Koettakaa nyt löytää joku sopivan henkilön omistama rakennus joka vuokraa kaupungille tilat teatterille.
Löytyykö teatterille tiloja?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei teatterin nirppanokille kelpaa vanha varasto. Ne ovat jo vaatineet uuden palatsin rakentamista temppelikseen.
Kemi on 10 vuoden päästä n 16000 asukkaan pikkukaupunki. Ei täällä tarvita laitosteatteria eikä pikkukaupungilla ole varaa moista ylläpitää. Ehdotan siis että ensi vuoden budjetissa ei varata enää teatterin rahoittamiseen minkäänlaista rahaa. Kaupunginvaltuustolle vain aloite teatterin lakkauttamisesta niin saadaan YT:t käyntiin ja säästöjä kaupungille.Surullusia uutisia sinulle.
Kemin asukasluku on 10v:n ( 2029 ) kuluttua 18 730. Siis asukasluku on kasvussa tai pysynyt lähes ennallaan. Syynä siihen on se, että alueelle muuttaa uusia asukkaita joko muualta Suomesta tai ulkomailta.
Väestöllinen huoltosuhde on tasapainossa, eli työikäisiä on enemmän kuin lapsia ja eläkeläisiä. Työikäiset nimittäin tuovat kunnille verotuloja, joilla maksetaan esimerkiksi koulut, vanhustenhoito ja katujen ylläpito.
Ja jos et minua usko, niin tarkistele tuolta https://yle.fi/uutiset/3-10981368
TV 😈- Anonyymi
DCLXVl kirjoitti:
Surullusia uutisia sinulle.
Kemin asukasluku on 10v:n ( 2029 ) kuluttua 18 730. Siis asukasluku on kasvussa tai pysynyt lähes ennallaan. Syynä siihen on se, että alueelle muuttaa uusia asukkaita joko muualta Suomesta tai ulkomailta.
Väestöllinen huoltosuhde on tasapainossa, eli työikäisiä on enemmän kuin lapsia ja eläkeläisiä. Työikäiset nimittäin tuovat kunnille verotuloja, joilla maksetaan esimerkiksi koulut, vanhustenhoito ja katujen ylläpito.
TV 😈Eläkeläiset maksavat myös veroja, pösilö!
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiset maksavat myös veroja, pösilö!
Käyhän tutustumassa tuohon linkkiin, niin ymmärrät. Jos yleensäkään ymmärrät?
TV 😈- Anonyymi
DCLXVl kirjoitti:
Surullusia uutisia sinulle.
TV 😈Alueen asukastilanne on huolestuttava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alueen asukastilanne on huolestuttava.
Kyllä siellä lukee vuoden 2029:n kohdalla näin:
Hienoa! Alueen asukastilanne on hyvä.
- Anonyymi
Enemmän olisi kävijöitä teatterissa mitä nykyisiin tiloihin mahtuu. Ja ympäri Pohjois-Suomea. Kiinalaisilta en kysynyt tulisiko teatteriin. Käskin mennä lumilinnaan.
- Anonyymi
Laittakaa holstinharjulle teltta pystyyn ja teatteriväki sinne nauttimaan kyltyyristä.
- Anonyymi
Kyllähän kaupungille kuuluu verorahoilla järjestää veronmaksajille ennemmin kulttuuria ja liikuntaa kuin toimia matkailuyrittäjänä. Ainakin minun mielestäni.
- Anonyymi
Kulttuuri on ihanaa ja sielulle antaa hunajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuuri on ihanaa ja sielulle antaa hunajaa.
Antakaa hyvät Kemin päättäjät meille leipää ja sirkushuveja niin ehkäpä me, tai ainakin osa meistä, on tyytyväinen lumilinnaan ja ei tarvi teidänkään meitä persuiksi haukkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa hyvät Kemin päättäjät meille leipää ja sirkushuveja niin ehkäpä me, tai ainakin osa meistä, on tyytyväinen lumilinnaan ja ei tarvi teidänkään meitä persuiksi haukkua.
Ethän sinä oo persu vaan vihervassari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä oo persu vaan vihervassari.
Onneksi en ole kumpikaan enkä ikinä tule olemaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en ole kumpikaan enkä ikinä tule olemaankaan.
Ootpahan.
- Anonyymi
Kaupunginorkesterin lakkautus pohdinnassa, hyvä homma. Tästä tulisi 300000e vuotuiset säästöt. Seuraavaksi sitten kaupungin teatteri alas. Normaali kaupunkilainen ei edes huomaisi näiden puuttumista. Kuinka paljon tulisi säästöjä teatterin lakkauttamisesta kaupungille vuodessa? Järjettömiä kulueriä kaupungille tässä taloustilanteessa.
- Anonyymi
Siinä mielessä tietenkin voisi olla hyvä ratkaisu niin saisi lumilinna käyttöpääomaa eikä tarvis sitä varten heti velkaa ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mielessä tietenkin voisi olla hyvä ratkaisu niin saisi lumilinna käyttöpääomaa eikä tarvis sitä varten heti velkaa ottaa.
Totta. Hyvä pointti tuokin.
- Anonyymi
Teatterille sopii Kemin Kenkäkeskuksen tönö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842