Nuorin nainen

Anonyymi

Kuinka nuorten naisten kanssa olette olleet sängyssä 35-45 vuotiaana? Itse päädyin 18 vuotiaan kanssa viikonloppuna.

24

5886

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin 17 v naisen kanssa kun olin 36 v kaks vuotta sitten. Nainen suorastaan vonkasi multa.

    • Anonyymi

      49v ja 18v

    • Anonyymi

      Sait siitä sulan hattuun, ettet pysty omaikäiseesi naiseen.

      • Anonyymi

        Mitähän tohon sanois.. miksi takoa kun rauta on kylmä.
        Vanhan sanonnan mukaan silloin taotaan kun rauta on kuuma


    • Anonyymi

      30-vuotiaana oli 21v mimmi.

      Oletteko kuitenkin saaneet ilmatteeksi?

    • Anonyymi

      Täällä nää luuseriryhmään kyselee, kun eivät pärjää oman ikäisen tai vanhemman kokeneen koneen kanssa.
      Aikuinen nainen on kone, jota pitää osata naida!

      • Anonyymi

        Alkaa se parasta ennen päiväys häämöttää tuon ikäisillä naisilla ja seksi alkaa olla aika ikävää. Kokemusta on liikaakin.
        Muutaman kerran saanut kokea 18v. tytön kanssa ja sai kyllä kokea mitä on intohimo.


    • Anonyymi

      Olin 30v. ja varattu nainen 18v.

    • Anonyymi

      58/27

    • Anonyymi

      30v ja varattu 16v

    • Anonyymi

      Nelikymppisenä 17 -vuotiasta. Viisikymppisenä 21 -vuotiasta. 17 -vuotias on ollut toistaiseksi paras pano vaikka yleensä suosin kolmikymppisiä, jotka jotain osaakin. Ei ollut teinityttö mikään lahna.

    • Anonyymi

      Olen 65v mies ja rakastelen joka vuosi kymmeniä 16-21v naisia.

      • Anonyymi

        Niin unelmissasihan vain


    • Anonyymi

      50 ja 15 (melkein 16)

    • Anonyymi

      nussin kahta 14 vuotiasta jotka karkasi laitoksesta, paljaalla laukesin sisälle ja oli kyllä herkullinen teinipillu. Suosittelen vahvasti.

      • Anonyymi

        Kukaan ei kysynyt fantasioistasi


    • Anonyymi

      59 vuotiaana sain vongattua 52 vuotiaan nuorikon lemmenleikkeihin. Hyvässä lihassa oli nuorikkoa ja hyvää teki kunhan sain kammettua sohvalle kontilleen.

      • Anonyymi

        Toivottavasti tunsit edes vähän huonoa omaatuntoa? Epäreilu toiminta ei jätä koskaan hyvää tunnetta mieleen, terveellä tavalla ajattelevalle.


      • Anonyymi

        Ootko joku petofiili?


    • Anonyymi

      34v ite ja nainen 17v

    • Anonyymi

      53 -vuotiaana 20 -kesäistä tuoretta ylioppilasta. Otettiinkin sellainen setti, että oksat pois..

    • Anonyymi

      Jos tuon ikäisen täytyy täällä mainostaa,on paikkansa ansainnut.Hänellä ei aikuinen nainen tee mitään.

    • Anonyymi

      Nuorin jonka kanssa olen ollut sängyssä oli silloin 17-vuotias (täytti pian sen jälkeen 18). Itse siihen aikaan 31. Luulin häntä vähän vanhemmaksi kun kerran iskin ravintolasta. Tosin oli varmaan kokeneempi kuin minä. Hyvä kroppa, melkein kuin entisellä tyttöystävälläni joka oli siellä samassa mestassa sinä iltana. Hänen kanssaan olisin lähtenyt paljon mielummin kotiin joten hain pientä lohtua ja sainkin. Tosin typyllä oli hiukka erikoiset seksitavat joten en ottanut enää uusiksi hänen kanssaan vaikka silloin tällöin jossain törmättiinkin.

      Nyt 60+ en kyllä koskisi alle kakskymppisiin vaikka olisin sinkku. Meidän likkakin on jo vanhempi, pientä rajaa.

    • Anonyymi

      Taisin olla siinä 35v tienoilla kun työreissua pohjustin keskustelupalstalla pari viikoa ennen reissua. Sovittiin tämän 22v 2-lapsen äidin kanssa treffit kahvilaan, josta jatkoimme hotellihuoneeseeni panemaan. Vähän nauratti kun mimmi lähtee tukka märkänä ja kivoilla silmäpusseilla aamulla kotiin. Ei paljon nukuttu sinä yönä.... Terkkuja Jutalle Tampereelle!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe