Esittereffit alttarilla Heidi ja Ossi, KÄRPÄSESTÄ TEHTY HÄRKÄNEN

Anonyymi

Lainaus Iltasanomien kirjoituksesta
”Juhannuksen tapahtumat ovat saaneet Heidin järkyttymään. Naiselle on selvinnyt, että Oskari on aiemmin osallistunut Napakymppi-ohjelmaan. Kyynelehtivän Heidin mielestä Oskarilla on ollut useita tilaisuuksia kertoa tosi-tv-menneisyydestään, mutta hän ei ole käyttänyt niitä. Oskari taas haluaisi unohtaa koko jutun. Mulle tuli tosi paha mieli kun mä kuulin, että mun häissäkin on vitsailtu sillä aiheella. Mulle tuli tosi kusetettu fiilis, hän nyyhkyttää”.
”Oskari pui asioita ystävänsä Juhanin kanssa
Mies kertoo puistossa Juhanille vaikeata avioliittotilanteestaan. Se mikä yllätti kyllä täysin, oli kun Heidi pyysi tänään avaimensa takaisin. Se aika harvoin on mikään hyvä merkki”

Osallistumista Napakymppi ohjelmaan ennen parin tapaamista voi pitää enemmänkin poikaporukan hassutteluna kuin pienimpänäkään syynä tulevan kumppanin pillastumiseen. Jokaisella on oikeus selvittää tuollaiset hupijutut silloin kun itse katsoo ajankohdan sopivaksi. Jos tuollainen aikaisempi pikku show aiheuttaa noin valtavan reaktion myöhemmin kohtaamalle partnerille niin milnkälaisessa mysrkyssä liikutaan kun elämässä tulee eteen todella vaikeita asioita? Oskarina antaisin ”avaimet perineen” sormuksilla kuorrutettuna takaisin ja kiitäisin kokemuksesta ja poistuisin takavasemmalle ennen vahvempaa sitoutumista kun vielä on mahdollisuus siihen. Toivon jaksamista Oskarille, Yhdenkään miehen tai naisen ei tarvitse olla puolison kynnysmattona.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006277034.html

16

2546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmetyttää Heidin järkytykset? On jo ikääntynyt.. ei kai hänkään tynnyrissä ole kasvanut? Kai hänelläkin on elettyä elämää…. ja televisiossa nähdyn perusteella hakua ollut hänelläkin. Joutavanpäiväinen naikkonen!

      • Anonyymi

        Heidi ON elänyt nimenomaan tynnyrissä.
        Ei ole koskaan aikuiselämässään asunut kenenkään kanssa.
        Koti täynnä meikkejä ja röyhelöitä. Ja niiiin loukkaantunut.
        Yrittää pyörittää Oskaria oikkujensa tahdissa.
        Mies ei tuossatiedä, miten päin pitäisi olla.
        Ihan kana.


    • Anonyymi

      Oskarille paljon tsemppiä. Itse olisin jättänyt Heidin jo tuolla Tukholman reissulla. Heidi vaikuttaa kyllä niin omiin kaavoihinsa kangistuneelta naiselta, joka ei tuolla menolla miestä löydä. Mitä pahaa siinä on, jos Oskari on osallistunut Napakymppiin joskus aikaisemmin. Oskari vaikuttaa tosi mukavalta ja järkevältä mieheltä.

    • Anonyymi

      Ihan oikeasti! :o He ovat tunteneet vasta muutaman viikon, ei ole Oskari varmasti ehtinyt kertoa murto-osaakaan menneisyydestään, niin kun ei varmasti Heidikään. Ihan naurettava show pienestä asiasta. Mun sympatiat on täysin Oskarin puolella ja oikeastaan ihmettelen, miten Heidi on edes valittu ohjelmaan osallistujaksi. Heidin maailma tuntuu pyörivät hyvin tiiviisti oman navan ympärillä.

    • Anonyymi

      Heidi vielä ohjelmassa sanoi että pettyi siksi kun luuli että tämä on ainutlaatuinen kokemus molemmille. eikä se sitten olekkaan.. eli suuttui siis ilmeisesti siitä kun Oskarin televisioneitsyys oli jo mennyt. Onhan se muuten ainutlaatuinen kokemus molemmille koska kumpikaan ei ole aikaisemmin ole ollut naimisissa.

      Heidi on jotenkin niin lapsellinen ja minä minä-tyyppi,,jäänyt jotenkin teinin tasolle. suosittelisin että heidi kävisi ensin terapiassa yksin selvittämässä oman päänsä ja nämä raivontunteet mistä ne tulee ja sitten vasta miettisi toisen ihmisen ottamista elämäänsä.

    • Anonyymi

      Mitä helv... väliä jos on osallistunut Napakymppiin ? Ärsyttävä ämmä, ei ole ihme että on selvinnyt tohon ikään ilman miestä ja perhettä.

    • Anonyymi

      Juokse Olli äkkiä tuosta suhteesta kauaksi äläkä palaa siihen ikinä.

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus ja sata prosenttia asiaa. Ossi (Oskari) on ilmiselvästi se osapuoli jolla on jalat maassa ja on ottanut "haasteen" vakavissaan. Jo aikuisiässä oleva Ossi on aikuinen sympaattinen, edustava herrasmies ja unelmavävy ainesta josta joku vastaavantasoinen fiksu nainen saisi hyvän isän lapsilleen kun parisuhhde tämän nykyisen arvaamattomasti käyttäytyvän bilehileen kanssa on käsitelty loppuun. Nyt tarvittaisiin ohjelman ulkopuolelta joku fiksu nainen joka olisi aloitteellinen ja osaisi kaapata julkisesti testatun hyvähermoisen ja huomaavaisen Ossi-Oskarin itselleen. Tuossa herrasmiehessä on ainesta mieheksi, puolisoksi, lapsille isän- ja miehen malliksi.

      • Anonyymi

        Joopa. Kumma kun näin täydellisellä miehellä ei paeisuhteet kestä. Pikkulinnut lauloivat että taas on ero tullut.


      • Anonyymi

        Joopa. Kas kun unelmavävy ei ole vieläkään vakaassa parisuhteessa. Missäköhän mättää.


      • Anonyymi

        Minäkin toivon sydämestäni, että saa tasoistaan seuraa! Ja kuulemma saanutkin.


    • Anonyymi

      Heidi on vanha elähtänyt bilehile joka narsismissaan ei kykene kuin loputtomaan itseriittoisuuteen. toivottavasti Oskari löytää kivan naisen rinnalleen!

    • Anonyymi

      No joko on täydellisellä Ossilla perhe?

      • Anonyymi

        Taisi olla kilariämmä taas...


    • Anonyymi

      No joko?

    • Anonyymi

      No?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe