Miten reagoida? Mies ja tunnustus

Anonyymi

Olen seurustellut miehen kanssa reilu 6kuukautta.
Puheeksi tuli pettäminen. Keskustelimme siitä, mikä ajaa ihmisen pettämään.

Mies sanoi, ettei pettäisi minua, koska on hänelle kunnian asia olla aiheuttamatta itselleen sitä oloa, minkä pettäminen tuo.
Sanoi siihen perään, että humalassa hänen harkinta kykynsä saattaisi pettää, mutta onneksi sitä ongelmaa ei ole -koska hän ei enää juo humalaan asti itseään (meidän 6kk aikana kerran humalassa seurassani).

Miten tähän pitäisi reagoida, vai olla reagoimatta mitenkään?

Tarkoittaako se, että hänellä on himoja muita naisia kohtaan, mutta osaa selvinpäin pitää itsensä aisoissa?

Miten voin joskus tulevaisuudessa olla rauhallisin mielin, jos toinen lähteekin viihteelle alkoholin keran? En minä halua toista rajata tekemisillään, mutta ei minulla myöskään ole tahtoa jakaa miestäni muiden kanssa.

Olenko siis vain hiljaa ja hyväksyn tilanteen joka on normaali? Vai onko tilanne epänormaali?
Kuitenkin arvostan sitä että toinen oli rehellinen.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän sitä harkintakyky voi pettää humalassa mut harvemmin siinä kyllä humalassa saa seisokkiakaan. Itsellä on kokemusta vastaavasta, olis ollut paikka yhden naisen reisien välissä sit vaan se oman kullan kasvot tuli mieleen ja ajattelin et ei helkutti jätetääs väliin. On niitä houkutuksia tullut ja nekin kaikki alkoholin alaisena, selvänä en koskaan pettäis puolisoa, mielessä voi tietekin fantasioida mutta se on vaan fantasiaa. Pidemässä suhteessa tietty voi hairahtua helpommin kun se arki astuu kuvaan, ihmisiä tässä ollaan kaikki.

    • Anonyymi

      Onko niin että kaikki miehet fantasioivat muista naisista? Vaikka puoliso olisi kuinka viehättävä ja tarpeet täyttävä?

      Olen siis nainen, enkä ole koskaan parisuhteessa fantasioinut muista kuin partneristani, ellei parisuhde ole ollut jo viimeisiään vetelemässä.

      Onko se vain naisten kohtalo tyytyä siihen?

      • Anonyymi

        Jos ei kaikki miehet niin hyvin useat, ja niin myös muuten naisetkin!
        Fantasioissa ei ole mitään pahaa jos ne jäävät fantasian tasolle. Arvaa vain kuinka moni nainen ja mies fantasioi vaikka mitä rakastellessaan puolisonsa kanssa, tai vaikka ihan muuten vaan!
        Miten sinne puolisosi päähän näet, ja millä rajoitat ja estät sen mitä siellä liikkuu? Ja onko se tarpeenkaan?
        Entä roolileikit, ettekö harrasta niitäkään? Fantasioista siinäkin on kyse! Oletpa ahdasmielinen ihminen jos vaadit miestäsi pitäytymään lähetyssaarnaaja asennossa pimeässä lauantai-iltana vain sinun kanssasi - fantasioissaankin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kaikki miehet niin hyvin useat, ja niin myös muuten naisetkin!
        Fantasioissa ei ole mitään pahaa jos ne jäävät fantasian tasolle. Arvaa vain kuinka moni nainen ja mies fantasioi vaikka mitä rakastellessaan puolisonsa kanssa, tai vaikka ihan muuten vaan!
        Miten sinne puolisosi päähän näet, ja millä rajoitat ja estät sen mitä siellä liikkuu? Ja onko se tarpeenkaan?
        Entä roolileikit, ettekö harrasta niitäkään? Fantasioista siinäkin on kyse! Oletpa ahdasmielinen ihminen jos vaadit miestäsi pitäytymään lähetyssaarnaaja asennossa pimeässä lauantai-iltana vain sinun kanssasi - fantasioissaankin!

        Riittää kullekin päivälle oma murheensa. Älä elä ennakkoon.

        Ei ole pettänyt. Ei ole tapahtunut.

        Jos joskus tulee ed.mainittu tilanne. Kerrasta poikki sitten ! Normi-ihminen ei juo itseänsä humalaan ja nythän ollutkin selvin päin. Näin.


      • Anonyymi

        Kaikki naisetkaan ei ole samanlaisia, minä olen nuorempana fantasioinut jopa kimppaseksistä sitä kuitenkaan toteuttamatta ja ompa joskus käynyt mielessä kun komea mies osunut silmään että miltäköhän tuntuisi seksi tuon miehen kanssa, olen kuitenkin pannut vain omaa miestäni. Kyllä naisetkin välillä hekumoi vieraista miehistä.


    • Anonyymi

      Fantasioimisessa ei ole mitään vikaa, ahdasmieliset ei sitä tietenkään ymmärrä ja jotkus pitää sitä jopa pettämisenä, aika outoa. Minä pidän tai pidin roolileikeistä nuorempana ja onneksi naiskumppani oli samoilla linjoilla, leikit leikittiin ja se siitä. Olihan siinä ruokaa silmille oikein herkkua kun näkee puolisonsa ihan muuna hetken aikaa mitä nainen oikeesti on. Ja kun puoliso esitti toiveensa minä täytin ne. Jos veivataan aina samassa asennossa puoli pimeessä peiton alla kyllä siinä kiinnostus ja kiihko katoaa. Me ei olla naisen kanssa enää ns. Nuoria eikä fyysisestikään enää täydessä vedossa mutta silti vielä sängy puuhissa on oma hekuma, ei sitä muuten enää tapahtuis mitään. Ja olempa joskus maininnut että olen ollut kiinnostunut miltä se tuntuisi toisen naisen kanssa, en kuitenkaan pettäisi ja puoliso ymmärtää sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe