Miten ihmeessä kaksi intro henkilöä voi tutustua kun kummatkin tykkää omasta ajasta.😅
Tekee mieli olla kanssasi Elina. Keksis vain hyvän tekosyyn olla kahdestaan hiljaa näin alkuun. ☺️
Ongelma Erakoille
4
65
Vastaukset
- Anonyymi
Introvertti tarvitsee omaa aikaa, mutta ei se introvertistä täysin erakkoa tee? Itse introverttinä ainakin kaipaan myös seuraa ja läheisyyttä, tosin kaksin tai pienissä porukoissa. Tutustumis-vaiheessa juttua ja aiheita riittää kai yleensä introverteilläkin, vaikka muuten ei kauhean puhelias olisikaan? Näin ainakin omasta kokemuksesta :)
- Anonyymi
Ujo voin olla,mutta muista hymyillä se rikkoo jään.
T:Elina🤗 - Anonyymi
Minä olen introvertti mutta en mikään mykkä muumio!
Tarvitsen kyllä paljon omaa tilaa ja aikaa, mutta ei se pois sulje sitä että tapaan kavereita ja ystäviä, olen työssä hoitoalalla jossa kohtaan paljon ihmisiä.
Työstä palattua nautin kun pääsen omaan hiljaiseen kotiini missä saan olla rauhassa kenenkään häiritsemättä. Viihdyn mainiosti yksin ja vietän aikaa usein yksin.
Tunnen muitakin introvertteja eikä heilläkään ole ogelmaa toimia normaalisti yhteiskunnassa.
Ei itroverttiys ole sama kuin sosiaalisesti eristäytynyt tai ujo. - Anonyymi
Olisi ihanaa tutustua, ei introverttius tarkoita sitä, etten haluaisi sinuun tutustua mutta kahden kesken. Ihmisjoukossa ei pysty keskittymään toiseen kunnolla, kahden kesken rauhassa juttelu on itselleni ainakin paras vaihtoehto tutustumiseen. Tämä kuulostaa tutulta jutulta....mutta mahdatko kirjoittaa juuri minulle?
-Elina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218