Herkuttelu

Anonyymi

Jos herkuttelee,siitä tulevat ylimääräiset kalorit pitää polttaa pois jo heti seuraavina päivinä,muuten LIHOO varmasti.
Sekin täytyy laskea kuinka paljon voi herkutella.Liian isoja kalorimääriä ei pysty kuluttamaan edes hyvin pitkäkestoisella liikunnalla.
HERKUISTA TULEVAT KALORIT PITÄÄ AINA LASKEA JOKA PÄIVÄ pakkausten kylessä on kalorimäärät,kaloritaulukoista kaikki muut tuotteet

Itse poltan kalorit nykyään hyvin pitkäkestoisilla pyörälenkeillä,vähintään 3,5 tuntia .Vaihtoehtoisesti voi paastota jos liikunta ei kiinnosta,tai siihen ei ole aikaa.Itse tykkään syödä hyvin ja herkutella joten paastoaminen ja mitkään ketogeeniset ja vähähiilihydraattiset ruokavaliot ei ole minun juttu.

Sitähän sattuu hyvin paljon että syödään mitä vaan mitä tekee mieli eikä lasketa yhtään kaloreita.Jo puolessa vuodessa voi hyvinkin lihoa 30 kiloa.
Paljon helpommalla pääsee kun laskee syömänsä kalorit,ja kuluttaa ne niin ei tarvitse laihduttaa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarvit sitten tuota provoamista jo useamman kerran päivässä. Mikä tähän on johtanut?

      • Anonyymi

        Se on varmaan ostanut pyörän ohjaustankoon kiinnitettävän kapulanpitimen, siitä on helppo trollailla samalla kun sotkee sitä m-mankelia.


    • Anonyymi

      Kaikki ylimääräinen ruoka pitää katsoa herkutteluksi.Esim makkaraleivät,juustosämpylät yms.
      Olen karsinut monet eniten lihottavat tuotteet kokonaan pois esim 200g suklaalevy =1000 kal saman nautinnon saa pienestä 20g patukastakin.
      Makkarapaketti 400g = 1200 kal sinapilla ja ketsupilla

      Perusruokia ei tarvitse laskea,koska niissä on joka päivä samat kalorit.
      Perusruoka herkuttelusta tulleet kalorit = yht_____kal

      • Anonyymi

        Noinhan se on, mutta kun ruoka on niin hyvää. Ja silloin kun ei voi hyvin, ruokaa tulee käytettyä lohdukkeena.


      • Anonyymi

        Tein ennen sen virheen että laitoin suoraan roskiin kaikki karkkipaperit ja jugurtti yms herkkupurkit.
        Nyt pistän ne keittiöpöydän laitaan,ja lasken seuraavana aamuna tarkasti kalorit.
        Tällä'kertaa lukema oli niinkin korkea että 5500 kal koska kävin yöllä syömässä kaikkien muitten syötyjjen herkkujen lisäksi vielä pitsan kolajuoman jossa oli yht 1700 kal

        Teen nyt ainakin 3,5 tunnin pyörälenkin ja käyn vielä kuntosalissakin,ja pistän kalorit nyt muutamaksi päiväksi n2000 kal pv.Suuren liikuntamäärän ansiosta ei tarvitse olla yhtään ainoaa päivää kitudietillä.
        Kovat urheilijat syövät paljon ja ovat laihoja,ne syövä ruokaa huomattavasti enemmän kuin liikuntaa karttavat lihavat.Oikein kovat pyöräilijät tai maratonjuoksijan kulutus on ainakin 4000 kal päivässä.
        Itse käytän vain silloin kovasti liikuntaa,kun herkuttelen paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ennen sen virheen että laitoin suoraan roskiin kaikki karkkipaperit ja jugurtti yms herkkupurkit.
        Nyt pistän ne keittiöpöydän laitaan,ja lasken seuraavana aamuna tarkasti kalorit.
        Tällä'kertaa lukema oli niinkin korkea että 5500 kal koska kävin yöllä syömässä kaikkien muitten syötyjjen herkkujen lisäksi vielä pitsan kolajuoman jossa oli yht 1700 kal

        Teen nyt ainakin 3,5 tunnin pyörälenkin ja käyn vielä kuntosalissakin,ja pistän kalorit nyt muutamaksi päiväksi n2000 kal pv.Suuren liikuntamäärän ansiosta ei tarvitse olla yhtään ainoaa päivää kitudietillä.
        Kovat urheilijat syövät paljon ja ovat laihoja,ne syövä ruokaa huomattavasti enemmän kuin liikuntaa karttavat lihavat.Oikein kovat pyöräilijät tai maratonjuoksijan kulutus on ainakin 4000 kal päivässä.
        Itse käytän vain silloin kovasti liikuntaa,kun herkuttelen paljon.

        Liikuntasuorituksia pitää alkaa tehdä heti herkuttelun jälkeen seuraavana päivänä.Keho käyttää silloin energian lähteenään syötyä ylimääräistä ruokaa,joka ei ole VIELÄ ehtinyt muuttua kehossa rasvaksi.
        Jos liikunnan aloitaa myöhemmin vaikka viikon kuluttua ylimääräinen energia on ehtinyt muuttua oikeaksi läskiksi.
        Laskin että tällä syömisellä lihoisin puolessa vuodessa ainakin 20 kiloa,jos en harrastaisi liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuntasuorituksia pitää alkaa tehdä heti herkuttelun jälkeen seuraavana päivänä.Keho käyttää silloin energian lähteenään syötyä ylimääräistä ruokaa,joka ei ole VIELÄ ehtinyt muuttua kehossa rasvaksi.
        Jos liikunnan aloitaa myöhemmin vaikka viikon kuluttua ylimääräinen energia on ehtinyt muuttua oikeaksi läskiksi.
        Laskin että tällä syömisellä lihoisin puolessa vuodessa ainakin 20 kiloa,jos en harrastaisi liikuntaa.

        Eikö se makea höttö kannattaisi oksentaa ulos ennenkuin se ehtii imeytyä elimistöön.


    • Anonyymi

      Mun vinkki on katsoa mitä suuhunsa laittaa, syödä niin hyvin, että keho ja aineenvaihdunta toimii mahdollisimman hyvin, ettei sitä lihomista myöskään pääse tapahtumaan niin helposti. Mieluummin muutenkin vähän liikakiloja ja terve, hyvä olo, kuin keho, joka on tungettu täyteen epäterveellisyyksiä ja pakotettu hoikaksi. En siis tiedä mitä aloittaja syö, mutta jokin tässä särähti. No, toivottakoon kuitenkin jokaiselle, joka tätä lukee terveyttä ja hyvää oloa, ja sitä sopivaa painoa! :)

    • Anonyymi

      Kello tulee kohta kolme yöllä, laitan pikaiseen tästä kommenttia väliin, olen siis pyöräilemässä, vielä olisi 7 tuntia poljettavaa että pääsen syömään herkkuja.

      • Anonyymi

        Ettet vaan laihdu liikaa tuolla monen tunnin pyöräilyllä.


      • Anonyymi

        Hyvä!

        Toivottavasti ei ollut paljon rattijuoppoja liikkeellä.

        Muistithan pitää pyörässä valot päällä, koska "yläkerrassahan" meillä yöahmijoilla ja yöpyöräilijöillä eivät valot ole päällä.

        Minä lähden kohta pyöräilemään vuorokaudeksi (24 h!), sillä ahmin juuri aamupalaksi 4 suklaalevyä, kuusi munkkia, kuusi tuplahampurilaista ja pari litraa jäätelöä. Juomaksi 1½ litraa Kokista ja litra maitokahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!

        Toivottavasti ei ollut paljon rattijuoppoja liikkeellä.

        Muistithan pitää pyörässä valot päällä, koska "yläkerrassahan" meillä yöahmijoilla ja yöpyöräilijöillä eivät valot ole päällä.

        Minä lähden kohta pyöräilemään vuorokaudeksi (24 h!), sillä ahmin juuri aamupalaksi 4 suklaalevyä, kuusi munkkia, kuusi tuplahampurilaista ja pari litraa jäätelöä. Juomaksi 1½ litraa Kokista ja litra maitokahvia.

        No nyt et voi herkutella kuin vasta huomenna.


    • Anonyymi

      Pyöräilyn kestoaika ei anna mitään järjellistä lukuarvoa siitä kuinka vähän tai paljon pyöräily kuluttaa energiaa, määrävä tekijä on (keski)nopeus.

      Jos pyöräily on energiaa merkittävästi kuluttavaa, niin se tekeee kehosta hyvin nopeasti epämuodostunen näköisen, seikka jonka peili paljastaa parhaiten. Korkeasaaressa on melkolailla samannäköisiä esi-isiämme.

    • Anonyymi

      "Itse poltan kalorit nykyään hyvin pitkäkestoisilla pyörälenkeillä,vähintään 3,5 tuntia .Vaihtoehtoisesti voi paastota jos liikunta ei kiinnosta,tai siihen ei ole aikaa.Itse tykkään syödä hyvin ja herkutella joten paastoaminen ja mitkään ketogeeniset ja vähähiilihydraattiset ruokavaliot ei ole minun juttu."

      Kun tieteellisesti todistettu ei kelpaa niin silloin tukeudut luuloihin.
      kaloriteoria eikä liikunta painonpudotuksessa ei toimi läheskään niinkuin luulet.

    • Anonyymi

      en ole koskaan herkkujen kaloreita laskeskellut.Joskus muutaman suklaapalan saatan laittaa suuhuni . Sitten alkaakin jo tökkimään sokerisen suklaan imelän lälly maku. Liikakilojakaan ei kropassa ole. Vaan mistä ne kilot tulisivatkaan.

      • Anonyymi

        Suurimmalla osalla ihmisiä se ei onnistu,ylipainoisia on suomessa jo 75% väestöstä.
        Kyllä ne syödyt kalorit pitää tietää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe