Miehet! Miten käyttäydytte, ku yritätte oikeasti iskeä naista ja miten silloin ku flirttailette vaan huviksenne? Onko juttujen sisällössä tai eleissä jotain eroa?
Iskemisen ja flirttailun ero
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisen heteromiehen elämäntehtävä on flirttailla kaikille naisille.
Ainahan jokus mies vipuunkin menee ja ihastuu daamiin.
Huonompi juttu. - Anonyymi
Ei eroa välttämättä. Älkää ottako joka hymyä niin tosissaan.
- Anonyymi
Katseesta sen ainakin minusta näkee, flirttailen joka päivä ja iskemisessä katse on intensiivisempi ihan naisen silmien lävitse takaraivoonsa..
- Anonyymi
Se katse just mietityttääkin, välillä vaan hymyillään ja tuijotetaan toisiamme. Ja aina ku mies tulee paikalle se huomioi mut ja höpötetään vaan kahestaan, vaiks ympärillä ois muitakin. Jutut menee usein kaksmielisiks ja kaikki muut ympärillä huomaa flirttailun. Voi kun osais lukee toisen ajatukset.
:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se katse just mietityttääkin, välillä vaan hymyillään ja tuijotetaan toisiamme. Ja aina ku mies tulee paikalle se huomioi mut ja höpötetään vaan kahestaan, vaiks ympärillä ois muitakin. Jutut menee usein kaksmielisiks ja kaikki muut ympärillä huomaa flirttailun. Voi kun osais lukee toisen ajatukset.
:)Mun poikaystävä on välillä tuollainen ja siksi en käy asiakkaana juuri ikinä siellä missä se on töissä. Tulee paha mieli ja hävettää sen käytös.
- Anonyymi
Tätä samaa kysytään täällä jatkuvasti. Kyllä sille asialle nopeasti tekee jotain, jos on tehdäkseen. Muuten se on tod.näk. huvia, hupia, peliä, ajankulua, egonbuustausta jne. hiveleehän se nyt egoa kun joku nainen istuu siinä sua joka päivä tapittamassa kuin koira. Onhan näitä.
- Anonyymi
flirtti on kevyttä, huumorilla hoystettyä, viihdettä.
Iskeminen taas vaatii suunnitelman, ja siinä on kaikki keinot sallittuja. Sääliä ei anneta.
Itse olen käyttänyt oppaanani kuuluisaa n. 500v ennen ajanlaskumme alkua Kiinassa kirjoitettua *Sodankäynnin taito* kirjaa.
Sen ajatuksenahan on voittaa taisteluitta. Sekä ratkaista ongelmia kun on sekasortoon ja muihin ongelmiin. Tepsii hyvin siis myös naisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389