Raamattu sanoo suoraan ettei Jumalattomalla ole rauhaa. Itsestäni muistan ja ymmärrän että se rauha, joka minulta puuttui oli Pyhän Hengen, Jumalan jatkuvasti vaikuttava rauha.
Sen näki ulospäin levottomuutena, kuuli puheistani, että sydän oli levottomuuden vaivaama.
Saako jumalattomalle
toivottaa/toivoa Jumalan armoa ja rauhaa? Raamatun tarkka siteeraus? Eli jae/jakeet?
Oma käsitykseni on että saa mutta KAIPAAN IHANASTI viisaamman pään kannanottoa, koska en osaa asiaa kuitenkaan perustella.Kuuluuko/kuuluisiko Jumalan rauha myöskin jumalattomalle, joka pilkkaa Jumalan Pyhää Henkeä? Mikä on Pyhän Hengen pilkkaamista? Lopun aikoina ovat tulleet pilkkaajat kun Jumalan pilkkalaki kumottiin. Sen profetian katson toteutuneeksi.
Mulla on hyvä olla. Pyhä Henki pitää tasapainoisena ja iloisena. Olen saanut kärsiäkin paljon.Ihan jees kombinaatio kun Jumala lohduttaa ja saa hymyilemään tässä pahassa ajassa, joka pahentuu entisestään.
CH52cm
Jumalan armoa ja rauhaa tahdon toivottaa
4
<50
Vastaukset 4
Heh. Tällä näyt vähemmän rauhallisena.
Itse koin täydellisen rauhan ja onnen, kun lopetin uskomasta.- Anonyymi
Olitko koskaan onnellinen uskossaollessasi?
Miksi uskosta luopiouduttuasi koit täydellistä onnea ja rauhaa?
- Anonyymi
Jos on aito hyvä olo niin se on kai vähemmistöjen olotilaa.
Suomessa riivatuille annetaan psyukelääkettä masennukseen, jonka riivaajat saa aikaan jumalattomalle kansanosalle?
Näitä riivattuja sanotaan myös vastuuvapaiksi eikä laiteta vankilaan? Itse näen että Pyhän Hengen pilkka on ennemminkin asenne. Pyhän Hengen pilkkaan syyllistynyt ihminen on kääntänyt selkänsä Jumalalle täysin ja lopullisesti. Hänen asenne Jumalaa kohtaan on täysin kielteinen ja välinpitämätön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515