voisi olla vaikuttamatta lapsiimme. Yritän vain niellä ylpeyteni, että vaimoa nai toinen mies. Välillä vituttaa, kun ajattelen kuinka vaimon pomo tulee tapaamaan vaimoani firman paikalliselle konttorille. Naivat ja käyvät lounaalla. Jonka jälkeen vaimon pomo ajaa nauraen viettämään viikonloppua mökilleen.Ai jai että kumi sperman takia. Ettei sittenkin tautipelon takia?
- Anonyymi
Kannattaa kysyä miksi käy luonasi? Kyllä kotona seksi on upeinta juuri silloin kun salapanon hankkinut. Kuinka typerää sakkia nämä kakkoset on? Pitää ymmärtää ne selitykset kun kotona ilman seksiä, tapellaan, ollaan eroamassa jne. Pitää se sinulle pystyä perustelemaan miksi se sinulta hakee seksiä. Voi voi ikävää ja raskasta on olla patja jolla leikitään.
- Anonyymi
Mulle ihan sama onko nainen edellisenä päivänä tai samanakin antanut miehelleen kun haluaa mun kanssa. Olin seksisuhteessa jonkin aikaa naimisissa olevan naisen kanssa mutta ei meillä mitään juttua naisen miehestä ollut kuin että nainen oli juurikin sen takia seksisuhteessa mun kanssani koska ei halunut enää miestään.
- Anonyymi
Vaimollani oli myös kierukka ja oli kai vähän muutakin koska kun kuiva kausi kun päättyi vaimo ei antanut ilman kumia, tuli vaan mieleen kuka on mahtanut panna vaimoa ja sit odotellaan jännityksellä josko jotain ilmenee, no ilmeni että vaimo poistatti kokonaan kierrukan myöhemmin ja siirryttiin sitten siihen kumiin.
- Anonyymi
Eräät miehet nauttivat aisuriudesta ja "lukkaille pääsystä". Minä en. Siksi sovin tyttöystäväni kanssa, että hänen miehellään ja minulla oli vuorokauden väli.
- Anonyymi
Kiva huomata, että muutkin ottaa suht lunkisti vaimon vieraissa käynnin. Mua ehkä eniten tässä korpee kun itse joudun hankaamaan lapaseen. Pitäisi alkaa käydä maksullisissa, että pääsisi tästä pillun puutteen tuomasta ahdistuksesta. Parasta olisi ehkä oma seksisuhde. Asun kuitenkin keskisuuressa kaupungissa, joten seksisuhde varmasti järjestyisi. Miten sellainen vaivattomammin hankitaan? Baarista, Tinderistä vai onko tuohon tarkoitukseen olemassa jokin nettisivu? Miten tuon saa pysymään pelkkänä seksisuhteena siten, ettei siitä kehkeydy mitään helvetin kolmiodraamaa?
- Anonyymi
Olen antanut vaimoni ymmärtää että jos jostakin syystä himo yllättää käyttää sit edes kumia ettei tule kotona ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva huomata, että muutkin ottaa suht lunkisti vaimon vieraissa käynnin. Mua ehkä eniten tässä korpee kun itse joudun hankaamaan lapaseen. Pitäisi alkaa käydä maksullisissa, että pääsisi tästä pillun puutteen tuomasta ahdistuksesta. Parasta olisi ehkä oma seksisuhde. Asun kuitenkin keskisuuressa kaupungissa, joten seksisuhde varmasti järjestyisi. Miten sellainen vaivattomammin hankitaan? Baarista, Tinderistä vai onko tuohon tarkoitukseen olemassa jokin nettisivu? Miten tuon saa pysymään pelkkänä seksisuhteena siten, ettei siitä kehkeydy mitään helvetin kolmiodraamaa?
