Sairaanhoitopiirit kamppailevat kiristyvän talouden kanssa. Yt-neuvotteluja käydään tai on käyty eri puolilla maata viimeisen vuoden aikana. Lista neuvotteluista on pitkä
– Kunnilla oikeasti ei ole rahaa. Se on tullut yllätyksenä varmaan kunnille itselleenkin ja meille kaikille, kuinka vaikea taloustilanne kunnissa on, sanoo Keski-Suomen sairaanhoitopiirin johtaja Juha Kinnunen.
Kuinkas Lieksan kunnalla, onko sitä rahhoo?
"Kunnilla oikeasti ei ole rahaa"
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
Rahhoo on ja ajellaan hissillä voan sitä rahhoo ee kaekille anneta. Rahat on rijorisoitu.
- Anonyymi
Mutta entäs se työperäinen maahanmuutto, sitähän pitäisi lisätä? Ainut ongelma on vain työhalujen puuttuminen ja kunnilta työpaikkojen puuttuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta entäs se työperäinen maahanmuutto, sitähän pitäisi lisätä? Ainut ongelma on vain työhalujen puuttuminen ja kunnilta työpaikkojen puuttuminen.
Iliman muuta työperästä pittää lisätä sillähän on työllistävä vaekutus monella tavalla.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta entäs se työperäinen maahanmuutto, sitähän pitäisi lisätä? Ainut ongelma on vain työhalujen puuttuminen ja kunnilta työpaikkojen puuttuminen.
Kun työperäinen maahanmuuttaja tulee Suomeen, hänellä on jo työpaikka ja työhalu. Eli ilman muuta tervetuloa.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Kun työperäinen maahanmuuttaja tulee Suomeen, hänellä on jo työpaikka ja työhalu. Eli ilman muuta tervetuloa.
Perskule kun ei tuommoista ole sattunut Lieksaan, en ole ainakaan kuullut. Mutta mikä estää myös pakolais statuksella Suomeeen tulevan tai majailevan eläjän tekemään töitä? Miksi elää vain tukien varassa.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Kun työperäinen maahanmuuttaja tulee Suomeen, hänellä on jo työpaikka ja työhalu. Eli ilman muuta tervetuloa.
Se pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää paikkansa.
Miksei myös samalla tavalla kaikille onnenonkijamatuille,,terevetuloa, rahaa kyllä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei myös samalla tavalla kaikille onnenonkijamatuille,,terevetuloa, rahaa kyllä riittää.
Keenereille kyllä riittää rahaa,piikki on avoin.
Tervetuloa.Näin sanoo nykyinen tyttöhallitus,tämä seta-antin johtama...
- Anonyymi
Kyssillä henkilökunnan vähennyspaineita 250 henkilöä ensi vuoden loppuun mennessä, kuinka se on mahdollista hoidon kärsimättä.
- Anonyymi
Tuota kannattaa kysyä niiltä jotka kasrii määrärahoja ja työntävät rahaa maahanmuuttoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota kannattaa kysyä niiltä jotka kasrii määrärahoja ja työntävät rahaa maahanmuuttoon.
Matutus on Suomen lempilapsi! Suomi tarvitsee satojatuhansia matuja ja mieluiten Afrikan mantereelta. Mieluiten täysin koulua käymätöntä sakkia. Suomi haluaa opettaa heille kaikki Aapisesta alkaen. Ei haittaa, vaikka valtio joutuisi elättämään heitä parikymmentä vuotta ja maksamaan myös koko suvun elätyksen. Suomi tarvitsee nimenomaan työperäisiä muuttajia, vaikka sanan työ voi kyllä unohtaa.
Rahasta ei ole kiinni, uusia matukenneleitä perustetaan ja uusia asuintaloja rakennetaan. Matuthan työllistävät suomalaisia: poliisia, vankilavirkailijoita, tuomareita, sossua, Kelaa, vartijoita, keittäjiä, siivoojia, palveluhenkilökuntaa, tulkkeja, opettajia, vain muutamia mainitakseni.
Kyllä meille mahtuu, tervetuloa kaikki elämään mukavaa, suojattua elämää.
Pahoittelemme kylmää ja pimeää ilmastoamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654