Älä käsitä väärin

Anonyymi

Meidät pitäisi sulkea väkisin samaan huoneeseen ja antaa kellosta aikaa. Uppoutua toistemme ajatuksiin. Silloinhan se sujuu, eikö vain. Mutta tuo ohimennen tapaaminen ei onnistu. Karkaan aina paikalta kun olen niin ihastunut.

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nii tilan tai tilanteen pitäisi olla vähintään sellainen josta ei pääse heti pois. Esim hissiin jumittuminen tai jotain sellaista. Puuh, hän mies ei kyllä ole pakoillut mutta minä olen.

• Anonyymi

En tiedä kenelle, mutta ei ainakaan minulle.

• Anonyymi

Tämä oli tärkeä tieto. Kiitos siis että vaivauduit.

• Anonyymi

Miten mahtaa mahdollinen parisuhde mennä jos ette osaa muuta luin juosta pakoon ?

Seksi voi olla vaikeaa suhteessa. Varmaan haluttomuutta paljon

• Anonyymi

Ei tuo yleensä ole kuin alun ongelma. Kun on suudeltu tai rakasteltu, ja koettu että ei ole yksin tunteiden kanssa, alun ujous voi muuttua hyvinkin intohimoiseksi. Se, että on ehtinyt miettiä mitä haluaa ja on joutunut sitä hetken odottamaan, voi olla vahvuus myöhemmin suhteen muodostamisen kannalta.

• Anonyymi

Mikä on pahin mitä voisi tapahtua, jos et pakenisi paikalta?

• Anonyymi

Sen huomaaminen kai että taika on kadonnut, hiljaisuus? Ei vaan, kyse on vain siitä että mä vaadin tietynlaisen tilanteen jotta avaudun puhumaan... Siksi tyrmä. Sitä tarkoitin. (Aloittaja)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen huomaaminen kai että taika on kadonnut, hiljaisuus? Ei vaan, kyse on vain siitä että mä vaadin tietynlaisen tilanteen jotta avaudun puhumaan... Siksi tyrmä. Sitä tarkoitin. (Aloittaja)

Tai voi ajatella, että onko koskaan mitään taikaa ollutkaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole ollut koskaan missään tekemisissä.

• Anonyymi

Mies tuli enemmän lähelle, kuin kuukausiin ja puhui enemmän kuin koskaan, vasta tietäessään että näki viimeisen kerran! Ihmeellistä on ihmisten käytös toisiaan kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tuli enemmän lähelle, kuin kuukausiin ja puhui enemmän kuin koskaan, vasta tietäessään että näki viimeisen kerran! Ihmeellistä on ihmisten käytös toisiaan kohtaan?

Pitäisiköhän tuota kokeilla lisää. Itseeni ainakin. Toimi viimeksikin. Jännää että muillakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monella meillä on haasteita aloitteen tekemisessä tai tunteiden kertomisessa ensimmäistä kertaa. Et ole yksin asian kanssa. Itse uskalsin kertoa, ja vain viestillä silloinkin, 9-10kk päästä siitä kun tunteet hallitsemattomaan roihuun. ♥️ Ei voi kun nauraa itselleen. 😂.

Ja kun mietin tarkkaan, mitä pelkäsin... Nolostuminen on rakkauden rinnalla ihan sama! Hän ei tarkoituksella nolaisi, koska on fiksu ja empaattinen. Pelkäsin eniten, että joudun luopumaan hänestä haaveissani. Sinänsä pöllöä, koska jos en tee aloitetta, ota riskiä ja yritä edes, on paljon isompi todennäköisyys joutua luopumaan.

Se rohkeus kannattaa kaivaa jostain, jos tietää että se toinen on itselle ainutlaatuinen ihminen. Itse oli pakko laittaa viesti, koska en olisi koskaan saanut sanottua sitä kasvokkain pelon takia. Ei sillä tavalla eikä sillä onko aloite kömpelö ole silloin mitään väliä kun tulee match.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monella meillä on haasteita aloitteen tekemisessä tai tunteiden kertomisessa ensimmäistä kertaa. Et ole yksin asian kanssa. Itse uskalsin kertoa, ja vain viestillä silloinkin, 9-10kk päästä siitä kun tunteet hallitsemattomaan roihuun. ♥️ Ei voi kun nauraa itselleen. 😂.

Ja kun mietin tarkkaan, mitä pelkäsin... Nolostuminen on rakkauden rinnalla ihan sama! Hän ei tarkoituksella nolaisi, koska on fiksu ja empaattinen. Pelkäsin eniten, että joudun luopumaan hänestä haaveissani. Sinänsä pöllöä, koska jos en tee aloitetta, ota riskiä ja yritä edes, on paljon isompi todennäköisyys joutua luopumaan.

Se rohkeus kannattaa kaivaa jostain, jos tietää että se toinen on itselle ainutlaatuinen ihminen. Itse oli pakko laittaa viesti, koska en olisi koskaan saanut sanottua sitä kasvokkain pelon takia. Ei sillä tavalla eikä sillä onko aloite kömpelö ole silloin mitään väliä kun tulee match.

Miten sulle/teille kävi, sopiiko kysyä, saitko vastakaikua? Luopumisen pelkoa kai se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sulle/teille kävi, sopiiko kysyä, saitko vastakaikua? Luopumisen pelkoa kai se on.

Hän sanoi: ”En ainakaan nyt voi”, mutta kertoi myös, että ainakin jotain tunteita jossain kohtaa on ollut. Sen kyllä arvasin kertomattakin. Hänen syynsä oli täysin ymmärrettävä ja myös oikein. En ollut tiennyt sitä mitä hän kertoi.

Vuorovaikutuksemme ei kovin paljon muuttunut kun taas näimme. Välillä ehkä kumpikin piti enemmän etäisyyttä, itse ainakin kokeilin menisitkö tunne ohitse. Ei ole mennyt, vuosi tässä on jo mennyt isoissa ja syvissä tunteissa ja sitä ennen myös kasvavia tunteita. Nyt tuntuu taas, että ollaan ainakin omasta mielestäni oltu taas lähempänä.

Olisin edelleen mielelläni hänen omansa olisi sitten hänen toiveensa salaisempi suhteen alku (itselläni ei enää velvoitteita) tai nopeasti tutusmisvaiheen päälle vakava julkinen suhde. Minulle on pohjimmiltaan ihan sama mitä ympäristö ajattelee (tämä on minun ja hänen elämänsä, ei muiden). Ja itselleni on tärkeintä rakkaus ei se miten rakkautta toteutetaan.

• Anonyymi

Harrastaako miehetkin ihastuneena karkailua?

• Anonyymi

Naisen aloitus... Miksi oletit mieheksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen aloitus... Miksi oletit mieheksi?

Kysyin yleisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin yleisesti

Ok:)

• Anonyymi

Kadota näkyvistä ,kun olisin halunnut nähdä enemmän.Näin silti ,koska käytin tilanteen.

• Anonyymi

Siltä vaikuttaa, senkin karkulainen ;) Mutta kysymys kuuluun miten tuollainen tilanne sitten saataisiin järkätyksi?

• Anonyymi

Mä tietäisin keinon (sama kuin viimeksi) mutta se olisi kyllä nyt turhan rajua;) Hän tietäisi. Täytyy kai vain sopeutua vapaaehtoisuuteen. Ja käyttää paljon hissiä siellä.

• Anonyymi

Koen samoin. Tarvitsisimme aikaa kaksin hänen luonaan. Sieltä hän ei voisi karata ja minä taas en lähtisin ennen kuin olisimme saaneet suut auki. H odotan kutsua!

• Anonyymi

Kuka oottaa?

• Anonyymi

IHASTUS

Nimimerkki Ihastunut
      Ikä 12
      Oon 12v tyttö. Oon ihastunu mun luokalla olevaan poikaan, joka on tosi söpö ja hauska. Mie en tiiä, miten kertoa sille, et mie tykkään siitä. Onko teillä ideoita? Olen siis 5. luokalla, syksyllä menen 6. luokalle. Tosi monet meijän luokkalaisista seurustelee jo. Miulla on myös se ongelma, et yks toinen poika - joka on miun mielestä kyllä kiva - tykkää miusta. Mie en haluis kuitenkaa särkee sen sydäntä. Mitä miun pitäs tehä?!? Mie oon myös jutellu miun ihastuksen kanssa ihan kaikesta, ja mie oon myös vähä avautunu sille - joka on sille ihan fine - ja se on avautunu miulle. Miusta tuntuu, et se ymmärtää minnuu ja mie sitä.

<3<3<3<3<3<3

Love: Ihastunut

https://nuortenlinkki.fi/tarinat/lue-tarinoita/vuodelta/2019/ihastus-0

• Anonyymi

Kunhan kyselen.🤔
      Oliko naiselta miehelle?

• Anonyymi

On.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On.

Hyvä niin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sun letkuun mahtuu niin vähän että älä sure ei
        se tule ongelmaksi sinulle.Ainoastaan
        yläkerran kusi on sinulle haitaksi.

• Anonyymi

Huumorilla tarkoitettu sen ymmärrän. Mutta mielestäni meillä ei ole mitään tarvetta tavata kasvotusten koskaan.

• Anonyymi

Niin pitäis, jos vaikka päästäis samaan putkaan? Tai sit jään odottelemaan, et ollaan joskus samassa vanhainkodissa, sit pistetään ranttaliks ja harrastetaan suojaamatonta seksiä aina kun hoitsujen katseilta pystytään. Siitä tulee kivaa vanhainkodin liinavaatekaapissa ym. Karkaillaan baariin ja hotelliin sekstaamaan.

• Anonyymi

Tää n to m ei aloittaja

• Hui
      Vähän kuin minä.

• Anonyymi

Ooksää jo vanhainkodissa? Miten hyvin onnistuu sekstailu siel?

• Anonyymi kirjoitti:

Ooksää jo vanhainkodissa? Miten hyvin onnistuu sekstailu siel?

Noh äsken työntyi minuun puolisoni ja tuotti kilpailevien tiedosmattomien sukusolujen armeijan kohti minun munasolua joka pitäisi nahistua tässä 26 päivä viimeistään, jos kierto on 30.

Mutta muuten täällä on menohurjaa ja leikkiviä lapsia, paitsi nyt tietoja tallentuu pitkäkestoiseen muistiin.

• Anonyymi

Meidät pitäisi laittaa samaan työpaikkaan niin ei voitaisi vältellä. Harmi kun en ole sun alalla. Putkaan ollaan liian kilttejä kummatkin.

• Anonyymi

Mähän kerroin olevani oikeasti aika ujokin ja hiljainen. Joko uskot? Kysyy aloittaja.

• Anonyymi

Mihin vanhainkotiin aiot mennä? Pyydetään et päästäis samaan huoneeseen, niin voidaan salaa nukkua lusikassa. Eihän siihen oo enää kuin jotain 30-40 vuotta. Jaksan kyllä odottaa.

• Anonyymi

Vanhainkotiin mennään yleensä 85-95v. Oletko 45-60v?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhainkotiin mennään yleensä 85-95v. Oletko 45-60v?

Et varmaan tiennyt että vanhusten palvelukeskuksissa voi olla n.50 vuotiaita muistisairauksista kärsiviä.

• huh huh , samaan huoneeseen haluaisinkin joutua ihastuksen kanssa. mutta ei, ei se onnistu =/

• Anonyymi

Ap on selvästi ollut ihastuksensa kanssa seikkailupelissä kuten escape room tai vastaava. Näissä on helppo keskittyä ongelmanratkaisuun ja jopa tulee pakostikin puhuttua vaikkei muuten normaalisti tulisi. Itsellä käynyt hieman vastaava juttu. Sen jälkeen jatkui normaalisti arki ilman keskustelua mitään muutakaan, vaikka oltiin arkisin monesti samoissa tiloissa.

Eipä tuosta mitään muuta voi todeta, kuin että harmi että on niin vaikeaa puhua jos ei ole pakko.

• Anonyymi

Aika hyvä ja moderni, mutta koko elämä on parasta aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2348
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      214
      2000
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1503
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1238
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      962
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      855
    Aihe