Vastaus viimeiseen kysymykseen, ei mitenkään, jos toinen osapuoli on nainen. Nainen on sellainen otus, että vaikka se aluksi leikkii vain pelkkää seksipetoa, niin lopulta se alkaa kammeta vaimosi paikalle. Pahimmassa tapauksessa syntyy sellainen kolmiodraama, että kolmas kiusaa sinua eri tavoin ja toisin tavoin vaimoasi. Lopulta voitte olla tilanteessa, että hätääntyneenä joudut soittamaan vaimollesi, että missä hän on ja onko kaikki hyvin. Siis supertarkkana sen kolmannen suhteen ninimerkillä kokemusta omaava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus viimeiseen kysymykseen, ei mitenkään, jos toinen osapuoli on nainen. Nainen on sellainen otus, että vaikka se aluksi leikkii vain pelkkää seksipetoa, niin lopulta se alkaa kammeta vaimosi paikalle. Pahimmassa tapauksessa syntyy sellainen kolmiodraama, että kolmas kiusaa sinua eri tavoin ja toisin tavoin vaimoasi. Lopulta voitte olla tilanteessa, että hätääntyneenä joudut soittamaan vaimollesi, että missä hän on ja onko kaikki hyvin. Siis supertarkkana sen kolmannen suhteen ninimerkillä kokemusta omaava.
Hyvä pointti. Tommosia ne just on. Ehkä se on kuitenkin se maksullinen se turvallisin vaihtoehto. Ovat ammattilaisia joka kantilta katsottuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma on paras. Yksi ainoa HPK:n risteily tuhosi kaiken. Kiitos Malla Lakeelta Hämeenlinnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointti. Tommosia ne just on. Ehkä se on kuitenkin se maksullinen se turvallisin vaihtoehto. Ovat ammattilaisia joka kantilta katsottuna.
Maksulliset naiset on parhaita, ei tule soittoja tai viestejä perään eikä kotiovelle kurkkimaan ja hoitavat kyllä ne hommat ammattitaidolla. Ei tarvii kuunnella että olen sitten ihastunut sinuun koska eroat vaimostasi tai vastaavaa potaskaa. Kun maksullinen myllyttää kunolla ei pariin viikoon edes tee mieli, on tyhjä ja tyydytetty olo tosiaan, maksaa vähän rahaa mutta ei täällä mikään muukaan ilmaista ole, onhan sitä omaan puolisoonkin pistänyt paljon kahisevaa ja mitä saa sit lopuksi, pihtausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen miehen talossa asut ja mukamaste tollasta teet ja vielä naisen " kera!
- Anonyymi
Vaimostani en kaikkea tiedä mutta yhden salasuhteen on mulle tunustanut, tuskin se salapanokaan hirveesti nauttinut kun mun soosien jälkeen on pääsyt karvamatolle touhuamaan. Muistan vaan muutaman kerran kun vaimolla oli kiire kahville naisporukan kanssa, totuus oli että menossa miehen luo pantavaksi, minä kuitenkin otin härkää sarvista ja nain vaimoa ennen lähtöä. Ei kai se naista haittaa vaikka on spermasatseja sisässä, miehiä se varmasti älöttää en ainakaan itse haluis naida just soosattua looraa.
- Anonyymi
Edelleen olen positiivisesti yllättynyt miten kevyesti suhtaudutaan vaimon vieraissakäyntiin. No ehkä se on munkin vaan astuttava keski-ikäisten maailmaan. Ja luulen että muakin helpottaa kun saan laittaa vahingon kiertämään enkä vain hankaa lapaseen ja yritä niellä kiukkuani.
En vain uskonut että minulle käy näin. Kaikkien niiden siideriä lipittävien, lutkun naurua nauravien röökimuijien sijasta, otin sen kunnollisen lapsirakkaan yliopistotytön ja nyt se teki mulle näin. Susi lampaan vaatteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen olen positiivisesti yllättynyt miten kevyesti suhtaudutaan vaimon vieraissakäyntiin. No ehkä se on munkin vaan astuttava keski-ikäisten maailmaan. Ja luulen että muakin helpottaa kun saan laittaa vahingon kiertämään enkä vain hankaa lapaseen ja yritä niellä kiukkuani.
En vain uskonut että minulle käy näin. Kaikkien niiden siideriä lipittävien, lutkun naurua nauravien röökimuijien sijasta, otin sen kunnollisen lapsirakkaan yliopistotytön ja nyt se teki mulle näin. Susi lampaan vaatteissa.Jos haluat itsellesi onnellisen tulevaisuuden, niin eroa ja hyväksy se, että menetät omaisuuttasi. Ei se omaisuuden säilyttäminen ole sen arvoista, että katkeroidut ja rupeat käymään huorissa. Jos sille tielle lähdet, et enää koskaan tule löytämään rakkautta tai edes onnellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain uskonut että minulle käy näin. Kaikkien niiden siideriä lipittävien, lutkun naurua nauravien röökimuijien sijasta, otin sen kunnollisen lapsirakkaan yliopistotytön ja nyt se teki mulle näin. Susi lampaan vaatteissa.On parempi olla realimaailmassa kun olla näkemättä tai olla tajuamatta miksi se tyttöystävä tai puoliso käy vieraissa. No, naiset vaan haluu vaihtelua, on sit vakipano tai satunnaispano. Mun silmät aukes enkä jaksanut pingottaa enää, jos vaimo antaa muille tekee sen ihan omasta halusta, en jaksa valittaa koska minäkin saa pillua kotona eikä se tunnu yhtään sen huonommalta vaikka olis jyystetty muidenkin toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain uskonut että minulle käy näin. Kaikkien niiden siideriä lipittävien, lutkun naurua nauravien röökimuijien sijasta, otin sen kunnollisen lapsirakkaan yliopistotytön ja nyt se teki mulle näin. Susi lampaan vaatteissa.Eipä se vaimo siitä kulu eikä pahene...Saattaa jopa parantua kun saa vierastakin!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain uskonut että minulle käy näin. Kaikkien niiden siideriä lipittävien, lutkun naurua nauravien röökimuijien sijasta, otin sen kunnollisen lapsirakkaan yliopistotytön ja nyt se teki mulle näin. Susi lampaan vaatteissa.Mitäs otit ennen kui häneen tutustuit joko ny ymmärretään miksi olen mielummin yksi kaksi lasta tehneenä ja aina lopulta petetyksi tulleena ei ole yksinkertaista saada mun luottamusta parisuhteessa tosin pojan hänen äitinsä kanssa halusin joka tapauksessa kun en omaan aikatauluuni olisi kerenny parempaa äitiä löytää ehkä väärin ilmaistu tuo luottamusta se ei niinkään ole kai ongelma kun mitä se kuinka sallin itseni tuntea toista kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat itsellesi onnellisen tulevaisuuden, niin eroa ja hyväksy se, että menetät omaisuuttasi. Ei se omaisuuden säilyttäminen ole sen arvoista, että katkeroidut ja rupeat käymään huorissa. Jos sille tielle lähdet, et enää koskaan tule löytämään rakkautta tai edes onnellisuutta.
Jos ei onnea löydä itsestä voi sen unohtaa ei kukaan toinen ole vastuussa toisen onnesta ja jos ei osaa itseään rakastaa on turha edes kuvitella pystyvänsä ketään toista rakastamaan ja tuo ketään kattaa ihan kaiken tuossa kohti edes omia lapsiaan lastaan ei pysty rakastamaan jos on täysin tunne kylmä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On parempi olla realimaailmassa kun olla näkemättä tai olla tajuamatta miksi se tyttöystävä tai puoliso käy vieraissa. No, naiset vaan haluu vaihtelua, on sit vakipano tai satunnaispano. Mun silmät aukes enkä jaksanut pingottaa enää, jos vaimo antaa muille tekee sen ihan omasta halusta, en jaksa valittaa koska minäkin saa pillua kotona eikä se tunnu yhtään sen huonommalta vaikka olis jyystetty muidenkin toimesta.
Ei varmaan mu eipä se tuossa kohti vaimoa taida olla sulle muuta kun se reikä jos ei se mitenkään hetkauta käykö vieraissa vaiko eikö
- Anonyymi
Mitä helvettiä, missä te oikein elätte? Hankkikaa kunnon puoliso ja nauttikaa elämästä, tuolla te vain haaskaatte loppuelämä ne aikaa kun suotte vueraissaköynnin ja muut jyystöt. Munatonta toimintaa, kaikilta.
- Anonyymi
Ei luotettavia naisia ole, käyty monta läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luotettavia naisia ole, käyty monta läpi.
Olek nää yhtään huomannu mikä omassa toiminnassasi on virheellistä että aina lopulta päädyt yhteen samanlaisen naisen kanssa
- Anonyymi
Itse nain joka kerta vaimoa paljaalla loppuun asti hetki ennen kuin on lähdössä minnekään, ihan varmuuden vuoksi. Kun tulee illan vietosta niin käsken ottaa suihin loppuun asti mällit suuhun. Se ainakin helpottaa ajatusta että joku muu nai. Samalla sormilla tunnustelen pillua onko siellä kosteaa tai mitään eloa.
- Anonyymi
Sairas?
- Anonyymi
No on kai siellä sun omat mällis hölmö
- Anonyymi
Kun laukesin naimisissa olevan naisen sisään ei käynyt mielessä onko nainen pannut jotakin toista päivän aikana tai mahdollisesti jopa miestänsä. Soosit sisään ja matka jatkuu.
- Anonyymi
Naiset voi yleisesti haluta valkokastikkeen lipeäkalalleen. En kyllä piru vie työntyis vaimooni jos tietäisin juuri saaneen salapanoltaan vaan muija on fiksu, käyttää kortsuja, aina voi vahingossa unohtua käsi laukku vähän raolleen.
- Anonyymi
Eikö teidän muijat pese alapäätään kun on soosit sisällä?
Ihme touhua.- Anonyymi
Sängyssä ei olla sekuntiakaan ylimääräistä kun kastikeet on sisällä, oikein hoputtaa mua nousemaan päältä pois kun alkaa "valumaan", siis tää on puolisoni tyyli ollut viimeiset kymmenisen vuotta, nuorempa ei kauheesti välittänyt, soosauksen jälkeen ei peseytynyt vaan aamulla saattoi käydä viruttamassa tussunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä ei olla sekuntiakaan ylimääräistä kun kastikeet on sisällä, oikein hoputtaa mua nousemaan päältä pois kun alkaa "valumaan", siis tää on puolisoni tyyli ollut viimeiset kymmenisen vuotta, nuorempa ei kauheesti välittänyt, soosauksen jälkeen ei peseytynyt vaan aamulla saattoi käydä viruttamassa tussunsa.
Just noin. Heti kun saan liemet tiristettyä, työnnetään pois päältä ja juostaan suihkuun. Tämä siis vielä kortsun kera naitaessa. Vielä kun itkisi samalla niin fiilis olis täydellinen. En juo, en polta, en hakkaa, en ole lihava, enkä kalju, en käy vieraissa ja rahaakin kannan taloon enemmän kuin mikään keskiverto pinokkio. Joskus vaan niin vituttaa tää koko homma. Aina kun alkaa panettaa, tulee mieleen tuo em. kuvio ja tekis mieli alkaa huutaa suoraa huutoa. Epäilemättä vika on minussa ja tekisi mieli päättää tämä vetämällä itseni kiikkuun.
- Anonyymi
Olen ollut pitkässäkin suhteessa toisen vaimoon! EI ole koskaan tullut mieleenkään se kuka on nainut viimeksi. Rouvat ovat niin kiimaisia, että saattaa olla pitkäkin aika kun ukkonsa on "kastanut"! Suusexikin sujuu ilman mitään kumeja, nainhan minäkin vaimooni. Ei siinä kuinkaan käy jos vaikka ukkonsa on just laskenut mäihät sisään, sperma on vähintään yhtä steriili kuin pimppakin... Nautitoja ei pidä kaihtaa ei koskaan!
- Anonyymi
No jos vaimolla aviomies ja rakastaja niin on varaa valita kummalta haluu. Oma mies viikolla, rakastaja viikonlopulla vaikka risteilyllä tai jotain saa soosata rauhassa.
- Anonyymi
Mun vaimo on sekstailu kolmen hierojan kanssa ja vyöhyketerapeutin kanssa ja pomonsa kanssa siis nää jotka on alasti käsitelleen vaimoani. Pomo sai naida ja pomoa imi myös.
Nää piristi mua paljon meillä oli tosi kiihkeetä menoa.
30vuotta on pitkä aika aviossa mut
Viikottainen sängyn heilui ja leluja oli kivasti - Anonyymi
En ole mustasukkainen, koska itse en harrasta seksiä salarakkaani kanssa kuin viesteillä. On ihan ok, että nainen saa seksuaalisen tyydytyksen kotonaan omalta mieheltään.
- Anonyymi
No pettämisen yksi muoto se on tuokin naisilta kysytään voiko vaatia mieheltä ettei harrasta tuota jos sitä itse kuitenkin tekee jonkun miehen kanssa
- Anonyymi
Mitä sellaisella akalla tekee joka ei edes anna laskea sisään? Saati sitten jos vielä antaa jollekin toiselle paljaalla panna? Olet varsinainen aisuri, varmaan vielä nautitkin siitä joten mitä täältä kyselet?
Ja kaikkea sitä sitten kuuleekin että joku vielä valittas jos panee varattua! Kyllä backdoorman saa varautua joutumaan vaikka liukkaille. Jotkut sitä varmaa juuri toivovatkin. - Anonyymi
Minkälaista seksiä on pettävän vaimon kanssa?
Meneekö se niin, että kun pettänyt vaimo on kotona villi hetken aikaa oman miehen kanssa ja sitten hiljenee ja ei halua seksiä ollenkaan oman miehen kanssa. Korkeintaan nopeasti nyt.
Vai jos seksi hiljenee nopeasti nyt seksiksi, tarkoittaako se sitä että vaimolla on pitkäaikainen rakastaja ja omaa miestä ei vaimo halua. - Anonyymi
Minulla on erittäin voimakastahtoinen iso päällikkö,alkanut lähes kiristää ja vaatia että sais naida vaimoani. Vaimoni on kertonut pomon vaimolle ettei hänellä ole ehkäisyä,vain kondomeja.Luulen että pomoni tietää asiasta ja kiristää suojatonta pillua.Vaimo on ihan nätti ja muodokas joten ymmärrän pomoni kiiman,pomon vaimo taas ei tiedä miehensä kiimasta.Epäilen että yrittää naida vaimoni raskaaksi,on juteltu vaimon kanssa asiasta hän sanoi että ehkä pitää suostua antamaan pillua koska pomo osaa olla tosi ilkeä jos ei suju mielensä mukaan. Pomo on ilmoittanut jo päivän koska tulisi saunomaan,vaimonsa matkoilla.Vatsaa ja kiveksiä kouristaa ajatus että ko.päivänä ottaa vaimoni ja siittää,jotenkin haluan alistua ja luovuttaa vaimoni hänelle siitettäväksi.Kiihottaa alistua aisuriksi,enää neljä päivää kun se tapahtuu,kaluni kovana kun ajattelen asiaa.
- Anonyymi
Samanlainen tilanne myös meillä paitsi et pomolla yliote vaimooni muutamien kännikuvien vuoksi. Pomo varmistaa puhelimella et ainakin vaimo kotona ja tulee vaik molemmatkin kotona.Jos vaimo keittiössä menee ja painaa pöytää vasten,nostaa helmaa ja vetää pikkarit reisille,painaa kalun pilluun,murisee kuin eläin kun laukeaa sisään.Joskus kyrpä esiin jo eteisessä ja kalu pystyssä taluttaa vaimoni makuuhuoneeseen,jyystää kuin sonni vaimoni reisien välissä.Pahinta et vaimo alkanut alistua käynteihin ja laukeaa rajusti noissa pikapanoissa.Kierukan vaihdossa välipäiviä ettei ehkäisyä,pelkään et tulee just silloin nussimaan ja saa vaimoni raskaaksi.Ei kysele ehkäisystä vaan tyhjentää spermat vaimoni pilluun.Onko muita samanlaisia tapauksia.
- Anonyymi
No fantasiansa kai kullakin teinä tekisin ilmotuksen seksuaalisesta häirinnästä ennemmin liittoon jos ei muuten asia etene
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No fantasiansa kai kullakin teinä tekisin ilmotuksen seksuaalisesta häirinnästä ennemmin liittoon jos ei muuten asia etene
Ei häiritse,todella kiimainen ja kiihottava asetelma.
- Anonyymi
Pomoni haluaa siittää vaimoni raskaaksi,olen aisuri annan sen tapahtua,haluan vain alistua.Onko muita samanlaisia
- Anonyymi
Muista jälki kiristys ,on ikävä yllätys jos rengas lähtee kesken ajon omille teilleen .
- Anonyymi
Vaimoni on isotissinen DD85 ja harrastaa pomonsa kanssa seksiä paljaalla. Kotona vaimo antaa harvoin nussia ja nyt aina kumilla. Kaiken maailman tekosyyt. Nussivat työmatkoilla ja kun tarkistan matkalaukun löydän seksivaatteita ja spermaisia vaatteita. Mitä tehdä?
- Anonyymi
Vaimo luultavasti pyytää sua käyttämään kumia ni niin ei petä pomoaan kun eihän se ole pettämistä jos kortsua käyttää kuuluisia sanoja temppareista nuokin oletko samaisen naisen kanssa naimisissa et si osannu ajatella et niin siin kävis lopulta kuitenkin
- Anonyymi
Liha puhuu itsekkyytensä voimin.
- Anonyymi
Vaimo ilmeisesti säästi itseään vieraalle miehelle. Orgasmit ei enää kiinnostaneet ja seksiä oli harvakseltaan vain lusikassa nopeasti nyt tyylillä.
Tämä on siinä vaiheessa kun tunteita on mukana.
Siinä vaiheessa, kun vaimo pettää vain satunnaisesti, makuuhuoneessa saattaa olla välillä huomiota herättävän innokas rouva. - Anonyymi
Oltiin vaimon kanssa nuoria n 30 vuotiaita kun vaimoni pomo pyysi meitä hänen mökilleen viikonloppua viettämään ,saunottiin syötiin juotiin ja tanssittiin ja lopuksi kävi että liiallisen juomisen johdosta sammuin ,heräsin puolen yön jälkeen mökistä ja ketään ei näkynyt missään ja ulkonakaan ei ketään ,huomioni kiinnittyi pihalla seisovaan pomon matkailuautoon josta silloin tällöin kuului tukahtuneita äänähdyksiä ja
lähemmös mentyäni huomasin että auto keinahtelee tasaisesti joten sielä nussittiin ja koska mökillä ei muita naisia ollut niin päättelin että nyt sitten vaimo saa vanhempaa vierasta kullia ja kiljahduksista päätellen teki hyvää ,jokainen tekee uraa millä keinolla tahansa ,vaimoni naimalla pomonsa kanssa - Anonyymi
Ole tyytyväinen että kelpaa muillekkin.
- Anonyymi
Meillä vaimoni antoi pomolleen toimiston pöydällä ja pomon kotona.
Monessa muussakin paikassa. Oli kyllä kiva kun tuli pomon luota sain liukkaikke päästä.
Kuuma rouva sängys vaikka pomo oli vanhempi ja huono seisokki.
Eräs päivä jäi mieleen kun sain kullia ite ex hierojan kanssa sit nain yhtä työkaveria ja ennen nukkumaan menoa vaimon kanssa varvit ja pomo oli nainut juuri vaimoani ylitöissä eli monen mulkun päivä.. .. Meillä oli kummallakin suhteita rinnakkain monet vuodet vaimo kertoi mä en
ei värkit kuluneet vaan terottuivat.
Tää on totta - Anonyymi
Pakko myöntää, että harrastin ex pomoni kanssa seksiä töissä 2v ajan. Aina kun hän vierailu alueellamme. Iso yritys ja pomollani oli myös iso. Annoin hänelle kyllä paljaalla, vaikka mieheltäni vaadinkin kumia. Seksi vain oli paljon parempaa ja rajumpaa pomoni kanssa. N49
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293617- 851865
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151651Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541372Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1151206VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911202- 681089
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi28982- 65964
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k99953