Maailman törkein mies

Anonyymi

Ja se sattui just mun kohdalle. Vie suihkusaippuat, wc- paperit, juotavat ja syötävät kaapista omaan jääkaappiinsa.
Käyttää pyyhettäni omassa kodissaan ja kun menen hänen luokseen, väittää minun käyttäneen pyyhettä viimeksi, vaikka haisee hänen kainalohielleen ja ottaa itselleen puhtaan pyyhkeen. Hyi helv. Miten onnistunkin aina valitsemaan näitä dorkia?

16

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä ilmeisesti hyokkäät ensimmäisen vastaantulevan miehen kimppuun ja raahaat hänet kotiisi jakamaan kehosi ja materiaalisi.
      Miksi et viitsi tutustua ensin noihin miehiin?

"mutku se vaatii energiaa, ja aivojen käyttöö enkä mää viitti nähdä ees tuon verran vaivaa".

No, sinä kirjaimellisest saat juuri sitä mitä tilaat!
      Miksi sitten olet tyytymätön ja valitat?

• Anonyymi

Kyse on jo useamman vuoden parisuhteesta, joten arvailusi meni pieleen.

• Anonyymi

tuo sama kaava toistuu ilmeisesti kaikkien kotiinsa raahattujen miesten kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuo sama kaava toistuu ilmeisesti kaikkien kotiinsa raahattujen miesten kanssa!

En harrasta sellaista. Mistä sait päähäsi moista?

• Anonyymi

Miksi olette edelleen yhdessä?

• Anonyymi

Oletko idioottimagneetti? - Nm. Ryhdistäydy

• Anonyymi

Tää täytyy olla soukkikirjoitus. Miksi jättäisit hänen luokseen tavaroita joita et halua että hän käyttää. Ja miksi sinä seurustelet hänen kanssaan. Sinä olet tehnyt valinnan ja sinä teet niin edelleenkin. Valitse toisin.,

• Anonyymi

Tätä ihmettelen monen naisen kohdalla.. Ilmeisesti ole jotenkin tyhmä, kun et tajua mikä kaava päässäsi toistuu.

Yksi yleisimpiä juttuja, mitä olen naisilla huomannut oon, että valitetaan miehen saavan raivareita ja haukkuvan ja määräilevän jne.

Ei kuitenkaan tajuta, että se on saman luonteen varjopuoli, kun kerrotaan, että mies on ihanan määrätietoinen miehekäs mies. Tuntuu mukavalta, kun ex(ät) on miehelle hulluja akkoja, mies pitää puolensa kaupassa ja ravintolassa ja antaa välittömän palautteen. Pieni mustasukkaisuuskin tuntuu hyvältä.

Sama sokeus monesti miehillä. Ihmetellaan, kun naisella tuntuu olevan vaikeuksia pitää jalat yhdessä, kun on ekaksi isketty se pakkelipimu narikkajonosta.

• Anonyymi

Sattui sun kohdalle? Arpajaisistako sä miehiä poimit?

Ihana helmi, pidä kiinni. Onhan se kuitenkin mies, eiks niin?

• Anonyymi

Olette avoliitossa ja kuitenkin omat asunnot?

• Anonyymi

100% ala-arvoinen ja tekaistu typerä provo

• Anonyymi

Ei ole vaan todellista totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan todellista totta!

Hyi hemmetti. Kaikkea sontaa sitä onkin.

• Anonyymi

Aloittajan näppäimistöltä
      ...........Miten onnistunkin aina valitsemaan näitä dorkia?............

Aloituksen perusteella olet ainakin -kaksi- kertaa valinnut väärin kun dorka on monikossa.

Myöhemmässä kommentissasi väität kyseessä kuitenkin olevan vain yksittäinen epäonnistuminen ja jo useamman vuoden suhde.

Mietitäänpä sitä, mitenkähän juuri sinä onnistut aina valitsemaan miehesi väärin?
      Olisiko alkoholilla tai muistisairaudella jotain vaikutusta asiaan?
      Tai huonolla miesmaulla?
      Tai kiireellä, kun joku pitää olla, otat ensimmäisen joka vähänkään osoittaa sinulle huomiota?

• Anonyymi

Väärin meni kaikki arvailusi

• Anonyymi

No ei todentotta minun kohdalle voi osuakaan tuollainen mies. Jätän ne muiden naisten kontolle. Ei hyvää päivää, en usko kirjoituksen olevan totta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      5823
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2480
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      81
      1846
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1487
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      187
      1030
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      919
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      833
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      698
    Aihe