Riidanhaluinen mies

Anonyymi

Mies ottaa kaiken negatiivisesti. Normaalia vitsailuakaan ei voi olla. Suuttuu helposti ja uhkaa erolla kun oikein suuttuu. Normaali puhe ei auta ja kun hermostun, hän saa vaan vettä myllyynsä lisää.
Mikä ihme hänellä on? En ole päässyt siihen lainkaan kiinni.
Mistä tällainen herkkyys tulee? Kaikki otetaan kritiikkinä vaikken sitä lainkaan tarkoita. Usein on ihan hölmistynyt olo.

8

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ulla ihan samanlainen mies. Jos teillä ei lapsia vielä, niin suosittelen ettet tee hänen kanssaan ja pyrit eroamaan. Itse tein sen virheen, että tein lapsia tällaisen miehen kanssa ja nyt oon menettänyt mielenterveyteni, itsekunnioitukseni ja olen jumissa tän miehen kanssa. Vaikea erota, kun pelkään, miten kestän hänen kiusaamistaan eron jälkeen. Toisaalta olen niin väsynyt, että en meinaa jaksaa kaikkea eroon liittyvää, esim. Muuttoa ym. Toi käytös viittaa esim. Tunneelämältään epävakaaseen persoonaan ja voi olla piirteitä muistakin persoonallisuushäiriöistä.

      • Anonyymi

        Mä olen itse mies, ja kyllä mua
        miehenä vituttaa suunnattomasti
        tuon kaltaiset mulkkumiehet, jotka
        eivät osaa kunnioittaa naisiaan.

        Hävetkää sikapossumiehet!

        Aggressio ei ole mikään
        ratkaisu ja pelastus, vaan
        tie selvään tuhoon!


    • Anonyymi

      Ja vielä voisin sanoa, että älä ainakaan ala muuttamaan itseäsi hänen käytöksen vuoksi. Itse lopetin vitsailun ja iloisuuden hänen seurassaan, kun tuntui suuttuvan niistä. Lopulta ilo hävisi elämästäni oikeasti. Haluaa saada sinut suuttumaan, jolla murentaa sun itsetuntoa ja saa sut uskomaan et oot kiukkunen ja huono. Älä kerro hänelle, että oot huomannu nää piirteet, vaan eroa hyvässä hengessä, niin et saa vainoajaa itsellesi. Mutta eroa mahdollisimman pian, ennenkuin vie sun voimat ja eroaminen vaikeempaa.

    • Anonyymi

      Suuttuminen ja "raivoaminen" on vallankäyttöä. Aivan kuten naisten itkeminen. Siinä rajoitetaan sitä mistä voi puhua ja mistä ei voi. Kun ei halua tai katso pärjäävänsä normaalissa aikuinen-aikuinen -keskustelussa niin voi heittäytyä tunteen vietäväksi. Jos toinen myötäilee ja ottaa vastuun tilanteen "rauhoittamisesta", niin taktiikkahan toimii eli se kannattaa tehdä uudestaan.

      Tunteet ovat sinällään ymmärrettäviä. Jos ärsyttää ja suututtaa niin silloin ärsyttää ja suututtaa. Se miten silloin käyttäytyy on kuitenkin oma valinta. Voi kertoa että minusta nyt tuntuu tältä.

      Tietenkin tuo "normaali vitsailu" makuasia. Vitsailijan ja vitsailun kuuntelijan käsitys voi olla eri. Pieni piikittely positiivisen palautteen seassa on humoristista. Jatkuva pieni piikittely ei sitä välttämättä ole, jos ei väliin mahdu muuta.

      • "Pieni piikittely positiivisen palautteen seassa on humoristista."

        Ei ole.


    • Anonyymi

      Eikös toi oo ihan normi suomalainen päälle nelikymppinen mies. Ite oot kato ap miehes valinnut mikset tutustunut ja valinnut paremmin.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut sama ongelma tapaamani miehen kanssa. Nyt emme enään ole väleissä.

      Tässä siis itse olin se, joka otti aivan kaiken negatiivisesti. Mitä tahansa hyvääkin mies sanoi, kuulosti loukkaukselta ja joltain mitä en olisi juuri silloin halunnut kuulla. Tuntui, ettei mies yhtään halunnut antaa itsestään mitään sellaista, mistä olisin pitänyt itse, vaan koitti tunkuttaa omia arvojaan ja toimintamallejaan. Tuntui siltä, että kaikki lähti väärälle raiteelle heti alussa, kun mies oli vähän liian rehellinen jyrkällä tavalla, joka vei minulta ilot suhteesta. Kaiken olisi pitänyt mennä niinkuin hän toivoi ja halusi. Uskoakseni tämä vei minut puolustuskannalle ja sai suorastaan janoamaan ärsyttää ja kiusata häntä olemalla todella vihamielinen ja mahdoton. Haistattelin useasti päin naamaa esim viesteillen ja hän siitäkin huolimatta koitti jatkaa suhdetta. Toisteli vaan, että käsitän hänet väärin. Mielestäni käsitin hänet aivan oikein. Mies oli idiootti, vaikkakin erittäin hyvän näköinen.

      Sekä mies, että minä olisimme kyllä halunneet jatkaa suhdetta, mutta tein sen mahdottomaksi olemalla niin sairaalloisen pahansuopa ja ilkeä, että hän lopulta lopetti yhteydenpidon. Nautin hänen kiusaamisestaan enkä kadu tippaakaan, saimpahan edes sen, koska muuten hän oli niin huono antamaan mitään itsestään mitä olisin halunnut. Olin kyllä antanut selvästi ymmärtää, mitä halusin, mutta mies ei halunnut antaa sitä, koska toivoi luultavasti, että olisin osannut jotenkin haluta juuri sitä ja juuri sillä tavalla, kun hän halusi antaa. Jonkin aikaa sitten juuri tein selväksi, että olin todella pettynyt häneen ja toivotin tylsää loppuelämää.

      Mielestäni hän pilasi suhteemme jo alkumetreillä ja kostin sen hänelle antamalla samalla mitalla takaisin. Jos hän itse olisi valinnut vähän hellemmän ja kunnioittavamnan asenteen minuun, olisi suhteemme varmasti ollut aivan mahtava. Kemiat olivat täysi kymppi välillämme.

      Valitettavasti miehen ennakkoluulot ja ilmeisesti ystävien "neuvot" saivat hänet kohtelemaan minua suhteen alusta lähtien siten, ettei hän herättänyt minussa muuta kuin vihaa ja kaunaa, jotka estoitta heitin takaisin.

      Kannattaa varmaan ottaa pakkia suhteessanne, jos haluat jatkaa. Mieskin siinä tuntuu roikkuvan, vaikkei ole tyytyväinen. Kysy vaikka suoraan, missä on lähdetty väärälle raiteelle ja ehdota uutta alkua. Jos on vahvat henkilökemiat, niistä voi myös paljon negatiivistä energiaa luoda välillenne. Jossei hyvällä, niin pahalla.

    • " Nautin hänen kiusaamisestaan enkä kadu tippaakaan,"

      Aika selkeää tekstiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe