https://terveydenasialla.com/elias-haluaisi-tyttoystavan-helppoa-se-taipumukseni-takia-ole/?fbclid=IwAR3WnbExBgZ6LsYTRKPY-cmjtEad315MYWWDkI6swIzoclfmU668KuDRR28
Mut on rumien naisten mielestä liian ruma ja lihava.
Elias haluaisi seurustella naisen kanssa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka olen mies niin olen siltikin sitä mieltä että tuo että vaatii lihavana miehenä hoikkaa naista on väärin.
Mun mielestä toiselta ei voi vaatia sellaista mitä itse ei ole. - Anonyymi
Läksi naisetkin vaatii hoikkaa miestä. Mies voi olla komea lihavana mutta nainen ei voi olla kaunis lihavana.
Naisilla on kuitenkin niin paljon erilaisia kriteerejä muutenkin että kai mies nyt saa haluta normipainoista naista.- Anonyymi
Kuitenkin lihavatkin naiset saavat miehen jos haluavat. Tietty lihavakin mies voi olla komea mutta sitten pitää olla kunnon äijä eikä mikään pullamössöläski.
Kyllähän mies saa haluta ihan mitä lystää. Kyllä tuolle Eliaksellekin on ihan sallittua toivoa hoikkaa naista. Ei toiveita ja haaveita keneltäkään kielletä.
- Anonyymi
Suurin osa miehistä ottaisi naisen kuin naisen vaikka lihavan mutta naisille ei kelpaa lihava mies vaikka nainen olis lihava.
- Anonyymi
Vielä pahempi turn-off on olla lyhyt mies. Ei läski pitkä mies tietenkään ole mikään naismagneetti mutta pienempi paha se on kuin lyhyys. Ylipainosta pääsee eroon kunhan vaan motivaatio laihdutukseen löytyy mutta pituutta ei saa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828