Kokemattomuus + Tinder, voiko toimia oikeaa parisuhdetta etsivälle?

Anonyymi

Kaipaisin nyt asiallisia mielipiteitä tämän asian suhteen. Olen mies, iältäni päälle parikymppinen ja vielä täysin kokematon seurustelun ja seksin suhteen. Luonteeltani olen hiljainen, rauhallinen, hieman varautunut. Osaan kyllä hassutellakin ja vitsiä heittää, mutta vain hyvin tuttujen ihmisten seurassa. Ystäviä minulla on ollut vain vähän elämäni aikana.

Olisin nyt kiinnostunut etsimään rinnalleni mukavaa tyttöä, jonka kanssa voisi muodostaa kestävän parisuhteen. Olen kysynyt joitain entisiä ihastuksiani deiteille somessa, joten uskalluksen tai itseluottamuksen puuttesta tässä ei ole kyse. Nuo henkilöt vain sattuivat olemaan varattuja, niin enpä heidän kanssaan treffeille ainakaan tällä erää päässyt.

Mietinkin tässä, että pitäisikö vain katsella ympäriltäni vai olisiko Tinder minulle sopiva? Voiko sieltä löytyä ketään, joka olisi valmis kunnolla tutustumaan ennen kuin rupeaisi seksiä kirnumaan? Toki minuakin seksi ja muutenkin läheisyys kiinnostaa, mutten voisi kuvitellakaan hyppääväni sänkyyn yhden tai edes muutaman treffin jälkeen. Haluaisin kokea nämä asiat jonkun kanssa, johon olisi jo muodostunut tietynlainen turvallisuuden ja luottamuksen tunne.

Harkitsen vakavissani Tinderiä, mutta en ole varma millainen paikka se on. Kannattaako esim. profiilissa mainita kokemattomuus vai ei? Olisiko se monelle turn-off? Joka tapauksessa tahtoisin olla mahdollisimman rehellinen alusta saakka.

Mielipiteitä, neuvoja ja kokemuksia kiitos!

4

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokemattomuutta ei kannata mainita sillä harvoin löytää sellaista naista joka sitä arvostaa. Valkoine valhe kannattaa jos naine kysyy entisistgä suhteistä sinulta. Tinder on yhden yön seksiä varten joten sieltä ei löydä elämän kumppania koska naiset haluaa helppoa juttua vähäksi aikaa. Baareista löytää sen oikean kumppanin johon vo sitten myöhemminkin tutustua.

Seksiä ei kirnuta, se tapahtuu kun tapahtuu sen tietää vasta siinä tilanteessa kun se tapahtuu koska sulla ei ole kokemusta. Rehellisyydellä saat vain pakkeja naisilta joten unohda se. Ei naisetkaan kerro että ovat kokemattomia koska naisilla on huonompi itsetunto kun miehillä.

• Anonyymi

Rehellisyys! <3 Mutta ei sitä kokemattomuutta ole mun mielestä syytä mainita heti kyllä. Suosittelen myös tantraa, jos asut isommassa kaupungissa tai lähellä. (Enkä meinaa mitään seksitantroja vaan niitä missä on tarkoitus havainnoida itseään ja kohdata)

• Anonyymi

Olisko sun mahdollista tavata ketään harrastusten tai työn/opiskelun kautta? Kun joutuu tekemään asioita muiden ihmisten kanssa niin luulisi pääsevän myös helpommin juttusille ja tutustumaan potentiaalisiin kumppaniehdokkaisiin. Itselläni se ei kyllä aina toimi jos kerkeän ihastua jo johonkuhun ennen kuin saan sanaa ulos suustani. Mulla siis "kissa vie kielen", kun paineet oman pääkopan sisällä kasvaa niin suuriksi.

Minä oon ihan varma, että jossain on sulle semmonen hyvä nainen, jolle sun neitsyydellä ei oo mitään väliä. Voihan hän itsekin olla vielä neitsyt! Minä olin 22 v. kun oli vasta eka poikaystävä ja näin jälkeenpäin ajateltuna se ei ollu mitään suurta rakkautta, ja eka kertakin oli lähinnä sellanen, että hoidetaan tää nyt vaan alta pois. Sinun sanomien turvallisuuden ja luottamuksen tunteidenkin kanssa oli vähän niin ja näin, ja niiden puutteesta johtuen suhde päättyikin myöhemmin. Iän tuomalla viisaudella sanoisin, että ekalla kerralla ois varmasti ollu kivempaa jos ois seurusteltu kauemmin (sillä tavalla niinkuin teinit kaikissa sarjoissa ja elokuvissa) ja oltu umpirakastuneita. Mutta jokaisella on oma polkunsa, ja mun polku meni näin. Täytyy kyllä tunnustaa, että ilman neitsyyttäkin mä taidan olla semmonen romantikko ja hitaasti lämpeävä niin, että tuntuu ettei sellasta paljon arvosteta.

Mutta mun mielestä kuka vaan tyttö sais olla onnellinen, jos sinut tapaa, koska kukapa ei haluais tuntea olevansa turvassa ja arvostettu omassa parisuhteessaan :) Älä suotta ota paineita sun kokemattomuudesta! Paljon tsemppiä sulle jatkoon! :)

• Anonyymi

tinder sekä muut seuran haku chatit on täyttä kusetusta. euroja palaa eikä muuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe