Bickyn horinat omasta vehkeestään, Maken autourheilu-unelmat, Jorman Hiace-jutut tai Timpan voivottelu Skodan huoltokuluista tarkalleen ottaen loukkaa? 🤔
Ketä tai mitä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tervettä järkeä!
- Anonyymi
Minkähän takia periksellä on pakkomielle väittää noita todellisiksi ihmisiksi, vaikka on itsekin useasti kertonut niiden olevan mielikuvituksensa tuotetta? 🤔 Esim. Tuossa psykoosiriski-kirjoituksessaan.
- Anonyymi
zompi on paras tyyppi minusta :)
- Anonyymi
Jos ne on hänelle todellisia niin annetaan hänen pitää se usko. Ei se ole meiltä muilta mistään pois. Ei meidän ole tarvetta yrittää todistaa mitään muuta.
-tr - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne on hänelle todellisia niin annetaan hänen pitää se usko. Ei se ole meiltä muilta mistään pois. Ei meidän ole tarvetta yrittää todistaa mitään muuta.
-trMieleltään järkkyneen harhoihin ei saa mennä mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieleltään järkkyneen harhoihin ei saa mennä mukaan.
Sama pätee autismista ja tourettesta kärsivään DarkFeariin. Eipä tosin sen jutut ketään kiinnostakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sama pätee autismista ja tourettesta kärsivään DarkFeariin. Eipä tosin sen jutut ketään kiinnostakaan.
Sulla varmaan itselläsi joku autismi vaivaakin saatana. Mulla onneksi ei ole itselläni mitään tollaisia vitun autismeja tai muitakaan sairauksia, sillä mun sosiaaliset taitoni ovat aina olleet erinomaisen hyvät.
Octavia ei ole viime viikkoina oikutellut, mutta oivoi, sen tummanharmaaseen maalipintaan oli ilmestynyt kummallinen punertava linnunkakka sillä aikaa kun kävin Ikeassa perheeni kanssa. Sen täytynee olla Roseate Spoonbill, Reddish Egret tai jokin vastaavanlainen kun nythän perus västäräkit yms. ovat jo muuttaneet pois Suomesta.
Sähän tunnut olevan oikein varsinainen lintuasiantuntija. Niinkö oli huonosti käynyt, että oli jäänyt tahra Octavian maalipintaan:))))))))))))
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Sähän tunnut olevan oikein varsinainen lintuasiantuntija. Niinkö oli huonosti käynyt, että oli jäänyt tahra Octavian maalipintaan:))))))))))))
Joo, ei peris hallitse flooraa eikä faunaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797