Pattaya, opas ja viina, sekä vierailut viiden oppaan maaseutukodissa.
Juntin oikea Thaimaa.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävintä kuitenkin on että aloittaja ei ole koskaan vieraillut Thaimaassa.
Niin; haluaisin toki tietää mikä on rva Senssun mielestä oikea tapa lomailla Thaimaassa?
Olen lomaillut siellä jo yli 30 x enkä ensimmäistäkään negakokemusta muista näiltä lomamatkoiltani.
Lukuisista Kanarian yms. paskamatkoista on mieleeni jäänyt hyvin monta epämiellyttävää hetkeä kusetusten ja huijausyritysten tiimoilta.
Kevennyksenä tähän pikku kertomus.
Virolainen avovaimoni; se laiha oli poistunut mereen pulikomaan tai kahlailemaan vai halusiko vain ottaa minusta pienen hetken etäisyyttä?
Luin Adolf Hitlerin kirjaa Taisteluni kun viereeni löntysti yönmusta pitkä nauravainen kaveri ja kauppasi aurinkolaseja. Minulla oli jo sellaiset päässäni mutta timo jankutti että koeta näitä!
Pyysi laseista 30 €! Sanoin että olet hullu! Timo sanoi että katso sankojen sisäpuolelle. Siihen oli teipattu reilu gramma ihanan pehmeää Marokkolaista.
Tein heti kaupat ja lasit olivat minun.
Seuraavina päivinä laiheliini virolaiseni jo väsyi ainaiseen naureskeluuni kaikille tyhmille asioille.....Lisään vielä että tämä tapahtui jollakin Kanarian saarista en enää muista millä.
Kehotan vakavasti puuttumasta Thaimaassa mihinkään huumeisiin; tuomiot ovat järisyttävän ankaria myös viihdekäyttöturisteille.
Huumeiden katumyynti onkin tyystin loppunut Pattayalla.
Jos niitä nyt joku haluaa kokeilla tai käyttää omissa oloissaan niin se ei ole ongelma. Kaikkea on saatavilla ja hyvin helposti.
Oppaalle sananen että haluaa esim. jabaa tai ekstaasia niin tämä tuntee henkilön joka tuntee henkilön jolta sitä saa.
Suosittelen lämpimästi kaikille ekstaasia; se nostaa mm. tavallisen tylsän paneskelun aivan uusiin sfääreihin......:-)nazi kirjoitti:
Lisään vielä että tämä tapahtui jollakin Kanarian saarista en enää muista millä.
Kehotan vakavasti puuttumasta Thaimaassa mihinkään huumeisiin; tuomiot ovat järisyttävän ankaria myös viihdekäyttöturisteille.
Huumeiden katumyynti onkin tyystin loppunut Pattayalla.
Jos niitä nyt joku haluaa kokeilla tai käyttää omissa oloissaan niin se ei ole ongelma. Kaikkea on saatavilla ja hyvin helposti.
Oppaalle sananen että haluaa esim. jabaa tai ekstaasia niin tämä tuntee henkilön joka tuntee henkilön jolta sitä saa.
Suosittelen lämpimästi kaikille ekstaasia; se nostaa mm. tavallisen tylsän paneskelun aivan uusiin sfääreihin......:-)Vastataanpa rouvittelijalle hieman asiaa.
Jokainen valitkoon oman oikean tapansa lomailla, se ei tarkoita nyt kuitenkaan puheena olevaa matkailua kokien oikeaa thaimaata.
Turha väittää asiaa toiseksi, että Pattayan rakkaiden mielenkiinto ei olisi juuri se mitä aloituksessa mainittu.
Kanariaan ym. enkä exiisi ota kantaa.
Huumemielenkiintosi ohella aatujuttujesi johdosta pidän sinua nollana.
Mutta tuohon itse aiheeseen.
Tälle palstalle kirjoittelee Aasi sun muut tallaajat, sekä itse päälandeneiti, mutta .....
yksikään koskaan ei ole kirjoittanut mitään todellisesta normaalielämästä landella.
Riippukeinussa kirjan lukeminen ja kanamäärät on höpölöpöä mukamas maatilan arjesta.
Suosittelen todellakin sulle sfääriä, niin jaksat taas pelastaa suomea........sanoin.SENSSU kirjoitti:
Vastataanpa rouvittelijalle hieman asiaa.
Jokainen valitkoon oman oikean tapansa lomailla, se ei tarkoita nyt kuitenkaan puheena olevaa matkailua kokien oikeaa thaimaata.
Turha väittää asiaa toiseksi, että Pattayan rakkaiden mielenkiinto ei olisi juuri se mitä aloituksessa mainittu.
Tälle palstalle kirjoittelee Aasi sun muut tallaajat, sekä itse päälandeneiti, mutta .....
yksikään koskaan ei ole kirjoittanut mitään todellisesta normaalielämästä landella.
Riippukeinussa kirjan lukeminen ja kanamäärät on höpölöpöä mukamas maatilan arjesta.
Suosittelen todellakin sulle sfääriä, niin jaksat taas pelastaa suomea........sanoin.Elämä Thaimaan maasudulla on äärimmäisen tylsää jos matkailija haluaa uusia elämyksiä.
Näitä ei tuolta saa.
Kevennyksenä pieni maaseututarina:
Olimme juhlistaneet päivän kokonaisella sianpäällä. Koolla oli kylän eliitti ja kaikki istuivat juhla- aterialla keittiön maalattialla. Mulle oli varattu muovituoli. Arvelivat kai että olin naima- aikeissa oppaani kaa ja mahdollisesti tuleva kyläläinen.
Tunsin itseni hyväksytyksi koska olin ostanut jo oppaani laihalle faijalle ison töllön ja lautas- antennin asennuksineen.
Kylän ämmät olivat poistuneet, keskelle lattiaa heitettiin puupölkky ja yksi hemmo ryhtyi hakkaamaan veitsellä viherpuskaa pienemmäksi. Arvannette mitä viherpuska oli.
Paikalle pölähti poliisiauto. Minä siitä sönkkäämään että nyt heinät piiloon; poliisit ovat pihalla!
Heinän hakkaajaukkeli nosti paidanhelmaa, sieltä näkyi mutka ja totesi:
- Minä olen poliisi.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Vastataanpa rouvittelijalle hieman asiaa.
Suosittelen todellakin sulle sfääriä, niin jaksat taas pelastaa suomea........sanoin.Missä palstavajakin tarinaa normaalielämästä thaimaassa.?
Anonyymi kirjoitti:
Missä palstavajakin tarinaa normaalielämästä thaimaassa.?
Mistä kutsumanimi palstavajakki?
Tuohan on loukkaavaa varsinkin kun kohteesta tai hänen kirjoituksistaan ei ole mitään tietoa.
Normielämä Thaimaassa on käsitykseni mukaan paljon seesteisempää kuin se olisi koskaan kotomaassamme.
Kevennyksenä tähän live- videota "Espanjasta", siellä on kaduilla nyt kivaa:
https://www.youtube.com/watch?v=CkVHIYRmoBs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588